Ja sorry hoor, ik wilde gewoon even aanhaken met mijn eigen kutbui.quote:Op dinsdag 30 april 2019 14:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het nadeel van dingen vertellen op fok is dat mensen er niet bij waren en de context missen.. Dit was anders dan pms-moeilijk. Dit is een sociaal gehandicapte mevrouw die denkt dat ze een normaal antwoord gaf.
Of ze is permanent ongesteld, dat kan ook.
Ik heb altijd een lijstje bij me, nu ook. Maar ik vond het allemaal toch niet deugen en had er geen zin in, dus lukte alsnog niet.quote:Op dinsdag 30 april 2019 14:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik maak meestal gewoon een lijstje en pak dan de dingen die daar op staan.
Best een goed idee, al zeg ik het zelf, het lijkt iig te werken.
Je moet koken, of je wil of niet?quote:Op dinsdag 30 april 2019 14:19 schreef Kreator het volgende:
mgoed, ik heb hier ff geen zin meer in hoor. Geen energie.
Ik heb ook geen zin meer in werken. En ik moet vanavond koken. Voor me wijffie.
Wel kaas en hagelslag mag ik hopen?quote:Op dinsdag 30 april 2019 14:14 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dus heb alleen brood en beleg gekocht
Mallerd, je hebt toch al ontbeten?quote:Op dinsdag 30 april 2019 14:05 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik stiekem ook wel. Crunch, crunch, crunch, en dan met vette paprika-vingers weer verdertypen.
quote:Op dinsdag 30 april 2019 14:19 schreef Kreator het volgende:
Liefquote:Op dinsdag 30 april 2019 14:19 schreef Kreator het volgende:
Natuurlijk gekkie, vanochtend om 6.30. Dus ik lust nu best 26 zakken paprikachips hoor.quote:Op dinsdag 30 april 2019 14:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mallerd, je hebt toch al ontbeten?
Nu ja. Als ik iets wil eten vandaag, dan zal ik iets moeten regelen. Ik krijg er wel knuffels voor terug.quote:Op dinsdag 30 april 2019 14:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je moet koken, of je wil of niet?
Dan is het goed. Verstandig ook dat je voor paprika gaat! Zo krijg je toch je groenten binnen!quote:Op dinsdag 30 april 2019 14:26 schreef Dave het volgende:
[..]
Natuurlijk gekkie, vanochtend om 6.30. Dus ik lust nu best 26 zakken paprikachips hoor.
Sorry dat ik me gedraag als labiele vrouwquote:Op dinsdag 30 april 2019 14:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Sorry dat ik je de indruk gaf dat ik het negatief bedoelde..
Zo werkt dat precies inderdaad....quote:Op dinsdag 30 april 2019 14:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nu ja. Als ik iets wil eten vandaag, dan zal ik iets moeten regelen. Ik krijg er wel knuffels voor terug.
Save all your knuffels for mequote:Op dinsdag 30 april 2019 14:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nu ja. Als ik iets wil eten vandaag, dan zal ik iets moeten regelen. Ik krijg er wel knuffels voor terug.
Ja, soms ook gecombineerd met cheese onion hoor, voor extra groenten.quote:Op dinsdag 30 april 2019 14:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dan is het goed. Verstandig ook dat je voor paprika gaat! Zo krijg je toch je groenten binnen!
quote:
Brrrr......jaquote:Op dinsdag 30 april 2019 14:58 schreef Dave het volgende:
Kennen jullie Ruud van Big Brother nog?
"Even lekker knuffelen."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |