quote:
Called itquote:Op zaterdag 27 april 2019 14:56 schreef CrashO het volgende:
Toto is op Sky aan het jammeren dat ze op Softs zuigen en dat Ferrari de pole gaat pakken.
Oftewel, Merc trapt zo weer een 1-2 met de party mode op het laatste moment.
Idemquote:
quote:Op zaterdag 27 april 2019 14:53 schreef LTVDK het volgende:
Nu zeker weer een schijnheilig verhaaltjes van Mercedes dat het allemaal zo lastig gaat en dat ze hopen sneller te zijn dan gisteren en straks gewoon weer 1-2 pakken met een groot gat.
Bewijs maar eens dat het niet zo wasquote:Op zaterdag 27 april 2019 16:55 schreef Fir3fly het volgende:
'Ferrari heeft de snelste auto'
Uh huh.
Anders wel in de pits.quote:
En die was op een koude baan al sneller dan Leclercquote:
1+2 zijn met tow, Max op eigen kracht. Gat is veel minder dan wat er nu op staat.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:56 schreef tja77 het volgende:
Vierde is netjes en maximaal haalbare voor Max.
Gat is minder dan dat ik verwacht had met een recht stuk van meer dan 2 km.
Daarom strafgewicht introducerenquote:Op zaterdag 27 april 2019 16:56 schreef Kyran het volgende:
Ik heb zo'n grafhekel aan Mercedes gekregen afgelopen jaren.
Hele weekend weer huilen, klagen over banden, klagen over grip, underdog positie spelen en dan 1-2 pakken. Iedere GP weer .....
Vettel had geen tow.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
1+2 zijn met tow, Max op eigen kracht. Gat is veel minder dan wat er nu op staat.
Yup, gaat wel goedkomen morgen denk ik, podium moet haalbaar zijn.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:56 schreef tja77 het volgende:
Vierde is netjes en maximaal haalbare voor Max.
Gat is minder dan dat ik verwacht had met een recht stuk van meer dan 2 km.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |