abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 april 2019 @ 14:55:48 #51
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_186496868
Bedankt voor de tip, D-E. Ik ga hier 's avonds altijd plassen, en dan ga ik naar boven, me omkleden en tandenpoetsen enzo en dan ga ik nog een keer plassen. En dan rond een uur of 3 moet ik er weer uit.
En soms lig ik wakker, dan ga ik voor een derde keer :')
Maar na de 3-uur-plas slaap ik meestal wel door tot een uur of 10 :@ dat dan weer wel. Dus mag alsnog niet klagen. Hopelijk kan ik met jouw tip het 's avonds beperken tot 1 keer.

De tijd vliegt hoor, tijdens je verlof ;( je extra tijd gaat ineens op aan babydingen, slapen, dutjes, nesteldrang en moeten plassen :')
Maar misschien ligt het aan mij :+
pi_186497144
Ow de tijd vliegt ook voorbij op zo'n normale vrije dag als vandaag. Ben een paar weken geleden ook met scouting op zaterdag gestopt en heb ineens zeeen van tijd over die ik vul met slapen, niksdoen, breien en netflix :'). Maar ga soms ook gewoon nog even bewust een blokje om onze huizen heen waggelen, zo'n klein rondje gewoon omdat het kan. Moet ik zo misschien ook gewoon even doen als het brood staat te rijzen, krijg daar altijd wel weer wat energie van.

De afgelopen paar dagen waren trouwens mijn oude hardloop/vliegtuigsokken de uitvinding van de eeuw. Vocht be gone zegmaar, ik plas weer normaal, mijn enkels zien er normaal uit en ik kan weer bijna pijnloos lopen. Alleen mijn enkels hebben nogal een optater gekregen hierdoor, die zijn altijd gevoelig gebleven van 2 nare verzwikkingen ooit achter elkaar.
  maandag 29 april 2019 @ 15:18:35 #53
56471 pinquit
oh my lama!
pi_186497192
Haha ik las dat je energie kreeg van kijken naar het brood dat staat te rijzen :+

Hebben jullie ook van die klunzige ongelukjes? Ik laat net het 10e glas deze zwangerschap kapot vallen :{
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_186497249
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 15:18 schreef pinquit het volgende:
Haha ik las dat je energie kreeg van kijken naar het brood dat staat te rijzen :+

Hebben jullie ook van die klunzige ongelukjes? Ik laat net het 10e glas deze zwangerschap kapot vallen :{
Ow van rijzend brood krijg ik ook energie hoor. Alleen moet het dan nog even gebakken en in mijn mond gestopt worden.

Geen klunzige ongelukjes hier. Maar ik was blijkbaar MeneerEends privesecretaresse en nu niet meer omdat ik alles vergeet of opruim. De post van het inleveren van zijn leaseauto is al op de verkeerde hoop beland en de afgelopen 2 weken is hij op 3 afspraken of niet op komen dagen, of veel te laat aanwezig geweest. Hahaha, oeps.
pi_186498182
Niet bijgelezen.

Zaterdagavond begonnen eindelijk de weeën. Vanochtend om 6.40u is Lily Olivia met een tangverlossing ter wereld gebracht. Ik kon het niet meer en het enige dat me interesseerde was dat mijn kleine baby veilig ter wereld kwam. Ze weegt 3.2 kg wat P14 is voor 41.4. Bevallingsverhaal volgt als ik eraan toe ben.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
  maandag 29 april 2019 @ 16:22:50 #56
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_186498223
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2019 16:20 schreef Rebubbled het volgende:
Niet bijgelezen.

Zaterdagavond begonnen eindelijk de weeën. Vanochtend om 6.40u is Lily Olivia met een tangverlossing ter wereld gebracht. Ik kon het niet meer en het enige dat me interesseerde was dat mijn kleine baby veilig ter wereld kwam. Ze weegt 3.2 kg wat P14 is voor 41.4. Bevallingsverhaal volgt als ik eraan toe ben.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd!

En wat een super lieve namen O+
  maandag 29 april 2019 @ 16:23:23 #57
56471 pinquit
oh my lama!
pi_186498235
Rebubbled! O+ wat een mooie meisje heb je op de wereld gezet O+
Je hebt keihard gewerkt, maar je hebt het geflikt! Yess! Van harte gefeliciteerd!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_186498346
Gefeliciteerd Rebubbled! O+
pi_186498424
Ah, twee lieve snoetjes op één foto! O+ Reuze gefeliciteerd Rebubb! :*
Let me see you stripped down to the bone
  maandag 29 april 2019 @ 16:37:39 #60
327807 Mariposas
יה&#14
pi_186498507
Gefeliciteerd rebubbled! Wat heb jij hard gewerkt en wat een prachtig resultaat heeft dat opgeleverd! *O* O+
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_186498545
Wauw je mooie meisje is er eindelijk O+ Wat een strijd heb je moeten leveren, maar ze is er!
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_186498792
Wat is ze mooi Rebubbeld, gefeliciteerd O+ :*
pi_186498835
Van harte gefeliciteerd Rebubbled! Wow, wat een bevalling was dat! Neem alle tijd om daarvan bij te komen, lichamelijk en geestelijk. Heerlijk knuffelen met dat zachte, warme baby'tje op je buik in plaats van erin. O+ :*
pi_186498991
Rebubbled daar is ze dan! Wat een leuke namen, gefeliciteerd O+ *O*
pi_186499215
Rebubbled, wat een bevalling zeg. Maar wat een prachtig mooi meisje heb je O+. Gefeliciteerd met jullie dochter :*
pi_186499476
Gefeliciteerd Rebubbled O+
  maandag 29 april 2019 @ 17:45:51 #67
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_186499514
Rebubbled, van harte gefeliciteerd! *O* eindelijk is ze er O+ wat een mooie namen.
pi_186499952
Wat een mooie dochter met prachtige namen Rebubbled, gefeliciteerd O+
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
  maandag 29 april 2019 @ 19:35:02 #69
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_186501530
Wat een marathon Rebub! Nu eindelijk genieten van je prachtige dochter! O+ gefeliciteerd! *O*
pi_186501820
@Rebubbled wat een schattige baby en mooie namen O+

Gefeliciteerd!
  maandag 29 april 2019 @ 20:05:56 #71
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_186502247
Gefeliciteerd O+
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  FOK!fotograaf maandag 29 april 2019 @ 20:08:51 #72
148247 taxibabe
pi_186502317
Gefeliciteerd Rebubbled! En idd wat een prachtige namen! O+
  maandag 29 april 2019 @ 20:13:51 #73
480396 Sisu
Oudgediende
pi_186502465
Rebubbled,jaaaaaaaa! Oh lieverd. Wat fijn.
Ik ben zo apetrots op je. Wat hebben jullie keihard gestreden om bij elkaar te zijn.
En nu is ze er met een práchtige naam!
Ze kan door iedereen genoemd worden. zo bijzonder.
Echt. Wauw!
Hopelijk zit je op je roze wolk. Heel fijn herstel gewenst en vooral rust! Er is al zo veel om aan te wennen.

Betekent wel dat wij nu 2e staan, pinq en ela. O+
:o

Klagen.
Ik heb de laatste weken al zo veel geklaagd dat het voorbij is. Er zijn wel lichamelijke ongemakken en ik ben hondsmoe, maar de liefde groeit en groeit.
Mn man is opeens super attent en behulpzaam. Luistert. Praat. Ik word er nu gewoon emotioneel van. Zo zijn we altijd geweest, maar deze zwangerschap heeft mij echt in een heks verandert. Ik besef me nu dus dat het grootste probleem bij mij lag en niet zo zeer bij hem.
Tenminste.. vandaag voel ik dat zo :')
Mn bed staat op klossen. Oh heerlijk zo hoog! Ik kan hier wel aan wennen al vind ik het ook nog eng met Mn rootje die nu dus ook zo hoog moet slapen.
Ro, haar bff en ik zijn vandaag gaan lunchen met taart bij villa augustus. Het was zo feestelijk. Daarna heerlijk gespeeld in de speeltuin terwijl ik zat te bakvissen op een bankje. Ik heb een paar keer een traan gelaten, omdat ik me besefte dat dit het is. Het goede leven. Hét leven.

Ela, kon ik jou maar een portie van mijn optimisme geven. Jij vertelt me élke dag weer hoe ik mijn hoofd moet leegmaken en op Mn baby, hart en lijf moet vertrouwen. Het lukt me steeds beter. Ik wens jou ook dagen met gouden randjes. O+

Mn mantra kaartjes hangen nu in een kruis omringd met gouden confetti. Ik kijk er nu naar en voel me dan zo rustig worden. Man weet ook dat als de bevalling begint dat ik de kaarten mee wil hebben.

In het centrum staat: mijn kindje is welkom (oh God, wat is hij welkom!)
Daarboven hangt : Alles gaat zoals het hoort.
Rechts hangt: ik vertrouw op mijn lichaam en mijn baby.
Onder hangt: mijn lichaam kan doen wat mijn hart gelooft.
En links: ik ben ontspannen. Ik ben zacht. Ik ben open.

Het kruis is als mijn lichaam. In het hart de wens (het kind dat zo welkom is). En de andere spreuken heb ik aan ledematen gekoppeld. Ik krijg mezelf helemaal zen tijdens het oplezen of eraan te denken/te herhalen.
Soort weesgegroetje. Hielp me vroeger altijd als kindje maar nu hoor ik ela’s Woorden. *;
Zonder hoop geen leven.
pi_186503477
@Rebubbled ik heb veel aan je dacht.
Nu is ze er! En wat een mooie naam hebben jullie haar gegeven O+
Hopelijk gaat het goed met jullie :*
  maandag 29 april 2019 @ 20:57:19 #75
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_186503570
Aww Rebubbled gefeliciteerd, wat n mooi meisje zeg!

Voor nachtelijk plassen heb ik een "po" naast m'n bed. Heel simpel gemaakt door de bovenkant van een lege wasmiddelfles af te zagen, zo eentje met 'n handvat eraan. Past heel handig tussen m'n benen, alsof t ervoor gemaakt is :P
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')