SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I solemnly swear i'm up to no good
Het doet mij goed dat mijn invloed hier nog steeds voelbaar is.quote:
Heb je daar een alert voor ingesteld ofzo?quote:Op maandag 29 april 2019 13:12 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Het doet mij goed dat mijn invloed hier nog steeds voelbaar is.
Huh? Sorry! Ik ben gewoon nieuwsgierig, niet onzekerquote:Op maandag 29 april 2019 13:36 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, laten we weer lekker met z'n allen CotS onzeker gaan maken
Een hele? een punt? een stuk?quote:Op maandag 29 april 2019 13:37 schreef Stormqueen het volgende:
Er kwam nog wat taart* bij vandaag.
En ik had 'm zelf gekochtom te vieren dat de hypotheek eindelijk rond is
Dan maar wat minder chili vanavond
*eigenlijk was het vlaai, voor de puristen onder ons.
Een neusje voor de betere boterhammendiscussie.quote:Op maandag 29 april 2019 13:29 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Heb je daar een alert voor ingesteld ofzo?
Nee, volgens mij niet. maar als het een hele discussie doet oplaaien hoef ik het niet per se te weten hoor.quote:Op maandag 29 april 2019 13:39 schreef Stormqueen het volgende:
Heb jij de broodterhamdiscussie nooit meegemaakt?
True true,quote:Op maandag 29 april 2019 13:39 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Een hele? een punt? een stuk?
Je weet dat als ik hier lees dat je wat meer moet specificeren he.
Vraag in dat geval maar aan Rauw.quote:Op maandag 29 april 2019 13:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet. maar als het een hele discussie doet oplaaien hoef ik het niet per se te weten hoor.
zo enorm veel scheelt dat nou ook weer niet natuurlijkquote:Op maandag 29 april 2019 13:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh ik voel me weer dik.. Snij zo'n vlaai altijd in 8
Een vlaai hoort in 8 stukken.quote:Op maandag 29 april 2019 13:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
True true,
Een half puntje kersenmonchouvlaai en een half puntje aardbeienbavaroisvlaai.
Waarbij ik een punt reken als 1/10e van een hele vlaai.
Snijdt wel een stuk gemakkelijkerquote:Op maandag 29 april 2019 13:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh ik voel me weer dik.. Snij zo'n vlaai altijd in 8
Kijk maar uit, ik ga schelden met Multivlaai.quote:Op maandag 29 april 2019 13:46 schreef MutedFaith het volgende:
Als je een vlaai in meer dan 8 stukken snijdt kom je in Limburg echt niet levend buiten hoor
Het scheelt dat ik niet in Limburg benquote:Op maandag 29 april 2019 13:46 schreef MutedFaith het volgende:
Als je een vlaai in meer dan 8 stukken snijdt kom je in Limburg echt niet levend buiten hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |