informeren is nooit kutquote:Op dinsdag 30 april 2019 14:40 schreef Crack_ het volgende:
Heb een heel lijstje met vragen en wil wel naar winkel gaan maar weet niet of dat niet heel kut is als ik daar vervolgens niks koop
Hmm, hoeft niet persé.quote:Op dinsdag 30 april 2019 14:40 schreef Crack_ het volgende:
Kaneel wat zeg jij, moet je babyslangen eerst in een kleiner terrarium houden of hoeft dat niet
internet is tegenstrijdig
een leuk iemand?quote:Op dinsdag 30 april 2019 14:43 schreef Der_Mann het volgende:
een leuk iemand moddervet noemen kreeg je toch een note voor, walgelijke TT
Wie is dat leuke iemand dan?quote:Op dinsdag 30 april 2019 14:43 schreef Der_Mann het volgende:
Met je handen door de helftquote:
meh, gebruik dan wel hun tijd maar ze krijgen er niks voorquote:
truequote:Op dinsdag 30 april 2019 14:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, hoeft niet persé.
Je kunt het doen, heb het zelf wel gedaan. Een slang neemt relatief weinig ruimte in.
quote:
haal 1 l weg en het klopt nog steedsquote:Op dinsdag 30 april 2019 14:49 schreef Crack_ het volgende:
Hoeren ik ben aan het vervellen, zo mn best gedaan het tegen te houden
Ben je niet blij met een nieuwe jij?quote:Op dinsdag 30 april 2019 14:49 schreef Crack_ het volgende:
Doet wel pijn, ja... maar dit van jou doet wel een hoop weer goedquote:Op dinsdag 30 april 2019 14:43 schreef Der_Mann het volgende:
ik alleen met mijn rechterhandquote:Op dinsdag 30 april 2019 14:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ik hoor nooit wie er nou met wie gaat.
bepaal ik zelf welquote:Op dinsdag 30 april 2019 14:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
haal 1 l weg en het klopt nog steeds
haha ja je lijkt wel een slang haha hihi hahaahohoah haahquote:Op dinsdag 30 april 2019 14:49 schreef Crack_ het volgende:
Als ze een beetje fanatiek zijn helpen ze graag hoor. Dat soort speciaalzaken komen voort uit passie.quote:Op dinsdag 30 april 2019 14:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
meh, gebruik dan wel hun tijd maar ze krijgen er niks voorvoelt vervelend
zal er wel eten kopen later maarja
[..]
trueeen konijn van paar cm heeft een kooi van 1m nodig en een slang van 1,5m ook
![]()
maar lees op sommige website dat ze een kooi te groot kunnen vinden (hoe werkt dat dan in het wild?) en straks gaat ie zichzelf op eten![]()
nee ik wil geen vernieuwing, ben nu op mn hoogtepuntquote:Op dinsdag 30 april 2019 14:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ben je niet blij met een nieuwe jij?
Leuk zo’n KLB SC bromancequote:Op dinsdag 30 april 2019 14:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Doet wel pijn, ja... maar dit van jou doet wel een hoop weer goed
Ze hebben toch liever dat ze een dier verkopen aan iemand die er goed naar informeert dan aan iemand die een impulsaankoop doet lijkt mequote:Op dinsdag 30 april 2019 14:46 schreef Crack_ het volgende:
meh, gebruik dan wel hun tijd maar ze krijgen er niks voor voelt vervelend
zal er wel eten kopen later maarja
laat me je wurgenquote:Op dinsdag 30 april 2019 14:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
haha ja je lijkt wel een slang haha hihi hahaahohoah haah
Hmm, mijn slang ontsnapte iedere keer.quote:Op dinsdag 30 april 2019 14:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
trueeen konijn van paar cm heeft een kooi van 1m nodig en een slang van 1,5m ook
![]()
maar lees op sommige website dat ze een kooi te groot kunnen vinden (hoe werkt dat dan in het wild?) en straks gaat ie zichzelf op eten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |