abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_186497392
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op maandag 29 april 2019 15:27 schreef ato het volgende:
OK,bij deze ik krijg iedereen zijn of haar schoen als Nedťrland wel wint.
Linker- of rechter?
pi_186497462
quote:
1s.gif Op maandag 29 april 2019 15:16 schreef Cee het volgende:

[..]

Wel in de buurt maar zeker niet er overheen, Soldi is echt vooral bij de esf fans die alle nummers al van buiten kennen ongekend populair. Ik snap hiervan de hype niet zo maar dat ligt aan mijn smaak.
Soms denk ik dat Soldi ook de nieuwe Mercy kan worden ja, ik weet het niet.
pi_186497483
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 15:31 schreef hjertesunn0907 het volgende:

[..]

Linker- of rechter?
Alle twee
Life can be a bitch, so like it..
pi_186497529
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 15:31 schreef hjertesunn0907 het volgende:

[..]

Linker- of rechter?
Nederland gaat zeker winnen, spaar je mooiste schoenen :P
Life can be a bitch, so like it..
pi_186497940
quote:
1s.gif Op maandag 29 april 2019 15:39 schreef ato het volgende:

[..]

Nederland gaat zeker winnen, spaar je mooiste schoenen :P
Mijn schoenen zijn me heel dierbaar. Ik geef ze zelfs namen. One is called Love, the other is Pain.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator maandag 29 april 2019 @ 16:10:14 #156
163650 crew  Greys
Nee.
pi_186497981
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 15:35 schreef Em31 het volgende:

[..]

Soms denk ik dat Soldi ook de nieuwe Mercy kan worden ja, ik weet het niet.
Wiwi over Soldi:

"Musically, linguistically, emotionally — there is nothing else like this at #Eurovision"

Oh. Okť.. }:|
Koutist in opleiding.
pi_186498074
quote:
1s.gif Op maandag 29 april 2019 16:10 schreef Greys het volgende:

[..]

Wiwi over Soldi:

"Musically, linguistically, emotionally — there is nothing else like this at #Eurovision"

Tsja, waarom is de mening van een Wiwi-gekkie precies interessanter dan de mening van Henk Scheurbuik uit Appingedam?
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator maandag 29 april 2019 @ 16:19:31 #158
163650 crew  Greys
Nee.
pi_186498159
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 16:15 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Tsja, waarom is de mening van een Wiwi-gekkie precies interessanter dan de mening van Henk Scheurbuik uit Appingedam?
Niet. :D
Sorry (sorry @Dave ik zal niks pikken voor je sorry) dit was niet heel serieus bedoeld. :P Ik had een PI moeten gebruiken.
Koutist in opleiding.
pi_186498210
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 16:15 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Die schrijft al voor Wiwi hoor. Wiwi Henkie, ken je hem nie?
pi_186498295
Maar toch, de personen die ik wat songfestivalnummers heb laten horen (20-25 qua leeftijd), vonden, naast Nederland, eigenlijk alleen ItaliŽ interessant. Het is in ieder geval een van de meest hedendaagse nummers, met het oog op de hitlijsten van nu.
pi_186498327
quote:
1s.gif Op maandag 29 april 2019 16:10 schreef Greys het volgende:

[..]

Wiwi over Soldi:

_O-

Jaa ik weet niet hoor, ik zou er wel mee kunnen leven als ItaliŽ wint, maar met de fans weet je het soms gewoon echt niet :D (zie vorig jaar Finland/Frankrijk/AustraliŽ). Ze wilden tijdens San Remo volgens mij vooral nog dat die andere jongen won. Toen Mahmood misschien niet ging door de kritiek in eigen land werd men pas echt heel enthousiast. Vind ItaliŽ het lastigst om in te schatten. Kan winnen, kan top 5, maar tiende ofzo zie ik ook wel gebeuren :+
pi_186498360
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 16:28 schreef Em31 het volgende:

[..]

_O-

Jaa ik weet niet hoor, ik zou er wel mee kunnen leven als ItaliŽ wint, maar met de fans weet je het soms gewoon echt niet :D (zie vorig jaar Finland/Frankrijk/AustraliŽ). Ze wilden tijdens San Remo volgens mij vooral nog dat die andere jongen won. Toen Mahmood misschien niet ging door de kritiek in eigen land werd men pas echt heel enthousiast. Vind ItaliŽ het lastigst om in te schatten. Kan winnen, kan top 5, maar tiende ofzo zie ik ook wel gebeuren :+
Klopt! Vind dat het nummer staat als een huis, het hangt vooral af van de staging. Ik herinner me nog die afzichtelijke staging van Occidentali’s Karma :o
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator maandag 29 april 2019 @ 16:30:24 #163
163650 crew  Greys
Nee.
pi_186498366
quote:
1s.gif Op maandag 29 april 2019 16:26 schreef aarontje112 het volgende:
Maar toch, de personen die ik wat songfestivalnummers heb laten horen (20-25 qua leeftijd), vonden, naast Nederland, eigenlijk alleen ItaliŽ interessant. Het is in ieder geval een van de meest hedendaagse nummers, met het oog op de hitlijsten van nu.
:Y

ItaliŽ is de enige van wie ik het best goed zou kunnen hebben om van te verliezen dit jaar. :@
Koutist in opleiding.
pi_186498382
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 16:22 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Die schrijft al voor Wiwi hoor. Wiwi Henkie, ken je hem nie?
Oh zeker. Ik neem Henk heel serieus als ESF-deskundige.
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator maandag 29 april 2019 @ 16:31:28 #165
163650 crew  Greys
Nee.
pi_186498394
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 16:30 schreef aarontje112 het volgende:

[..]

Klopt! Vind dat het nummer staat als een huis, het hangt vooral af van de staging. Ik herinner me nog die afzichtelijke staging van Occidentali’s Karma :o
Bizar, met die gekke truien van de backings enzo. Ze deden een Trijn. :o
Koutist in opleiding.
pi_186498425
quote:
1s.gif Op maandag 29 april 2019 16:31 schreef Greys het volgende:

[..]

Bizar, met die gekke truien van de backings enzo. Ze deden een Trijn. :o
Ja en die aap! Vond het al te veel kermis, en dan had ie ook nog zo’n goedkoop glimmend feestwinkel pak aan. Echt een gemiste kans.
pi_186498443
quote:

[..]

Ja ik ben heel benieuwd! Geloof dat de staging door dezelfde persoon als zijn videoclip wordt gedaan toch?
pi_186498452
quote:

[..]

Het is nu wel echt afwachten voor de repetities. Van de plaat zou ik zeggen dat Nederland, ItaliŽ en Zwitserland de favorieten zijn. Maar Rusland komt ongetwijfeld met een geweldige show, Zweden gaat de jury inpakken en tijdens de repetities kan er altijd nog een verrassing komen bovendrijven als SloveniŽ of TsjechiŽ. En dan ligt er met al die mannelijke favorieten nog een kans voor open doel voor een vrouw met een goede inzending, al zou ik niet meteen weten wie dat zou moeten zijn.
  maandag 29 april 2019 @ 16:37:11 #169
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_186498498
quote:
1s.gif Op maandag 29 april 2019 16:30 schreef Greys het volgende:

[..]

:Y

ItaliŽ is de enige van wie ik het best goed zou kunnen hebben om van te verliezen dit jaar. :@
Ik ook en dan ook vooral omdat het me leuk lijkt als zij eens winnen en het in ItaliŽ gehouden wordt.

Ik zal wel de enige zijn, maar ik heb er niet zoveel zin in dat het ESF hierheen komt :@
Koel en donker bewaren
pi_186498505
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 16:34 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Het is nu wel echt afwachten voor de repetities. Van de plaat zou ik zeggen dat Nederland, ItaliŽ en Zwitserland de favorieten zijn. Maar Rusland komt ongetwijfeld met een geweldige show, Zweden gaat de jury inpakken en tijdens de repetities kan er altijd nog een verrassing komen bovendrijven als SloveniŽ of TsjechiŽ. En dan ligt er met al die mannelijke favorieten nog een kans voor open doel voor een vrouw met een goede inzending, al zou ik niet meteen weten wie dat zou moeten zijn.
Malta misschien?
pi_186498512
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 16:37 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ik ook en dan ook vooral omdat het me leuk lijken als zij eens winnen en het in ItaliŽ gehouden wordt.

Ik zal wel de enige zijn, maar ik heb er niet zoveel zin in dat het ESF hierheen komt :@
Ik wil het heel graag meemaken, maar het gaat ook heel wat ergernis brengen, sowieso _O-
pi_186498515
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 16:34 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Ik denk dat Zwitserland toch een beetje de Tooji van dit jaar wordt. Misschien niet zů laag, maar heb wel het gevoel dat ie door het ijs gaat zakken. Ik verwacht dat Malta in dat gat springt. Goeie stem, en er zit een professioneel team achter de staging. Verwacht er een beetje de jungle versie van Fuego van.
pi_186498552
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 16:37 schreef Em31 het volgende:

[..]

Malta misschien?
Die gaan in elk geval jury-punten krijgen van San Marino, AlbaniŽ, Montenegro, Azerbeidzjan, OekraÔne, Wit-Rusland en Israel.
pi_186498568
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 16:34 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ja ik ben heel benieuwd! Geloof dat de staging door dezelfde persoon als zijn videoclip wordt gedaan toch?
Oeh dat zou tof zijn! Dan heb ik goede hoop *O*
pi_186498694
Ik heb er een heel goed gevoel over! Maar aan de andere kant ook twijfel. Is een superlied en live uitvoering (en hopelijk staging) goed genoeg voor winst? Of spelen er andere factoren mee zoals politiek? Buurlanden die opelkaar stemmen etc....of zal het beste land, met beste nummer altijd boven komen drijven?
Ik hoop het zo?!

Kunnen wij, de fans, nog iets betekenen nu? Promo, mensen mobiliseren? Clip delen? Alles om Duncan zo goed mogelijk te promoten?
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')