Rebubbled,jaaaaaaaa! Oh lieverd. Wat fijn.
Ik ben zo apetrots op je. Wat hebben jullie keihard gestreden om bij elkaar te zijn.
En nu is ze er met een práchtige naam!
Ze kan door iedereen genoemd worden. zo bijzonder.
Echt. Wauw!
Hopelijk zit je op je roze wolk. Heel fijn herstel gewenst en vooral rust! Er is al zo veel om aan te wennen.
Betekent wel dat wij nu 2e staan, pinq en ela.
Klagen.
Ik heb de laatste weken al zo veel geklaagd dat het voorbij is. Er zijn wel lichamelijke ongemakken en ik ben hondsmoe, maar de liefde groeit en groeit.
Mn man is opeens super attent en behulpzaam. Luistert. Praat. Ik word er nu gewoon emotioneel van. Zo zijn we altijd geweest, maar deze zwangerschap heeft mij echt in een heks verandert. Ik besef me nu dus dat het grootste probleem bij mij lag en niet zo zeer bij hem.
Tenminste.. vandaag voel ik dat zo
Mn bed staat op klossen. Oh heerlijk zo hoog! Ik kan hier wel aan wennen al vind ik het ook nog eng met Mn rootje die nu dus ook zo hoog moet slapen.
Ro, haar bff en ik zijn vandaag gaan lunchen met taart bij villa augustus. Het was zo feestelijk. Daarna heerlijk gespeeld in de speeltuin terwijl ik zat te bakvissen op een bankje. Ik heb een paar keer een traan gelaten, omdat ik me besefte dat dit het is. Het goede leven. Hét leven.
Ela, kon ik jou maar een portie van mijn optimisme geven. Jij vertelt me élke dag weer hoe ik mijn hoofd moet leegmaken en op Mn baby, hart en lijf moet vertrouwen. Het lukt me steeds beter. Ik wens jou ook dagen met gouden randjes.
Mn mantra kaartjes hangen nu in een kruis omringd met gouden confetti. Ik kijk er nu naar en voel me dan zo rustig worden. Man weet ook dat als de bevalling begint dat ik de kaarten mee wil hebben.
In het centrum staat: mijn kindje is welkom (oh God, wat is hij welkom!)
Daarboven hangt : Alles gaat zoals het hoort.
Rechts hangt: ik vertrouw op mijn lichaam en mijn baby.
Onder hangt: mijn lichaam kan doen wat mijn hart gelooft.
En links: ik ben ontspannen. Ik ben zacht. Ik ben open.
Het kruis is als mijn lichaam. In het hart de wens (het kind dat zo welkom is). En de andere spreuken heb ik aan ledematen gekoppeld. Ik krijg mezelf helemaal zen tijdens het oplezen of eraan te denken/te herhalen.
Soort weesgegroetje. Hielp me vroeger altijd als kindje maar nu hoor ik ela’s Woorden.