https://forum.fok.nl/user/history/257824quote:Op dinsdag 30 april 2019 15:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik niet voor mezelf kan zorgen lieve mannderr
Je hebt in de buurt wat verkopers zitten, je kunt best even vragen of je langs kunt komen een uurtje.quote:
goed antwoord, mijn antwoord op je vraag is hetzelfdequote:Op dinsdag 30 april 2019 15:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
https://forum.fok.nl/user/history/257824
zit er eentje in de wijk, had echt geen ideequote:Op dinsdag 30 april 2019 15:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt in de buurt wat verkopers zitten, je kunt best even vragen of je langs kunt komen een uurtje.
ALS JE NIET WIL DAT MENSEN OP JE REAGEREN DAN GA JE TOCH NIET OP EEN OPENBAAR FORUM ZITTEN MUTSquote:Op dinsdag 30 april 2019 15:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ga je echt op iedere post reageren die met mij te maken heeft
een andere vrouwquote:Op dinsdag 30 april 2019 15:21 schreef Trollscience het volgende:
[..]
heb je ooit gezoend met een andere vrouw![]()
nicequote:Op dinsdag 30 april 2019 15:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
een andere vrouw
maar ja wel met een vrouw ja, vrouwen
HIJ REAGEERT TOCH NIET OP MIJ KUTJE EN DAARBIJ WAS HET GEEN KRITIEK MAAR WIL MEZELF GEWOON BELANGRIJK VOELEN EN LUKT WEL OP DEZE MANIER HAHAquote:Op dinsdag 30 april 2019 15:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ALS JE NIET WIL DAT MENSEN OP JE REAGEREN DAN GA JE TOCH NIET OP EEN OPENBAAR FORUM ZITTEN MUTS
Echt hequote:Op dinsdag 30 april 2019 15:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ALS JE NIET WIL DAT MENSEN OP JE REAGEREN DAN GA JE TOCH NIET OP EEN OPENBAAR FORUM ZITTEN MUTS
je bent niet goed jijquote:Op dinsdag 30 april 2019 15:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
HIJ REAGEERT TOCH NIET OP MIJ KUTJE EN DAARBIJ WAS HET GEEN KRITIEK MAAR WIL MEZELF GEWOON BELANGRIJK VOELEN EN LUKT WEL OP DEZE MANIER HAHA
haha wowquote:
andere dan mijn moeder? neequote:Op dinsdag 30 april 2019 15:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en jij, heb jij wel eens met een andere vrouw gezoend
goed ideequote:Op dinsdag 30 april 2019 15:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
na 3 dagen geen antwoord kun je jezelf anoniem zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |