abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_186564573
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 10:11 schreef BobbyMcGee het volgende:

[..]

Nog even een :* voor jou. Als je merkt dat de hulp/gesprekken die je momenteel krijgt niet voldoende helpen, zoek dan door en vraag om meer. Het is echt enorm heftig waar je nu mee te maken hebt. En de lichamelijke klachten daar nog bovenop, dat brengt ook spanning met zich mee. Lukt het je om het wat rustiger aan te doen mbt werk? Ben je al bij de bedrijfsarts geweest bijvoorbeeld?
Wat werk betreft ben ik sinds deze week even vrij gepland en ook volgende week ben ik in principe vrij. Daarna ga ik even kijken of ik mijn werk weer volledig oppak of andere uren ga draaien. Qua gesprekken ga ik idd even verder kijken, de psych. verpleegkundige is erg aardig maar ze kan me niet geven wat ik nodig heb, al vraag ik me soms wel af of ik zelf wel helemaal weet wat ik nodig heb op het moment.
  donderdag 2 mei 2019 @ 19:19:31 #152
480396 Sisu
Oudgediende
pi_186570435
Mn tomatensoep was lekker! Had er zelfs nog kaasstengels bij gebakken dus het was echt een feestje. Niet te veel knoflook. Gewoon lekker gekruid. Mmm. Morgen, ( overmorgen) weer :')
Ik lig al op bed met de gordijnen open en geniet van het mooie avondlicht. Zo mooi die rozige gloed O+
Beetje jammer alleen dat ik zo wel goed in het zicht lig voor de buurt. Moet daar wel ff iets op gaan verzinnen.
Ik heb een grote erker die best laag begint.
Misschien raamfolie voor Mn kraamweken ofzo..

Mn buik is in de war. Dik of full term zwanger. Het is of of. Zo bizar. Mn man zei net: ligt de baby nu dan dwars ofzo? Nee schat, dat is Mn vet :X
En over een uur puil ik weer uit. Echt gek. Hebben anderen dat ook?
Zonder hoop geen leven.
  donderdag 2 mei 2019 @ 20:47:42 #153
426379 elamanilo
elämänilo
pi_186572882
Om mijn buik kun je niet heen. Hij heeft ook echt een ‘baby’ vorm, de baby ligt echt voor/op m’n buik geplakt. M’n vorige zwangerschappen lag het meer wat naar binnen denk ik, maar op het eind was het ondanks m’n eigen vetjes toch wel echt gevormd denk ik (hoop ik). :’)

Lijkt het voor een ander ook zo? Of is dat puur je eigen visie Sisu? :* Op de foto in het buikdntopic vond ik hem er erg mooi uit zien vanaf de zijkant!
pi_186576473
quote:
17s.gif Op donderdag 2 mei 2019 14:27 schreef douche-eendje het volgende:
@:Bobby, indalen kan al gebeuren vanaf een week of 30. Bij sommige vrouwen daalt de baby pas vlak voor de bevalling in, bij anderen kan het al eerder gebeuren. Het hoofdje ligt nog niet vast in mijn bekken, dus nog niet volledig ingedaald hoor. Maar bij de laatste controle was wel duidelijk al dat baby er goed mee bezig is. Ergens heb ik al tijden het gevoel dat ik deze zwangerschap niet uit ga lopen tot de uitgerekende datum. Maar misschien heb ik het wel mis en haal ik de 42 weken ook nog wel.
Het is wel te merken aan hoe verschillend we er in staan, terwijl we ongeveer dezelfde termijn zwanger zijn. Ook eerder al, schreef je over de focus minder op je werk hebben toen ik daar echt nog lang niet mee bezig was :D En dan een maandje later vind ik het ineens herkenbaar. Grappig hoor, ik hoop dat je voorgevoel klopt want het is best vervelend om heel lang door te lopen als je die verwachting niet hebt. En ik heb in elk geval de wens dat de baby niet voor week 39 komt. Ik ben dan pas net drie weken met verlof en woon pas ruim een maand in ons nieuwe huis. Genoeg te nestelen in die tijd.
quote:
Bij controles merken de verloskundige wel dat ik een lange, slanke baarmoeder heb en ik heb een best korte lichaamsbouw (kaboutertje :+ ), wie weet past het wel gewoon bij mijn bouw dat baby nu niet anders kan dan alvast goed gaan liggen.

Ik had vandaag het instortmoment waar ik blijkbaar al een tijdje tegenaan liep te hikken. Goed gesprek gehad met mijn oude-oude-oude leidinggevende die al jaren mijn leidinggevende niet meer is, maar hij heeft mij wel een heleboel tips en advies gegeven en heb inmiddels al bergen werk verzet en over kunnen dragen. Wat een hoop ruimte scheelt dat in je hoofd zeg.
Fijn dat je al veel hebt kunnen overdragen! Dat scheelt behoorlijk in de laatste werk-loodjes en geeft je ook een geruster gevoel.
pi_186576529
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 14:44 schreef Whoopje het volgende:

[..]

Wat werk betreft ben ik sinds deze week even vrij gepland en ook volgende week ben ik in principe vrij. Daarna ga ik even kijken of ik mijn werk weer volledig oppak of andere uren ga draaien. Qua gesprekken ga ik idd even verder kijken, de psych. verpleegkundige is erg aardig maar ze kan me niet geven wat ik nodig heb, al vraag ik me soms wel af of ik zelf wel helemaal weet wat ik nodig heb op het moment.
Fijn dat je wat vrije tijd hebt. Goed gebruik maken van je rust en daarnaast veel contact met mensen die je kunnen steunen. Heb je een fijn vangnet van familie of vrienden waar je terecht kunt?
pi_186579738
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 22:58 schreef BobbyMcGee het volgende:

[..]

Fijn dat je wat vrije tijd hebt. Goed gebruik maken van je rust en daarnaast veel contact met mensen die je kunnen steunen. Heb je een fijn vangnet van familie of vrienden waar je terecht kunt?
Dat wel gelukkig, ik wordt enorm door iedereen gesteund <3
pi_186581694
Ik ga vandaag de 17e week in 🖤 Het begint nu op te schieten!
Ik ben nu wel begonnen met aankomen, maar er is nog niets te zien :’)
  vrijdag 3 mei 2019 @ 10:49:51 #158
56471 pinquit
oh my lama!
pi_186581919
Yess KD *O* gaat hard ineens! En nog geen buikbobbel joh?
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  vrijdag 3 mei 2019 @ 11:04:11 #159
426379 elamanilo
elämänilo
pi_186582141
17e week alweer 😮😮😮 Dat gaat hard ja! Ben benieuwd wanneer je buik gaat groeien ♥
  FOK!Fotograaf vrijdag 3 mei 2019 @ 11:08:53 #160
148247 taxibabe
pi_186582225
We zitten echt dicht bij elkaar Kleurdoos! Ik ga de 18e week vandaag in! Wat kunnen zwangerschappen toch verschillend verlopen, ik ben inmiddels al 5 kilo aangekomen.
  vrijdag 3 mei 2019 @ 12:31:12 #161
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_186583619
Hier 10 kilo en een behoorlijke buik.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_186583855

Fascinerend voor een 7e zwangerschap :’)

Wel +2,3 nu maar dat zijn mijn bakstenen tieten.
  vrijdag 3 mei 2019 @ 13:15:15 #163
56471 pinquit
oh my lama!
pi_186584315
Hah, dat ging de vorige keer toch sneller dan!

Productief dagje hier! Iets te productief denk ik, aan m'n lichaam te voelen :')

Ik was net in de badkamer wat was aan het vouwen, terwijl peuter blijkbaar zijn voeten (en ons bed) aan het insmeren was met 3kg sheabutter :{ :') en nu klagen dat z'n voeten zo glad zijn :')
Vervolgens heeft ie wel heel lief mijn buik ingesmeerd met het restant dat nog aan z'n handjes zat O+ "wow, daaaar zitten veel sneeën!" ;( m'n striae is flink aan het verlengen, knalrood en jeukt als de ziekte. Zit zelfs een hele blauwe bij.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  vrijdag 3 mei 2019 @ 15:52:30 #164
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_186586745
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 12:47 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ]

Fascinerend voor een 7e zwangerschap :’)

Wel +2,3 nu maar dat zijn mijn bakstenen tieten.
Huil!!
pi_186588254
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 13:15 schreef pinquit het volgende:
Hah, dat ging de vorige keer toch sneller dan!

Productief dagje hier! Iets te productief denk ik, aan m'n lichaam te voelen :')

Ik was net in de badkamer wat was aan het vouwen, terwijl peuter blijkbaar zijn voeten (en ons bed) aan het insmeren was met 3kg sheabutter :{ :') en nu klagen dat z'n voeten zo glad zijn :')
Vervolgens heeft ie wel heel lief mijn buik ingesmeerd met het restant dat nog aan z'n handjes zat O+ "wow, daaaar zitten veel sneeën!" ;( m'n striae is flink aan het verlengen, knalrood en jeukt als de ziekte. Zit zelfs een hele blauwe bij.
Ik had dat bij Elin ook zo erg. Bloedende! Scheurde door tot boven de navel tijdens t persen 🥴 de zuster zei zo lief ‘jeee, dat komt echt nooit meer goed! 😱’ top, thnx trol
pi_186588292
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 15:52 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Huil!!
Maar jij hebt er twee!! Het enige wat ik zie is een soort courgetteachtig formaat aan de rechterkant :’) als ik op mijn rug lig. Ik voel haar al wel ‘schoppen’ of iig met een klein foetusdolkje in me steken 😂
  vrijdag 3 mei 2019 @ 19:08:07 #167
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_186590285
Ik heb 1 scheur die echt net stopt onder mn tattoo. Ik heb weinig hoop dat die tot die grens blijft.
  vrijdag 3 mei 2019 @ 19:12:32 #168
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_186590367
Ach, alle scheurtjes die ik al had uit de tijd dat ik te dik was scheuren nu lekker stukjes verder. Wel fijn, zo'n voorbewerkte huid want het scheelt nu veel ellende, pijn en jeuk :+
pi_186590504
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 19:08 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb 1 scheur die echt net stopt onder mn tattoo. Ik heb weinig hoop dat die tot die grens blijft.
Hier alleen scheuren van Elin, daarna nooit meer iets erbij. Maar dat was ook wel genoeg :’) zal bij jou nu wel anders zijn idd. Weten jullie de geslachten en zo ja, kenbaar of houden jullie het geheim?
  vrijdag 3 mei 2019 @ 19:23:49 #170
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_186590638
quote:
17s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 19:12 schreef douche-eendje het volgende:
Ach, alle scheurtjes die ik al had uit de tijd dat ik te dik was scheuren nu lekker stukjes verder. Wel fijn, zo'n voorbewerkte huid want het scheelt nu veel ellende, pijn en jeuk :+
Oh ik heb overal scheuren ook, vooral op mn benen net onder mn dikke reet.
  vrijdag 3 mei 2019 @ 19:24:56 #171
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_186590664
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 19:18 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Hier alleen scheuren van Elin, daarna nooit meer iets erbij. Maar dat was ook wel genoeg :’) zal bij jou nu wel anders zijn idd. Weten jullie de geslachten en zo ja, kenbaar of houden jullie het geheim?
De piemols waren bij 13 weken al zichtbaar. Ik had de meisjesnamen al klaar.
  vrijdag 3 mei 2019 @ 19:26:43 #172
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_186590708
quote:
17s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 19:12 schreef douche-eendje het volgende:
Dit inderdaad :') alleen vallen die witte strepen nu meer op, dat dan weer wel.
  vrijdag 3 mei 2019 @ 19:27:52 #173
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_186590732
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 19:26 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Dat vind ik juist niet.
Maar mn huid is ook lijkbleek, steekt dus niet zo af.
pi_186591355
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 19:24 schreef Ticootje het volgende:

[..]

De piemols waren bij 13 weken al zichtbaar. Ik had de meisjesnamen al klaar.
🖤 dus joen kan alleen maar piemels breien! Cuteness!

En hier zo’n fijne streep ook boven mijn stuitje. Soort parelmoeren regenboogje
  vrijdag 3 mei 2019 @ 20:49:56 #175
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_186592425
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 19:23 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Oh ik heb overal scheuren ook, vooral op mn benen net onder mn dikke reet.
Ik heb nieuwe op een specifieke plek. Daar waar baby met de billen telkens naar buiten duwt, rechts bovenin mijn buik. Fijn kind, echt :P. Straks een permanent aandenken aan de kont van mn koter op mijn lijf.
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 22:54 schreef BobbyMcGee het volgende:

[..]

Het is wel te merken aan hoe verschillend we er in staan, terwijl we ongeveer dezelfde termijn zwanger zijn. Ook eerder al, schreef je over de focus minder op je werk hebben toen ik daar echt nog lang niet mee bezig was :D En dan een maandje later vind ik het ineens herkenbaar. Grappig hoor, ik hoop dat je voorgevoel klopt want het is best vervelend om heel lang door te lopen als je die verwachting niet hebt. En ik heb in elk geval de wens dat de baby niet voor week 39 komt. Ik ben dan pas net drie weken met verlof en woon pas ruim een maand in ons nieuwe huis. Genoeg te nestelen in die tijd.
[..]

Fijn dat je al veel hebt kunnen overdragen! Dat scheelt behoorlijk in de laatste werk-loodjes en geeft je ook een geruster gevoel.
Ja ergens is het wel maf, maar ik denk dat het gebrek aan focus en motivatie bij mij op werk ook komt door werk zelf en niet zo zeer zwangerschapsgerelateerd is hoor. Ik zit een beetje in niemandsland op werk, passieve collega's en iedereen heeft het 'druk' als ik dingen aan ze over wil dragen. Denk dat dat vooral meespeelt in mijn energie en motivatie, plus ook nog de soms ietwat ridicule reistijd. Zo zit ik op dinsdag 2x 40 minuten in de trein (zo'n ultra-oncomfortabele sprinter) en ook nog 2x 15 auto-minuten naar het station + werkdag van 8 uur en op die locatie ook geen fijne werkplek hebben, continu moeten zoeken naar je spullen etc :').
Qua zwangerschap/lichamelijk vind ik het namelijk echt prima te doen, wel wat normale zwangerschapsgerelateerde dingen die er gewoon bij horen, maar ik vind het zo gezellig om 's avonds op de bank te zitten en dat gewroet en gewoel te voelen. Het zwanger zijn ga ik dan ook wel missen straks en ik wil gewoon lekker thuis op de bank hangen, beetje nestelen en gewoon, gelukkig zijn O+.
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 19:26 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Wit met uhm, ja. De oude parelmoerish-strepen. Designerskin :7

Whoopje :*. Fijn dat je genoeg steun hebt in je omgeving, maar ik snap ook dat het lastig als je er zelf niet helemaal uit komt waar je behoefte aan hebt. Heb je het idee dat je wat 'mist' op dit moment?

[ Bericht 2% gewijzigd door douche-eendje op 03-05-2019 21:12:09 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')