"Heb je een vrije dag?"quote:Op maandag 29 april 2019 11:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan die smalltalk bij de kapper. Ik heb helemaal geen zin om mijn dag door te nemen met een wildvreemde. Heb liever dat ze hun werk gewoon goed doen
Ga altijd in het weekend dus dat valt nog wel mee, maar ik heb er gewoon niks mee. En de helft van de kappers doen maar wat, maar dit is een blijvertjequote:Op maandag 29 april 2019 11:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Heb je een vrije dag?"
Nee, ik moet eigenlijk werken, maar ik dacht.. ik kan best naar de kapper...
waaromquote:Op maandag 29 april 2019 11:17 schreef Myrr het volgende:
Heb 1 klasgenoot die ik sinds kort echt wil slaan.
Slaan is nooit de oplossing. Net zo min schelden een oplossing isquote:Op maandag 29 april 2019 11:17 schreef Myrr het volgende:
Heb 1 klasgenoot die ik sinds kort echt wil slaan.
Goeie naamquote:
Oh ja die hebben niet vaak veel...quote:Op maandag 29 april 2019 11:05 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mwah, het was een Chinese jongevrouw. Zag er nog best leuk uit ook nog als bonus
Ken deze user ook niet.quote:
Het gaat hier prima, alle beestjes zijn nu weer gezond, maar Yoshi en Orka waren even ziekjesquote:
Wil je dan ook zo’n gaskamer bezoeken?quote:
Ja, lijkt me enig.quote:Op maandag 29 april 2019 11:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wil je dan ook zo’n gaskamer bezoeken?
Dat lijkt me dan weer wat minder gezellig.quote:
Bedankt kameraad.quote:
Ik zeg altijd maar zo; het zaad van je maat kan geen kwaad.quote:Op maandag 29 april 2019 11:58 schreef HPLC het volgende:
Een gabber is een vriend, een maat, een kameraad
Staat genoteerd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |