Nutz a hippoquote:Op maandag 29 april 2019 14:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
TT moest natuurlijk nutz zijn.
Zeker weten maarja een typefoutje is zo gemaakt hequote:Op maandag 29 april 2019 14:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
TT moest natuurlijk nutz zijn.
Oh damn, dan heb je echt nog veel te doen. Gewoon lekker spelen joh, is zo'n mooi spelquote:Op maandag 29 april 2019 14:06 schreef 2NutZ het volgende: [..] Ik zat op 42% ongeveer vlak voor dat je na je 3e standplaats gaat. Volgens mij had ik net alles gehad met die 2 families die elkaar kapot maakten. Maar kan ook wel weer een stukje verder zijn....
jaaaaa klinkt echt nicequote:
Ja zeker weten, ben ook echt benieuwd allemaal...quote:Op maandag 29 april 2019 14:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh damn, dan heb je echt nog veel te doen. Gewoon lekker spelen joh, is zo'n mooi spel
huh heb ik weer dronken lesbische dingen gedaanquote:
Kluts of nutzquote:Op maandag 29 april 2019 14:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zeker weten maarja een typefoutje is zo gemaakt he
zaten ook genoeg hetro dingen bij hoorquote:Op maandag 29 april 2019 14:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
huh heb ik weer dronken lesbische dingen gedaan
Was kluts niet een baby ijsbeer?quote:
Ik blijf maar hier wonen denk.quote:Op maandag 29 april 2019 14:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]
zaten ook genoeg hetro dingen bij hoorhehe
Rdr2 is laatste spel dat ik heb uitgespeeld. Daarvoor AC Unity uitgespeeld ook. Zit nu gewoon lekker cod te doen, no shamequote:Op maandag 29 april 2019 14:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja zeker weten, ben ook echt benieuwd allemaal...
Speel jij nog wat anders?
de waterkoker is hier vies en ik heb geen zin om hem schoon te makenquote:
quote:Op maandag 29 april 2019 14:23 schreef Trollscience het volgende:
vind dit ook nog steeds echt een geweldig nummer van ze @:crack_
Ja dat kan.quote:Op maandag 29 april 2019 14:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
de waterkoker is hier vies en ik heb geen zin om hem schoon te maken
wow deze is wel echt heel opzichtigquote:Op maandag 29 april 2019 14:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
huh heb ik weer dronken lesbische dingen gedaan
jaaaaquote:Op maandag 29 april 2019 14:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ze deden na album paar nummers en die ook
IT WAS AMAAZIIIIIIING
jawel hoorquote:Op maandag 29 april 2019 14:27 schreef Crack_ het volgende:
opzichtig, echt geen idee of t een woord is
waterkanquote:
Er staat er maar eentje afgelopen vrijdag van hopsice op yt, maarja boeiend dan had ik zelf maar moeten filmenquote:Op maandag 29 april 2019 14:27 schreef Trollscience het volgende:
[..]
jaaaadacht al, dat nummer dat je net postte staat ook niet op hospice
No worries, ik spreek/schrijf toch nog amper Nederlandsquote:Op maandag 29 april 2019 14:27 schreef Crack_ het volgende:
opzichtig, echt geen idee of t een woord is
wanneer wel hahaahaquote:Op maandag 29 april 2019 14:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
goed. Heb geen zin om te denken vandaag
super cutequote:
nooitquote:
Pannetje water.quote:Op maandag 29 april 2019 14:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
de waterkoker is hier vies en ik heb geen zin om hem schoon te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |