Gewoon een VSC.quote:Op maandag 29 april 2019 20:13 schreef Szura het volgende:
Wat een tyfusaflevering, ze moeten de winnaar diskwalificeren voor de finale.
Scooby Doo niet kennenquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat was juist de enige die ik wel kende
Jij kende scooby doo niet?quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat was juist de enige die ik wel kende
INquote:
Of mij. Met drie goed passen en denken dat je slim bezig bent.quote:Op dinsdag 30 april 2019 20:08 schreef monkyyy het volgende:
Pff waar halen ze die lui vandaan.Zet mij daar neer en ik domineer iedereen, zowel op strategie als op kennis.
Lekker zo'n tapijt op je bord na een dag skiën.quote:
Dat ze maar hard mogen werken vandaag. (Ba dumm tsss)quote:
Schnitzels zo groot als een deurmatquote:Op woensdag 1 mei 2019 19:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Lekker zo'n tapijt op je bord na een dag skiën.
Ze is de eerste die trekt.quote:
Deze week zou je makkelijk hebben gewonnenquote:Op donderdag 2 mei 2019 20:19 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb mij opgegeven maar nog niets gehoord. Sad.
Wel een maskertje doen voor de uitzendingquote:Op donderdag 2 mei 2019 20:19 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb mij opgegeven maar nog niets gehoord. Sad.
Ja, wij allemaal hier wel denk ik. Dat die labbekak Spaan gewonnen heeft, maandag en vandaag de hele tijd gepast... Ik baalde al dat hij door ging naar de 2e setting. Voor een leraar weet hij niet echt veel. En dan toevallig in de laatste ronde alles goed.quote:Op donderdag 2 mei 2019 20:21 schreef Szura het volgende:
[..]
Deze week zou je makkelijk hebben gewonnen
Ja, want hij roept elke uitzending dat ze nieuwe kandidaten zoeken, vooral vrouwen. Dus is dat gelukt.quote:Op maandag 6 mei 2019 19:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Herman heeft 3 vrouwen voor zichzelf geregeld.
@monkyyy kwam niet door de keuring. SAD.quote:Op maandag 6 mei 2019 19:54 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ja, want hij roept elke uitzending dat ze nieuwe kandidaten zoeken, vooral vrouwen. Dus is dat gelukt.
Racistisch tegen Grunningers. Ik ga een boze brief schrijven.quote:Op maandag 6 mei 2019 19:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:monkyyy kwam niet door de keuring. SAD.
Blikspuit ken je dat ook?quote:Op maandag 6 mei 2019 19:56 schreef la_perle_rouge het volgende:
Apenkooien voor volwassenen, ik wist niet dat het bestond, dat wil ik ook. Was vroeger het leukste met gym, altijd vlak voor de vakantie.
Jaquote:Op maandag 6 mei 2019 20:00 schreef la_perle_rouge het volgende:
Leuk rijtje: Geen idee, weet niet, weet niet...
Soort verstoppertje en één iemand moest zoeken en de bal in het midden verdedigingen. . Er werden onderdelen in de zaal gezet (een mat, ballenkar etc) en mensen moesten zich verstoppen op allerlei plaatsen, zelfs in kleedkamers mocht. De hele zaal werd gebruikt.quote:
Helaas ...quote:Op maandag 6 mei 2019 20:02 schreef Szura het volgende:
Die knappe criminoloog moet dit wel gaan winnen
quote:Op maandag 6 mei 2019 20:02 schreef Szura het volgende:
Die knappe criminoloog moet dit wel gaan winnen
shootoutquote:
oke dan is het de vliegensvlugge vraag, wie het eerst drukt en het goede antwoord geeft wint.quote:
Ja, nee dat begrijp ik! Alleen die benaming.. toen hij dat van de week zei dacht ik hmm..quote:Op dinsdag 7 mei 2019 19:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
oke dan is het de vliegensvlugge vraag, wie het eerst drukt en het goede antwoord geeft wint.
Je werd gemistquote:Op dinsdag 7 mei 2019 20:00 schreef Zorro het volgende:
Heb ik gewoon het begin gemist![]()
Maar ik ben er!
quote:
Ik weiger dat in te zien.quote:
naar wortels?quote:
Nee naar Maduro natuurlijkquote:
Ik ben er, het pannetje staat te pruttelenquote:
Wat staat er op het menuquote:Op dinsdag 7 mei 2019 20:06 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik ben er, het pannetje staat te pruttelen
pieperquote:
Ik niet.quote:
Mexicaanse wrapsquote:
Staat ie op Netflix?quote:
Zometeen lekker smikkelenquote:
Betaal ik een keer gewoon voor films en series is het weer niet goedquote:
Zien!quote:Op dinsdag 7 mei 2019 20:10 schreef Anneloos het volgende:
Krijgen zij hiervoor betaald? Dit kan ik ook
Dat kloptquote:Op dinsdag 7 mei 2019 20:10 schreef Anneloos het volgende:
Krijgen zij hiervoor betaald? Dit kan ik ook
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |