Rtquote:Op maandag 29 april 2019 15:19 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Als k fok op m'n werk is 't meestal op mobiel
ja die dingen waar je een pallet mee optilt eiquote:
hij antwoordt*quote:Op maandag 29 april 2019 15:26 schreef naatje_1 het volgende:
Maat van me vraagt, wat is een slechte eigenschap van me? Ik antwoord: drugs. Even later komt iemand anders binnenwandelen en die maat van me vraagt aan hem ook, wat is een slechte eigenschap van me, hij antwoord: drugs
Drugs is voor gelovigen toch doodzonde #1 zowat?quote:Op maandag 29 april 2019 15:26 schreef naatje_1 het volgende:
Maat van me vraagt, wat is een slechte eigenschap van me? Ik antwoord: drugs. Even later komt iemand anders binnenwandelen en die maat van me vraagt aan hem ook, wat is een slechte eigenschap van me, hij antwoord: drugs
Ik zit niet zo in die jargon mijn excuus.quote:Op maandag 29 april 2019 15:26 schreef Solotovski het volgende:
[..]
ja die dingen waar je een pallet mee optilt ei
quote:
Koop nou eens een dagboek verdomme, wat moeten wij hier nou godverdomme meequote:Op maandag 29 april 2019 15:26 schreef naatje_1 het volgende:
Is drugs een eigenschap ja?quote:Op maandag 29 april 2019 15:26 schreef naatje_1 het volgende:
Sommige religies zijn gebouwd rondom drugs, je kan immers enkel ayahuasca tot je nemen in een bepaalde kerk ofzoquote:Op maandag 29 april 2019 15:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Drugs is voor gelovigen toch doodzonde #1 zowat?
Oh oke cool dat wist ik niet. Waarom krijg ik die nooit aan de deur?quote:Op maandag 29 april 2019 15:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Sommige religies zijn gebouwd rondom drugs, je kan immers enkel ayahuasca tot je nemen in een bepaalde kerk ofzo
Je moet er niets mee. Ik vond het een leuke anekdotequote:Op maandag 29 april 2019 15:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Koop nou eens een dagboek verdomme, wat moeten wij hier nou godverdomme mee
Hou op man dat is helemaal geen jargonquote:Op maandag 29 april 2019 15:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zit niet zo in die jargon mijn excuus.
Niet je handen?quote:Op maandag 29 april 2019 15:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vanavond gaat mijn baard eraf.
Doe normaalquote:
quote:Op maandag 29 april 2019 15:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vanavond gaat mijn baard eraf.
quote:Op maandag 29 april 2019 15:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Koop nou eens een dagboek verdomme, wat moeten wij hier nou godverdomme mee
Ja dat weet ik niet als ik daar niet in zit toch!quote:Op maandag 29 april 2019 15:30 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hou op man dat is helemaal geen jargon
Hij pakt jouw gimmick afquote:Op maandag 29 april 2019 15:31 schreef Solotovski het volgende:
Naatje heeft het best vaak over drugs valt me op
Valt je dat nu pas op?quote:Op maandag 29 april 2019 15:31 schreef Solotovski het volgende:
Naatje heeft het best vaak over drugs valt me op
wil je een keer een stukje cruisen met m'n heftruck?quote:Op maandag 29 april 2019 15:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja dat weet ik niet als ik daar niet in zit toch!
Oh oké ga doorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |