kan ie alweer raden trouwens lolquote:Op zaterdag 27 april 2019 15:09 schreef Handleiding het volgende:
Ik weet nog een leuke matige grap voor op de rommelmarkt.
quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:35 schreef marc0871 het volgende:
Doen ze hier wel eens met koninginnedag.
Maar het is nog geen 30 april.
.... Je legde het dit keer niet op de grond, stampte er niet op, en zei niet tegen de verkoper dat je het gekocht had, waarna die dus niet vervolgens ging flippen?quote:Op zaterdag 27 april 2019 18:27 schreef onlogisch het volgende:
Nou ja. Ik kocht zo'n beeldje voor 50 cent.... Je kent het wel.
En de rest, nou ja de rest laat zich wel raden. hehe.
Misschien kan @Mister_Puke er nog e.e.a. over uitleggen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 18:35 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
.... Je legde het dit keer niet op de grond, stampte er niet op, en zei niet tegen de verkoper dat je het gekocht had, waarna die dus niet vervolgens ging flippen?
Mooi dit.quote:Op zaterdag 27 april 2019 20:23 schreef Savvy het volgende:
Zelf niks gekocht, maar mijn dochter heeft haar 1,- besteed aan 2 barbies, een sleutelhanger en een klein knuffeltje.
Ik een echte baby.quote:Op zondag 28 april 2019 00:09 schreef phoenyx het volgende:
Hebben veel puzzels gekocht, een nepbaby, dinosaurus, een nijntje laptop, voorleesboekjes en ik denk dat dat het wel was
quote:Op zondag 28 april 2019 00:18 schreef Volvo340GLSuperDeluxe5Bak het volgende:
[..]
Die je nooit gaat lezen
quote:Op zondag 28 april 2019 02:37 schreef McBrokkie het volgende:
Niet tijdens Koningsnacht “full retard” gaan en jezelf overgieten met alcohol en coke, waarna je vanmorgen rond het middaguur in slaap valt en tegen een uur of 18u pas wakker wordt.
Niets want ben niet gegaan.quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:01 schreef kree het volgende:
Game on?
TS start niet want ben er niet geweest.
Maar hebben jullie nog wat pareltjes kunnen scoren?
lolquote:Op zondag 28 april 2019 14:43 schreef Roces18 het volgende:
Een gebruikte fleshlight.
En een aangebroken fles glijmiddel.
omdat is leuk voor de kindertjes.quote:Op zondag 28 april 2019 15:46 schreef Fancy2 het volgende:
Waarom zou je iets willen kopen bij een ROMMELmarkt?
Ja, koop je rommel voor je arme kindertjes?quote:Op zondag 28 april 2019 15:51 schreef kree het volgende:
[..]
omdat is leuk voor de kindertjes.
En twee mss scoor je nog juweeltje wel
ach die kindjes vinden het gewoon leuk en verdienen er iets mee. Allen daarom zou ik iets kopen van ze.quote:Op zondag 28 april 2019 15:52 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ja, koop je rommel voor je arme kindertjes?
Ik dacht dat je jouw kinderen bedoelde. Maar je bedoelde dus de kinderen die verkopenquote:Op zondag 28 april 2019 15:55 schreef kree het volgende:
[..]
ach die kindjes vinden het gewoon leuk en verdienen er iets mee. Allen daarom zou ik iets kopen van ze.
quote:Op zondag 28 april 2019 15:55 schreef kree het volgende:
[..]
ach die kindjes vinden het gewoon leuk en verdienen er iets mee. Alleen daarom zou ik iets kopen van ze.
ja algemeen kindjes die op een rommelmarkt zitten.quote:Op zondag 28 april 2019 16:00 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je jouw kinderen bedoelde. Maar je bedoelde dus de kinderen die verkopen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |