Leven en laten leven beste boswachter.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 23:16 schreef de_boswachter het volgende:
KLB / Xs4all smeerlapperij
Is dit normaal gedrag voor iemand die orde moet handhaven in KLB? Man man man.
Er zijn inderdaad wat matige lemmings verwijderd.quote:Op zondag 2 juni 2019 21:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Was er topic verwijderd ? iets " van lullen op de BBQ" had plots geen rechten om te posten
okquote:Op zondag 2 juni 2019 21:17 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad wat matige lemmings verwijderd.
Verwijderd ipv gesloten omdat dusdanige low-effort lemmings de index alleen maar vervuilen.
Ik sta er werkelijk waar elke dag weer van te kijken wat voor topics er worden aangemaakt in KLB. Ik vraag me dan echt af hoe zo iemand in het echt is. Ik hoop volwassener dan ze zich hier laten zien.quote:Op zondag 2 juni 2019 21:17 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad wat matige lemmings verwijderd.
Verwijderd ipv gesloten omdat dusdanige low-effort lemmings de index alleen maar vervuilen.
Ik betwijfel hetquote:Op zondag 2 juni 2019 21:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik sta er werkelijk waar elke dag weer van te kijken wat voor topics er worden aangemaakt in KLB. Ik vraag me dan echt af hoe zo iemand in het echt is. Ik hoop volwassener dan ze zich hier laten zien.
Op zich een terechte klacht. Symbolen van de islam laten zien door zo'n invloedrijk Westers bedrijf onder de noemer "verander jezelf niet" c.q. pas je niet aan aan de Westerse samenleving, maar verander die samenleving is echt die weg met ons-mentaliteit waar we momenteel een beetje kapot aan gaan.quote:Op maandag 3 juni 2019 17:19 schreef Roces18 het volgende:
wil even een klacht indienen over de sluiting van
KLB / Jihad, just do it reclame
Hierbij wordt een beperkte linkse tunnelvisie opgedrongen aan een verlicht persoon als TS, met als gevolg een sluiting. Belachelijk censuur.
quote:Op maandag 3 juni 2019 17:11 schreef Quotidien het volgende:
Meisjes met hoofddoekjes = jihad en terrorisme.
Hoog tijd dat ze je de toegang tot de pc ontzeggen in het Pieter Baan Centrum.
Alle topics over de islam worden gesloten.quote:Op maandag 3 juni 2019 18:50 schreef Draaideurcrimineel het volgende:
[..]
Op zich een terechte klacht. Symbolen van de islam laten zien door zo'n invloedrijk Westers bedrijf onder de noemer "verander jezelf niet" c.q. pas je niet aan aan de Westerse samenleving, maar verander die samenleving is echt die weg met ons-mentaliteit waar we momenteel een beetje kapot aan gaan.
Voorts is het jammer dat haatreacties van linkse activisten worden getolereerd:
[..]
Snap ik. Was geen kritiek op het beleid, maar ik kon me persoonlijk wel in die klacht vinden. Het is uiteraard aan jullie of een topic open kan blijven of dicht moet.quote:Op maandag 3 juni 2019 19:54 schreef Vanillekwark het volgende:
Links, rechts, het kan me niet schelen. Gekibbel doen jullie maar in DM.
Terecht slotje, als je in een afbeelding van een sportmerk over overduidelijk vrouwelijke voetballers TIJDENS HET WK VROUWENVOETBAL een...goedkeuring voor/aansporing tot terrorisme weet te zien, dan kan ik je ook niet verder helpen.
tl;dr, terecht slotje. Ga onderling maar verder in DM. Geslowchat en/of gekibbel onder deze post zal ik verwijderen, dan weten jullie dat alvast.
Koop een dagboek, of steek eens wat moeite in je topics. Dit is pure bagger.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 10:22 schreef Maanvis het volgende:
ik moet telkens nieuwe topiques bedenken omdat jullie de vorige sluiten. laat er nou eens eentje open, kan ik mijn ei kwijt
Elk geweldig boek begint met een simpel woord, of een simpele letter.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 10:39 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Koop een dagboek, of steek eens wat moeite in je topics. Dit is pure bagger.
Dan schrijf die simpele woorden en je letters maar in je dagboek, en zodra het beter is zien we je terugquote:Op dinsdag 4 juni 2019 10:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Elk geweldig boek begint met een simpel woord, of een simpele letter.
Geef het een kans, het wordt beter ik beloof het!
Hoe weet ik of het beter is als ik er geen feedback op kan ontvangen?quote:Op dinsdag 4 juni 2019 10:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dan schrijf die simpele woorden en je letters maar in je dagboek, en zodra het beter is zien we je terug
Vraag je buren maar. Punt is wel duidelijk, ik ga verder met m'n werkquote:Op dinsdag 4 juni 2019 10:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hoe weet ik of het beter is als ik er geen feedback op kan ontvangen?
Oke, ik post wel undercover tot jij afgewerkt bentquote:Op dinsdag 4 juni 2019 10:46 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Vraag je buren maar. Punt is wel duidelijk, ik ga verder met m'n werk
Klacht: Jij las het en ik niet. Ik zat te f5-en op het CL Werner topique.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 14:18 schreef Vollenhoven het volgende:
Jammer dat dat parteltopic gesloten is
Teregte klagtquote:Op dinsdag 4 juni 2019 15:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Klacht: Jij las het en ik niet. Ik zat te f5-en op het CL Werner topique.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |