quote:
😬👍🏿😂quote:
quote:
Ik heb nog een tompouce gegeten bij mijn oma. Straks bij de koffie neem ik er nog één.quote:
Ik was het me je eens aangaande Handsome Family en Far from Any road.quote:Op zaterdag 27 april 2019 17:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb nog een tompouce gegeten bij mijn oma. Straks bij de koffie neem ik er nog één.
Dit zou je in de categorie ''viesdik'' kunnen scharen, maar dan weet je welk plaatje ik erin gooi.
Wat is opeens je obsessie met dat plaatje?quote:Op zaterdag 27 april 2019 17:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb nog een tompouce gegeten bij mijn oma. Straks bij de koffie neem ik er nog één.
Dit zou je in de categorie ''viesdik'' kunnen scharen, maar dan weet je welk plaatje ik erin gooi.
Wat vond je van mijn persoonlijke aanval jegens Scrummie2.0?quote:Op zaterdag 27 april 2019 17:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik was het me je eens aangaande Handsome Family en Far from Any road.
We groeien weer dichter naar elkaar toe.
Om jullie voorspelbaarheid te tackelen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 18:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat is opeens je obsessie met dat plaatje?
@Scrummie2.0 zie je hoe onzeker Stijn hier is? Op zoek naar bevestiging bij Lans.quote:Op zaterdag 27 april 2019 18:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat vond je van mijn persoonlijke aanval jegens Scrummie2.0?
@klaasweetalles moet hier ook zijn mening over kunnen geven, vind ik.quote:Op zaterdag 27 april 2019 18:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Scrummie2.0 zie je hoe onzeker Stijn hier is? Op zoek naar bevestiging bij Lans.
@:KingRoland
Ik zit mobiel en heb geen zin om alles aan te passen en zulks.quote:Op zaterdag 27 april 2019 17:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
gaat niet helemaal goed
[ afbeelding ]
Voorspelbaarheid is haast een voorwaarde hier te mogen posten.quote:Op zaterdag 27 april 2019 18:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Om jullie voorspelbaarheid te tackelen.
https://www.knokploeg.nl/quote:Op zaterdag 27 april 2019 18:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zit mobiel en heb geen zin om alles aan te passen en zulks.
In ander nieuws: wanbetalers
Hoe ga jij ermee om?
Welke? (Bedenk je wel dat @Scrummie2.0 #team_lans is.)quote:Op zaterdag 27 april 2019 18:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat vond je van mijn persoonlijke aanval jegens Scrummie2.0?
ja dat is goed kut, lokale deurwaarder inschakelen, dus uit de gemeente waar de debiteur zitquote:Op zaterdag 27 april 2019 18:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zit mobiel en heb geen zin om alles aan te passen en zulks.
In ander nieuws: wanbetalers
Hoe ga jij ermee om?
Negersexquote:
Doe maar grappig.quote:
De autistenpas voor toegang tot het Koninkrijk der IQ-lozen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 18:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voorspelbaarheid is haast een voorwaarde hier te mogen posten.
Wtfquote:Op zaterdag 27 april 2019 18:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Welke? (Bedenk je wel dat @:Scrummie2.0 #team_lans is.)
Ik had op een andere post willen quoten. (die van voorspelbaarheid.)quote:Op zaterdag 27 april 2019 18:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Doe maar grappig.
Als alternatief op Johnny kan ik je ook Frank nog aanraden.
https://www.bigfrank.nl/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |