lijkt mij eigenlijk helemaal niets voor haarquote:Op maandag 29 april 2019 17:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Een racefiets zou wel wat voor haar zijn
Haha nee, te onsportief typequote:Op maandag 29 april 2019 17:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
lijkt mij eigenlijk helemaal niets voor haar
Geen flauw ideequote:Op maandag 29 april 2019 17:34 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Lijkt op een ex die mijn hart heeft gebroken haha snap je
Fijn dat je een hart hebtquote:Op maandag 29 april 2019 17:34 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Lijkt op een ex die mijn hart heeft gebroken haha snap je
Ik bruin heel langzaam, maar ben nu voor het eerst in tijden zo verstandig om me meteen in te smeren, dus heb al enigszins bruine armen en benen ipv roodquote:Op maandag 29 april 2019 17:37 schreef Le_Professeur het volgende:
Hans begin jij ook al een beetje te veranderen in een negroïde jongeman
Iddquote:Op maandag 29 april 2019 17:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Geen idee, maar lijkt me geen sportvrouw nee
Pardon?quote:Op maandag 29 april 2019 17:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Geen idee, maar lijkt me geen sportvrouw nee
Is een fasequote:Op maandag 29 april 2019 17:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hoe kun je nou een sportvrouw zijn als je constant aan de drugs zit
Ja ik ook..quote:Op maandag 29 april 2019 17:49 schreef Flamarande het volgende:
Niet judgen heb gewoon een heftige tijd achter de rug
Als je het combineert met goede feesten met een hoog bpm dan is dat sporten hoor.quote:Op maandag 29 april 2019 17:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hoe kun je nou een sportvrouw zijn als je constant aan de drugs zit
Zit je nou drugs aan te raden aan iemand die niet lekker in haar vel zit?quote:Op maandag 29 april 2019 17:56 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja ik ook..
We steunen je.
Heftigheid is goed. Kan je juist tot jezelf komen, geen ontkomen aan.
Neem het (al dan niet met drugs) zoals het komt.
Ze doet maar waar ze zin in heeft.quote:Op maandag 29 april 2019 18:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit je nou drugs aan te raden aan iemand die niet lekker in haar vel zit?
Lief van jequote:Op maandag 29 april 2019 18:14 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ze doet maar waar ze zin in heeft.
Komt wel goed met haar.
Oke crackiequote:Op maandag 29 april 2019 17:49 schreef Flamarande het volgende:
Niet judgen heb gewoon een heftige tijd achter de rug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |