Sommige religies zijn gebouwd rondom drugs, je kan immers enkel ayahuasca tot je nemen in een bepaalde kerk ofzoquote:Op maandag 29 april 2019 15:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Drugs is voor gelovigen toch doodzonde #1 zowat?
Oh oke cool dat wist ik niet. Waarom krijg ik die nooit aan de deur?quote:Op maandag 29 april 2019 15:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Sommige religies zijn gebouwd rondom drugs, je kan immers enkel ayahuasca tot je nemen in een bepaalde kerk ofzo
Je moet er niets mee. Ik vond het een leuke anekdotequote:Op maandag 29 april 2019 15:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Koop nou eens een dagboek verdomme, wat moeten wij hier nou godverdomme mee
Hou op man dat is helemaal geen jargonquote:Op maandag 29 april 2019 15:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zit niet zo in die jargon mijn excuus.
Niet je handen?quote:Op maandag 29 april 2019 15:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vanavond gaat mijn baard eraf.
Doe normaalquote:
quote:Op maandag 29 april 2019 15:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vanavond gaat mijn baard eraf.
quote:Op maandag 29 april 2019 15:28 schreef HPLC het volgende:
[..]
Koop nou eens een dagboek verdomme, wat moeten wij hier nou godverdomme mee
Ja dat weet ik niet als ik daar niet in zit toch!quote:Op maandag 29 april 2019 15:30 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hou op man dat is helemaal geen jargon
Hij pakt jouw gimmick afquote:Op maandag 29 april 2019 15:31 schreef Solotovski het volgende:
Naatje heeft het best vaak over drugs valt me op
Valt je dat nu pas op?quote:Op maandag 29 april 2019 15:31 schreef Solotovski het volgende:
Naatje heeft het best vaak over drugs valt me op
wil je een keer een stukje cruisen met m'n heftruck?quote:Op maandag 29 april 2019 15:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja dat weet ik niet als ik daar niet in zit toch!
Oh oké ga doorquote:
spraakgestuurde telefoonbesturingquote:Op maandag 29 april 2019 15:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gelukkig maar, notes zetten met je voeten is wat lastig
Opzich wel een kunst.quote:Op maandag 29 april 2019 15:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gelukkig maar, notes zetten met je voeten is wat lastig
breng mensen aub niet op ideeënquote:
Lijkt me wel tof en als ik niet zelf mag rijden dan hang ik net zo graag aan een van die lepelsquote:Op maandag 29 april 2019 15:33 schreef Solotovski het volgende:
[..]
wil je een keer een stukje cruisen met m'n heftruck?
Noel bracht het leuker.quote:Op maandag 29 april 2019 15:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
We hebben nu twee keer Noel
dan hijs ik je 10 meter de lucht in en ga ik eerst ff pauze houdenquote:Op maandag 29 april 2019 15:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Lijkt me wel tof en als ik niet zelf mag rijden dan hang ik net zo graag aan een van die lepels
Dan is het ook geen note, niet stoer doen met notes die je niet hebt pls zo creeer je een verkeerd image.quote:Op maandag 29 april 2019 15:34 schreef Chloroform het volgende:
Over notes gesproken, ik heb vorige week mijn 141e note gekregen maar ik zie 'm niet in mn notes staan. Wat is dit voor maatschappij!!!1!
Ook alleen maar omdat zijn extra chromosoom lachwekkend isquote:
quote:Op maandag 29 april 2019 15:34 schreef Solotovski het volgende:
[..]
dan hijs ik je 10 meter de lucht in en ga ik eerst ff pauze houden
Jawel want ik had eerst 140 en nu staat er 141 maar WELKE POST IS GENOTE DANquote:Op maandag 29 april 2019 15:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dan is het ook geen note, niet stoer doen met notes die je niet hebt pls zo creeer je een verkeerd image.
mien hemeltjequote:Op maandag 29 april 2019 15:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat zijn extra chromosoom lachwekkend is
Noel was volgens mij gewoon aan het trippen tijdens zijn bezoekjes hier, dat doe ik toch minder. (al heb ik wel wat medegedeeld op FOK! tijdens afgelopen trip). Overigens kan @Driepink er ook wat vanquote:
Ohhh op die manier. Dikke fraude van de mods hier dusquote:Op maandag 29 april 2019 15:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jawel want ik had eerst 140 en nu staat er 141 maar WELKE POST IS GENOTE DAN
Uh ok man chromoformquote:Op maandag 29 april 2019 15:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat zijn extra chromosoom lachwekkend is
Wie?quote:Op maandag 29 april 2019 15:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Noel was volgens mij gewoon aan het trippen tijdens zijn bezoekjes hier, dat doe ik toch minder. (al heb ik wel wat medegedeeld op FOK! tijdens afgelopen trip). Overigens kan @:driepink er ook wat van
Zou ook kunnen, inderdaad. Goed om dat gescheiden te houden.quote:Op maandag 29 april 2019 15:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Noel was volgens mij gewoon aan het trippen tijdens zijn bezoekjes hier, dat doe ik toch minder. (al heb ik wel wat medegedeeld op FOK! tijdens afgelopen trip). Overigens kan @:driepink er ook wat van
Als ik trip kan k mn tel niet eens lezen manquote:Op maandag 29 april 2019 15:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Beste is sowieso om eerst het scherm aan te zettenquote:Op maandag 29 april 2019 15:36 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Als ik trip kan k mn tel niet eens lezen man
Wat probeer je te zeggenquote:
Ja kamervragen dit datquote:Op maandag 29 april 2019 15:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ohhh op die manier. Dikke fraude van de mods hier duswalgelijk machtsmisbruik
niksquote:
Haha ben je nu dubbel Downquote:Op maandag 29 april 2019 15:38 schreef Solotovski het volgende:
[..]
niks
Ga maar weer janken om je notes miemiemie
rtquote:Op maandag 29 april 2019 15:36 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Als ik trip kan k mn tel niet eens lezen man
Is toch mooiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |