quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Het kan ook dat het in zijn omgeving normaal is nogal racistische opvattingen er op na te houden. Dat komt in Oostenrijk wel voor natuurlijk.
Ja, alle Oosterijkers generaliseren!quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Het kan ook dat het in zijn omgeving normaal is nogal racistische opvattingen er op na te houden. Dat komt in Oostenrijk wel voor natuurlijk.
En dit, ben ik al aan de beurt?quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:47 schreef Voxs het volgende:
Maar ehm serieus..gaan we iedereen hier nu bespreken? Lijkt mij niet handig/nodig.
Zwaar gechargeerd, ouwe.quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
User gedrag analyseren en denken te kneden tot ze naar het zin is van een handjevol mensen die zichzelf schromelijk overschatten.
Je bent je kind niet aan het opvoeden.
Oke, even lsd in de kring gooien voor maximaal effect!quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Jawel, het is zaterdagavond. Tijd voor een uit de hand lopend groepsgesprek.
Nee,wachten jij.quote:
Ik ga gifjes spammenquote:Op zaterdag 27 april 2019 21:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Truth or dare tot er nog maar één van ons over isquote:Op zaterdag 27 april 2019 21:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Papertrips of microdots?quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
Oke, even lsd in de kring gooien voor maximaal effect!
Ik hoop jij eerder dan ik.quote:
Hij krijgt wel tegengas hoor, bij dat soort posts. Dat is dan toch voldoende.quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:49 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, maar als dan niemand hem erop wijst.. daarom m'n betoog
Goed idee!quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Truth or dare tot er nog maar één van ons over is
Beiden, het is zaterdagavond!quote:
Jij hebt geen kinderen waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Je bent je kind niet aan het opvoeden.
Ik hou het bij mijn trouwe bong, maar thx.quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
Schorriemorrie met je drogspraatjesquote:Op zaterdag 27 april 2019 21:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
Stuur maar doorquote:Op zaterdag 27 april 2019 21:53 schreef Recce het volgende:
Verdorie, ik moet de was zo ophangen. @:TillyB, heb jij daar geen zin in?
Ook niet, voel me er ook niet tot aangetrokken.quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:53 schreef Voxs het volgende:
Trouwens nooit gedaan, te riskant met mijn genen.
Ah, oke. Hier een aantal keer niet.quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:52 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Hij krijgt wel tegengas hoor, bij dat soort posts. Dat is dan toch voldoende.
Die start nu de brommer.quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:53 schreef Recce het volgende:
Verdorie, ik moet de was zo ophangen. @:TillyB, heb jij daar geen zin in?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |