quote:Op maandag 29 april 2019 16:18 schreef HPLC het volgende:
Zouden jullie deze vrouw doen?
[ afbeelding ]
WOu ook vragen of zij dat was en of ze facelift had gedaanquote:
Brother has sex with NOT sisterquote:Op maandag 29 april 2019 16:19 schreef McGrath het volgende:
[..]
oh ja daar lees ik tegenwoordig al overheen
neequote:Op maandag 29 april 2019 16:18 schreef HPLC het volgende:
[ afbeelding ]
Dus dan klik je gewoon filmpje aan zonder de uitleg te lezen?quote:Op maandag 29 april 2019 16:19 schreef McGrath het volgende:
[..]
oh ja daar lees ik tegenwoordig al overheen
nee het feit dat het "incest" zou moeten zijnquote:Op maandag 29 april 2019 16:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus dan klik je gewoon filmpje aan zonder de uitleg te lezen?
Uitlegquote:Op maandag 29 april 2019 16:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus dan klik je gewoon filmpje aan zonder de uitleg te lezen?
Oh zo ja dat maakt mij ook nou niet echt geiler.quote:Op maandag 29 april 2019 16:21 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee het feit dat het "incest" zou moeten zijn
Heyquote:
Wil wel beetje weten waar ik aan toe benquote:
[ afbeelding ]
Je kijkt toch gewoon naar de thumbnail, met een beetje geluk heb je een bewegende thumbnail ookquote:Op maandag 29 april 2019 16:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wil wel beetje weten waar ik aan toe ben
Ja en dan zit ik te fappen en kom ik er achter dat ze een naam heeft waar ik niks mee heb en dan moet ik stoppenquote:Op maandag 29 april 2019 16:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je kijkt toch gewoon naar de thumbnail, met een beetje geluk heb je een bewegende thumbnail ook
Zoals Gothic Cynthiaquote:Op maandag 29 april 2019 16:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja en dan zit ik te fappen en kom ik er achter dat ze een naam heeft waar ik niks mee heb en dan moet ik stoppen
moet ik nog halen, waarschijnlijk iets relatief makkelijksquote:
Een kut is een kut.quote:Op maandag 29 april 2019 16:18 schreef HPLC het volgende:
[ afbeelding ]
Maar je weet het niet zeker?quote:
Waar heb je zin inquote:Op maandag 29 april 2019 16:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
moet ik nog halen, waarschijnlijk iets relatief makkelijks
Was ik daarvoor ook al hoor.quote:Op maandag 29 april 2019 16:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je bent wel erg wanhopig geworden na DjeDje's afwijzing
quote:Op maandag 29 april 2019 16:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
na al die praat van daarnet rosbief, maar ja
Denk in sperziebonen of snijbonen
Oh, ja dat kan hahaquote:Op maandag 29 april 2019 16:32 schreef McGrath het volgende:
[..]
heb voor 3 dagen eten gehaald, dus misschien heb ik ergens anders zin in
denk met aardappelen en een stukje kip ofzo, weet ik het, stel niet van die ingewikkelde vragenquote:
Bedankt vriend. Dit doet me goed.quote:
Sorryquote:Op maandag 29 april 2019 16:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
denk met aardappelen en een stukje kip ofzo, weet ik het, stel niet van die ingewikkelde vragen
?? Wat is dit voor rijtjequote:Op maandag 29 april 2019 14:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
@:Chloroform @:Flamarande @:2NutZ @:Le_Professeur
Af en toequote:Op maandag 29 april 2019 15:05 schreef Solotovski het volgende:
[..]
@:Le_Professeur JE BENT EEN JANKERD PROF
Mijn rots, mijn rode draad hvjquote:Op maandag 29 april 2019 15:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Juist een van de leuke personen hier, is mijn mening.
[ afbeelding ]
Telfortquote:Op maandag 29 april 2019 15:41 schreef Chloroform het volgende:
Welke internetprovider hebben jullie thuis en wat betalen jullie
Maar kan je ook Serie A kijken om Juventus te volgenquote:Op maandag 29 april 2019 17:00 schreef Myrr het volgende:
[..]
Telfort42 euro voor interactieve tv, WiFi doet het altijd, kan alles terug kijken en Netflix + yt in het menu.
Nee dat niet maar als ik dat zou willen dan regel je dat gewoon.quote:Op maandag 29 april 2019 17:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maar kan je ook Serie A kijken om Juventus te volgen
Zou wel doen, je werd daar laatst helemaal wild van.quote:Op maandag 29 april 2019 17:03 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee dat niet maar als ik dat zou willen dan regel je dat gewoon.
Nou zo boeiend is het ook weer niet.quote:Op maandag 29 april 2019 17:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zou wel doen, je werd daar laatst helemaal wild van.
hij heeft geen xboxquote:Op maandag 29 april 2019 17:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Durf je hem niet aan te spreken op zijn console
Dus ik vond een paar mensen lekker maar niet lekker genoeg om er voetbal voor te gaan kijken en dat is dan overdrijvenquote:Op maandag 29 april 2019 17:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh je overdreef, doe je dat vaker hier?
Volgens mij zat je gewoon keihard te vingerenquote:Op maandag 29 april 2019 17:09 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dus ik vond een paar mensen lekker maar niet lekker genoeg om er voetbal voor te gaan kijken en dat is dan overdrijven
Oke
Denk niet dat dit echt binnenkomt bij 'mquote:Op maandag 29 april 2019 17:12 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ik zou lachen, ik zou schelden, ik zou zeggen dat het een klootzak is
Ohquote:Op maandag 29 april 2019 17:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Denk niet dat dit echt binnenkomt bij 'm
Wat een loser he, niet zo gek dat hij alleen blijftquote:
Heb je 1 miljard lookalikes en dan ben je nog alleenquote:Op maandag 29 april 2019 17:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat een loser he, niet zo gek dat hij alleen blijft
Zie je dan maar eens te onderscheidenquote:Op maandag 29 april 2019 17:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb je 1 miljard lookalikes en dan ben je nog alleen
Rtquote:Op maandag 29 april 2019 17:30 schreef Flamarande het volgende:
Wat zal ik eens gaan doen met mijn leven
Heb plezier, dat is alles wat teltquote:Op maandag 29 april 2019 17:30 schreef Flamarande het volgende:
Wat zal ik eens gaan doen met mijn leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |