Je zal je verbazen idd! Ik dacht ook dat bruin zo dominant zou zijn.. ik blond met blauwgroene ogen, hij lichtbruin met bruine ogen. (En een moeder met indobloed)quote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:03 schreef pinquit het volgende:
Ik denk trouwens al m'n hele zwangerschap aan een meisjesAlex, omdat ik niet beter weet ofzo
Maar Alex lijkt qua kleuren heel erg op mij, maar qua gezichtsvorm is het meer mijn lief.
Nu heeft mijn lief dus haske blauwe ogen en is z'n leven begonnen met witblond haar(is inmiddels lichtbruin/donkerblond), dus het zou zomaar ook een blond meisje kunnen zijn met blauwe ogen
Of een variatie erop uiteraard.
Zit alleen nog niet in mijn systeemOhh wat ben ik benieuwd

In het ziekenhuis krijgen ze een armbandje om met hun naam eropquote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:43 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben super nieuwsgierig of we 2.0 en 3.0 brammetjes krijgen of dat ze toch heel anders worden. Bram lijkt in zn gezicht enorm op zn zus, maar ook weer heel erg op zn vader, dus echt een combi van ons 2.
Bram heeft trouwens soort groenige ogen en is blond, J en ik hebben beide blauwe ogen. J is donker en ik grijs blond.
Ik heb wel besloten een potje nagellak mee te nemen naar het ziekenhuis, zodra geboren kan ik bij 1 baby een teennagel lakken zodat ik weet wie wie is.

Die zou J verwisselen. Gewoon om grappig te zijn.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 17:48 schreef aapieannie het volgende:
[..]
In het ziekenhuis krijgen ze een armbandje om met hun naam erop

quote:Op dinsdag 7 mei 2019 20:30 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Die zou J verwisselen. Gewoon om grappig te zijn.
Straks verwisselen we ze echt!

Hier gingen die plastic bandjes sowieso steeds af. En bij iemand die gelijk met mij liep in hetzelfde ziekenhuis hebben ze de kinderen daadwerkelijk door elkaar gehaald (de een heeft een lichte nierafwijking die onderzocht moest worden na geboorte). Mijn advies als ze eeneiig zijn, laat een nichtje oid van die vriendschapsbandjes knopen. Die zijn zacht, kun je zelf op maat maken en af en toe groter maken. Hier hebben ze ze ruim een jaar gedragen, toen pas zagen we echt duidelijk verschil (en had er een een moedervlek op het been als extra check). Lala had een bandje met Lila, Em een bandje met Ecru. Wisten ook alle andere mensen gelijk wie wie was omdat dat makkelijk te onthouden was. Familie en opvang missen de bandjes nog steeds...quote:Op dinsdag 7 mei 2019 20:30 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Die zou J verwisselen. Gewoon om grappig te zijn.
Straks verwisselen we ze echt!

Jep.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 20:44 schreef aapieannie het volgende:
[..]nee niet handig dan! Verwacht je een 1 eiige tweeling?

Oh ja dan zou ik er wel iets op verzinnen inderdaad.quote:

Met markerquote:Op woensdag 8 mei 2019 08:14 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Initiaal op hun voorhoofd tatoeëren

Marker kun je er makkelijk afpoetsen. Gewoon flesje tatoeageinkt kopen en met een kwast een teen in een kleur kliederenquote:

Ja wij zijn ook nog bezig met 'het hok'quote:Op woensdag 8 mei 2019 09:37 schreef Stippelrientje het volgende:
De woonkamer verbouwen... werkt hier ook![]()
Fijn dat yoga zoveel voor je doet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |