Die kans wordt steeds groter ja...quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:46 schreef Maastoren het volgende:
Duurt lang voor dat Ferry de Haan wordt gepresenteerd.
De onderhandelingen met Wouter Gudde lopen nog schijnt..wordt een duopresentatie. Krijgen we binnenkort de Van Dongen & de Roo Kuip. Toch weer extra inkomsten.quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:46 schreef Maastoren het volgende:
Duurt lang voor dat Ferry de Haan wordt gepresenteerd.
Haha! #elanhumorquote:Op woensdag 1 mei 2019 18:27 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
De onderhandelingen met Wouter Gudde lopen nog schijnt..wordt een duopresentatie. Krijgen we binnenkort de Van Dongen & de Roo Kuip. Toch weer extra inkomsten.
Jullie zouden een fatalistisch breiclubje moeten beginnen.quote:
Goed idee..beter fatalistisch dan nazistisch 👍quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Jullie zouden een fatalistisch breiclubje moeten beginnen.
👍🏿quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:36 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Goed idee..beter fatalistisch dan nazistisch 👍
Jij vindt jezelf heel wat he.. dat mag hoor. Het is toch maar een forumpje op internet met een hoop semi autistische mongolen bij elkaar. Valt me bij wel meer op hier..dat ze zich beter voelen dan andere users in het Feyenoordtopic.. geen probleem mee..het gaat gvd niet over het belangrijkste op aarde. Ik heb de oude FMB nog meegemaakt..daar was het nog erger.quote:
Hoezo is dat een andere discussie? Onder andere deze zoektocht naar een nieuwe td geeft aan waarom Jan de Jong niet geschikt is als algemeen directeur.quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is een heel andere discussie en niet wat je zei.
Ik vraag me vooral af in hoeverre hij daarbij betrokken is.quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:52 schreef PIETR het volgende:
[..]
Hoezo is dat een andere discussie? Onder andere deze zoektocht naar een nieuwe td geeft aan waarom Jan de Jong niet geschikt is als algemeen directeur.
Wie zou dat anders moeten doen dan?quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vraag me vooral af in hoeverre hij daarbij betrokken is.
FMBquote:Op woensdag 1 mei 2019 18:51 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Jij vindt jezelf heel wat he.. dat mag hoor. Het is toch maar een forumpje op internet met een hoop semi autistische mongolen bij elkaar. Valt me bij wel meer op hier..dat ze zich beter voelen dan andere users in het Feyenoordtopic.. geen probleem mee..het gaat gvd niet over het belangrijkste op aarde. Ik heb de oude FMB nog meegemaakt..daar was het nog erger.
Dat is dan dus niet Jan de Jong lijkt me. Tenminste, dat was meer de messenger.quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:17 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik gok de persoon die Van Geel ook eruit heeft gezet.
Die punkrocker?quote:Op woensdag 1 mei 2019 19:17 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik gok de persoon die Van Geel ook eruit heeft gezet.
Ik denk vooral dat ze gewoon te weinig perspectief zien.quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:46 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Mooi verwoord. Deze groep mensen heeft ongetwijfeld het beste voor met hun club, maar maken veel meer stuk dan goed is. De afzeggers Mathijssen en die knaap van Utrecht zullen dit ongetwijfeld mee hebben genomen in hun overwegingen.
Het is al besloten, bouw moet eind dit jaar/begin volgend jaar beginnen, zomer 2024 oplevering.quote:Op donderdag 2 mei 2019 00:18 schreef damsco het volgende:
Wat is nu de status van wel/niet een nieuw stadion? Nog niks besloten toch?
Strik erom en opsturen met DHL.quote:Op donderdag 2 mei 2019 10:11 schreef Irritatie100 het volgende:
AC Milan en Sampdoria schijnen interesse te hebben in St Juste.
Italiaantjes betalen nietquote:Op donderdag 2 mei 2019 10:11 schreef Irritatie100 het volgende:
AC Milan en Sampdoria schijnen interesse te hebben in St Juste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |