Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:07 schreef MadJackthePirate het volgende:
Mooi ook dat diversiteit bij die types alleen om huidskleur draait. Je hebt bijvoorbeeld ook introverte en extraverte personen, sportieve personen en mensen die minder sportief zijn etc... Maar nee, divers betekent dat je zoveel mogelijk bruin gekleurde personen moet hebben!
En islam. Alle andere geloven tellen niet, christenen, joden, boedhisten, bagavat ghita, mormonen uswquote:Op dinsdag 30 april 2019 16:07 schreef MadJackthePirate het volgende:
Mooi ook dat diversiteit bij die types alleen om huidskleur draait. Je hebt bijvoorbeeld ook introverte en extraverte personen, sportieve personen en mensen die minder sportief zijn etc... Maar nee, divers betekent dat je zoveel mogelijk bruin gekleurde personen moet hebben!
En weer moet ik aan de NS reclame met die lesbiennes denken..quote:Op dinsdag 30 april 2019 06:52 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
Klacht: geforceerde diversiteit.
Lagere rente op roodstand. Twee gratis Creditcards (een voor Mevrouw) .. Al die voorrechten man man man.quote:Op dinsdag 30 april 2019 07:10 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Gelukkig heb ik een Blankrekeningnummer
Echt mensen die eens verplicht een jaar in een ghettowijk in Rotterdam zouden moeten wonen. Gaan we meemaken of ze daarna nog steeds zo voor Duo Penotti zijn..quote:Op dinsdag 30 april 2019 14:14 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
Mensen die diversiteit prediken zijn vaak de mensen die in een volledig blanke wijk wonen, met kindjes op een blanke school en een blanke sportvereniging.
Dit echt dit. Zogenaamde multiculturaliteit hier in Nederland is eerder selectieve multikul. Alleen Afrikanen en Moslims worden betrokken bij de NPO enzo.quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:49 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
En islam. Alle andere geloven tellen niet, christenen, joden, boedhisten, bagavat ghita, mormonen usw
Gaat alleen om moslims. Want die zijn zo lekker divers. Zijn ze zelf ook gek op trouwens, diversiteit. Vooral van religie.
Geen blanken meer aannemen is de oplossing. Anders ben je een racist.quote:Op dinsdag 30 april 2019 08:55 schreef C.L.Werner het volgende:
Vreemd dat je Diversiteit niet kunt waarderen
Ik als manager weet als geen ander dat bedrijven en organisaties beter presteren als zij mensen in dienst hebben met verschillende culturele en etnische achtergronden. Voorwaarde is wel dat de manager (ik dus) goed kan omgaan met de mix van achtergronden, maar dat zit wel snor.
Mijn motto:
“Durf als werkgever open te staan voor diversiteit en durf daar kracht uit te halen.”
en
“Profiteer van de andere wereld die mensen meenemen”
Nou en? Mogen bedrijven niet meer zelf weten wie ze aannemen?quote:Op dinsdag 30 april 2019 12:30 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Het is gewoon een feit dat discriminatie nog steeds orde van de dag is bij bedrijven. Met name bij MKB en familiebedrijven is dit groot.
Ik krijg zo de indruk dat je bij een multinational, bank of overheid werkt.quote:Op dinsdag 30 april 2019 08:56 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Omdat een hoge mate van culturele diversiteit, althans in bedrijven, leidt tot:
-hogere omzet;
- betere overlevingskansen;
- zijn vernieuwender, creatiever en lossen problemen beter op. Dit komt omdat medewerkers verschillende gezichtspunten hebben;
- maken beter gebruik van de arbeidsmarkt omdat ze meer talent werven;
- hebben meer tevreden en loyale medewerkers;
- doen het beter op de markt, omdat zij beter weten wat er speelt onder diverse klantengroepen. Hierdoor kunnen zij sneller inspelen op ontwikkelingen in de markt;
- krijgen een beter imago door culturele verschillen op de werkvloer.
Dit niet snappen
En als je in een bedrijfstak werkt waar de klassieke minderheden zich niet voor interesseren hoe los je dan je 'gebrek' aan diversiteit op?quote:Op dinsdag 30 april 2019 08:56 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
-hogere omzet;
- zijn vernieuwender, creatiever en lossen problemen beter op. Dit komt omdat medewerkers verschillende gezichtspunten hebben;
- doen het beter op de markt, omdat zij beter weten wat er speelt onder diverse klantengroepen. Hierdoor kunnen zij sneller inspelen op ontwikkelingen in de markt;
Dit niet snappen
Getriggerd worden door een stel lesbiennes, welk jaar is het?quote:Op dinsdag 30 april 2019 16:53 schreef Volvo340GLSuperDeluxe5Bak het volgende:
[..]
En weer moet ik aan de NS reclame met die lesbiennes denken..
Terechte klacht.
Zijn jij en pf vrouwen?quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:53 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Getriggerd worden door een stel lesbiennes, welk jaar is het?
Haten op rechtse mensen en dan één van de grootste Trump-supporters als avatar nemen.quote:Op dinsdag 30 april 2019 17:53 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Getriggerd worden door een stel lesbiennes, welk jaar is het?
De dollar-trilogie heb ik altijd geweldig gevonden, eveneens het personage van Blondie. Je kunt ook proberen dingen los te zien van politiek.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:02 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
[..]
Haten op rechtse mensen en dan één van de grootste Trump-supporters als avatar nemen.![]()
Jij bent echt dom of niet?
Oh ja, nu is het ineens weer goed. Zo rollen we.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:04 schreef Quotidien het volgende:
[..]
De dollar-trilogie heb ik altijd geweldig gevonden, eveneens het personage van Blondie. Je kunt ook proberen dingen los te zien van politiek.
Ik vind het niet meer dan normaal om een grote groep nieuwkomers in je land die behoorlijk voor wat tumult zorgen, eens nader onder de loep te nemen, en een religie waar zo veel om te doen is met eigen ogen te bekijken. Dat doe je het beste door dan eens 'hun' boek open te slaan en te gaan lezen. Toch?quote:Op dinsdag 30 april 2019 14:12 schreef Vollenhoven het volgende:
Opeens allemaal islamexperts op FOK! met een master in religie.
Wat is dit voor kutopmerking? Alsof altijd maar in extremen moet worden gedacht om voor bepaalde argumenten meer beoogd gewicht in de strijd te kunnen gooien.quote:Op dinsdag 30 april 2019 07:29 schreef dagobertE6 het volgende:
Blij met diversiteit.
Ga anders lekker in Volendam wonen waar elk vriendje van je je neef is en elk meisje je verre nicht en ze allemaal dezelfde lijken (pauper, dik en geen reet)
Gefeliciteerd je bent de 1ste! Ga je nog met een bron komen of wat? Het is namelijk bullshit van de bovenste plank.quote:Op dinsdag 30 april 2019 08:56 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
-hogere omzet;
Dit niet snappen
Maar 99% hier heeft nog nooit zo'n boek geopend en reageert uit onderbuikgevoel.quote:Op dinsdag 30 april 2019 18:29 schreef Maharski het volgende:
[..]
Ik vind het niet meer dan normaal om een grote groep nieuwkomers in je land die behoorlijk voor wat tumult zorgen, eens nader onder de loep te nemen, en een religie waar zo veel om te doen is met eigen ogen te bekijken. Dat doe je het beste door dan eens 'hun' boek open te slaan en te gaan lezen. Toch?
Hij is gewoon mad dat hij uitgehuwelijkt is aan een geitquote:Op dinsdag 30 april 2019 18:42 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Wat is dit voor kutopmerking? Alsof altijd maar in extremen moet worden gedacht om voor bepaalde argumenten meer beoogd gewicht in de strijd te kunnen gooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |