Ben ook maar mens natuurlijkquote:Op dinsdag 4 juni 2019 23:30 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Bedankt voor de verheldering en foutherstel maat
Ik heb zo mijn twijfels over @Straatcommando. hoor, dat is mogelijkerwijs een machine.quote:
forum@fok.nlquote:Op dinsdag 4 juni 2019 23:33 schreef IkGaLieverMetDeBus het volgende:
[..]
Waar is het feedback topic waar je feedback kan geven?
Nee, er is alleen verantwoordelijkheid afgeschoven.quote:Op dinsdag 4 juni 2019 23:33 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
forum@fok.nl
Hier krijg je feedback, die is gegeven.
Ik zal het doorgeven aan de adminsquote:Op dinsdag 4 juni 2019 23:33 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Nee, er is alleen verantwoordelijkheid afgeschoven.
Dan kun je net zo goed geen FB topic hebben maar een link naar een mailadres
Jawel. Wil je feedback? Kom hier. Dan geef ik je de feedback. Niet eens met me, en wil je feedback geven over mijn functioneren? forum@fok.nlquote:Op dinsdag 4 juni 2019 23:34 schreef IkGaLieverMetDeBus het volgende:
[..]
Dus er is geen feedback topic?
Misschien moet je het gewoon bij je taken houden binnen KLBquote:Op dinsdag 4 juni 2019 23:36 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Jawel. Wil je feedback? Kom hier. Dan geef ik je de feedback. Niet eens met me, en wil je feedback geven over mijn functioneren? forum@fok.nl
Moet ik het uitspellen voor je, of snap je het nu wel?
Nee, zou je het nog een keer kunnen herhalenquote:Op dinsdag 4 juni 2019 23:36 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Jawel. Wil je feedback? Kom hier. Dan geef ik je de feedback. Niet eens met me, en wil je feedback geven over mijn functioneren? forum@fok.nl
Moet ik het uitspellen voor je, of snap je het nu wel?
Lekker gewerkt pikquote:Op dinsdag 4 juni 2019 23:34 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik zal het doorgeven aan de admins
dat Urus topic was geeoon leuk deed het goedquote:
Deed 't niet leuk.quote:Op zondag 9 juni 2019 01:13 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
[..]
dat Urus topic was geeoon leuk deed het goed
Dankjewel maatquote:Op zondag 9 juni 2019 01:23 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Helemaal mee eens maat.kuttopics horen niet in KLB.
Slowchat kan in de slowchatquote:Op zondag 9 juni 2019 01:23 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Helemaal mee eens maat.kuttopics horen niet in KLB.
Waarom zou het verzonnen zijn?quote:Op zondag 9 juni 2019 01:20 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Deed 't niet leuk.
Als je een echte klacht hebt zie ik je topics graag tegenmoet. Verzonnen bullshit mag achterwege blijven.
Ik hoor TS er niet over klagen, dus ik zie eigenlijk niet in waarom ik die discussie dan vervolgens nog met jou aan zou moeten gaan.quote:Op zondag 9 juni 2019 10:37 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Waarom zou het verzonnen zijn?
Ik heb het nagezocht en de levertijd is echt heel lang op de Urus, dus totaal geen reden om het als bullshit te bestempelen.
Omdat ik de advocaat ben van @DETELEVISIEKIJKERquote:Op zondag 9 juni 2019 10:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik hoor TS er niet over klagen, dus ik zie eigenlijk niet in waarom ik die discussie dan vervolgens nog met jou aan zou moeten gaan.
Oh gaan we er advocaten bij halen. In dat geval trek ik mij terug uit de discussie en stel ik mijn eigen advocaat op de hoogte.quote:Op zondag 9 juni 2019 10:57 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Omdat ik de advocaat ben van @:DETELEVISIEKIJKER
quote:Op zondag 9 juni 2019 10:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik hoor TS er niet over klagen, dus ik zie eigenlijk niet in waarom ik die discussie dan vervolgens nog met jou aan zou moeten gaan.
quote:
Is al beantwoord jatoch. Mijn advocaat is op de hoogte gesteld, ik weerhoud mezelf van verder commentaar.quote:
Dat gele spul bedoel je?quote:
quote:Op zondag 9 juni 2019 16:14 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik schijn moderator te zijn. Verder ga ik dat niet hier bespreken, das alleen maar offtopic gebrabbel. Daar hebben we een feedbacktopic voor.
quote:Op zondag 9 juni 2019 16:13 schreef Antonov89 het volgende:
[..]
Hoezo bepaal jij wat overbodig getier is?
De TS lijkt me vrij logisch. Als het verder geen kuttopic is, waarom zit jij dan met je tengels aan de OP.quote:Op zondag 9 juni 2019 16:15 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wie moet dat dan bepalen volgens jou?
Omdat ik de policy moet handhaven hiero, en er dingen instonden die tegen de policy ingaan.quote:Op zondag 9 juni 2019 16:16 schreef Antonov89 het volgende:
[..]
De TS lijkt me vrij logisch. Als het verder geen kuttopic is, waarom zit jij dan met je tengels aan de OP.
Jij kan duidelijk niet met macht om gaan. Gevaarlijk zijn dat soort mensen.quote:Op zondag 9 juni 2019 16:17 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Omdat ik de policy moet handhaven hiero, en er dingen instonden die tegen de policy ingaan.
Dan kan ik 2 dingen doen.
1. Topic sluiten, hele discussie meteen om zeep
2. Het policyoverschrijdende uit de OP weghalen, discussie gaat door.
Ik koos optie 2. Fijne dag nog he
quote:Op zondag 9 juni 2019 16:18 schreef Antonov89 het volgende:
[..]
Jij kan duidelijk niet met macht om gaan. Gevaarlijk zijn dat soort mensen.
Kheb geen goede lemming gezien.quote:Op zondag 9 juni 2019 17:42 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
@:Vanillekwark waar is mijn goede lemming?
Wanneer neemt je advocaat contact op met mij? Dan kunnen we de zaak verder bespreken. Of dient er ook een rechter aan te pas te komen?quote:Op zondag 9 juni 2019 11:40 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Is al beantwoord jatoch. Mijn advocaat is op de hoogte gesteld, ik weerhoud mezelf van verder commentaar.
Mijn advocaat is enkel op de hoogte gesteld. Zonder dagvaarding zal hij echter nergens op acteren.quote:Op maandag 10 juni 2019 19:33 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Wanneer neemt je advocaat contact op met mij? Dan kunnen we de zaak verder bespreken. Of dient er ook een rechter aan te pas te komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |