abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 mei 2019 @ 11:13:01 #251
56471 pinquit
oh my lama!
pi_186667518
Sisu wat kom je uit een verschrikkelijk warm nest O+ wat heerlijk!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  dinsdag 7 mei 2019 @ 11:20:22 #252
426379 elamanilo
elämänilo
  dinsdag 7 mei 2019 @ 12:02:14 #253
56471 pinquit
oh my lama!
pi_186668586
Ik ben net met Alex even naar de bakker gewandeld (toch weer 150meter :P ).
En de meivakantie is weer afgelopen, dus ik waggel 't kind zo weer even naar de peuterspeelzaal! O+ even 't rijk voor mezelf O+
Lekker lang douchen, daar heb ik zin in!
  dinsdag 7 mei 2019 @ 13:48:25 #254
480396 Sisu
Oudgediende
pi_186670544
Warm nest. :D
Ik kan me voorstellen dat het zo klinkt. Maar soms knalt het ook behoorlijk hoor.

De vk voelde net heel uitvoerig aan Mn buik en zei dat Mn baarmoeder heel groot was. Ver voorbij de ribben. Haha. En het kindje is ingedaald dus geen verplicht liggende sisu meer in de Hema *O*
Ze maakte ook gewoon nog een checkup afspr voor volgende week dus ze zal wel denken dat het nog even duurt.
Ik heb eindelijk aangegeven dat ik een bevalling voor ogen zie zonder al te veel mengeling. Dat ik graag alleen ben. Donker of Gedimd licht. Onder de douche. Dat ik geen hormonen of wat dan ook toegediend wil hebben. De navelstreng echt zo lang mogelijk intact wil laten. Cordring i.p.v. de blauwe klem. Huid op huid contact. Borstvoeding wil geven. Checkups pas als ik er aan toe ben /of het moet noodzakelijk zijn. Geen vit injectie. En dat ik de placenta wil zien/mogelijk wil meenemen. Vond ze allemaal prima.

Namen
Over een moeilijk uit te spreken roepnaam.
Mijn naam is hartstikke hollands en nóg zijn er mensen die het voor elkaar krijgen om het heel bijzonder te spellen.
M.a.rij.e en het dan schrijven als mareille. :')
Maar goed. Als docent zag ik dit jaar de naam Joeri, Youri, Yuri, Yoeri en Jhuri voorbij komen. Kan natuurlijk ook allemaal.
Zonder hoop geen leven.
pi_186674053
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 11:03 schreef pinquit het volgende:
Ik denk trouwens al m'n hele zwangerschap aan een meisjesAlex, omdat ik niet beter weet ofzo :P
Maar Alex lijkt qua kleuren heel erg op mij, maar qua gezichtsvorm is het meer mijn lief.
Nu heeft mijn lief dus haske blauwe ogen en is z'n leven begonnen met witblond haar :+ (is inmiddels lichtbruin/donkerblond), dus het zou zomaar ook een blond meisje kunnen zijn met blauwe ogen :D Of een variatie erop uiteraard.
Zit alleen nog niet in mijn systeem :D Ohh wat ben ik benieuwd :o
Je zal je verbazen idd! Ik dacht ook dat bruin zo dominant zou zijn.. ik blond met blauwgroene ogen, hij lichtbruin met bruine ogen. (En een moeder met indobloed)

Oudste- bijna oranje ogen en witblond
Middel- felblauwe ogen en donkerblond
Jongste- groen/bruinig middenblond

Maar, nieuwe leg is met zeer blauwogige vader met donkerbruin haar van nature.
Dus ik hoop op een bruinkoppig meisje
met blauwe oogjes en een zeer wit huidje 🖤
pi_186674819
Hier zal het geen verrassing zijn, wij hebben beiden donkerbruin haar, ik groenbruine ogen en hij groene ogen. De kinderen beiden donkerbruin haar met groenbruine ogen. Ik verwacht meer van hetzelfde bij deze baby :Y)

Ik vind het heerlijk om al jullie coconverhalen te lezen, ik kan me er al helemaal op verheugen! Maar ik heb nog wel even te gaan tot ik verlof heb, ben nu 15w1d. Geen klachten, alleen zo vreselijk moe de hele tijd. Het wordt gelukkig al iets minder, maar het mag wel wat sneller. Heb ook gewoon nergens zin in :{
Gisteren controle gehad, stond zo weer buiten. Alleen maar goed natuurlijk O+

Namen hebben we echt nog geen idee van, ik vind het erg moeilijk. Eerst maar de 20w echo afwachten, dan zullen we ook het geslacht weten.
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_186675707
Hier één kind met blauwe ogen en donkerblond haar en eentje met bruine ogen en lichtblond haar. We hebben beide geen bruine ogen dus vonden het wel grappig. De baby kan dus ook vanalles zijn :s)
  dinsdag 7 mei 2019 @ 17:43:27 #258
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_186675749
Ik ben super nieuwsgierig of we 2.0 en 3.0 brammetjes krijgen of dat ze toch heel anders worden. Bram lijkt in zn gezicht enorm op zn zus, maar ook weer heel erg op zn vader, dus echt een combi van ons 2.

Bram heeft trouwens soort groenige ogen en is blond, J en ik hebben beide blauwe ogen. J is donker en ik grijs blond.

Ik heb wel besloten een potje nagellak mee te nemen naar het ziekenhuis, zodra geboren kan ik bij 1 baby een teennagel lakken zodat ik weet wie wie is.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_186675863
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 17:43 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben super nieuwsgierig of we 2.0 en 3.0 brammetjes krijgen of dat ze toch heel anders worden. Bram lijkt in zn gezicht enorm op zn zus, maar ook weer heel erg op zn vader, dus echt een combi van ons 2.

Bram heeft trouwens soort groenige ogen en is blond, J en ik hebben beide blauwe ogen. J is donker en ik grijs blond.

Ik heb wel besloten een potje nagellak mee te nemen naar het ziekenhuis, zodra geboren kan ik bij 1 baby een teennagel lakken zodat ik weet wie wie is.
In het ziekenhuis krijgen ze een armbandje om met hun naam erop :)
pi_186676553
Bij mij in de familie is er geen enkele bruinoog. Dus ik geef hardnekkig blauw/groen mee. Ik denk dat G. Dat ook doet, ook geen bruinogen in zijn familie. Dus een verrassing zal dat niet worden. Haarkleur ben ik erg benieuwd naar. Hij is nu zilvergrijs. Maar blijkt echt donkerbruin te zijn geweest :)
Een blauwogige dochter heb ik iig nog niet!
  dinsdag 7 mei 2019 @ 20:30:03 #261
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_186680002
quote:
6s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 17:48 schreef aapieannie het volgende:

[..]

In het ziekenhuis krijgen ze een armbandje om met hun naam erop :)
Die zou J verwisselen. Gewoon om grappig te zijn.

Straks verwisselen we ze echt!
  dinsdag 7 mei 2019 @ 20:44:15 #262
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_186680364
Ik heb gisteren mn kerstpakket (waardebonnen van een webshop) maar eens uitgegeven en vandaag werd oa deze bezorgd:

Mijn hormonen zijn blij en ik ben verliefd O+.
pi_186680375
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 20:30 schreef Ticootje het volgende:

[..]

_O- nee niet handig dan! Verwacht je een 1 eiige tweeling?
pi_186680398
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 20:30 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Hier gingen die plastic bandjes sowieso steeds af. En bij iemand die gelijk met mij liep in hetzelfde ziekenhuis hebben ze de kinderen daadwerkelijk door elkaar gehaald (de een heeft een lichte nierafwijking die onderzocht moest worden na geboorte). Mijn advies als ze eeneiig zijn, laat een nichtje oid van die vriendschapsbandjes knopen. Die zijn zacht, kun je zelf op maat maken en af en toe groter maken. Hier hebben ze ze ruim een jaar gedragen, toen pas zagen we echt duidelijk verschil (en had er een een moedervlek op het been als extra check). Lala had een bandje met Lila, Em een bandje met Ecru. Wisten ook alle andere mensen gelijk wie wie was omdat dat makkelijk te onthouden was. Familie en opvang missen de bandjes nog steeds...
  dinsdag 7 mei 2019 @ 21:32:29 #265
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_186682058
quote:
6s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 20:44 schreef aapieannie het volgende:

[..]

_O- nee niet handig dan! Verwacht je een 1 eiige tweeling?
Jep.
pi_186683036
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 mei 2019 21:32 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Jep.
Oh ja dan zou ik er wel iets op verzinnen inderdaad.
Onze mannen zijn twee eiig, maar de eerste week droegen ze wel hun ziekenhuisbandje. Nu met 6 maanden zijn de verschillen zo groot dat niemand meer twijfelt maar vriend is de eerste weken nog wel de mist in gegaan haha!

Ik wens je een mooie zwangerschap toe!
pi_186685947
2 kleuren nagellak dan....

Want grappenmakers hebben zo een klein nageltje ook snel bij een ander gelakt :+
Schudden voor gebruik
  woensdag 8 mei 2019 @ 07:30:08 #268
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_186689296
Piercen is zeker zielig?
  woensdag 8 mei 2019 @ 08:14:30 #269
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_186689645
Initiaal op hun voorhoofd tatoeëren ^O^
  woensdag 8 mei 2019 @ 08:48:58 #270
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_186689970
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2019 08:14 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Initiaal op hun voorhoofd tatoeëren ^O^
Met marker :D
  woensdag 8 mei 2019 @ 09:06:10 #271
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_186690180
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2019 08:48 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Met marker :D
Marker kun je er makkelijk afpoetsen. Gewoon flesje tatoeageinkt kopen en met een kwast een teen in een kleur kliederen :+. Het zit dan op de huid en niet in de huid, dus het is niet permanent (zo inkten we op het lab op deze manier snijranden van weefsel :P).
En anders uhm, J. gewoon niet zo grappig laten zijn dat hij dat doet bij zijn kinderen? :P

Ik had afgelopen 2 weken geen yoga vanwege meivakantie en ik ging dus steeds slechter slapen, meer lichamelijke mopperingen etc. Gisteravond weer yoga gehad, al mijn vastzittende en pijnlijke plekjes zijn weg en ik heb geslapen als een roosje. Hoe dan? Dit werkt verslavend hoor, die ontspanning.
pi_186690561
De woonkamer verbouwen... werkt hier ook :+

Fijn dat yoga zoveel voor je doet! O+
Schudden voor gebruik
pi_186690569
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2019 07:30 schreef Ticootje het volgende:
Piercen is zeker zielig?
Beetje wel :P
Schudden voor gebruik
  woensdag 8 mei 2019 @ 09:53:57 #274
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_186690812
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2019 09:37 schreef Stippelrientje het volgende:
De woonkamer verbouwen... werkt hier ook :+

Fijn dat yoga zoveel voor je doet! O+
Ja wij zijn ook nog bezig met 'het hok' :X. We hebben achter een halve uitbouw wat echt spuuglelijk was en onhandig ingedeeld. De holle ruimte boven de kast zitten nu deuren in zodat daar tuinstoelkussens in kunnen, de deuren die in de kast die er stond zaten zijn nu geschilderd met schoolbordverf en er ligt een andere vloer. In de lege ruimte tussen kast en muur (echt, wie dat heeft bedacht :') ) komt nog een kast met een vriezer en combimagnetron. Het is in transformatie van lelijk rommelhok naar ruimte die wel-niet bij de woonkamer hoort :s). In de kasten liggen normaal dingen als onze gigantische spelletjesvoorraad, mijn collectie kookboeken en straks vast ook bergen speelgoed en knutselspullen etc.

Maar het is soms ook gewoon dat ik 'vergeet' dat ik zwanger ben, teveel doe zoals ik normaal zou doen want het gaat toch gewoon zo lekker en dan kan ik momenten hebben zoals afgelopen weekend: pijnlijke rug, moe, mweh. Blijbkaar heb ik dan gewoon even een yogales nodig.

[ Bericht 7% gewijzigd door douche-eendje op 08-05-2019 10:26:16 ]
  woensdag 8 mei 2019 @ 10:41:13 #275
56471 pinquit
oh my lama!
pi_186691567
Ik hou echt van zulke transformaties in huis! Dat je het echt ziet zegmaar, dat er iets verbouwd of veranderd is O+
De details blijven hier dan altijd wel weer liggen, want 't leukste is dan toch al gedaan :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')