quote:Op zondag 28 april 2019 14:51 schreef Trollscience het volgende:
[..]
binnenkort kunnen we allemaal arabisch, als het zo doorgaat...
[ afbeelding ]
goddomme pim we missen je ...
oh ik doe niet aan politiek dus dit soort dingen weet ik nietquote:Op zondag 28 april 2019 14:51 schreef Trollscience het volgende:
[..]
binnenkort kunnen we allemaal arabisch, als het zo doorgaat...
[ afbeelding ]
goddomme pim we missen je ...
dubbele post mattiquote:Op zondag 28 april 2019 14:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
oh ik doe niet aan politiek dus dit soort dingen weet ik niet
[..]
civatî
quote:
twitter:FDW_VB twitterde op maandag 19-05-2014 om 09:45:00'Probleem is niet de vergrijzing maar de verbruining'. Herbekijk VRT-journaal over VB-slotmeeting in Antwerpen. http://t.co/wdEc1Kak1D reageer retweet
Voor bepaalde groepen zou abortus wel een oplossing zijn.quote:Op zondag 28 april 2019 14:56 schreef Flamarande het volgende:
Als jimmy alvast een rant kan doen over abortus hebben we het allemaal weer gehad voor vandaag
is dit echt?quote:Op zondag 28 april 2019 14:58 schreef Flamarande het volgende:
Ja blij dat hij nu hier zit is het tenminste even rustig op Discord
Drie keer op rij verliezen, wat een losersquote:Op zondag 28 april 2019 14:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Arsenal aan het verliezen
Manchester gaat dik winnen
Morgen weer GoT
Trollscience online op fok
Ben echt even gelukkig
ok, hitlerquote:Op zondag 28 april 2019 14:57 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Voor bepaalde groepen zou abortus wel een oplossing zijn.
quote:Op zondag 28 april 2019 14:58 schreef Flamarande het volgende:
was vorige week nog in belgië, hingen die schreeuwerige posters met gigantisch "EIGEN MENSEN EERST" eropquote:Op zondag 28 april 2019 14:56 schreef JimmyDean het volgende:
[..]twitter:FDW_VB twitterde op maandag 19-05-2014 om 09:45:00'Probleem is niet de vergrijzing maar de verbruining'. Herbekijk VRT-journaal over VB-slotmeeting in Antwerpen. http://t.co/wdEc1Kak1D reageer retweet
fake newsquote:Op zondag 28 april 2019 14:58 schreef Flamarande het volgende:
Dat is al tientallen jaren hun programmaquote:Op zondag 28 april 2019 14:59 schreef Trollscience het volgende:
[..]
was vorige week nog in belgië, hingen die schreeuwerige posters met gigantisch "EIGEN MENSEN EERST" eropwel gênant als je als vb'er per ongeluk je etnisch nationalisme laat doorschijnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |