abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_186483188
quote:
Volgens topman Helmut Marko van de renstal zijn dat grote aanpassingen. Hij gelooft nog altijd dat Verstappen dit jaar wereldkampioen kan worden. Voorlopig staat Verstappen vierde.
_O-
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_186483306
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 19:31 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Jij verwacht van Leclerc dat ie met twee vingers in de neus met een slechtere strategie en gestart van een lage startplaats vlak achter Vettel finisht. Ergo: Vettel is niet goed, want hij kan itt Leclerc niet het maximale eruit halen.
Wat ik verwacht is dat als Leclerc even goed als Vettel zou rijden tijdens de race dat hij een stuk dichter achter Max zou finishen dan dat hij nu heeft gedaan. Ik verwacht niet dat hij dat met 2 vingers in de neus doet.
-Slechtere strategie, durf ik aan te twijfelen. Zowel Vettel als Leclerc hebben geprobeerd om Q2 op de medium een tijd neer te zetten, waarom zouden ze dat doen als het een slechtere strategie is?
-'gestart van een lage start plaats', P8 poeh poeh, hij had Perez, Kvyat en Norris extra in te halen om aan de staart van de top te komen, niet heel veel gevraagd als je in een snelle ferrari rijdt.
-Hij heeft profijt van dat hij niet op de banden van de Q2 hoefte te starte, hij kreeg een vers setje om op te starten, dit is dus een (klein) voordeel dat hij heeft tov de top.
-Hij finishde op bijna een minuut van Vettel, okay met een extra stop(20seconde), maar door die extra stop hoefde hij minder zijn banden te managen (wat hij ook al minder hoefde te doen omdat hij niet op zijn kwali setje hoefde te starten) Ergo: hij heeft meer rondjes kunnen pushen dan de top (wat als je de 20 seconde van de pitstop er dus af zou halen dus een voordeel zou moeten zijn.

En dan nog snap ik niet waarom Vettel niet het maximale eruit zou kunnen halen als Leclerc 5~10 seconde achter Max zou finishen
  zondag 28 april 2019 @ 19:47:39 #4
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_186483348
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 19:39 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

_O-
Nja als hij net zo’n tweede seizoenshelft heeft als Vettel destijds. :P
pi_186483374
Is 'een iemand' eens een keer opgelicht/aangerand/beduveld/ietsnaars in een Leclerc supermarkt ofzo?
pi_186483417
quote:
1s.gif Op zondag 28 april 2019 19:49 schreef opgebaarde het volgende:
Is 'een iemand' eens een keer opgelicht/aangerand/beduveld/ietsnaars in een Leclerc supermarkt ofzo?
Nou inderdaad :|W
pi_186483437
quote:
1s.gif Op zondag 28 april 2019 19:49 schreef opgebaarde het volgende:
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 19:51 schreef Embraer89 het volgende:

[..]

Nou inderdaad :|W
Omdat er hier mensen een misschien niet zn positieve mening hebben of de kwaliteit van zijn race?
  zondag 28 april 2019 @ 19:53:23 #8
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_186483454
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 19:39 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

_O-
Volgens mij gelooft Max er ook nog niet in. Ze zitten er niet ver achter, maar tis het gewoon net niet. En Merc kan nog meer. Dat lieten ze de laatste 3 ronden wel zien.
pi_186483492
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 19:52 schreef opreis het volgende:

[..]

[..]

Omdat er hier mensen een misschien niet zn positieve mening hebben of de kwaliteit van zijn race?
Nee omdat het gewoon een prima talent is die het vandaag even niet mee zat.

Dit moet je eens over Verstappen zeggen hier, dan krijg je de bedreigingen via DM nog binnen.
pi_186483500
Leek erop dat Leclerc een fantastische racepace had toen hij na een paar ronden sneller was dan iedereen op de mediums, maar achteraf bleek dat gewoon de betere band te zijn.. toch een matige race uiteindelijk, Leclerc reed minder lang op de mediums dan bijv Bottas en Hamilton en die knalden er op het laatst nog wat enorm snelle ronden uit..
  zondag 28 april 2019 @ 19:55:41 #11
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_186483504
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 19:45 schreef opreis het volgende:

[..]

Wat ik verwacht is dat als Leclerc even goed als Vettel zou rijden tijdens de race dat hij een stuk dichter achter Max zou finishen dan dat hij nu heeft gedaan. Ik verwacht niet dat hij dat met 2 vingers in de neus doet.
-Slechtere strategie, durf ik aan te twijfelen. Zowel Vettel als Leclerc hebben geprobeerd om Q2 op de medium een tijd neer te zetten, waarom zouden ze dat doen als het een slechtere strategie is?
-'gestart van een lage start plaats', P8 poeh poeh, hij had Perez, Kvyat en Norris extra in te halen om aan de staart van de top te komen, niet heel veel gevraagd als je in een snelle ferrari rijdt.
-Hij heeft profijt van dat hij niet op de banden van de Q2 hoefte te starte, hij kreeg een vers setje om op te starten, dit is dus een (klein) voordeel dat hij heeft tov de top.
-Hij finishde op bijna een minuut van Vettel, okay met een extra stop(20seconde), maar door die extra stop hoefde hij minder zijn banden te managen (wat hij ook al minder hoefde te doen omdat hij niet op zijn kwali setje hoefde te starten) Ergo: hij heeft meer rondjes kunnen pushen dan de top (wat als je de 20 seconde van de pitstop er dus af zou halen dus een voordeel zou moeten zijn.

En dan nog snap ik niet waarom Vettel niet het maximale eruit zou kunnen halen als Leclerc 5~10 seconde achter Max zou finishen
Leclerc reed met een zwaardere auto op de medium met een kansloze strategie. Briljant was het misschien niet, maar ik vind het lastig vergelijken met Vettel in deze race.
  zondag 28 april 2019 @ 19:57:05 #12
194695 franklop
Fran knock
pi_186483534
Ik heb het 2e deel niet goed kunnen volgen, maar ging Leclerc eerst op een oud setje softs zijn 2e stint in? Had verwacht dat hij daar veel zou gaan inlopen, maar dat gebeurde niet bepaald.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_186483550
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 19:55 schreef Embraer89 het volgende:

[..]

Dit moet je eens over Verstappen zeggen hier, dan krijg je de bedreigingen via DM nog binnen.
Mja, Leclerc werd na 2 races al benoemd tot de wereldkampioen van de komende 100 jaar en Vettel kon maar beter uit de F1 verdwijnen.. dan mag het toch wel gezegd worden als het tegenvalt?
pi_186483561
quote:

Precies, voor je het weet noemen ze je een sneu mannetje in DM omdat je iets doet wat ze niet aanstaat :Y Maar met een beetje geluk laten ze dan hun account deleten door Danny *O*

Oh wacht :7

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2019 19:59:40 ]
pi_186483567
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 19:52 schreef opreis het volgende:

[..]

[..]

Ik zal niet beweren dat Leclerc DotD is, zeker niet, maar je lijkt echt puur op reeds bestaande emotie zijn race te willen afkraken en dat zonder mate. Ik mis een beetje nuance en zeker omdat beide Ferrari's op een totaal andere strategie zijn vertrokken. Dus zonder data kunnen wij er niet zoveel van vinden lijkt me, zeker niet veroordelen in ieder geval
pi_186483593
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 19:57 schreef franklop het volgende:
Ik heb het 2e deel niet goed kunnen volgen, maar ging Leclerc eerst op een oud setje softs zijn 2e stint in? Had verwacht dat hij daar veel zou gaan inlopen, maar dat gebeurde niet bepaald.
Hij kwam eerst niet voorbij Gasly en daarna kwam de VSC, geloof ik.. en toen lag hij opeens 8/9 seconden extra achter, geen idee wat hij toen deed.
pi_186483630
quote:

[..]

Ik heb Max twee of drie races flink afgezeken (uit persoonlijke teleurstelling) en geen DMs ontvangen

Ik heb jou wel eens een DM gestuurd
pi_186483655
quote:
99s.gif Op zondag 28 april 2019 19:58 schreef CrashO het volgende:

[..]

Precies, voor je het weet noemen ze je een sneu mannetje in DM omdat je iets doet wat ze niet aanstaat :Y Maar met een beetje geluk laten ze dan hun account deleten door Danny *O*

Oh wacht :7
Nou het waren oprecht bedreigingen hoor :') Maar gelukkig kan jij de DM's van mijn verwijderde account inzien :Y
pi_186483671
quote:
1s.gif Op zondag 28 april 2019 20:01 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ik heb Max twee of drie races flink afgezeken (uit persoonlijke teleurstelling) en geen DMs ontvangen

Ik heb jou wel eens een DM gestuurd
Ja en dat was dan ook een prima gesprek.
pi_186483687
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 20:01 schreef Embraer89 het volgende:

[..]

Nou het waren oprecht bedreigingen hoor :') Maar gelukkig kan jij de DM's van mijn verwijderde account inzien :Y
Neuh, niet de DM's in jou account. Wel de DM's van je verwijderde account gericht aan mij :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2019 20:03:35 ]
pi_186483701
quote:
99s.gif Op zondag 28 april 2019 20:03 schreef CrashO het volgende:

[..]

Neuh, niet de DM's in jou account. Wel de DM's van je verwijderde account gericht aan mij :7
Die waren dan ook niet zo boeiend.
pi_186483728
quote:
2s.gif Op zondag 28 april 2019 19:55 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Leclerc reed met een zwaardere auto op de medium met een kansloze strategie. Briljant was het misschien niet, maar ik vind het lastig vergelijken met Vettel in deze race.
Ja en de rest reed met een zwaardere auto op de soft. Die strategie was dus niet kansloos, dat was de geprefereerde strategie van ferrari, gezien Q2
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 19:57 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Mja, Leclerc werd na 2 races al benoemd tot de wereldkampioen van de komende 100 jaar en Vettel kon maar beter uit de F1 verdwijnen.. dan mag het toch wel gezegd worden als het tegenvalt?
Ja dat vind ik dus ook, hij werd in mijn ogen sws al overhyped hier omdat hij ericson weg reed, alsof dat zoveel zegt, en dat blijkt nu dus ook wel een beetje. Hij is niet slecht, maar behalve Bahrain waar hij pech had heeft hij ook niet zo veel laten zien.
quote:
1s.gif Op zondag 28 april 2019 19:58 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ik zal niet beweren dat Leclerc DotD is, zeker niet, maar je lijkt echt puur op reeds bestaande emotie zijn race te willen afkraken en dat zonder mate. Ik mis een beetje nuance en zeker omdat beide Ferrari's op een totaal andere strategie zijn vertrokken. Dus zonder data kunnen wij er niet zoveel van vinden lijkt me, zeker niet veroordelen in ieder geval
Hoezo mis je nuance? ik zet net met verschillende punten uiteen waarom ik denk dat hij een beter resultaat (dichter achter max, niet hogere positie) had kunnen halen als hij een goede race had gereden
  Moderator / Redactie Sport zondag 28 april 2019 @ 20:06:04 #23
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_186483766
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2019 19:55 schreef Marcoss het volgende:
Leek erop dat Leclerc een fantastische racepace had toen hij na een paar ronden sneller was dan iedereen op de mediums, maar achteraf bleek dat gewoon de betere band te zijn.. toch een matige race uiteindelijk, Leclerc reed minder lang op de mediums dan bijv Bottas en Hamilton en die knalden er op het laatst nog wat enorm snelle ronden uit..
Leclerc reed natuurlijk met een zwaardere auto op de mediums.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 28 april 2019 @ 20:07:09 #24
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_186483789
wat vinden jullie van Max zijn lichaamstaal? het ziet eruit of hij al opgegeven heeft
  zondag 28 april 2019 @ 20:08:03 #25
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_186483806
Zou Ocon z'n CV al aan het rondsturen zijn?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')