Dat dus.quote:Op dinsdag 30 april 2019 13:09 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Pure haat van Andrea. Walgelijk mens
quote:Op dinsdag 30 april 2019 13:13 schreef magnaal het volgende:
Ik vond de toespraak van Andrea echt heel arrogant, ze is er net en zocht zelf confrontaties..Een heel onaardig meisje..
Nou ja Shelley was weer ordinair..Zoals altijd
Er na. (25 juni)quote:Op dinsdag 30 april 2019 13:13 schreef freaky40 het volgende:
Wanneer zijn de volgende stemmingen nu? Voor dat A3 naar Frankrijk gaat of er na?
Alle partysnacks er inquote:Op dinsdag 30 april 2019 13:15 schreef Schakeltopia het volgende:
yeeeeeeeaaaah frituurpan staat alweer aan
Eensquote:Op dinsdag 30 april 2019 13:13 schreef magnaal het volgende:
Ik vond de toespraak van Andrea echt heel arrogant, ze is er net en zocht zelf confrontaties..Een heel onaardig meisje..
Ik vind ze ook het leukstquote:Op dinsdag 30 april 2019 13:18 schreef PTLe het volgende:
Ik vind na de stemming de gesprekken onderling ook leuk .
vnd het geweldigquote:Op dinsdag 30 april 2019 13:13 schreef magnaal het volgende:
Ja, ik vrees het ook, die gast heeft het wel gezien daar, had hij vorige maand ook al ....quote:Op dinsdag 30 april 2019 13:21 schreef PTLe het volgende:
Jessy zegt Jens gaat naar huis , en ik denk dit ook .
tja, ze zegt wel gewoon waar het op staat.quote:Op dinsdag 30 april 2019 13:22 schreef puzziepie het volgende:
Wow Mylene 'Laat die ouwe taart maar naar huis gaan'
Wat een achterbaks rot kind
Zegt Jes dat?quote:Op dinsdag 30 april 2019 13:22 schreef PTLe het volgende:
Ow hij zegt nu dan is Jens van die meid af .![]()
![]()
ach wat leuk van sjellie .....quote:Op dinsdag 30 april 2019 13:23 schreef snetje het volgende:
Voor wie het niet mee heeft gekregen..Shelly heeft een taart besteld voor Mylene...leuke verassing ...alleen staat er een FHM foto van Shelley zelf op..
Mijn gevoel zegt dat Jens het wel heeft gahad daar , en als de nieuwe komen gaat hij vragen hem naar huis te sturen met zijn beertje .quote:Op dinsdag 30 april 2019 13:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, ik vrees het ook, die gast heeft het wel gezien daar, had hij vorige maand ook al ....
Denk het ook .. verkapt Petertje, ook beter voor Mylene dan kan ze net zo bloeien als Frannyquote:Op dinsdag 30 april 2019 13:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, ik vrees het ook, die gast heeft het wel gezien daar, had hij vorige maand ook al ....
Ze bleven maar zeiken om de AaiPet te krijgenquote:Op dinsdag 30 april 2019 13:23 schreef Schakeltopia het volgende:
hahaha ze hebben dus geen reet aan die ipad als ik het goed begrijp?
Ja die krijgt het de laatste tijd hoog in haar bolletje..quote:
Ik denk dat Mylene gewoon weg gaat als Jens eruit wordt gestemd. Die is het ook helemaal zat daar.quote:Op dinsdag 30 april 2019 13:24 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Denk het ook .. verkapt Petertje, ook beter voor Mylene dan kan ze net zo bloeien als Franny
Ja. Kaylee was er zo blij mee, dat ze niemand heeft vertelt of laten zien dat ze een iPad heeft gekregenquote:Op dinsdag 30 april 2019 13:23 schreef Schakeltopia het volgende:
hahaha ze hebben dus geen reet aan die ipad als ik het goed begrijp?
mee eens over andrea ,maar kon wel lachen om shel dit keer.quote:Op dinsdag 30 april 2019 13:13 schreef magnaal het volgende:
Mssn die heeft toch geen borg betaald want is uitgenodigd door de febo net als Jessie.quote:Op dinsdag 30 april 2019 13:25 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat Mylene gewoon weg gaat als Jens eruit wordt gestemd. Die is het ook helemaal zat daar.
Dat zit er dik in. Febo heeft al weer mails ontvangen van boze schuimpjes, dus negatief voor het programmaquote:Op dinsdag 30 april 2019 13:29 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik denk dat Kaylee moet vertrekken, soort van toneelhaak.....
En janken, zie de traantjes.quote:
Mee eensquote:Op dinsdag 30 april 2019 13:36 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik vind die Mylene best ok eigenlijk....Mag van mij nog wel blijven...
nah dat pru afvegen na de sakxs met greet enquote:Op dinsdag 30 april 2019 13:36 schreef formule het volgende:
Shell heeft zich weer van haar slechte kant laten zien, wat ordinair
Dan Jens maar wegquote:Op dinsdag 30 april 2019 13:36 schreef utopia2.0 het volgende:
Dat denk ik ook ...en nog niet eens door toneelhaak...gewoon omdat het een misbaksel is en dat wordt goed gezien door iedereen..quote:Op dinsdag 30 april 2019 13:29 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik denk dat Kaylee moet vertrekken, soort van toneelhaak.....
jammer dat ze zo wrd weg getreiterdquote:Op dinsdag 30 april 2019 13:36 schreef utopia2.0 het volgende:
Van mij ook. Zeker na al het getreiter van de laatste tijd.quote:Op dinsdag 30 april 2019 13:36 schreef utopia2.0 het volgende:
quote:Op dinsdag 30 april 2019 13:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Scheelt een hoop terugkijken, nominatie Andrea en reactie Christel erachter gemonteerd ....![]()
[ afbeelding ]
Andrea en reactie Christel - 30 april 2019.
x7713um
En Kay begrijpt niets van dit alles. ik denk dat Dylan juist meer tikken en ellebogen gaat gaat krijgen.quote:Op dinsdag 30 april 2019 13:36 schreef utopia2.0 het volgende:
Precies dat dus........quote:Op dinsdag 30 april 2019 13:38 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
jammer dat ze zo wrd weg getreiterd
niks mis met die meid
helpt waar nodig
mondje klaar
ziet er goed uit, denkt na over dingen
Dat zou ze gaan doen na de stemming, dus ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 30 april 2019 13:38 schreef Zeyina het volgende:
Ik denk dat het goed zou zijn voor Mylène om eens in gesprek te gaan met Gerrit.
Die kan best wel duidelijk zijn over gedrag etc. en neemt geen blad voor de mond.
Zou ze best wel eens baat bij kunnen hebben en er wat aan kunnen hebben om eens met zichzelf bezig te gaan.
Want wil ze verder komen zal ze het toch aan moeten gaan
Ik denk ook dat er een stukje jaloezie heerst onder de vrouwelijke bewoners daar, dat ze er goed uit ziet.....quote:Op dinsdag 30 april 2019 13:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Van mij ook. Zeker na al het getreiter van de laatste tijd.
Kay had eigenlijk al weg moeten zijn. Zonder stemming.quote:Op dinsdag 30 april 2019 13:39 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
En Kay begrijpt niets van dit alles. ik denk dat Dylan juist meer tikken en ellebogen gaat gaat krijgen.
Zou zomaar een zus van Andrea kunnen zijn....WTF DNA onbekend, Spoorloos en enquote:Op dinsdag 30 april 2019 13:37 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
nah dat pru afvegen na de sakxs met greet en
die doek naast het bed plempeh imo
prima int plaatje shelly pist over jens
. ze zet zichzelf zo neer
Ik ookquote:Op dinsdag 30 april 2019 13:40 schreef MMXMMX het volgende:
Blij dat ik Shelly een publiek stem heb gegeven
Vind ik ook.quote:Op dinsdag 30 april 2019 13:36 schreef utopia2.0 het volgende:
Dat vermoed ik ook. Echt vrouwennijd.quote:Op dinsdag 30 april 2019 13:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat er een stukje jaloezie heerst onder de vrouwelijke bewoners daar, dat ze er goed uit ziet.....
Christel haar houdbaarheidsdatum zit erop............Dat mens mag ook wel weg, maar eerst die engnek van een Kaylee...quote:Op dinsdag 30 april 2019 13:41 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Vind ik ook.![]()
De rotte appels zitten vooral bij de langstzittende die arrogant roepen dat zij met niets zijn begonnen etc etc. En zij zijn juist degenen die daar het minst gedaan hebben.
mee eensquote:Op dinsdag 30 april 2019 13:40 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Krissdr uit
bedorven rookvlees
wel klaar nu . kanszen gehad
geenkloot mee gedaan
tijd voor het jonge verse spul
Laat dat stukje maar weg.quote:Op dinsdag 30 april 2019 13:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat er een stukje jaloezie heerst onder de vrouwelijke bewoners daar, dat ze er goed uit ziet.....
En hoe......Vooral die Merel met haar waffel vooraan............In plaats van borstvergroting had ze eerder af kunnen gaan vallen.............Mensen moeten eerst eens in de spiegel kijken voordat ze oordelen over een ander en dan heb ik het over de bewoners van Utopia...quote:Op dinsdag 30 april 2019 13:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat vermoed ik ook. Echt vrouwennijd.
''1 van de eerste 5'' who gives a fuck de telling is opnieuw begonnenquote:Op dinsdag 30 april 2019 13:39 schreef freaky40 het volgende:
Als ze een beetje TV willen maken, stuurt de Febo Christel naar huis, 1 van de 5 eerste Utopianen in Utopia 2...
Nee hoor.quote:Op dinsdag 30 april 2019 13:44 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
''1 van de eerste 5'' who gives a fuck de telling is opnieuw begonnen
quote:Op dinsdag 30 april 2019 13:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het is wel een aardige bank, had alleen graag Gerrit er ook op gezien ....
Serieus ? tis gewoon een klootzak en weet niks van de grote mensen wereld de man met hoogmoed waanzin de smerige vieze corpsbalquote:Op dinsdag 30 april 2019 13:38 schreef Zeyina het volgende:
Ik denk dat het goed zou zijn voor Mylène om eens in gesprek te gaan met Gerrit.
Die kan best wel duidelijk zijn over gedrag etc. en neemt geen blad voor de mond.
Zou ze best wel eens baat bij kunnen hebben en er wat aan kunnen hebben om eens met zichzelf bezig te gaan.
Want wil ze verder komen zal ze het toch aan moeten gaan
Ik ook en ook dat hij weg zou gaan dan.quote:Op dinsdag 30 april 2019 13:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ger en Jens zijn grappig niks mis mee.quote:Op dinsdag 30 april 2019 13:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hij is absoluut niet veranderd door Mylene.........quote:Op dinsdag 30 april 2019 13:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik vond vooral, dat Jens is veranderd nadat Tim is vertrokken, niet zozeer door Mylene ....
Juist! En wat hij brabbelt gaat nergens over: dingetje, joh, nogmaals etcetc. Gesprekken zonder inhoud kan hij prima, mag hij lekker buiten doen.quote:Op dinsdag 30 april 2019 13:45 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Serieus ? tis gewoon een klootzak en weet niks van de grote mensen wereld de man met hoogmoed waanzin de smerige vieze corpsbal
Eens......quote:Op dinsdag 30 april 2019 13:46 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Ger en Jens zijn grappig niks mis mee.
Het is een rare kwast, maar heeft ook andere kanten. Hij kan goed feedback geven aan mensen zonder te kwetsen.quote:Op dinsdag 30 april 2019 13:45 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Serieus ? tis gewoon een klootzak en weet niks van de grote mensen wereld de man met hoogmoed waanzin de smerige vieze corpsbal
Eens !quote:Op dinsdag 30 april 2019 13:45 schreef puzziepie het volgende:
Jensie huilen![]()
Jammer dat Jens zo is veranderd sinds Mylene
[ afbeelding ]
Eens !quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 30 april 2019 13:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik vind vooral, dat Jens is veranderd nadat Tim is vertrokken, niet zozeer door Mylene ....
quote:Op dinsdag 30 april 2019 13:45 schreef Zeyina het volgende:
Hiske: Ik zou ook niet willen dat iemand aan mijn stemmen torren
Ik herken daar helemaal niets van.quote:Op dinsdag 30 april 2019 13:47 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Het is een rare kwast, maar heeft ook andere kanten. Hij kan goed feedback geven aan mensen zonder te kwetsen.
En ziet veel dingen scherp en goed
Dat magquote:Op dinsdag 30 april 2019 13:48 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik herken daar helemaal niets van.
Ook eens, al zal niet iedereen hier dat waarderen.quote:Op dinsdag 30 april 2019 13:47 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Het is een rare kwast, maar heeft ook andere kanten. Hij kan goed feedback geven aan mensen zonder te kwetsen.
En ziet veel dingen scherp en goed
Hiske en Brandon. De laatste is handig onzichtbaar en Hiske is een stiekeme stookster.quote:Op dinsdag 30 april 2019 13:45 schreef utopia2.0 het volgende:
En weer glipt die Hiske overal doorheen........Waarom krijgt dat mens nooit geen publieksstem.........Iedereen heeft een hekel aan dat wijf...
Kay gaat meer vragen en haar agressie tov Dylan opvoerenquote:Op dinsdag 30 april 2019 13:50 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik dacht dat die stinktunnels meteen na de stemming naar hun stinkhol zouden vertrekken, waarom lopen ze nog vrij rond?
Klopt. Dat wist ik al toen ik het schreefquote:Op dinsdag 30 april 2019 13:50 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ook eens, al zal niet iedereen hier dat waarderen.
Ik denk dat Dylan het huisje niet in durft, zolang hij buiten blijft hobbelen, hobbelt Kay er wel achteraan en is ie veilig.quote:Op dinsdag 30 april 2019 13:50 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik dacht dat die stinktunnels meteen na de stemming naar hun stinkhol zouden vertrekken, waarom lopen ze nog vrij rond?
Juist .. en ik zou nog niet op hem pissen als hij in de brand stond.quote:Op dinsdag 30 april 2019 13:46 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Juist! En wat hij brabbelt gaat nergens over: dingetje, joh, nogmaals etcetc. Gesprekken zonder inhoud kan hij prima, mag hij lekker buiten doen.
Van die glijders...............quote:Op dinsdag 30 april 2019 13:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hiske en Brandon. De laatste is handig onzichtbaar en Hiske is een stiekeme stookster.
quote:Op dinsdag 30 april 2019 13:51 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Klopt. Dat wist ik al toen ik het schreef
Want ook positieve kanten van iemand zien dat is 'verboden'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb alle afgelopen keren op Hiske gestemd. Die zie ik liever gaan dan Christel.quote:Op dinsdag 30 april 2019 13:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hiske en Brandon. De laatste is handig onzichtbaar en Hiske is een stiekeme stookster.
quote:Op dinsdag 30 april 2019 13:52 schreef MMXMMX het volgende:
Die brede grijns van de publiek stem doet me niks op shelly haar gezicht is verdampt
Echt he. Chris had gevraagd of ze even konden praten.quote:
Wat niet waarderen?quote:Op dinsdag 30 april 2019 13:50 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ook eens, al zal niet iedereen hier dat waarderen.
Jhonquote:Op dinsdag 30 april 2019 13:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Was even afgeleid, over wie had Brandon het nu, een hele lieve vrouw ?
Hiske zien alleen de streamers, op tv is zij de goodgirl die leeft onder de duim van Chrisquote:Op dinsdag 30 april 2019 13:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De mening over Gerrit, die Zeyina hier poneerde. Dat bedoel ik ermee.quote:
Ow ok. Het zou bijzonder zijn als andere meningen niet gewaardeerd of verdragen worden op een forum.quote:Op dinsdag 30 april 2019 14:01 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
De mening over Gerrit, die Zeyina hier poneerde. Dat bedoel ik ermee.
Mooi, opgerot danquote:Op dinsdag 30 april 2019 14:02 schreef DKUp het volgende:
Myleentje en Jensie willen allebei weg als de ander gaat.
Myleentje janken.
Die is vooringenomen om mensen op hun plaats te zetten, met wat ze op de streams heeft gezien. Dat geintje met die spuitbussen heeft ze naar mijn mening ook uitgelokt. Niet dat ik Chris nou zo leuk vind hoor.quote:Op dinsdag 30 april 2019 13:53 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Echt he. Chris had gevraagd of ze even konden praten.
Maar Andrea vond de toon verkeerd.
En toen Chris zei: kom dan....had Andrea gezegd: ik ben geen hond.
Nu wil ze niet meer praten met Chris.
Omgekeerde wereld in die kop van Andrea.
Zie je niet liever eerst Kaylee gaan? Ik hoop daar wel op.quote:
Ja,op tv is het allemaal heel anders dan wat wij hier elke dag zien.quote:Op dinsdag 30 april 2019 14:01 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Hiske zien alleen de streamers, op tv is zij de goodgirl die leeft onder de duim van Chris
quote:Op dinsdag 30 april 2019 14:04 schreef eskil het volgende:
[..]
Die is vooringenomen om mensen op hun plaats te zetten, met wat ze op de streams heeft gezien. Dat geintje met die spuitbussen heeft ze naar mijn mening ook uitgelokt. Niet dat ik Chris nou zo leuk vind hoor.
Nee , ik vind het heel erg jammer van Jensie maar ben er wel klaar meequote:Op dinsdag 30 april 2019 14:04 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Zie je niet liever eerst Kaylee gaan? Ik hoop daar wel op.
Dat mag !!quote:Op dinsdag 30 april 2019 14:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee , ik vind het heel erg jammer van Jensie maar ben er wel klaar mee
Dat dus. Net als de praatjes over Gerrit ivm B&B en draaitafel etc.quote:Op dinsdag 30 april 2019 14:04 schreef eskil het volgende:
[..]
Die is vooringenomen om mensen op hun plaats te zetten, met wat ze op de streams heeft gezien. Dat geintje met die spuitbussen heeft ze naar mijn mening ook uitgelokt. Niet dat ik Chris nou zo leuk vind hoor.
quote:Op dinsdag 30 april 2019 14:08 schreef puzziepie het volgende:
'Die ouwe taart mag wel weg, daar heb je geen fuck aan'
Eerlijke oprechte Myleentje![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nou zij spreekt het uit waar velen zich stilhouden.quote:Op dinsdag 30 april 2019 14:08 schreef puzziepie het volgende:
'Die ouwe taart mag wel weg, daar heb je geen fuck aan'
Eerlijke oprechte Myleentje![]()
![]()
[ afbeelding ]
Achter iemands rug om waar ze anderen van beticht.quote:Op dinsdag 30 april 2019 14:10 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Nou zij spreekt het uit waar velen zich stilhouden.
Waar ze allemaal schuldig aan zijn.quote:Op dinsdag 30 april 2019 14:12 schreef DKUp het volgende:
[..]
Achter iemands rug om waar ze anderen van beticht.
Ze lult Jens na. Die begon daar gisteren meequote:Op dinsdag 30 april 2019 14:10 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
En als ze het in iemands gezicht doet is ze bijdehand en eigenwijs.quote:Op dinsdag 30 april 2019 14:12 schreef DKUp het volgende:
[..]
Achter iemands rug om waar ze anderen van beticht.
Zie liever Gerrit en Jessie gaan maarja ik leef in een utopia helquote:Op dinsdag 30 april 2019 14:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik zie het allerliefste Christel gaan, maar ik twijfel of dat gaat lukken ...
Jawel hoor, vooral als ze zich zo blijft opstellen zoals ze nu doet: ze kennen me niet, ik ben niet zo, het ligt aan anderen......quote:Op dinsdag 30 april 2019 14:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ja, ik hoop ook dat die gaat. Maar heb zo maar het idee dat die niet gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 30 april 2019 14:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Christel mag van mij ook opbokkenquote:Op dinsdag 30 april 2019 14:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ach ja, Jessie dacht ook dat Jens het wel fijn zou vinden als Mylene weggaat.quote:Op dinsdag 30 april 2019 14:17 schreef puzziepie het volgende:
Jes:'En ik denk zodra Jens naar huis is Mylene binnen 2 maanden met een ander in bed ligt'
Nou dat dus![]()
Vind dat best jammer, kan soms wel om hem lachenquote:Op dinsdag 30 april 2019 14:18 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Jens op de bank.
Mooie bank wel. [ afbeelding ]
Jens was al verloren vanaf het moment dat Huppelkutje binnenkwamquote:Op dinsdag 30 april 2019 14:19 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ach ja, Jessie dacht ook dat Jens het wel fijn zou vinden als Mylene weggaat.
Jessie, de relatiedeskundige.
Hij denkt nog aan zijn tijd met Marjet die maar niet weggingquote:Op dinsdag 30 april 2019 14:19 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ach ja, Jessie dacht ook dat Jens het wel fijn zou vinden als Mylene weggaat.
Jessie, de relatiedeskundige.
Ja, dat kantochquote:Op dinsdag 30 april 2019 14:05 schreef Aggie46 het volgende:
[..]![]()
Alleen mag ik Chris nog steeds...dat dan weer wel
Die zag ik niet aankomen.quote:Op dinsdag 30 april 2019 14:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind dat best jammer, kan soms wel om hem lachen
Hij is een van de weinige die dingen scherp ziet en hard kan zijn naar mensen zonder te schelden.
Tnx.quote:Op dinsdag 30 april 2019 14:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En nu lekker Shelley d'r zooi in de vijver pleuren, ik wist het wel ....![]()
[ afbeelding ]
Nominaties stream 4 - 30 april 2019.
x77151p
Jens was al eerder verloren, als je het zo noemen wil, doordat Jessie hem dacht te kunnen gebruiken als pion en Jens dat niet wilde. Toen veranderde Jens en sloot zich aan bij Tim. Nog voor Mylene er was dus.quote:Op dinsdag 30 april 2019 14:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jens was al verloren vanaf het moment dat Huppelkutje binnenkwam
Ontzettend jammer van Jens
Dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 30 april 2019 14:21 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Hij denkt nog aan zijn tijd met Marjet die maar niet wegging
Yep, zelfde verhaal.quote:Op dinsdag 30 april 2019 14:09 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dat dus. Net als de praatjes over Gerrit ivm B&B en draaitafel etc.
Gewoon omdat het kanquote:Op dinsdag 30 april 2019 14:23 schreef snetje het volgende:
Kaylee: De mensen willen mij ook naar huis...het is voorbij voor mij ...waarom nou weer ik?...
quote:Op dinsdag 30 april 2019 14:23 schreef snetje het volgende:
Kaylee: De mensen willen mij ook naar huis...het is voorbij voor mij ...waarom nou weer ik?...
Christel was van de week wel goed om Mylene op te vangen toen ze compleet overstuur op haar bed lag te janken, ondankbaar rot kindquote:Op dinsdag 30 april 2019 14:10 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Dat gaat hij morgen doen dmv een presentatie.quote:Op dinsdag 30 april 2019 14:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heeft Gerrit gisteren nog gepleit voor zijn DJ set ?
Sja, stemmingstruukje van Christel en geen reden om haar niet naar huis te willen.quote:Op dinsdag 30 april 2019 14:24 schreef juul. het volgende:
[..]
Christel was van de week wel goed om Mylene op te vangen toen ze compleet overstuur op haar bed lag te janken, ondankbaar rot kind
Nee Jessie vond dat dat niet kon.quote:Op dinsdag 30 april 2019 14:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heeft Gerrit gisteren nog gepleit voor zijn DJ set ?
Dank jequote:Op dinsdag 30 april 2019 14:24 schreef Sambalbaai het volgende:
Dat gaat hij morgen doen dmv een presentatie.
Kon dat niet eerder? Ik moet weg, vieze trut.quote:
Wat valt er voor zichzelf op te komen?quote:Op dinsdag 30 april 2019 14:26 schreef yaello het volgende:
Ik zou Kaylee echt een trap onder d'r kont willen geven van kom eens voor jezelf op dan. Tegen Dylan kan ze wel een weerwoord hebben maar de andere van de groep zijn te eng. En nu maar janken dat het voelt als afgaan omdat ze met 1 punt bovenaan staat
Vanavond vast weer, komt goedquote:Op dinsdag 30 april 2019 14:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Kon dat niet eerder? Ik moet weg, vieze trut.
Dat is precies haar makke. In je gezicht ja en amen zeggen, maar zodra je je omdraait gaat ze lopen mekkeren.quote:Op dinsdag 30 april 2019 14:28 schreef puzziepie het volgende:
Kll gaat altijd overal wel in mee, doet niet moeilijk
Oeps zelfreflectie dingetje
We hebben het hier over Jens, niet over Jessiequote:Op dinsdag 30 april 2019 14:22 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Die zag ik niet aankomen.
Hij heeft er grappige momenten bij. Ik heb van hem niet zo heel veel last.
Ik heb het ook niet over of ze iets doet. Want nee de stemmen waren terecht. Maar ik zou het uberhaupt nooit zo ver laten komen dat ik als speelpop gebruikt wordt en niet serieus zou worden genomen. Wel janken in Dylan's bijzijn, maar niet je echte gevoel uitspreken bij de rest omdat ze bang voor ze is. Ik snap het niet.quote:Op dinsdag 30 april 2019 14:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wat valt er voor zichzelf op te komen?Ze doet toch geen fuck, er is niks om voor op te komen.
quote:Op dinsdag 30 april 2019 14:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ach gossie, wat is ze zielig, die stinkkut .....![]()
[ afbeelding ]
Je kut stinkt - 27 april 2019.
x76ug7v
Ik denk niet dat Jens weggaat, ik denk dat Mylene gaat.quote:Op dinsdag 30 april 2019 14:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We hebben het hier over Jens, niet over Jessie![]()
Van mij mag Jens blijven, heb niets tegen hem.
Ze heeft niet op Chris gestemd toch? Juist om de reden dat ze haar opgevangen had, hoe rot kind dan?quote:Op dinsdag 30 april 2019 14:24 schreef juul. het volgende:
[..]
Christel was van de week wel goed om Mylene op te vangen toen ze compleet overstuur op haar bed lag te janken, ondankbaar rot kind
Ze zitten liever daar dan thuis, kan je nagaan hoe kut leven ze thuis hebbenquote:Op dinsdag 30 april 2019 14:24 schreef Cyberpunk77 het volgende:
kut utopianen, er uit gestemd worden is een van de beste dingen die je kan overkomen daar
We hebben het allemaal goed gedaan, dit was ons plan.quote:
Dat is sowieso hetgeen waar ze vooral mee zit. Als Dyl en niet was, was ze allang gevlogen. Ze is denk ik sowieso binnengekomen omdat ze Dylan niet alleen wou laten bij al dat vrouwelijk schoon. Hij is de enige reden dat ze er nog is.quote:
lekker naar huis meidquote:
Keesje nu nietquote:Op dinsdag 30 april 2019 14:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zitten liever daar dan thuis, kan je nagaan hoe kut leven ze thuis hebben
Dat verbaast mij ookquote:Op dinsdag 30 april 2019 14:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zitten liever daar dan thuis, kan je nagaan hoe kut leven ze thuis hebben
Oh wat een heerlijk script en dan volgt die Dil ook snelquote:Op dinsdag 30 april 2019 14:31 schreef Giggio het volgende:
[..]
lekker naar huis meid
liefst nog voor maandag
zodat mieleintje erachteraan kan
opgeruimd staat netjes
Ik ben benieuwd hoever ze gaat om die Jan Doedel zover te krijgen dat hij er ook uitgaatquote:Op dinsdag 30 april 2019 14:31 schreef Giggio het volgende:
[..]
lekker naar huis meid
liefst nog voor maandag
zodat mieleintje erachteraan kan
opgeruimd staat netjes
quote:Op dinsdag 30 april 2019 14:31 schreef yaello het volgende:
[..]
Dat is sowieso hetgeen waar ze vooral mee zit. Als Dyl en niet was, was ze allang gevlogen. Ze is denk ik sowieso binnengekomen omdat ze Dylan niet alleen wou laten bij al dat vrouwelijk schoon. Hij is de enige reden dat ze er nog is.
En een kut die stinktquote:Op dinsdag 30 april 2019 14:31 schreef DKUp het volgende:
[..]
We hebben het allemaal goed gedaan, dit was ons plan.
Keesje op de bank en de publieksstem.
Niet naar huis, maar wel een enorm kutgevoel.
Keesje voelt zich niet veilig.
Het is niet eerlijk.
Keesje een wrak.
Genieten
Het is Jessie schuld,quote:Op dinsdag 30 april 2019 14:25 schreef mazaru het volgende:
Even wachten tot het Jessies schuld is dat ze een PS heeft gekregen
quote:Op dinsdag 30 april 2019 14:31 schreef DKUp het volgende:
[..]
We hebben het allemaal goed gedaan, dit was ons plan.
Keesje op de bank en de publieksstem.
Niet naar huis, maar wel een enorm kutgevoel.
Keesje voelt zich niet veilig.
Het is niet eerlijk.
Keesje een wrak.
Genieten
Daar kan ze een week voor oefenen in het huisjequote:Op dinsdag 30 april 2019 14:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoever ze gaat om die Jan Doedel zover te krijgen dat hij er ook uitgaat
quote:Op dinsdag 30 april 2019 14:31 schreef Mumbojumbo het volgende:
Ze vraagt zich af waarom de pb stem. Dill: misschien moet je wat meer voor jezelf opkomen
quote:Op dinsdag 30 april 2019 14:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is Jessie schuld,![]()
Ben altijd bereid om jou een plezier te doen![]()
Operatie Keesjequote:Op dinsdag 30 april 2019 14:33 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]COS OPERATION KAYLEE 100% COMPLETED
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |