abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 april 2019 @ 09:13:00 #26
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_186511186
Mijn browser zegt altijd about:blank.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  dinsdag 30 april 2019 @ 09:17:21 #27
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_186511259
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 08:56 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Omdat een hoge mate van culturele diversiteit, althans in bedrijven, leidt tot:
-hogere omzet;
- betere overlevingskansen;
- zijn vernieuwender, creatiever en lossen problemen beter op. Dit komt omdat medewerkers verschillende gezichtspunten hebben;
- maken beter gebruik van de arbeidsmarkt omdat ze meer talent werven;
- hebben meer tevreden en loyale medewerkers;
- doen het beter op de markt, omdat zij beter weten wat er speelt onder diverse klantengroepen. Hierdoor kunnen zij sneller inspelen op ontwikkelingen in de markt;
- krijgen een beter imago door culturele verschillen op de werkvloer.

Dit niet snappen :')
Nee. Leuk linkspraatje, maar de realiteit laat anders zien.

Meer van die kopvodden en wandelende brievenbussen leidt tot het vormen van een subcultuur. Een subcultuur die van zichzelf andere culturen uitsluit en nergens aan mee wil doen, behalve als er ergens iets te halen valt.

Er zijn ook goede moslims, maar God wat zijn het er weinig.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_186511279
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 09:17 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Nee. Leuk linkspraatje, maar de realiteit laat anders zien.

Meer van die kopvodden en wandelende brievenbussen leidt tot het vormen van een subcultuur. Een subcultuur die van zichzelf andere culturen uitsluit en nergens aan mee wil doen, behalve als er ergens iets te halen valt.

Er zijn ook goede moslims, maar God wat zijn het er weinig.
Jammer dat je er zo over denkt. Diversiteit is onze kracht.
pi_186511346
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 april 2019 08:58 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Voor al je zwarte geld zeker :{w
Blakka doekoe ftw _O_
  dinsdag 30 april 2019 @ 10:32:48 #30
483336 Kamover
Ik adviseer u
pi_186512634
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 april 2019 07:24 schreef ToT het volgende:

[..]

Andermans probleem natuurlijk. :Y
Er is geen probleem.

Het is opzoeken van problemen door massaal jonge mannen van ‘fighting age’ een enkele reis onderklasse aan te bieden. Cultuur en opvattingen zijn grotendeels onverenigbaar met de westerse.
Waar verstand zit groeit geen haar, daarom adviseer ik u een kamover;"best of both worlds".
pi_186512651
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 10:32 schreef Kamover het volgende:

[..]

Er is geen probleem.

Het is opzoeken van problemen door massaal jonge mannen van ‘fighting age’ een enkele reis onderklasse aan te bieden. Cultuur en opvattingen zijn grotendeels onverenigbaar met de westerse.
Nee ik bedoel dat de problemen van die migranten zelf worden opgelost door hen massaal hier binnen te laten. Problemen van een lege portemonnee als je geen werk of talent hebt, geen interesse hebt om te werken en je geloof wilt verspreiden in westerse landen; die problemen verdwijnen als sneeuw voor de zon zodra ze hier binnen gelaten worden; ze komen in een gespreid bedje terecht.
pi_186512903
Niks mis met diversiteit als het ook echt diversiteit is, idem voor multicultuur.
Maar multicultuur is niet het hetzelfde als islamitische cultuur en daar gaat men vaak de fout in.

Een staatbeeld vol met kopvodden is geen multiculturele samenleving maar een islamitsiche samenleving.
pi_186512945
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 10:48 schreef LanaMyst het volgende:
Niks mis met diversiteit als het ook echt diversiteit is, idem voor multicultuur.
Maar multicultuur is niet het hetzelfde als islamitische cultuur en daar gaat men vaak de fout in.

Een staatbeeld vol met kopvodden is geen multiculturele samenleving maar een islamitsiche samenleving.
Volledig mee eens. Als je naar de grote Nederlandse steden kijkt, dan is het juist vrij monocultureel. Naast de Nederlandse bevolking een geïmporteerde subcultuur van moslims.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-04-2019 10:51:46 ]
  dinsdag 30 april 2019 @ 11:03:29 #34
483336 Kamover
Ik adviseer u
pi_186513116
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 10:48 schreef LanaMyst het volgende:

Heel goed punt.
Waar verstand zit groeit geen haar, daarom adviseer ik u een kamover;"best of both worlds".
  dinsdag 30 april 2019 @ 11:41:48 #35
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_186513674
Liever diversiteit dan dit domrechtse gelul van marginale scootmobielfiguren zoals ts
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  dinsdag 30 april 2019 @ 11:43:15 #36
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_186513706
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 april 2019 10:51 schreef Draaideurcrimineel het volgende:

[..]

Volledig mee eens. Als je naar de grote Nederlandse steden kijkt, dan is het juist vrij monocultureel. Naast de Nederlandse bevolking een geïmporteerde subcultuur van moslims.
Gooi jezelf alsjeblieft weg, ik ben inmiddels echt zo allergisch voor dit soort xenofobische geenstijl figuren. Bah.
  dinsdag 30 april 2019 @ 11:57:11 #37
483336 Kamover
Ik adviseer u
pi_186513970
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 11:43 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Gooi jezelf alsjeblieft weg, ik ben inmiddels echt zo allergisch voor dit soort xenofobische geenstijl figuren. Bah.
Door dit soort reflexen wordt direct de discussie gesmoord, waardoor een normaal gesprek niet meer mogelijk is. Vanuit links er is een grote behoefte om labels te plakken op mensen die anders denken. Iemand labelen als een xenofoob lost niks op.
pi_186514027
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 08:56 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]

Omdat een hoge mate van culturele diversiteit, althans in bedrijven, leidt tot:
-hogere omzet;
- betere overlevingskansen;
- zijn vernieuwender, creatiever en lossen problemen beter op. Dit komt omdat medewerkers verschillende gezichtspunten hebben;
- maken beter gebruik van de arbeidsmarkt omdat ze meer talent werven;
- hebben meer tevreden en loyale medewerkers;
- doen het beter op de markt, omdat zij beter weten wat er speelt onder diverse klantengroepen. Hierdoor kunnen zij sneller inspelen op ontwikkelingen in de markt;
- krijgen een beter imago door culturele verschillen op de werkvloer.

Dit niet snappen :')
_O-

Ja, als je diverse mensen met een hoge opleiding en/of goede skills hebt die toch min of meer dezelfde kant op staan met hun neuzen wel ja.

De 'diversiteit' (lees minder blanken, want het telt nooit voor bv Afrikaanse landen/bedrijven, in China, Japan etc) die echter gepusht wordt is iets totaal anders. In de praktijk het importen van Afrikanen en Aziaten die al dan niet islamitisch zijn.

Zoals gisteren, waar de linkschen weer uit hun dak gingen omdat alle Miss Scotland blank waren.
Dat alle Miss Senegal zwart zijn, alle Miss China chinees daar hoor je ze echter nooooooooit over.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_186514038
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 08:49 schreef Eendenkooi het volgende:

[..]

Klimaat ook, toch neemt de overheid een karrenvracht aan maatregelen om het te sturen. Dus ...
GAME SET MATCH!
  dinsdag 30 april 2019 @ 12:00:41 #40
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_186514044
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 11:57 schreef Kamover het volgende:

[..]

Door dit soort reflexen wordt direct de discussie gesmoord, waardoor een normaal gesprek niet meer mogelijk is. Vanuit links er is een grote behoefte om labels te plakken op mensen die anders denken. Iemand labelen als een xenofoob lost niks op.
Dit is geen reflex maar een reactie op wekenlang lezen wat voor een verwerpelijk gedachtegoed deze user erop nahoudt. Er valt geen discussie te voeren met dit tuig.
pi_186514045
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 07:29 schreef dagobertE6 het volgende:
Blij met diversiteit.

Ga anders lekker in Turkije wonen waar elk vriendje van je je neef is en elk meisje je verre nicht en ze allemaal dezelfde lijken (pauper, dik en geen reet)
pi_186514073
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 07:58 schreef pferdfahrer het volgende:

Ondertussen zit jij met je dikke pens vrijdagavond weer je broodje doner naar binnen te werken. Mede mogelijk gemaakt door multiculturalisme.
:')
Ja, het stikt in NL van de Sushi en Argentijnse restaurants. Toch zijn er heen weinig Japanners en Argentijnen hier. Rara politiepet hoe kan dat?

Dit argument ook serieus gebruiken :')
pi_186514131
Op zich heb ik helemaal geen problemen met diversiteit. Zolang het maar geen doel op zich is van hoger hand. En graag de Islam een beetje binnen de perken houden, want dat is een potentieel gevaar. Ik ben er voorstander van moslims tot afstand van bepaalde verzen te dwingen of anders elders hun geluk te zoeken.
Eens kijken
  dinsdag 30 april 2019 @ 12:08:25 #44
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_186514172
Ik wil alleen diversiteit op m'n bord, niet in mijn buurt.
  dinsdag 30 april 2019 @ 12:12:54 #45
483602 pferdfahrer
UI door @Nine
pi_186514298
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 april 2019 12:02 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

:')
Ja, het stikt in NL van de Sushi en Argentijnse restaurants. Toch zijn er heen weinig Japanners en Argentijnen hier. Rara politiepet hoe kan dat?

Dit argument ook serieus gebruiken :')
Dat het een Argentijns of Japans restaurant is betekend nog niet dat het ook wordt gerund door diezelfde nationaliteit. Elke Italiaan wordt gerund door Turken of Marrokanen, omdat ze er een markt in zien. Jij als FvDer zou beter moeten weten.
pi_186514433
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 12:12 schreef pferdfahrer het volgende:

[..]

Dat het een Argentijns of Japans restaurant is betekend nog niet dat het ook wordt gerund door diezelfde nationaliteit. Elke Italiaan wordt gerund door Turken of Marrokanen, omdat ze er een markt in zien. Jij als FvDer zou beter moeten weten.
Juistem. Dus wat heeft je diversiteit van eten argument ermee te maken dat bedrijven, gemeentes en zelfs miss verkiezingen structureel minder autochtone NLers wensen?
pi_186514545
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 12:12 schreef pferdfahrer het volgende:

[..]

Ik ken ook wel Italiaanse restaurants die door Nederlandse koppels worden gerund.
Maar het zijn idd vaak wel Mocro's (vaak met bijbehorende attitude) die pizzeria's runnen, ja.
  dinsdag 30 april 2019 @ 12:30:13 #48
483602 pferdfahrer
UI door @Nine
pi_186514705
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 12:19 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Juistem. Dus wat heeft je diversiteit van eten argument ermee te maken dat bedrijven, gemeentes en zelfs miss verkiezingen structureel minder autochtone NLers wensen?
Wat is er erg aan het werven van andere nationaliteiten? Het is gewoon een feit dat discriminatie nog steeds orde van de dag is bij bedrijven. Met name bij MKB en familiebedrijven is dit groot. Waarom denk je dat buitenlanders vaker met een andere naam solliciteren? Het is al zo triest gesteld hier dat er pilots moeten komen om anoniem te solliciteren.
pi_186514738
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 11:43 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Niet tegen de waarheid kunnen :')
pi_186514838
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2019 12:30 schreef pferdfahrer het volgende:

[..]

Wat is er erg aan het werven van andere nationaliteiten? Het is gewoon een feit dat discriminatie nog steeds orde van de dag is bij bedrijven. Met name bij MKB en familiebedrijven is dit groot. Waarom denk je dat buitenlanders vaker met een andere naam solliciteren? Het is al zo triest gesteld hier dat er pilots moeten komen om anoniem te solliciteren.
Dit verhaal gaat veel verder en dat weet je. Het is zelfs zo dat bv bij een Miss verkiezing in Schotland er geklaagd wordt dat alle vrouwen blank zijn.
Alle vrouwen Chinees in China, Indiaas in India of negroide in Senegal schijnt dan echter nooit een probleem te zijn.

Het is puur anti-blank racisme.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')