Ik denk dat het vanaf de volgende race al bergafwaarts gaat. Het viel me op dat in de interviewtjes achteraf zowel Hamilton als Bottas ervan baalden dat ze de ander teveel ruimte hadden gegeven bij de start en er niet aggressief genoeg ingegaan warenquote:Op zondag 28 april 2019 21:07 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Tot nu gaat het verrassend goed. Maar als de diva bij de zomerstop achter staat wordt het grimmiger denk ik. Benieuwd wat Merc dan doet.
Vond het wel goed om te zien dat hij, na te zijn ingehaald door Perez bij de start, geen gekke dingen deed. Bij de start van vorig seizoen zou hij misschien toch te ongeduldig zijn geweest en een onhandige plek hebben uitgekozen voor de inhaalactie.quote:Op zondag 28 april 2019 21:06 schreef TAV74 het volgende:
[..]
opgegeven weet ik niet, maar duidelijk dat hij er behoorlijk van baalt dat hij de stijd voor podium niet aan kan gaan, laat staan voor P1. Ik heb het gevoel dat hij strakker rijdt dan ooit en je ziet hem vrijwel geen fout maken en toch lijkt Mercedes er op 95% fluitend voor te rijden. Dat moet hij zelf ook zo voelen.
Daarna zag je wel dat Max fluitend een dik gat trok..quote:Op zondag 28 april 2019 21:11 schreef Fir3fly het volgende:
Wel matig dat er twee ronden met DRS nodig waren voordat Max Perez voorbij kon...
Waarna hij makkelijk weg reed bij Perez. Je punt is?quote:Op zondag 28 april 2019 21:11 schreef Fir3fly het volgende:
Wel matig dat er twee ronden met DRS nodig waren voordat Max Perez voorbij kon...
Yep, en hij had geen nieuwe softs meer over. Bovendien blijft het toch een risico wat je neemt met een extra pitstop en dan vol knallen.quote:Op zondag 28 april 2019 20:43 schreef franklop het volgende:
[..]
Ja maar verstappen had dan geen FL kunnen krijgen met zijn banden. Of hij had ook een stop moeten maken
Volgens mij heeft hij zijn mojo gevonden in de auto. Maar toch verwacht ik dat als ie niet beter gaat presteren(max een aantal keren verslaan) hij volgend jaar niet meer in de Red Bull rijdt.quote:Op zondag 28 april 2019 21:14 schreef Tinos85 het volgende:
Gasly maakte ook wel mooie inhaalacties trouwens, ook op plekken waar je het niet verwacht.
Zeker, Gasly gewoon supergoed bezig deze racequote:Op zondag 28 april 2019 21:14 schreef Tinos85 het volgende:
Gasly maakte ook wel mooie inhaalacties trouwens, ook op plekken waar je het niet verwacht.
Dat Max te veel tijd verloor achter Perez. Vettel was al 5 secweg.quote:Op zondag 28 april 2019 21:12 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Waarna hij makkelijk weg reed bij Perez. Je punt is?
absoluut. Wel jammer van zijn uitvalbeurtquote:Op zondag 28 april 2019 21:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Zeker, Gasly gewoon supergoed bezig deze race
Dit ja, vorig jaar zaten ze er vaak dichtbij in eerste helft van seizoen, maar toen maakte Verstappen zelf fouten. Nu rijdt hij strakker en weet wanneer hij even moet inhouden, maar is de RB gewoon niet snel genoeg.quote:Op zondag 28 april 2019 21:06 schreef TAV74 het volgende:
[..]
opgegeven weet ik niet, maar duidelijk dat hij er behoorlijk van baalt dat hij de stijd voor podium niet aan kan gaan, laat staan voor P1. Ik heb het gevoel dat hij strakker rijdt dan ooit en je ziet hem vrijwel geen fout maken en toch lijkt Mercedes er op 95% fluitend voor te rijden. Dat moet hij zelf ook zo voelen.
Die gaan er dit jaar nog wel een keer samen van af verwacht ik. Vooral als Bottas blijft winnen.quote:Op zondag 28 april 2019 21:10 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk dat het vanaf de volgende race al bergafwaarts gaat. Het viel me op dat in de interviewtjes achteraf zowel Hamilton als Bottas ervan baalden dat ze de ander teveel ruimte hadden gegeven bij de start en er niet aggressief genoeg ingegaan waren
"NO!"quote:Op zondag 28 april 2019 21:04 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Hammertime. Valteri, this is Toto. Lewis is faster than you..
Wie moet er anders in de RB?quote:Op zondag 28 april 2019 21:19 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij zijn mojo gevonden in de auto. Maar toch verwacht ik dat als ie niet beter gaat presteren(max een aantal keren verslaan) hij volgend jaar niet meer in de Red Bull rijdt.
of Kvyat of Hulkenberg denk ik.quote:
Doe Hulkenberg maar. Onderschatte coureur, al jaren. Plus dat ik het ontzettend mooi zou vinden als sneer naar Abitesukkel als de Hulk dan eindelijk zijn eerste podium pakt in een niet door Renault aangedreven auto.quote:Op zondag 28 april 2019 22:00 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
of Kvyat of Hulkenberg denk ik.
Kvyat laat momenteel zien dat ie nog wel echt snelheid heeft en Hulkenberg is erg consistent zoals ie vorig jaar punten pakte met zijn Renault.
Die had vandaag ook niet z’n allerbeste dagquote:Op zondag 28 april 2019 21:54 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ricciardo die zichzelf uitkoopt bij Renault
Deed weer een typische Ricciardo divebomb. Meestal gaat het goed, omdat de andere coureur oplet en uitwijkt. Nu hielp dat zelfs niet. Ik vind hem echt een josti qua inhalen. Raakt gefrustreerd en doet dan een divebomb en hoop dat de andere uitwijkt.quote:Op zondag 28 april 2019 22:07 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die had vandaag ook niet z’n allerbeste dag
Nu al 2x dit seizoen dat zn divebomb aan de binnenkant niet goed ging. Hij kan niet meer hetzelfde als met de Red Bullquote:Op zondag 28 april 2019 22:09 schreef Kyran het volgende:
[..]
Deed weer een typische Ricciardo divebomb. Meestal gaat het goed, omdat de andere coureur oplet en uitwijkt. Nu hielp dat zelfs niet. Ik vind hem echt een josti qua inhalen. Raakt gefrustreerd en doet dan een divebomb en hoop dat de andere uitwijkt.
Niet bepaaldquote:Op zondag 28 april 2019 22:07 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die had vandaag ook niet z’n allerbeste dag
Een divebomb op zo'n plek doen is gewoon dom. Hij had Kvyat eigenlijk gewoon rechtdoor willen sturen. Stel dat was gelukt, had hij dan een straf aan zijn broek gekregen? Zeker met die snelheid gaat iemand rechtdoor zo de bandenstapel in.quote:Op zondag 28 april 2019 22:09 schreef Kyran het volgende:
[..]
Deed weer een typische Ricciardo divebomb. Meestal gaat het goed, omdat de andere coureur oplet en uitwijkt. Nu hielp dat zelfs niet. Ik vind hem echt een josti qua inhalen. Raakt gefrustreerd en doet dan een divebomb en hoop dat de andere uitwijkt.
Volgens mij is hij er tot nu toe steeds mee weggekomen of kreeg iemand anders de schuld.quote:Op zondag 28 april 2019 22:30 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Een divebomb op zo'n plek doen is gewoon dom. Hij had Kvyat eigenlijk gewoon rechtdoor willen sturen. Stel dat was gelukt, had hij dan een straf aan zijn broek gekregen? Zeker met die snelheid gaat iemand rechtdoor zo de bandenstapel in.
De onboardbeelden van Kvyat vertellen ons namelijk dat Kvyat die divebomb al aan zag komen en daarom pas op het laatste moment naar links probeerde af te slaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |