Toch niet, VET is blijkbaar de allerallerbeste, maar is serieus langzamer.quote:Op zondag 28 april 2019 14:30 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Da's altijd makkelijk, met het beste materiaal
Ik denk dat zeker 10 coureurs in dit veld met het beste materiaal WK kunnen worden. Ook wel enigszins afhankelijk van de teamgenoot.quote:Op zondag 28 april 2019 14:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lol. Alsof hij het in zich heeft om wereldkampioen te worden. Het is al knap dat ie bij RB zit.
Al is het amper te volgen. Alleen af een toe een replay.quote:
En nog een fan-boost hequote:Op zondag 28 april 2019 14:31 schreef raptorix het volgende:
[..]
Stomme regel, beter geven ze racers 3 keer per race een turbo boost, volgens mij deden ze dat in die vage F1 kloon.
Mercedes dan, Ferrari moet je ook niet wezen.quote:Op zondag 28 april 2019 14:31 schreef Protoplanet het volgende: Wanneer stapt Max nou eens over naar MER/FER
Ook belachelijk dat Leclerc op nieuwe mediums mocht starten. Enorm voordeel.quote:Op zondag 28 april 2019 14:32 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Toch niet, VET is blijkbaar de allerallerbeste, maar is serieus langzamer.
Verstand vanquote:Op zondag 28 april 2019 14:29 schreef Frozen-assassin het volgende: Matig zo, hopen op een safety car eigenlijk. Gasly schuift ook maar traag op
Wees blij dat ze niet ook de cameramensen hebben meegenomen.quote:Op zondag 28 april 2019 14:32 schreef CrashO het volgende:
[..]
Al is het amper te volgen. Alleen af een toe een replay.
Ze hebben de regie uit China meegenomen ofzo
Alleen head on shots die "lekker snel" ogen. Zonder dat je kan volgen wat de neuk er gebeurd
Verstappen behoort niet tot de 10 beste coureurs.quote:Op zondag 28 april 2019 14:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat zeker 10 coureurs in dit veld met het beste materiaal WK kunnen worden. Ook wel enigszins afhankelijk van de teamgenoot.
Nope.quote:
:/ :¦quote:Op zondag 28 april 2019 14:28 schreef zoem het volgende: De nieuwe gratis LT is trouwens weer aardig versoberd. Geen sectorindicaties meer en de baanvlag is ook weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |