quote:Op maandag 29 april 2019 19:17 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ze leek mij niet de ware.
Af.
Ze heeft iemand anders gevonden.
Ja zoiets had jij ook kunnen zeggen he. Ik leer van de allerbeste, de allergrootste en de allermooiste man van fok.quote:Op maandag 29 april 2019 19:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb dit vier keer gelezen en de vierde keer snapte ik hem.
Nee, vind jankende mannen echt gigantisch onaantrekkelijk. Dus normaal doen okéquote:Op maandag 29 april 2019 19:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel maar ik denk ik klaag ook een beetje dan ben je aardiger voor mei.
Kan altijd beter hoor
Zeker, maar denk eigenlijk dat ik dan gewoon zo'n ding voor je armen zou kopen. Maar liever de beentjes natuurlijkquote:Op maandag 29 april 2019 19:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gelukkig maar, die pijn van het nooit meer kunnen fietsen zou door merg en been gaan.
jeetje, mannen hebben ook gewoon emotiesquote:Op maandag 29 april 2019 19:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, vind jankende mannen echt gigantisch onaantrekkelijk. Dus normaal doen oké
Ja dat snap ikquote:Op maandag 29 april 2019 19:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
mag een man geen emoties tonenquote:Op maandag 29 april 2019 19:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Goed voor de bicepsen.quote:Op maandag 29 april 2019 19:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zeker, maar denk eigenlijk dat ik dan gewoon zo'n ding voor je armen zou kopen. Maar liever de beentjes natuurlijk
quote:Op maandag 29 april 2019 19:21 schreef McGrath het volgende:
[..]
jeetje, mannen hebben ook gewoon emoties
Hahaquote:
Ah ja, zie ze weleens. echte bikkels. Maar ondanks dat je geen benen hebt, loop je dan toch tegen beperkingen aan haha.quote:Op maandag 29 april 2019 19:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zeker, maar denk eigenlijk dat ik dan gewoon zo'n ding voor je armen zou kopen. Maar liever de beentjes natuurlijk
dacht dat jij het wel lekker vond om mannen aan het huilen te maken in bedquote:Op maandag 29 april 2019 19:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En uiteindelijk penetreren niet te vergeten.quote:Op maandag 29 april 2019 19:23 schreef UitStraling het volgende:
Jankende vrouwen zijn ook irritant trouwens maar dan worden er wel bepaalde genen bij mij wakker gemaakt zodat ik ze wil beschermen en troosten, kansloos eigenlijk ook
Dat is wat andersquote:Op maandag 29 april 2019 19:23 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dacht dat jij het wel lekker vond om mannen aan het huilen te maken in bed![]()
![]()
Ik vertel jou niets meer want je maakt me alleen maar belachelijk dus je hebt het aan jezelf te danken dat je het zonder mijn epische opwindende verhalen moet doen, schraal leven maar zo hoor, geen wonder dat je geen knoopjes open durft te doen voor de klas, mangosap.quote:
Hahaquote:Op maandag 29 april 2019 19:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik vertel jou niets meer want je maakt me alleen maar belachelijk dus je hebt het aan jezelf te danken dat je het zonder mijn epische opwindende verhalen moet doen, schraal leven maar zo hoor, geen wonder dat je geen knoopjes open durft te doen voor de klas, mangosap.
ik trap ze altijd nog verder de grond in danquote:Op maandag 29 april 2019 19:23 schreef UitStraling het volgende:
Jankende vrouwen zijn ook irritant trouwens maar dan worden er wel bepaalde genen bij mij wakker gemaakt zodat ik ze wil beschermen en troosten, kansloos eigenlijk ook
Wat dat betreft wel goed dat ik niet kan janken.quote:Op maandag 29 april 2019 19:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat is toch ook troosten, dan stoppen ze met huilen, nou ja meestal dan.quote:Op maandag 29 april 2019 19:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En uiteindelijk penetreren niet te vergeten.
Mooie uitspraak van UitStralingquote:Op maandag 29 april 2019 19:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik vertel jou niets meer want je maakt me alleen maar belachelijk dus je hebt het aan jezelf te danken dat je het zonder mijn epische opwindende verhalen moet doen, schraal leven maar zo hoor, geen wonder dat je geen knoopjes open durft te doen voor de klas, mangosap.
Gofferquote:Op maandag 29 april 2019 19:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nog onaantrekkelijker worden is voor jou wel lastig hoorquote:Op maandag 29 april 2019 19:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wat dat betreft wel goed dat ik niet kan janken.
sowquote:Op maandag 29 april 2019 19:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nog onaantrekkelijker worden is voor jou wel lastig hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |