Hey Brotherquote:
klein maar fijntjes, ga wel even kijkenquote:Op zondag 28 april 2019 00:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ga je volgende weekend dansen? Muziekfestival op het eiland, toch?
Hey broeder.quote:
Moet ook wel, dat schrifje bijhouden is al 1ftequote:Op zondag 28 april 2019 00:37 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb uit betrouwbare bronnen vernomen dat Sas een Aap laat lezen en modden
Toni Boltiniquote:Op zondag 28 april 2019 00:39 schreef Voxs het volgende:
[..]
Moet ook wel, dat schrifje bijhouden is al 1fte
Een aap is wel geschikkt voor dit scircus
Als de andere vrouwen op het eiland niet kijken?quote:Op zondag 28 april 2019 00:39 schreef sacha het volgende:
[..]
klein maar fijntjes, ga wel even kijken
Ik solliciteerde voor lilliputter, werd afgewezen.quote:
Dank voor de tip! Ben nog op zoek.quote:Op zondag 28 april 2019 00:41 schreef chufi het volgende:
Netflix aanrader Weissensee (TV Series 2010– ) - IMDb
daar komen weinig eilandersquote:Op zondag 28 april 2019 00:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als de andere vrouwen op het eiland niet kijken?
quote:Op zondag 28 april 2019 00:41 schreef chufi het volgende:
Netflix aanrader Weissensee (TV Series 2010– ) - IMDb
llill potter had je moeten doen in zo'n blikjequote:Op zondag 28 april 2019 00:42 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik solliciteerde voor lilliputter, werd afgewezen.
Prisha kreeg de baan waarschijnlijk.quote:Op zondag 28 april 2019 00:42 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik solliciteerde voor lilliputter, werd afgewezen.
Nooit meer iets gehoord en daarom ook niet meer geweest. Erg eigenlijk van mij.quote:Op zondag 28 april 2019 00:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Prisha kreeg de baan waarschijnlijk.
quote:Op zondag 28 april 2019 00:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat klinkt wel als een aanbeveling. Vind ik ook wel een beetje vreemd eigenlijk.
Ja, ik snap..quote:Op zondag 28 april 2019 00:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wel lastig hoor, in zo'n kleine gemeenschap wonen. Daar moet je wel tegen kunnen.
wat vind je vreemd?quote:Op zondag 28 april 2019 00:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat klinkt wel als een aanbeveling. Vind ik ook wel een beetje vreemd eigenlijk.
Jouw soort humor, in een zin, lag altijd dubbelquote:Op zondag 28 april 2019 00:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wel lastig hoor, in zo'n kleine gemeenschap wonen. Daar moet je wel tegen kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |