quote:Op maandag 29 april 2019 12:15 schreef 2NutZ het volgende:
Moeders hebben het nou eenmaal altijd druk op hun manier.
Jij hebt geld zat toch.quote:Op maandag 29 april 2019 12:16 schreef Flamarande het volgende:
Bedankt Donnie voor teringdure benzine
met een bierflesje? hahaquote:Op maandag 29 april 2019 12:06 schreef Myrr het volgende:
Hnng na de verhuizing gelijk een huishoudster nemen.
Tijd dat we weer wat landen gaan bevrijdenquote:Op maandag 29 april 2019 12:16 schreef Flamarande het volgende:
Bedankt Donnie voor teringdure benzine
Bedanktquote:Op maandag 29 april 2019 12:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik wil bij deze Haags even een aangename lunch toewensen.
Overdrijven noem ik het zelf vaakquote:
Ja dat heeft laatste keer ook zo lekker uitgepaktquote:Op maandag 29 april 2019 12:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Tijd dat we weer wat landen gaan bevrijden
Wil alleen maar helpen ondankbare snolquote:Op maandag 29 april 2019 12:33 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ja dat heeft laatste keer ook zo lekker uitgepakt
Oh heel lief dan bedanktquote:Op maandag 29 april 2019 12:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wil alleen maar helpen ondankbare snol
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.quote:Op maandag 29 april 2019 12:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wil alleen maar helpen ondankbare snol
Was mijn vriendin ook maar zo sympathiek als ik haar een domme snol noemquote:
Glij door een prikkeldraadhekquote:Op maandag 29 april 2019 12:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
laatste bezoek: 4186 dagen, 14 uur geleden.quote:Op maandag 29 april 2019 12:39 schreef Rozevla het volgende:
Heeeeeheeeetjes!!!!!
Tietjes bloot
@:sodeknetter
Die 14 uur doet het hemquote:Op maandag 29 april 2019 12:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
laatste bezoek: 4186 dagen, 14 uur geleden.
Of was het @Knetterkrankjorumquote:Op maandag 29 april 2019 12:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
laatste bezoek: 4186 dagen, 14 uur geleden.
Zodra ze alles zelf kunnen en op school zitten (en daar zelfstandig heen- en terug van kunnen komen). Kan niet wachten.quote:Op maandag 29 april 2019 12:31 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Over het algemeen is het best rustig
quote:Op maandag 29 april 2019 12:43 schreef Rozevla het volgende:
Anders post die vetzak zijn tietjes maar @:misterlastname
Ik doe elke dag met Google maps een rondje door de buurt hoorquote:Op maandag 29 april 2019 12:43 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Nogal logisch als je de deur nooit uitkomt
Loop je nou te edittenquote:Op maandag 29 april 2019 12:44 schreef Myrr het volgende:
[..]
Zodra ze alles zelf kunnen en op school zitten (en daar zelfstandig heen- en terug van kunnen komen). Kan niet wachten.
Ja dat is echt heel fijn, moet er niet aan denken om weer van voor af aan te beginnenquote:Op maandag 29 april 2019 12:44 schreef Myrr het volgende:
[..]
Zodra ze alles zelf kunnen en op school zitten (en daar zelfstandig heen- en terug van kunnen komen). Kan niet wachten.
Weet ikquote:Op maandag 29 april 2019 12:31 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Over het algemeen is het best rustig
Ja goed, drukke week gehad.quote:Op maandag 29 april 2019 12:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Weet ik
Hoe gaat het er mee trouwens? woonboot nu wel af?
Ja want eerst moet je nog jaren lang zelf elke dag brengen en halen. Het wordt pas chill als ze dat zelf kunnen.quote:
Ik zie nog niet echt het voordeel van kinderen inquote:Op maandag 29 april 2019 12:49 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja want eerst moet je nog jaren lang zelf elke dag brengen en halen. Het wordt pas chill als ze dat zelf kunnen.
Hou dat vooral zoquote:Op maandag 29 april 2019 12:51 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik zie nog niet echt het voordeel van kinderen in
had je niet beter een goudvis kunnen nemen dan?quote:Op maandag 29 april 2019 12:44 schreef Myrr het volgende:
[..]
echt hè, of een caviaquote:Op maandag 29 april 2019 12:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
had je niet beter een goudvis kunnen nemen dan?
Nee want die loopt de hele dag alleen maar slap te lullen @Goudenvisquote:Op maandag 29 april 2019 12:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat is één van mijn kwaliteiten inderdaadquote:Op maandag 29 april 2019 12:55 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Nee want die loopt de hele dag alleen maar slap te lullen @:goudenvis
Huishoudster omdat ze te lui is om te vegen, en kids naar school brengen is ook best veel werkquote:
Dat staat niet zo leuk op instaquote:Op maandag 29 april 2019 12:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ripquote:Op maandag 29 april 2019 12:58 schreef Trollscience het volgende:
jongen waarmee ik ooit band mee wilde opstarten met een vriend is dood gevonden in zijn huis
kende hem niet goed maar alsnog stom
Oke, dus binnenkort een gratis rondje koffie met cake voor jouquote:Op maandag 29 april 2019 12:58 schreef Trollscience het volgende:
jongen waarmee ik ooit band mee wilde opstarten met een vriend is dood gevonden in zijn huis
Nice. Moest lachen om de laatste zin...quote:Op maandag 29 april 2019 12:49 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja goed, drukke week gehad.
Hij woont inmiddels al op de woonboot, moeten nog wat dingen afgewerkt worden, maar hij wilde zo snel mogelijk weer bij zijn kinderen weg
jeetjequote:Op maandag 29 april 2019 12:58 schreef Trollscience het volgende:
Nou ik kan het mij wel voorstellen, je krijgt ergernissen en nu heeft hij eer rust en gewoon zijn eigen dingenquote:Op maandag 29 april 2019 13:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nice. Moest lachen om de laatste zin...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |