FTFY.quote:
Ja dat. Had echt een veel sensationelere race verwacht....quote:
Dat is hij al vanaf dat hij de keuze gemaakt heeft om naar Renault te gaan....quote:
Dan heb je echt niet opgelet.quote:Op zondag 28 april 2019 15:12 schreef Gezicht het volgende:
Waarom haalt Ferrari Leclerc nu in vredesnaam weer niet binnen.
Hoeft al niet meerquote:Op zondag 28 april 2019 15:11 schreef maniack28 het volgende:
Ik neem aan dat dit een straf oplevert voor Ricciardo
Niet door de motor.quote:Op zondag 28 april 2019 15:13 schreef LTVDK het volgende:
Hehe, duurde even maar de eerste Renault ligt er tenminste uit.
Met zonder motorplof, dat scheelt weer.quote:Op zondag 28 april 2019 15:13 schreef LTVDK het volgende:
Hehe, duurde even maar de eerste Renault ligt er tenminste uit.
Ze zijn de helpers van Mercedes.quote:Op zondag 28 april 2019 15:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Volgens mij doen ze het expres. Geen zin in gezeik met de snotneus van het team...
Moet zeggen dat de eerste 25 laps vrij zaaddodend waren ik dus wellicht per ongeluk mijn aandacht aan andere zaken heb gegeven.quote:
Yep.quote:Op zondag 28 april 2019 15:13 schreef LTVDK het volgende:
Leclerc wordt wel dik genaaid met deze pitstrategie zeg
Hulk blaast er zo nog wel eentje op.quote:Op zondag 28 april 2019 15:13 schreef raptorix het volgende:
[..]
Met zonder motorplof, dat scheelt weer.
Gasly heeft ook nog geen stop gemaakt. Komt door de banden.quote:Op zondag 28 april 2019 15:13 schreef LTVDK het volgende:
Wat een onzin weer zeg. Doe niet zo dom.quote:Op zondag 28 april 2019 15:13 schreef LTVDK het volgende:
Hij moet ff dimmen, dat maken ze hem duidelijk.quote:Op zondag 28 april 2019 15:13 schreef LTVDK het volgende:
Hij kan niet pitten nu zonder strategie te verneuken.quote:Op zondag 28 april 2019 15:13 schreef LTVDK het volgende:
Helaas is dit niet iets nieuws voor Red Bull... als een set niet werkt, dan werkt 'ie ook écht niet.quote:Op zondag 28 april 2019 15:13 schreef VacaLoca het volgende:
Zo zonde voor Max die eerste run. Kostte twintig seconden. Op medium pace voor podium
Die is nu slank.quote:Op zondag 28 april 2019 15:14 schreef raptorix het volgende:
Misschien moeten ze die dikke zus van Verstappen op de vleugel zetten voor meer downforce.
Sodemieter op zeg.quote:Op zondag 28 april 2019 15:14 schreef raptorix het volgende:
Misschien moeten ze die dikke zus van Verstappen op de vleugel zetten voor meer downforce.
Maar hij is hier wel de eerste vioolquote:Op zondag 28 april 2019 15:15 schreef Metalfreak het volgende:
Boh, die lichaamstaal van Ricciardo zegt ook alles...
klootviool?quote:Op zondag 28 april 2019 15:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar hij is hier wel de eerste viool
Het is dan ook Under Investigation zoals je aan oranje symbool kan zienquote:Op zondag 28 april 2019 15:16 schreef TjjWester het volgende:
Waarom wordt er niks gedaan aan ricardo? Kvyat dwingen rechtdoor te gaan kun je misschien nog goed praten maar daarna er vol inrijden zou een investigation waard zijn.
Er is een investigationquote:Op zondag 28 april 2019 15:16 schreef TjjWester het volgende:
Waarom wordt er niks gedaan aan ricardo? Kvyat dwingen rechtdoor te gaan kun je misschien nog goed praten maar daarna er vol inrijden zou een investigation waard zijn.
Gelachen.quote:Op zondag 28 april 2019 15:14 schreef raptorix het volgende:
Hij rijdt het hartste van allemaal.quote:Op zondag 28 april 2019 15:15 schreef Zorro het volgende:
Wat lult Mol weer dom.
Max rijdt hard. "Natuurlijk kom je op racepace niet mee maar wat rijdt hij hard"
Wut?
Wat mij betreft wel, maar ik heb altijd al een hekel aan hem gehadquote:Op zondag 28 april 2019 15:15 schreef CrashO het volgende:
[..]
klootviool?
Toch best netjes, achteruit rijdende de torpedo weten te raken
Wat dan?quote:Op zondag 28 april 2019 15:17 schreef Fir3fly het volgende:
Die de Resta is ook echt een idioot, snapt er geen reet van.
quote:Op zondag 28 april 2019 15:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is dan ook Under Investigation zoals je aan oranje symbool kan zien
Toen ik het schreef niet.quote:
Er is iemand met een geheel roze team. Die lijkt het goed te doen.quote:Op zondag 28 april 2019 15:17 schreef raptorix het volgende:
[..]
Is er iemand met een fatsoenlijke manager?
quote:Op zondag 28 april 2019 15:17 schreef Gezicht het volgende:
Kvyat getorpedo'd, dat is ook eens wat anders
Niet bij iedereen loopt de TV/stream gelijk.quote:Op zondag 28 april 2019 15:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan schrijf je wel erg langzaam
Maar gaat nog pitten.quote:Op zondag 28 april 2019 15:18 schreef Peterselieman het volgende:
Max loopt nog steeds in op de rijders voor hem
Of ze wachten tot de rest gaat, en blijft zelf doorrijden.quote:Op zondag 28 april 2019 15:19 schreef super_tekkel het volgende:
zou hij nu niet moeten pitten, 20 sec moet net genoeg zijn
Vast nietquote:Op zondag 28 april 2019 15:20 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Achteruit rijdend een andere auto rammen... primeurtje in de f1
Hij zal hem uitrijden op die band gok ik.quote:Op zondag 28 april 2019 15:19 schreef super_tekkel het volgende:
Juist wel, hij brandt die bandjes volledig op zo.quote:Op zondag 28 april 2019 15:20 schreef CrashO het volgende:
Zolang hij nog steeds FL pakt is er geen reden om te pitten.
Nee vast niet toch?quote:Op zondag 28 april 2019 15:20 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Achteruit rijdend een andere auto rammen... primeurtje in de f1
Maar hij loopt nu wel uit en heeft dus meer marge straksquote:Op zondag 28 april 2019 15:21 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Juist wel, hij brandt die bandjes volledig op zo.
Loopt elk rondje ook nog in.quote:Op zondag 28 april 2019 15:20 schreef CrashO het volgende:
Zolang hij nog steeds FL pakt is er geen reden om te pitten.
Voorproefje voor Formula Wquote:Op zondag 28 april 2019 15:21 schreef super_tekkel het volgende:
Volgende race: Parkeersensoren voor Ricciardo
De rooie band werkt niet. Was voor Vettel ook al zo.quote:
Dan kan hij daarna toch pitten? Met FL komt Leclerc niet dichterbij, dan beter deze oprijden en misschien zelfs nog even met Vettel stoeien.quote:Op zondag 28 april 2019 15:21 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Juist wel, hij brandt die bandjes volledig op zo.
Mega dom gewoon. Was dit KVY geweest, hadden ze direct al een straf paraat staan. Maar nu RIC het is, kan het wel na de race. WTF!?quote:
Omdat?quote:Op zondag 28 april 2019 15:19 schreef super_tekkel het volgende:
Dat is ook wat gaat gebeuren denk ik ja. Met nog +- 9 te gaan gok ik.quote:Op zondag 28 april 2019 15:21 schreef CrashO het volgende:
[..]
Dan kan hij daarna toch pitten? Met FL komt Leclerc niet dichterbij, dan beter deze oprijden.
Ric is al uitgevallen.quote:Op zondag 28 april 2019 15:22 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Mega dom gewoon. Was dit KVY geweest, hadden ze direct al een straf paraat staan. Maar nu RIC het is, kan het wel na de race. WTF!?
Zal me niks verbazen als KVY een straf krijgt na de race. Zo belachelijk zijn die stewards wel.
Ze liggen er allebei uit, dan is er geen noodzaak om direct een straf uit te delenquote:Op zondag 28 april 2019 15:22 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Mega dom gewoon. Was dit KVY geweest, hadden ze direct al een straf paraat staan. Maar nu RIC het is, kan het wel na de race. WTF!?
Zal me niks verbazen als KVY een straf krijgt na de race. Zo belachelijk zijn die stewards wel.
5 reetenquote:Op zondag 28 april 2019 15:22 schreef 3rr0r het volgende:
Zij gaat er wel even op zitten
[ afbeelding ]
PAWGquote:Op zondag 28 april 2019 15:22 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
Moest lachen.quote:Op zondag 28 april 2019 15:22 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb liever een spannend einde dan een goede klassering voor Max.quote:Op zondag 28 april 2019 15:23 schreef NaturalScience het volgende:
Op dit moment willen we juist GEEN safety car jongens....
Dat wouden we toen Verstappen nog 20 sec achter Vettel zat..... nu niet.
Dit!quote:Op zondag 28 april 2019 15:23 schreef NaturalScience het volgende:
Op dit moment willen we juist GEEN safety car jongens....
Dat wouden we toen Verstappen nog 20 sec achter Vettel zat..... nu niet.
Snap ik ook niet, hij staat gewoon netjes naast de baan.quote:
quote:Op zondag 28 april 2019 15:22 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben ook al gekapt, is gewoon gokken en na de eerste 2 races lig je zover achter dat je niks meer kan.quote:Op zondag 28 april 2019 15:24 schreef potjecreme het volgende:
Nu weer nul punten met Gasly voor mijn manager. Kan dit seizoen echt vergeten.
thiccquote:Op zondag 28 april 2019 15:22 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
Was net daarvoor, komt nu pas in beeldquote:
Ik had het kunnen weten.quote:
quote:Op zondag 28 april 2019 15:24 schreef Sally het volgende:
Max, waar is Max nu op de baan???
Hoe ver van de pit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |