Scrup heeft leren pijpenquote:Op zondag 28 april 2019 19:08 schreef Trollscience het volgende:
weet niet waar het over gaat maar goede tt
Denk dat ik er heel goed in ben.quote:Op zondag 28 april 2019 19:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar weinig vrouwen die het echt goed kunnen.
whaha jij ckr wel battie (is surinaams voor kontneuker)quote:Op zondag 28 april 2019 19:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Denk dat ik er heel goed in ben.
quote:Op zondag 28 april 2019 19:10 schreef Trollscience het volgende:
[..]
whaha jij ckr wel battie (is surinaams voor kontneuker)
Dat kan.quote:Op zondag 28 april 2019 19:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb het amper gezienquote:Op zondag 28 april 2019 19:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
lukaku vaak buitenspel he jmmr
quote:Op zondag 28 april 2019 19:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
haha.. De Gea heeft nu recentelijk 2 blunders gemaakt maar daarvoor iets van 78 punten gepaktquote:Op zondag 28 april 2019 19:29 schreef Le_Professeur het volgende:
minute ago #42
Giant Midget
Aka - rooney_10119
Season over. Let’s just rename ourselves BlueCafe for the rest of the season so we can cheer on City. That’s all we have left.
Oh and De Gea can feck off. Spanish Shay Given
Nou, het is al weken drama met hem hoor. Maar goed, blijft een lekker keepertje en inderdaad zorgt hij al tijdenlang dat jullie nog enigszins ergens op lijken hahaquote:Op zondag 28 april 2019 19:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha.. De Gea heeft nu recentelijk 2 blunders gemaakt maar daarvoor iets van 78 punten gepakt
hij wou altijd naar madrid, zou niet weten waar hij nu heen zou moetenquote:Op zondag 28 april 2019 19:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nou, het is al weken drama met hem hoor. Maar goed, blijft een lekker keepertje en inderdaad zorgt hij al tijdenlang dat jullie nog enigszins ergens op lijken haha
quote:Op zondag 28 april 2019 19:35 schreef Le_Professeur het volgende:
http://www.redcafe.net/threads/time-to-drop-de-gea.446724/
Dit is ook een mooie thread haha
Juvequote:Op zondag 28 april 2019 19:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hij wou altijd naar madrid, zou niet weten waar hij nu heen zou moeten
Ajaxquote:Op zondag 28 april 2019 19:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Bayern, Neuer wordt oud. En inderdaad Juve, Szczesny vind ik geen wereldtopquote:Op zondag 28 april 2019 19:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
de gea is beterquote:Op zondag 28 april 2019 19:41 schreef Le_Professeur het volgende:
Oblak is de beste keeper ter wereld
al jarenlang is ie beter en nu twee blundertjes en ineens kan de gea er niks meer van. geloof niet dat er in de laatste 5 jaar een keeper is geweest die meer impact op een club heeft gehad dan de geaquote:
700 miljoen omzet, nee dan is een keeper kopen echt een probleemquote:Op zondag 28 april 2019 19:44 schreef Le_Professeur het volgende:
Gaat echt een ramp worden voor United, gaan ze zeker Onana of zo kopen haha
Ja wie is er beschikbaar dan, alsof wereldkeepers voor het oprapen liggen hahaquote:Op zondag 28 april 2019 19:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
700 miljoen omzet, nee dan is een keeper kopen echt een probleem
Karius.quote:Op zondag 28 april 2019 19:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
al jarenlang is ie beter en nu twee blundertjes en ineens kan de gea er niks meer van. geloof niet dat er in de laatste 5 jaar een keeper is geweest die meer impact op een club heeft gehad dan de gea
Zo werkt het vaak wel in de voetbalwereld, zeker als keeper word je beoordeeld op hoe constant je bent, en Oblak staat er echt altijd. Op de lijn is De Gea denk ik wel beter, maar in zijn totaal niet.quote:Op zondag 28 april 2019 19:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
al jarenlang is ie beter en nu twee blundertjes en ineens kan de gea er niks meer van. geloof niet dat er in de laatste 5 jaar een keeper is geweest die meer impact op een club heeft gehad dan de gea
Petr Czechquote:Op zondag 28 april 2019 19:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
weet ik veel handanovich ofzo, donnaruma, navasquote:Op zondag 28 april 2019 19:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja wie is er beschikbaar dan, alsof wereldkeepers voor het oprapen liggen haha
Handanovic is oud, Donnarumma een talent en Navas ga je op achteruitquote:Op zondag 28 april 2019 19:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
weet ik veel handanovich ofzo, donnaruma, navas
Vind 120 euro voor een uurtje anders wel straf zat hoor.quote:Op zondag 28 april 2019 18:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jammer dat er geen echte straf staat op het niet halen van zoiets eigenlijk, een forse geldboete of seks met vier lelijke en hoestende mannen of het eten van iets extreem ranzigs, in het algemeen dan he niet in jouw geval nu.
Is dat zo duur ja?quote:Op zondag 28 april 2019 19:54 schreef Myrr het volgende:
[..]
Vind 120 euro voor een uurtje anders wel straf zat hoor.
Gewoon gelukquote:Op zondag 28 april 2019 19:56 schreef Myrr het volgende:
Voor het eerst in de geschiedenis bij poging 1 al een knuffel uit een grijpautomaat weten te bemachtigen.
Zit toch heel systeem achter, na de zoveelste poging doet het ding een keer normaal qua sterkte, dat maakt jou geen bazin tsssquote:
Die 40% is dan goed.quote:Op zondag 28 april 2019 19:57 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja deze wel, maar was ook wel echt goed. 40% redt het.
Ksst ksst. Als het niet wat gelukt was ik alsnog een bazin.quote:Op zondag 28 april 2019 19:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zit toch heel systeem achter, na de zoveelste poging doet het ding een keer normaal qua sterkte, dat maakt jou geen bazin tsss
LOUDER FOR THE PEOPLE IN THE BAAAAHAAAAACKquote:Op zondag 28 april 2019 19:58 schreef Le_Professeur het volgende:
MYRR NEED NO MAN 🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼
Nee, gewoon een lekker wijfquote:Op zondag 28 april 2019 19:59 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ksst ksst. Als het niet wat gelukt was ik alsnog een bazin.
Snap ik, vriendin was een keer een weekje naar Tenerife met een vriendin, ik stierf duizend doden maar goed dat was me ook wel een sloeriequote:Op zondag 28 april 2019 19:59 schreef Myrr het volgende:
Nee grapje ik ben echt blij als hij terug is.
Jezusquote:Op zondag 28 april 2019 20:01 schreef Trollscience het volgende:
[..]
yasss queen 😍😍😍✊✊🙏🙏 mannen zijn cancelled 👉 👉
quote:Op zondag 28 april 2019 20:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Snap ik, vriendin was een keer een weekje naar Tenerife met een vriendin, ik stierf duizend doden maar goed dat was me ook wel een sloerie
Die had vast een leuke week op Tenerifequote:Op zondag 28 april 2019 20:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Snap ik, vriendin was een keer een weekje naar Tenerife met een vriendin, ik stierf duizend doden maar goed dat was me ook wel een sloerie
Zelfs toen ik haar de plaatselijke Sinterklaas zag neppijpen op internet had ik nog het volste vertrouwen in haar.quote:Op zondag 28 april 2019 20:06 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Die had vast een leuke week op Tenerife
Het is Aberquote:Op zondag 28 april 2019 20:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee maar echt, neem je nu niet in de maling of wat, gewoon zoals het is.
Je had wel meer in haarquote:Op zondag 28 april 2019 20:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zelfs toen ik haar de plaatselijke Sinterklaas zag neppijpen op internet had ik nog het volste vertrouwen in haar.
En Journeyquote:Op zondag 28 april 2019 20:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee maar echt, neem je nu niet in de maling of wat, gewoon zoals het is.
Niet geklikt want jij post altijd herriequote:Op zondag 28 april 2019 20:14 schreef Trollscience het volgende:
ik zweer als mensen nu gaan zeggen "je post herrie" gaan er koppen rollen
Nee zoek een leuk spelquote:Op zondag 28 april 2019 20:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar zoek je een slecht spel of wat zijn we aan het doen
Ja alleen uitverkocht op bolquote:Op zondag 28 april 2019 20:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En je wil op avontuur? ;p
Journey scoort ook erg hoog, dus is goed denk ik
Als je er maar weer heelhuids uitkomt.quote:Op zondag 28 april 2019 20:19 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ja alleen uitverkocht op bol
Wil gwn lekker door de natuur strollen
Dan zou ik voor Uncharted 4 gaan, beetje puzzels oplossen op mooie locaties in de natuur. Journey lijkt ook cartoonish en alleen maar zand ughquote:Op zondag 28 april 2019 20:19 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ja alleen uitverkocht op bol
Wil gwn lekker door de natuur strollen
Troep wederomquote:Op zondag 28 april 2019 20:14 schreef Trollscience het volgende:
ik zweer als mensen nu gaan zeggen "je post herrie" gaan er koppen rollen
Nee denk het niet wil niet schieten maar beetje schatzoekenquote:Op zondag 28 april 2019 20:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dan zou ik voor Uncharted 4 gaan, beetje puzzels oplossen op mooie locaties in de natuur. Journey lijkt ook cartoonish en alleen maar zand ugh
Vind je RDR2 niks?
Uncharted is schatzoekenquote:Op zondag 28 april 2019 20:44 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Nee denk het niet wil niet schieten maar beetje schatzoeken
Hahahaquote:Op zondag 28 april 2019 20:45 schreef Le_Professeur het volgende:
Wel beetje schieten want je wil niet dood als je nare jongens tegenkomt haha
Weet wel raad met een controllerquote:Op zondag 28 april 2019 20:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben je een beetje handig met (joy)sticks ;p
Stevig mag ik hopen, anders doe ik het zelf wel.quote:Op zondag 28 april 2019 21:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Houd je die stevig vast of meer losjes in de hand
Ferme gripquote:Op zondag 28 april 2019 21:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Houd je die stevig vast of meer losjes in de hand
Ik vind trage langdradige films juist lekker in deze tijd van McDonald's en Marvel.quote:Op zondag 28 april 2019 21:10 schreef Chloroform het volgende:
Ik heb eindelijk The Revenant gezien. Die film had best in een uurtje minder gekund
Echt he, vooral met mooie natuurquote:Op zondag 28 april 2019 21:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind trage langdradige films juist lekker in deze tijd van McDonald's en Marvel.
Ik ben niet echt dol op Marvel, maar vond dit echt gods traagquote:Op zondag 28 april 2019 21:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind trage langdradige films juist lekker in deze tijd van McDonald's en Marvel.
Vond die scene met die beer wel vet, ik was voor de beer.quote:Op zondag 28 april 2019 21:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ben niet echt dol op Marvel, maar vond dit echt gods traag
Hoe zou je heten als je een superheld was?quote:Op zondag 28 april 2019 21:23 schreef JimmyDean het volgende:
Superheldjes
Bijna net zo triest als voetbal.
Als een ijzeren handquote:Op zondag 28 april 2019 21:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh oke, verkramp je dan niet? Om nog maar te zwijgen over kleffe handjes.
Ja dat was mooie scène, maar hoezo was je voor de beer 🙄quote:Op zondag 28 april 2019 21:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vond die scene met die beer wel vet, ik was voor de beer.
Heb jij niet een Spider-Mandekbedovertrekquote:Op zondag 28 april 2019 21:23 schreef JimmyDean het volgende:
Superheldjes
Vind beren wel wat hebben en ze zijn zeldzamer dan mannen zoals Leo.quote:Op zondag 28 april 2019 21:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja dat was mooie scène, maar hoezo was je voor de beer 🙄
quote:Op zondag 28 april 2019 21:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind beren wel wat hebben en ze zijn zeldzamer dan mannen zoals Leo.
Je had over de kleine beertjes moeten beginnen, vet zielig nu zonder mamaquote:Op zondag 28 april 2019 21:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind beren wel wat hebben en ze zijn zeldzamer dan mannen zoals Leo.
Mosseljongen waarschijnlijkquote:Op zondag 28 april 2019 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe zou je heten als je een superheld was?
quote:
Die was ik vergeten ja.quote:Op zondag 28 april 2019 21:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]![]()
Vond wel zielig voor die kleine beertjes
Enige wat ik van superhelden heb is een ingelijst portret van Reaganquote:Op zondag 28 april 2019 21:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb jij niet een Spider-Mandekbedovertrek
Mannen kijken naar voetbal, niet naar superheldenquote:Op zondag 28 april 2019 21:23 schreef JimmyDean het volgende:
Superheldjes
Alleen jongetjes en tokkies kijken naar voetbal.quote:Op zondag 28 april 2019 21:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Mannen kijken naar voetbal, niet naar superhelden
In wezen zijn de beste voetballers ook superhelden.quote:Op zondag 28 april 2019 21:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Mannen kijken naar voetbal, niet naar superhelden
We zijn niet allemaal zo harteloos als jijquote:
Pls, jeugdsentiment ditquote:Op zondag 28 april 2019 21:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Had niet verwacht dat jij hem zou kennen
Oké boeiendquote:Op zondag 28 april 2019 21:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Enige wat ik van superhelden heb is een ingelijst portret van Reagan
Ik ben zo juist sociaal als een lieve puppy.quote:Op zondag 28 april 2019 21:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal zo harteloos als jij
Ik vind een puppy nou niet het toonbeeld van sociaalquote:Op zondag 28 april 2019 21:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben zo juist sociaal als een lieve puppy.
Sowieso. Meerminman en Mosseljongen, beste helden ooitquote:
Kon geen ander goed voorbeeld bedenken.quote:Op zondag 28 april 2019 21:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vind een puppy nou niet het toonbeeld van sociaal
Dit zou grappig geweest zijn als ik het ook daadwerkelijk over eten in bed heb gehadquote:Op zondag 28 april 2019 21:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee jouw dagelijks gezanik over eten in bed is interessant
Geeft niet, jouw foutquote:Op zondag 28 april 2019 21:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kon geen ander goed voorbeeld bedenken.
Vind je dat? Bovenmenselijke krachten? Gaat wel wat ver hequote:Op zondag 28 april 2019 21:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In wezen zijn de beste voetballers ook superhelden.
Ze maken evenveel geluk en levensvreugde los in de harten van de fanboys.quote:Op zondag 28 april 2019 21:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vind je dat? Bovenmenselijke krachten? Gaat wel wat ver he
Ook een hoop leedquote:Op zondag 28 april 2019 21:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze maken evenveel geluk en levensvreugde los in de harten van de fanboys.
damn ben het wederom eens met jouquote:Op zondag 28 april 2019 21:23 schreef JimmyDean het volgende:
Superheldjes
Tijd om hem af te trekken lijkt mequote:Op zondag 28 april 2019 21:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
damn ben het wederom eens met jou
Beetje het accuzuur uit de teelballen laten spuiten.quote:Op zondag 28 april 2019 21:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Tijd om hem af te trekken lijkt me
dit riep echt fantastische beelden bij me opquote:Op zondag 28 april 2019 21:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje het accuzuur uit de teelballen laten spuiten.
Als je het nou ook voortaan bij tekst houdt als er weer een fantastisch nummer in je op komtquote:Op zondag 28 april 2019 21:52 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dit riep echt fantastische beelden bij me op
Accuzuur? Dat heb ik er nooit uit kunnen halen.quote:Op zondag 28 april 2019 21:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje het accuzuur uit de teelballen laten spuiten.
quote:Op zondag 28 april 2019 21:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Als je het nou ook voortaan bij tekst houdt als er weer een fantastisch nummer in je op komt
Vertel ons allesquote:Op zondag 28 april 2019 21:55 schreef KREEFTx het volgende:
Ik ben me net toch een partijtje lekker gepijpt
Meen jequote:Op zondag 28 april 2019 21:55 schreef KREEFTx het volgende:
quote:Op zondag 28 april 2019 22:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Was grapje, niet geklikt verder
the fall?quote:Op zondag 28 april 2019 22:15 schreef Trollscience het volgende:
jimmydean kun jij the fall niet waarderen? proza over boze rock
quote:Op zondag 28 april 2019 21:55 schreef KREEFTx het volgende:
Netjesquote:Op zondag 28 april 2019 22:16 schreef Flamarande het volgende:
Ratchet, the last of us en uncharted 4 is het geworden
hahaatjesquote:Op zondag 28 april 2019 22:17 schreef Trollscience het volgende:
[..]
LOVER of LOSER? is in jouw geval wel duidelijk ...
Wat voor wil jequote:Op zondag 28 april 2019 22:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel wat, is er chips en bier?
mooi gezegdquote:Op zondag 28 april 2019 22:27 schreef Trollscience het volgende:
[..]
vind smakeloosheid niet iets om mee te lachen -.-
tr gemacht. toppadrop mag nietquote:Op zondag 28 april 2019 22:29 schreef JimmyDean het volgende:
POL / Spaanse Verkiezingen
Stormlooptopique
Nou ik had eerste goeie seks en toen vroeg ik mag ik in je mond klaar komenquote:
Wat aardig van je moederquote:Op zondag 28 april 2019 22:30 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Nou ik had eerste goeie seks en toen vroeg ik mag ik in je mond klaar komen
zei ze nee vind ik vies want je lul is overal al in geweest
dus zei ze doe maar condoom om een dan pijp ik je wel tot je klaar komt
toen trok ze het condoom eraf en mocht ik toch erin spuiten
wat een leuk verhaalquote:Op zondag 28 april 2019 22:30 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Wat een ontroerend verhaalquote:Op zondag 28 april 2019 22:30 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Dit heeft echt helemaal niks met goed pijpen te makenquote:Op zondag 28 april 2019 22:30 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Wat dan wel?quote:Op zondag 28 april 2019 22:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dit heeft echt helemaal niks met goed pijpen te maken
Jou nooitquote:Op zondag 28 april 2019 23:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nooit weggeweest had je me op negeerlijst staan?
ja iedereen hierquote:Op zondag 28 april 2019 23:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nooit weggeweest had je me op negeerlijst staan?
Waar zit jequote:Op zondag 28 april 2019 23:40 schreef RockNijntje het volgende:
Regen is stom want nu ben ik onvrijwillig in mijn hostel help
Ja, dit in twee maanden, gaat best lekkerquote:
Nee. Wel alpaca en lama. Ik ben mega hypocriet maar behalve kip en vis eet ik het vlees niet als het nog herkenbaar is als het dier wat het was. Zo'n cavia op een bord ziet er zo sneu uit omgquote:
Heb het ook niet opquote:Op maandag 29 april 2019 00:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee. Wel alpaca en lama. Ik ben mega hypocriet maar behalve kip en vis eet ik het vlees niet als het nog herkenbaar is als het dier wat het was. Zo'n cavia op een bord ziet er zo sneu uit omg.
Ceviche is zo duurquote:Op maandag 29 april 2019 00:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb het ook niet op
Wel super vaak ceviche gegetenPeru is echt leuk
Ga je nog naar Bolivia?
Wat is gekste wat je ooit gegeten hebtquote:Op maandag 29 april 2019 00:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb het ook niet op
Wel super vaak ceviche gegetenPeru is echt leuk
Ga je nog naar Bolivia?
hoe lang blijf je nog in ZA?quote:Op maandag 29 april 2019 00:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ceviche is zo duur. Wil het nog wel een keer proberen maar niet voor de prijzen die ik nu tegenkom.
Nah, heb Bolivia in drie weken echt bijna volledig uitgespeeld voor m'n gevoel. Uyuni-, pampas- en jungletour gedaan, Death Road gedownhilled op een mountainbike en vrijwel alle relevante steden gezien. Wat een fucking geweldig land zeg. Waanzinnige natuur.
Niets noemenswaardig denk ikquote:Op maandag 29 april 2019 00:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wat is gekste wat je ooit gegeten hebt
Je kunt niet alleen maar backpackersvoer etenquote:Op maandag 29 april 2019 00:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ceviche is zo duur. Wil het nog wel een keer proberen maar niet voor de prijzen die ik nu tegenkom.
Nah, heb Bolivia in drie weken echt bijna volledig uitgespeeld voor m'n gevoel. Uyuni-, pampas- en jungletour gedaan, Death Road gedownhilled op een mountainbike en vrijwel alle relevante steden gezien. Wat een fucking geweldig land zeg. Waanzinnige natuur.
Ik ben vandaag toevallig precies op de helft, nog twee maanden dus.quote:Op maandag 29 april 2019 00:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoe lang blijf je nog in ZA?
Maar als ik dat doe kan ik misschien naar de Galapagoseilanden, Guyana, Suriname en Frans-Guyana wat echt een mega grote wens is.quote:Op maandag 29 april 2019 00:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je kunt niet alleen maar backpackersvoer eten
Galapagos is echt kaoloduur tochquote:Op maandag 29 april 2019 00:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar als ik dat doe kan ik misschien naar de Galapagoseilanden, Guyana, Suriname en Frans-Guyana wat echt een mega grote wens is.
Yea, maar voornamelijk omdat de meeste mensen op cruise gaan. Er zijn budgetmanieren, maar is natuurlijk nog steeds behoorlijk veel duurder dan de rest van het land. Ik heb echter zoiets van nu of nooit, want nu ben ik toch al in de buurt dus goedkoper dan dit zal het niet worden. Ik hoop echt dat het gaat lukken.quote:
Log uitquote:Op zondag 28 april 2019 22:30 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Dat is waar, gaat anders waarschijnlijk niet meer gebeurenquote:Op maandag 29 april 2019 00:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Yea, maar voornamelijk omdat de meeste mensen op cruise gaan. Er zijn budgetmanieren, maar is natuurlijk nog steeds behoorlijk veel duurder dan de rest van het land. Ik heb echter zoiets van nu of nooit, want nu ben ik toch al in de buurt dus goedkoper dan dit zal het niet worden. Ik hoop echt dat het gaat lukken.
Ben ook een grijze muisquote:Op maandag 29 april 2019 00:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
saai hoor voor zo'n wereldreiziger
Ja zo ga je Galapagos wel halenquote:Op maandag 29 april 2019 02:55 schreef RockNijntje het volgende:
Cuff me, ik heb net per ongeluk een glas passievruchtensap gestolen ter waarde van 40 eurocent.
Okquote:Op maandag 29 april 2019 02:55 schreef RockNijntje het volgende:
Cuff me, ik heb net per ongeluk een glas passievruchtensap gestolen ter waarde van 40 eurocent.
Bah wat walgelijk GA JE SCHAMEN!quote:Op maandag 29 april 2019 02:55 schreef RockNijntje het volgende:
zal jouw eens cuffenquote:Op maandag 29 april 2019 02:55 schreef RockNijntje het volgende:
Schijnt dat een van de bewoners is aangehouden voor brandstichting, maar er waren dus ook kleine kinderen bij betrokken. Ja ik kwam net van de sportschool af en er reed superveel politie en brandweer voorbijquote:Op donderdag 25 april 2019 13:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
holyshit joh gek
jezus wat eng, gelukkig niemand gewond.. Was gisteren ook pas laat thuis, zou niet weten hoe ik dit zou kunnen missen. Jij wel meegekregen dus?
Walgelijk ja, beter schaffen ze bijna alles af want je hebt er geen klote aan.quote:Op maandag 29 april 2019 09:24 schreef Myrr het volgende:
Irritante periode dit altijd met al die feestdagen.
Ja, echt vreselijk dat vrij zijnquote:Op maandag 29 april 2019 09:24 schreef Myrr het volgende:
Nergens voor nodig johquote:Op maandag 29 april 2019 09:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, echt vreselijk dat vrij zijn
Zijn er ook zoveel in Nederland. We zijn om de havenklap weer vrijquote:Op maandag 29 april 2019 09:24 schreef Myrr het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |