Ze hielden het dicht ja maar qua veldspel sloeg het nergens op .quote:Op vrijdag 3 mei 2019 20:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja slecht niet want dan hadden ze het wel weggegeven, verdedigend was het best prima.
Ja het veldspel was zeker matig.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 20:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ze hielden het dicht ja maar qua veldspel sloeg het nergens op .
Heel Ajax was niet geweldig. Dat is toch ook geen geheim? Dat was toch duidelijk zichtbaar? Eerste 30 minuten domineerden ze volledig. Daarna donderde het als een kaartenhuis in elkaar.quote:
Veel mensen ja.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 20:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
Johan gaat compleet aan het feit voorbij dat Tottenham heel anders ging spelen na 40 minuten.
Dat kan vriend. Ik benoem het gewoon graag. Hopelijk tik je weer dat ouderwetse niveau van je aan zo in de pauzequote:
Niet geklikt.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 20:46 schreef WethouderHekking het volgende:
De van Rossems doen ze ook goed na.
Maak je geen zorgen maatquote:Op vrijdag 3 mei 2019 20:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat kan vriend. Ik benoem het gewoon graag. Hopelijk tik je weer dat ouderwetse niveau van je aan zo in de pauze
Hi-la-ri-sch. Enorrrrm gelachen.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 20:46 schreef WethouderHekking het volgende:
De van Rossems doen ze ook goed na.
Wil je aandacht?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 20:47 schreef GGMM het volgende:
Volgens mij zijn de mensen die Ajax slecht vonden spelen dezelfde mensen die mij niet goed vinden spelen met Haxball.
Hoeft niet specifiek.quote:
Als zoveel mensen dat zeggen, zal er wel een kern van waarheid in zitten.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 20:47 schreef GGMM het volgende:
Volgens mij zijn de mensen die Ajax slecht vonden spelen dezelfde mensen die mij niet goed vinden spelen met Haxball.
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 20:47 schreef PowerLoungen het volgende:
Mooie downieshow gisteren
Al is Pauw elke dag een mongooltjesbijeenkomst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |