quote:Op maandag 29 april 2019 16:18 schreef HPLC het volgende:
Zouden jullie deze vrouw doen?
[ afbeelding ]
Je kijkt toch gewoon naar de thumbnail, met een beetje geluk heb je een bewegende thumbnail ookquote:Op maandag 29 april 2019 16:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wil wel beetje weten waar ik aan toe ben
Ja en dan zit ik te fappen en kom ik er achter dat ze een naam heeft waar ik niks mee heb en dan moet ik stoppenquote:Op maandag 29 april 2019 16:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je kijkt toch gewoon naar de thumbnail, met een beetje geluk heb je een bewegende thumbnail ook
Zoals Gothic Cynthiaquote:Op maandag 29 april 2019 16:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja en dan zit ik te fappen en kom ik er achter dat ze een naam heeft waar ik niks mee heb en dan moet ik stoppen
moet ik nog halen, waarschijnlijk iets relatief makkelijksquote:
Een kut is een kut.quote:Op maandag 29 april 2019 16:18 schreef HPLC het volgende:
[ afbeelding ]
Maar je weet het niet zeker?quote:
Waar heb je zin inquote:Op maandag 29 april 2019 16:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
moet ik nog halen, waarschijnlijk iets relatief makkelijks
Was ik daarvoor ook al hoor.quote:Op maandag 29 april 2019 16:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je bent wel erg wanhopig geworden na DjeDje's afwijzing
quote:Op maandag 29 april 2019 16:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
na al die praat van daarnet rosbief, maar ja
Denk in sperziebonen of snijbonen
Oh, ja dat kan hahaquote:Op maandag 29 april 2019 16:32 schreef McGrath het volgende:
[..]
heb voor 3 dagen eten gehaald, dus misschien heb ik ergens anders zin in
denk met aardappelen en een stukje kip ofzo, weet ik het, stel niet van die ingewikkelde vragenquote:
Bedankt vriend. Dit doet me goed.quote:
Sorryquote:Op maandag 29 april 2019 16:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
denk met aardappelen en een stukje kip ofzo, weet ik het, stel niet van die ingewikkelde vragen
?? Wat is dit voor rijtjequote:Op maandag 29 april 2019 14:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
@:Chloroform @:Flamarande @:2NutZ @:Le_Professeur
Af en toequote:Op maandag 29 april 2019 15:05 schreef Solotovski het volgende:
[..]
@:Le_Professeur JE BENT EEN JANKERD PROF
Mijn rots, mijn rode draad hvjquote:Op maandag 29 april 2019 15:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Juist een van de leuke personen hier, is mijn mening.
quote:Op maandag 29 april 2019 16:18 schreef HPLC het volgende:
[ afbeelding ]
Telfortquote:Op maandag 29 april 2019 15:41 schreef Chloroform het volgende:
Welke internetprovider hebben jullie thuis en wat betalen jullie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |