Nutz a hippoquote:Op maandag 29 april 2019 14:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
TT moest natuurlijk nutz zijn.
Zeker weten maarja een typefoutje is zo gemaakt hequote:Op maandag 29 april 2019 14:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
TT moest natuurlijk nutz zijn.
Oh damn, dan heb je echt nog veel te doen. Gewoon lekker spelen joh, is zo'n mooi spelquote:Op maandag 29 april 2019 14:06 schreef 2NutZ het volgende: [..] Ik zat op 42% ongeveer vlak voor dat je na je 3e standplaats gaat. Volgens mij had ik net alles gehad met die 2 families die elkaar kapot maakten. Maar kan ook wel weer een stukje verder zijn....
jaaaaa klinkt echt nicequote:
Ja zeker weten, ben ook echt benieuwd allemaal...quote:Op maandag 29 april 2019 14:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh damn, dan heb je echt nog veel te doen. Gewoon lekker spelen joh, is zo'n mooi spel
huh heb ik weer dronken lesbische dingen gedaanquote:
Kluts of nutzquote:Op maandag 29 april 2019 14:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zeker weten maarja een typefoutje is zo gemaakt he
zaten ook genoeg hetro dingen bij hoorquote:Op maandag 29 april 2019 14:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
huh heb ik weer dronken lesbische dingen gedaan
Was kluts niet een baby ijsbeer?quote:
Ik blijf maar hier wonen denk.quote:Op maandag 29 april 2019 14:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]
zaten ook genoeg hetro dingen bij hoorhehe
Rdr2 is laatste spel dat ik heb uitgespeeld. Daarvoor AC Unity uitgespeeld ook. Zit nu gewoon lekker cod te doen, no shamequote:Op maandag 29 april 2019 14:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja zeker weten, ben ook echt benieuwd allemaal...
Speel jij nog wat anders?
de waterkoker is hier vies en ik heb geen zin om hem schoon te makenquote:
quote:Op maandag 29 april 2019 14:23 schreef Trollscience het volgende:
vind dit ook nog steeds echt een geweldig nummer van ze @:crack_
Ja dat kan.quote:Op maandag 29 april 2019 14:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
de waterkoker is hier vies en ik heb geen zin om hem schoon te maken
wow deze is wel echt heel opzichtigquote:Op maandag 29 april 2019 14:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
huh heb ik weer dronken lesbische dingen gedaan
jaaaaquote:Op maandag 29 april 2019 14:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ze deden na album paar nummers en die ook
IT WAS AMAAZIIIIIIING
jawel hoorquote:Op maandag 29 april 2019 14:27 schreef Crack_ het volgende:
opzichtig, echt geen idee of t een woord is
waterkanquote:
Er staat er maar eentje afgelopen vrijdag van hopsice op yt, maarja boeiend dan had ik zelf maar moeten filmenquote:Op maandag 29 april 2019 14:27 schreef Trollscience het volgende:
[..]
jaaaadacht al, dat nummer dat je net postte staat ook niet op hospice
No worries, ik spreek/schrijf toch nog amper Nederlandsquote:Op maandag 29 april 2019 14:27 schreef Crack_ het volgende:
opzichtig, echt geen idee of t een woord is
wanneer wel hahaahaquote:Op maandag 29 april 2019 14:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
goed. Heb geen zin om te denken vandaag
super cutequote:
nooitquote:
Pannetje water.quote:Op maandag 29 april 2019 14:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
de waterkoker is hier vies en ik heb geen zin om hem schoon te maken
Ja, alleen hebben we hier geen fornuis hier en ik weiger om even wat witte azijn mee te nemenquote:
Er werken ook wel echt geile wijven bij de ikea hoorquote:Op maandag 29 april 2019 14:31 schreef Crack_ het volgende:
Hey nice, heb training van werk over wat je moet doen bij seksuele intimidatie en shit. Altijd leuk geld verdienen
dat zijn de mooiste onderwerpenquote:Op maandag 29 april 2019 14:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nooitmaar soms moet het
en in sommige gesprekken is het wel echt leuk om na te denken maar dan zijn het meestal wel onzin onderwerpen
nee hij zag eruit alsof ie al bang is om je pijn te doen met een zachte aanraking en daar zelf dan van zou schrikken en huilenquote:Op maandag 29 april 2019 14:32 schreef Trollscience het volgende:
zou je de zanger van the antlers doen @:crack_??
Ierland moet je ook ergens van betalen natuurlijk.quote:Op maandag 29 april 2019 14:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
maar heb eigenlijk al te veel verlof genomen de laatste weken
bij bedrijven waar heel veel mensen werken is dat wel vaker zoquote:Op maandag 29 april 2019 14:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er werken ook wel echt geile wijven bij de ikea hoor![]()
Boooohhh
Ja.quote:Op maandag 29 april 2019 14:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
bij bedrijven waar heel veel mensen werken is dat wel vaker zoheb wel collega's die beweren dat iedereen lelijk is maar die zijn zelf gewoon kansloos
Heb nu al zin in de roodharigenmeetquote:Op maandag 29 april 2019 14:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ierland moet je ook ergens van betalen natuurlijk.
oh ja snap ikquote:Op maandag 29 april 2019 14:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee hij zag eruit alsof ie al bang is om je pijn te doen met een zachte aanraking en daar zelf dan van zou schrikken en huilen
wel cute tho
Heerlijk van die lelijke mensen waar de afgunst vanaf druipt.quote:Op maandag 29 april 2019 14:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
bij bedrijven waar heel veel mensen werken is dat wel vaker zoheb wel collega's die beweren dat iedereen lelijk is maar die zijn zelf gewoon kansloos
en jij valt op cutequote:Op maandag 29 april 2019 14:34 schreef Trollscience het volgende:
[..]
oh ja snap ik
nou ja ik ben ook een man dus dat is dan anders dus ik zou wel doen
Ojaquote:
ja guilty hihiquote:Op maandag 29 april 2019 14:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en jij valt op cute
hij heeft krulletjes en was super lief dus lijkt me echt wat voor jou
@HPLCquote:Op maandag 29 april 2019 14:35 schreef Myrr het volgende:
[..]
Heerlijk van die lelijke mensen waar de afgunst vanaf druipt.
snap nooit wat ze nou proberenquote:Op maandag 29 april 2019 14:35 schreef Myrr het volgende:
[..]
Heerlijk van die lelijke mensen waar de afgunst vanaf druipt.
Was Unity ook met Notre Dame?quote:Op maandag 29 april 2019 14:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Rdr2 is laatste spel dat ik heb uitgespeeld. Daarvoor AC Unity uitgespeeld ook. Zit nu gewoon lekker cod te doen, no shame
Gelijkgestemden vinden om samen mee te haten op mensen die aandacht krijgen.quote:
Gewoon hun eigen onzekerheid projecteren op andere mensen.quote:
ohja, nouja dat lukt ook wel opzichquote:Op maandag 29 april 2019 14:37 schreef Myrr het volgende:
[..]
Gelijkgestemden vinden om samen mee te haten op mensen die aandacht krijgen.
en er voor zorgen dat mensen je niet meer mogenquote:Op maandag 29 april 2019 14:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon hun eigen onzekerheid projecteren op andere mensen.
Yup, gvd mooi spel ook weer. Vond ik sowieso altijd al van A-C maar was na die Ezio trilogie beetje klaar mee. Deze was weer vanouds nicequote:Op maandag 29 april 2019 14:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Was Unity ook met Notre Dame?
CoD... blijft altijd fijn voor korte potjes al kan ik al die kinderen en hun reactievermogen niet meer aan
wel sneu opzich, wordt er vast ook niet beter op zoquote:Op maandag 29 april 2019 14:39 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja veel mensen die hun onzekerheden geen plek weten te geven.
Ja, wel dom dat ze dat niet door hebben, maar goed.quote:Op maandag 29 april 2019 14:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en er voor zorgen dat mensen je niet meer mogen
Heb jij AC 3, 4 enzo gespeeld? Ik ben afgehaakt bij 3, maar weet niet of je het verhaal nog een beetje kan volgen als je nu verder gaat met bijvoorbeeld Unityquote:Op maandag 29 april 2019 14:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Yup, gvd mooi spel ook weer. Vond ik sowieso altijd al van A-C maar was na die Ezio trilogie beetje klaar mee. Deze was weer vanouds nice
En jaSame. Soms gewoon rage quitten toch
En dan ja zie je wel komt allemaal door dat kutwijf met haar iew mooie lichaam en mooi haar enzo en knap gezicht en dan is ze ook nog eens aardig en sociaalquote:Op maandag 29 april 2019 14:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en er voor zorgen dat mensen je niet meer mogen
true, dat voelt zo rotquote:Op maandag 29 april 2019 14:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, wel dom dat ze dat niet door hebben, maar goed.
De ergste zijn trouwens degenen die het achter de rug van die persoon om doen en dan in het gezicht poeslief zijn.
ja, klopt nog steeds wel die AC games. Wat buggy maar boeiend... vind sowieso wel tof met al die historische feitjes waar je mee te maken krijgt alleen fiction.quote:Op maandag 29 april 2019 14:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Yup, gvd mooi spel ook weer. Vond ik sowieso altijd al van A-C maar was na die Ezio trilogie beetje klaar mee. Deze was weer vanouds nice
En jaSame. Soms gewoon rage quitten toch
Die moet je het bedrijf uit werken op dezelfde slinkse wijze.quote:Op maandag 29 april 2019 14:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, wel dom dat ze dat niet door hebben, maar goed.
De ergste zijn trouwens degenen die het achter de rug van die persoon om doen en dan in het gezicht poeslief zijn.
'echt oneerlijk deze wereldquote:Op maandag 29 april 2019 14:41 schreef Myrr het volgende:
[..]
En dan ja zie je wel komt allemaal door dat kutwijf met haar iew mooie lichaam en mooi haar enzo en knap gezicht en dan is ze ook nog eens aardig en sociaalwalgelijk kutwijf zeg ze kan zeker nog zingen ook die hoer.
💪👊quote:Op maandag 29 april 2019 14:42 schreef Myrr het volgende:
[..]
Die moet je het bedrijf uit werken op dezelfde slinkse wijze.
Heb je tips ?quote:Op maandag 29 april 2019 14:42 schreef Myrr het volgende:
[..]
Die moet je het bedrijf uit werken op dezelfde slinkse wijze.
"Ben je jaloers ofzo?"quote:
bij ons nemen ze allemaal een burnoutje, maar niet hun schuld en de wereld is oneerlijk en blablaquote:Op maandag 29 april 2019 14:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Want uit het raam duwen met stoel en al is wat opvallend... denk ik
Welke etage?quote:Op maandag 29 april 2019 14:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Want uit het raam duwen met stoel en al is wat opvallend... denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |