Ja, alleen hebben we hier geen fornuis hier en ik weiger om even wat witte azijn mee te nemenquote:
Er werken ook wel echt geile wijven bij de ikea hoorquote:Op maandag 29 april 2019 14:31 schreef Crack_ het volgende:
Hey nice, heb training van werk over wat je moet doen bij seksuele intimidatie en shit. Altijd leuk geld verdienen
dat zijn de mooiste onderwerpenquote:Op maandag 29 april 2019 14:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nooitmaar soms moet het
en in sommige gesprekken is het wel echt leuk om na te denken maar dan zijn het meestal wel onzin onderwerpen
nee hij zag eruit alsof ie al bang is om je pijn te doen met een zachte aanraking en daar zelf dan van zou schrikken en huilenquote:Op maandag 29 april 2019 14:32 schreef Trollscience het volgende:
zou je de zanger van the antlers doen @:crack_??
Ierland moet je ook ergens van betalen natuurlijk.quote:Op maandag 29 april 2019 14:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
maar heb eigenlijk al te veel verlof genomen de laatste weken
bij bedrijven waar heel veel mensen werken is dat wel vaker zoquote:Op maandag 29 april 2019 14:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er werken ook wel echt geile wijven bij de ikea hoor![]()
Boooohhh
Ja.quote:Op maandag 29 april 2019 14:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
bij bedrijven waar heel veel mensen werken is dat wel vaker zoheb wel collega's die beweren dat iedereen lelijk is maar die zijn zelf gewoon kansloos
Heb nu al zin in de roodharigenmeetquote:Op maandag 29 april 2019 14:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ierland moet je ook ergens van betalen natuurlijk.
oh ja snap ikquote:Op maandag 29 april 2019 14:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee hij zag eruit alsof ie al bang is om je pijn te doen met een zachte aanraking en daar zelf dan van zou schrikken en huilen
wel cute tho
Heerlijk van die lelijke mensen waar de afgunst vanaf druipt.quote:Op maandag 29 april 2019 14:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
bij bedrijven waar heel veel mensen werken is dat wel vaker zoheb wel collega's die beweren dat iedereen lelijk is maar die zijn zelf gewoon kansloos
en jij valt op cutequote:Op maandag 29 april 2019 14:34 schreef Trollscience het volgende:
[..]
oh ja snap ik
nou ja ik ben ook een man dus dat is dan anders dus ik zou wel doen
Ojaquote:
ja guilty hihiquote:Op maandag 29 april 2019 14:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en jij valt op cute
hij heeft krulletjes en was super lief dus lijkt me echt wat voor jou
@HPLCquote:Op maandag 29 april 2019 14:35 schreef Myrr het volgende:
[..]
Heerlijk van die lelijke mensen waar de afgunst vanaf druipt.
snap nooit wat ze nou proberenquote:Op maandag 29 april 2019 14:35 schreef Myrr het volgende:
[..]
Heerlijk van die lelijke mensen waar de afgunst vanaf druipt.
Was Unity ook met Notre Dame?quote:Op maandag 29 april 2019 14:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Rdr2 is laatste spel dat ik heb uitgespeeld. Daarvoor AC Unity uitgespeeld ook. Zit nu gewoon lekker cod te doen, no shame
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |