bol roept al weken dat het druk is bij de pakketdienst..quote:
DHL is erger hier. Nu al 3 keer een bericht 'we hebben u gemist' terwijl ik thuis was. En ook geen briefje in de brievenbus...quote:Op woensdag 26 juni 2019 19:16 schreef mschol het volgende:
[..]
bol roept al weken dat het druk is bij de pakketdienst..
het is gewoon een gigantische puinzooi atm
ik zie het bij werk ook: daar waar normaal nu wel het iets rustiger is blijven we steken op het niveau van november.
en dat horen we van meerdere leveranciers.
en met alle leveringen die met postnl komen gaat relatief gezien vaak wat fout.
Dit heb ik nu al zovaak meegemaakt met DHL. Echt verschrikkelijk!quote:Op donderdag 27 juni 2019 09:16 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
DHL is erger hier. Nu al 3 keer een bericht 'we hebben u gemist' terwijl ik thuis was. En ook geen briefje in de brievenbus...
Als ik een webshop zie die met DHL verstuurt, kijk ik altijd of er niet een andere webshop is die hetzelfde kan leveren. Wat een ellende is dat... En ben je niet thuis, mag je naar de andere kant van de stadquote:Op donderdag 27 juni 2019 09:16 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
DHL is erger hier. Nu al 3 keer een bericht 'we hebben u gemist' terwijl ik thuis was. En ook geen briefje in de brievenbus...
UPS is daarin nòg erger...quote:Op donderdag 27 juni 2019 19:27 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Als ik een webshop zie die met DHL verstuurt, kijk ik altijd of er niet een andere webshop is die hetzelfde kan leveren. Wat een ellende is dat... En ben je niet thuis, mag je naar de andere kant van de stadAls je wel thuis bent als zo'n DHL bezorger komt, staat er meestal iemand voor de deur met een uitdrukking op zijn gezicht van "ik weet ook niet waar ik allemaal mee bezig ben"
Wel, zowel mijn vrouw als ik (als ons kind) heeft een smartphone. Het zou fijn zijn mochten we allemaal zo'n melding krijgen als er detectie wordt waargenomen. Het kan altijd zijn dat mijn vrouw en ik op ons werk niet onmiddellijk kunnen kijken. Als er dan een derde persoon is die alsnog kan kijken of kan ingrijpen dan is dat allemaal veel fijner.quote:Op woensdag 26 juni 2019 17:22 schreef diadakan het volgende:
[..]
Je kan allemaal de xiaomi home app op de telefoon hebben en push berichten krijgen en de camerabeelden bekijken
Ik heb een Xiaomi smart deurbel/camera. Telt dat ook?quote:Op donderdag 27 juni 2019 23:51 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Wel, zowel mijn vrouw als ik (als ons kind) heeft een smartphone. Het zou fijn zijn mochten we allemaal zo'n melding krijgen als er detectie wordt waargenomen. Het kan altijd zijn dat mijn vrouw en ik op ons werk niet onmiddellijk kunnen kijken. Als er dan een derde persoon is die alsnog kan kijken of kan ingrijpen dan is dat allemaal veel fijner.
Zijn er mensen met zo'n XIAOMI camera?
Tevreden van, van die XIAOMI producten?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 05:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb een Xiaomi smart deurbel/camera. Telt dat ook?
Mijn vriendin en ik krijgen melding bij detectie.
Ja, tevreden. Zoals over alle Xiaomi producten tot nu toe die ik heb. Prima merk.quote:Op vrijdag 28 juni 2019 07:51 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Tevreden van, van die XIAOMI producten?
Hoezo dan?quote:Op vrijdag 28 juni 2019 12:51 schreef Iemand91 het volgende:
Persoonlijk zou ik niet meer aan Xiaomi camera's beginnen gezien hun beleid wat betreft gebruik buiten China.
Omdat Xiaomi zonder reden je camera op non-actief kan zetten door 'm niet meer toe te laten op de server als je IP van buiten China komt. Destijds met de Xiaoyi's was het al zo, en laatst met de Dafang camera's opnieuw.quote:
Niet echt zo te beantwoorden. Van wat? Welke site? Welke verzendmethode?quote:Op woensdag 10 juli 2019 08:34 schreef D. het volgende:
Geen idee of dit de juiste plek is voor mijn vraag, maar wat is de gemiddelde levertijd van een bestelling?
Bij Ali, earpods (al maakt dat weinig uit lijkt me), normaal verzendenquote:Op woensdag 10 juli 2019 08:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet echt zo te beantwoorden. Van wat? Welke site? Welke verzendmethode?
Ik ging al uit van een antwoord als 'normaal verzenden'quote:Op woensdag 10 juli 2019 08:38 schreef D. het volgende:
[..]
Bij Ali, earpods (al maakt dat weinig uit lijkt me), normaal verzenden
PICS?quote:Op woensdag 10 juli 2019 08:42 schreef dud0r het volgende:
Eindelijk m'n rugzak binnen.meer Dan twee maanden onderweg geweest. Maar wat een geweldig ding.
Geen idee welk magazijn. Maandje is nu voorbij, vandaar ook mijn vraagquote:Op woensdag 10 juli 2019 08:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ging al uit van een antwoord als 'normaal verzenden'. Dure producten met 'normaal verzenden' zijn vaak sneller.
Uit welk magazijn? Ik zou uitgaan van een maandje. Een week als het uit een EU-magazijn komt.
Kan je ff normaal doen?quote:
Ziet er goed uit. Ook wel een schappelijke prijs.quote:Op woensdag 10 juli 2019 09:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
https://www.aliexpress.co(...)3.0.0.6c217dd1K3XAwF
Deze.
Het heeft vastgezeten in een sorting centre in china volgens de tracking.quote:Op woensdag 10 juli 2019 10:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. Ook wel een schappelijke prijs.
Vreemd dat ie er zo lang over heeft gedaan. Had je hem uit Spanje over laten komen?
boos schreeuwen om pics doelt hij op..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |