laatst zei ze nog dat ze een topmoeder wasquote:Op maandag 29 april 2019 12:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Huishoudster omdat ze te lui is om te vegen, en kids naar school brengen is ook best veel werk
godtering
ga dan meteen onder het gras liggen
Ja ik snap het ook zeker maar het kwam nogal bot overquote:Op maandag 29 april 2019 13:04 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nou ik kan het mij wel voorstellen, je krijgt ergernissen en nu heeft hij eer rust en gewoon zijn eigen dingen
Hij is ook al bezig met een ligplaats, dan komt hij lekker in de natuur. Denk dat dat wel goed voor hem is, hij loopt momenteel over van de stress en kan aan reactie's op dingen merken dat de emmer gewoon vol zit.quote:Op maandag 29 april 2019 13:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja ik snap het ook zeker maar het kwam nogal bot over
Beetje verrassend welke Kip je nu weer te zien krijgt, wel spannend :squote:Op maandag 29 april 2019 12:09 schreef 2NutZ het volgende:
Kip zit in de rui dus die is het ene moment heel lief en het andere moment een klootzak.
Wat voor ziekje hadden ze?
Dat lijkt mij trouwens wel echt nice hoor...een mooie rustige plek met veel groen om je heen... maar je mag dat ding niet overal zomaar neerleggen hequote:Op maandag 29 april 2019 13:07 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Hij is ook al bezig met een ligplaats, dan komt hij lekker in de natuur. Denk dat dat wel goed voor hem is, hij loopt momenteel over van de stress en kan aan reactie's op dingen merken dat de emmer gewoon vol zit.
Nee klopt, dit plekje staat te koopquote:Op maandag 29 april 2019 13:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat lijkt mij trouwens wel echt nice hoor...een mooie rustige plek met veel groen om je heen... maar je mag dat ding niet overal zomaar neerleggen he
Ja, de labiliteit is weer erg hoog bij hemquote:Op maandag 29 april 2019 13:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beetje verrassend welke Kip je nu weer te zien krijgt, wel spannend :s
Nou.. Yoshi had een abces bij zijn laatste kieswortel en zijn baardje is er ook een klein beetje afgeschoren, dus dat ziet er wel raar uit. Oh en hij had ook te lange kiezen
En Orka had een fikse blaasontsteking en blaassteentjes, maar die kan ze wel uitplassen. Ze heeft een plaspil gekregen (zo eentje voor oude mensen) XD
Is dit nog wel in Assen?quote:Op maandag 29 april 2019 13:12 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee klopt, dit plekje staat te koop
Nog beter denk ikquote:Op maandag 29 april 2019 13:18 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee hij blijft dicht bij Groningen, maar dat geeft niet
Absoluut, hij zit sowieso nog kleine 3 jaar aan Groningen gebonden vanwege zijn werk.quote:Op maandag 29 april 2019 13:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nog beter denk ikGroningen Assen is overigens zo makkelijk te doen
Ja, ik mag weer aan Orka's rug zitten, dat deed natuurlijk pijn met zo'n blaasontsteking en Yoshi eet weer hooi en brokjes, maar hij vindt het ook prima als ik de brokjes fijnstamp met water in een spuit zonder naald in zn bek spuit.. scheelt hem weer naar de voerbak lopen, luie beerquote:Op maandag 29 april 2019 13:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, de labiliteit is weer erg hoog bij hem
Het zijn net oude mensen
Maar alles weer goed nu dus?
Op zich een goed teken, het zijn je hersens die vragen om zuurstofquote:
Dat forcefeeden is toch alleen bedoelt voor als ze niet meer eten?quote:Op maandag 29 april 2019 13:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik mag weer aan Orka's rug zitten, dat deed natuurlijk pijn met zo'n blaasontsteking en Yoshi eet weer hooi en brokjes, maar hij vindt het ook prima als ik de brokjes fijnstamp met water in een spuit zonder naald in zn bek spuit.. scheelt hem weer naar de voerbak lopen, luie beer
Aight.quote:Op maandag 29 april 2019 13:20 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Absoluut, hij zit sowieso nog kleine 3 jaar aan Groningen gebonden vanwege zijn werk.
Oh ja ben verplicht om alle kutdingen die erbij komen kijken helemaal geweldig te vinden natuurlijk.quote:Op maandag 29 april 2019 12:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
had je niet beter een goudvis kunnen nemen dan?
Weet niet wat jij doet met je wajong en of je überhaupt een dagbesteding hebt maar heb inderdaad geen zin om elke avond na studie nog het hele huis aan kant te maken. Hier in huis hebben mensen wel haar, die vallen meer op dan huidschilfers.quote:Op maandag 29 april 2019 12:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Huishoudster omdat ze te lui is om te vegen, en kids naar school brengen is ook best veel werk
godtering
ga dan meteen onder het gras liggen
Ze zeggen vooral graag dat ze altijd druk zijn om mensen het gevoel te geven dat het lijkt op werken terwijl iedereen weet dat het niet zo is.quote:Op maandag 29 april 2019 12:15 schreef 2NutZ het volgende:
Moeders hebben het nou eenmaal altijd druk op hun manier.
Bedankt voor het uitleggen Kidd!!quote:Op maandag 29 april 2019 13:39 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ze zeggen vooral graag dat ze altijd druk zijn om mensen het gevoel te geven dat het lijkt op werken terwijl iedereen weet dat het niet zo is.
Ga er nou niet op in, ze is moeder dus zij is speciaal.quote:Op maandag 29 april 2019 13:40 schreef Chloroform het volgende:
Echt helemaal niemand heeft zin om na werk nog in het huishouden bezig te zijn, maar je doet het omdat het moet
Oh ja even vergetenquote:Op maandag 29 april 2019 13:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ga er nou niet op in, ze is moeder dus zij is speciaal.
De film? In de bioscoop is het wel wat leuker vanwege het geluid enzoquote:Op maandag 29 april 2019 13:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bedankt voor het uitleggen Kidd!!
Heb dit weekend een stukje gekeken van Broly maar kon mijn aandacht er niet bij houden.... te lang geleden voor mij dbz
Ja, wie is broly nou eigenlijk dan?quote:Op maandag 29 april 2019 13:41 schreef Kiid het volgende:
[..]
De film? In de bioscoop is het wel wat leuker vanwege het geluid enzo
Geeft niet heb ik ook vaak.quote:
Dat leggen ze toch uit in de film vriendquote:Op maandag 29 april 2019 13:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, wie is broly nou eigenlijk dan?
[..]
Geeft niet heb ik ook vaak.
laat me nou eens met rustquote:Op maandag 29 april 2019 13:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Op zich een goed teken, het zijn je hersens die vragen om zuurstof
Daar kan Hans alleen maar van dromen
Mijn moeder noemde mij ook speciaalquote:Op maandag 29 april 2019 13:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ga er nou niet op in, ze is moeder dus zij is speciaal.
Leugens jij bent steeds degene die er over begint.quote:Op maandag 29 april 2019 13:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, wie is broly nou eigenlijk dan?
[..]
Geeft niet heb ik ook vaak.
Beetje te zelfsquote:
rtquote:Op maandag 29 april 2019 13:44 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Mijn moeder noemde mij ook speciaal
Oh oke...Heb alleen de eerste 20min gezien....quote:Op maandag 29 april 2019 13:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat leggen ze toch uit in de film vriend. Daar begint het mee
Heb ik begrip voor...quote:Op maandag 29 april 2019 13:44 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Mijn moeder noemde mij ook speciaal
Verder heeft niemand in jouw huis haar dus echt makkelijk bij jullie om het huishouden te doenquote:Op maandag 29 april 2019 13:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Net zo makkelijk als mijn Wajong
Vergeet mijn twee naakte katten niet en mijn voorbeeldige kind die nooit rommel maaktquote:Op maandag 29 april 2019 13:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Verder heeft niemand in jouw huis haar dus echt makkelijk bij jullie om het huishouden te doen
Maar jij studeert niet!!!12!!!!2!2! Is heel zwaar hoorquote:Op maandag 29 april 2019 13:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Vergeet mijn twee naakte katten niet en mijn voorbeeldige kind die nooit rommel maakt
heerlijk
Wow lulligquote:
Ik snoof mijn automatenkoffie door mijn neus en ben nu inwendig derdegraads verbrand door matige koffiequote:
Helemaal niet :squote:
Lekker voor jequote:Op maandag 29 april 2019 13:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik snoof mijn automatenkoffie door mijn neus en ben nu inwendig derdegraads verbrand door matige koffie
Maar het belangrijkste is DBS. Dat is het leukstequote:Op maandag 29 april 2019 13:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh oke...Heb alleen de eerste 20min gezien....
Ja, vrij zijn wanneer het je uitkomt en om de 6-7 weken een lange vakantie moet vast een nachtmerrie zijnquote:Op maandag 29 april 2019 13:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar jij studeert niet!!!12!!!!2!2! Is heel zwaar hoor
Oja daar heb ik helemaal niks van gezien.quote:Op maandag 29 april 2019 13:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Maar het belangrijkste is DBS. Dat is het leukste
Ik zit niet te klagen, maar toch leuk dat je het weer probeertquote:Op maandag 29 april 2019 13:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, vrij zijn wanneer het je uitkomt en om de 6-7 weken een lange vakantie moet vast een nachtmerrie zijn
moet je toch alsnog werkenquote:Op maandag 29 april 2019 13:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, vrij zijn wanneer het je uitkomt en om de 6-7 weken een lange vakantie moet vast een nachtmerrie zijn
Dat overstemt wel lekker die muffe schimmellucht die om jou heen hangtquote:Op maandag 29 april 2019 13:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nou... nee.. wat wel fijn is, is dat alles nu naar koffie ruikt
Ik vul je gewoon aan zoals altijd. Ik weet dat jij de kinderen van de toekomst klaarstoomt voor de maatschappijquote:Op maandag 29 april 2019 13:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik zit niet te klagen, maar toch leuk dat je het weer probeert
quote:Op maandag 29 april 2019 13:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat overstemt wel lekker die muffe schimmellucht die om jou heen hangt
quote:Op maandag 29 april 2019 13:54 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik vul je gewoon aan zoals altijd. Ik weet dat jij de kinderen van de toekomst klaarstoomt voor de maatschappij
Als de bitch die hij isquote:Op maandag 29 april 2019 13:53 schreef 2NutZ het volgende:
Als ik wch zie posten moet ik altijd denken aan Teun en mmg
quote:
Ja, maar hij is wel van next level lui, zeg maarquote:Op maandag 29 april 2019 13:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat forcefeeden is toch alleen bedoelt voor als ze niet meer eten?
[..]
Aight.
Je doet nobel werk en daar mag ik best mijn waardering voor uit spreken. Het is echt niet zo dat dat niemand wat boeit. Leraren zorgen voor de fundering van de toekomst!quote:
Al het genoemdequote:Op maandag 29 april 2019 13:57 schreef Chloroform het volgende:
Zal ik vandaag op de eerste dag van mijn tweede week vakantie gaan gamen en chips eten of chips eten en gamen
Ja thanksquote:Op maandag 29 april 2019 13:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je doet nobel werk en daar mag ik best mijn waardering voor uit spreken. Het is echt niet zo dat dat niemand wat boeit. Leraren zorgen voor de fundering van de toekomst!
Ja dat jaquote:
Ik verwacht diva gedrag eigenlijk wel een beetje bij kafjesquote:Op maandag 29 april 2019 13:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar hij is wel van next level lui, zeg maar![]()
Dus als het zijne Koninklijke Hoogheid wordt aangereikt, slaat hij het niet af.
Heb je rdr2 al uitgespeeld? ik nog lang niet... tfoequote:Op maandag 29 april 2019 13:57 schreef Chloroform het volgende:
Zal ik vandaag op de eerste dag van mijn tweede week vakantie gaan gamen en chips eten of chips eten en gamen
Ach, nog altijd als ik langs een hoop grofvuil rij en zo'n ouderwits wit gasfornuis zie staan denk aan die man, met zijn burberry sjaal... goudquote:
Dat heb ik met drakenshirtsquote:Op maandag 29 april 2019 14:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ach, nog altijd als ik langs een hoop grofvuil rij en zo'n ouderwits wit gasfornuis zie staan denk aan die man, met zijn burberry sjaal... goud
Ja, hem m uitgespeeld maar dat was meer omdat ik al die side shit zat was en wilde weten hoe het einde wasquote:Op maandag 29 april 2019 14:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb je rdr2 al uitgespeeld? ik nog lang niet... tfoe
Hier ligt MMG begravenquote:Op maandag 29 april 2019 14:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ach, nog altijd als ik langs een hoop grofvuil rij en zo'n ouderwits wit gasfornuis zie staan denk aan die man, met zijn burberry sjaal... goud
Ik wou dat ik mij daarover heen kon zetten maar moet al die onzinnige shit ook doen van mezelf dus ik kan mijzelf niet meer aanzetten om te beginnen... en toch altijd als je speelt zit je er helemaal in. Heb ik btw met alle Rockstar games wel.quote:Op maandag 29 april 2019 14:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, hem m uitgespeeld maar dat was meer omdat ik al die side shit zat was en wilde weten hoe het einde was
…en in het verleden leeft.quote:Op maandag 29 april 2019 14:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kan modieus zijn als je maar de juiste look hebt
Heb ik ook heel lang gedaan hoorquote:Op maandag 29 april 2019 14:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik wou dat ik mij daarover heen kon zetten maar moet al die onzinnige shit ook doen van mezelf dus ik kan mijzelf niet meer aanzetten om te beginnen... en toch altijd als je speelt zit je er helemaal in. Heb ik btw met alle Rockstar games wel.
Ik zat op 42% ongeveer vlak voor dat je na je 3e standplaats gaat. Volgens mij had ik net alles gehad met die 2 families die elkaar kapot maakten. Maar kan ook wel weer een stukje verder zijn....quote:Op maandag 29 april 2019 14:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb ik ook heel lang gedaan hoorWaar ben je nu?
Inb4 op het werk ahaha
quote:Op maandag 29 april 2019 14:06 schreef HPLC het volgende:
Ik zocht naar een roze kindergraf, maar kan hem niet vindenWel dit
[ afbeelding ]
Gezellig aangekleedquote:Op maandag 29 april 2019 14:06 schreef HPLC het volgende:
[ afbeelding ]
"is het een selfie?"quote:Op maandag 29 april 2019 14:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kan modieus zijn als je maar de juiste look hebt
Geilquote:Op maandag 29 april 2019 14:06 schreef HPLC het volgende:
[ afbeelding ]
Jawel, dit weekend gaat van mn leeftijd af maar geefniequote:
dus nu ben je 2 dagen minder oud? Waar was je heen dan?quote:Op maandag 29 april 2019 14:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jawel, dit weekend gaat van mn leeftijd af maar geefnie
Concert was ook zoooooooooooooooo mooooooooooooooiiiiiiii
K3quote:Op maandag 29 april 2019 14:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
dus nu ben je 2 dagen minder oud? Waar was je heen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |