En dan ook nog die puntneuzen...quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:30 schreef Twinkle20 het volgende:
Truttig en degelijk .. jammer.
En ik heb medelijden met die voeten
Ik kan zelf voor geen meter op hoge hakken lopen. Moet toch pijn aan je voeten gaan doen met die afstanden van vandaag
Het patroon van die jurk van Amalia zou mijn oma van 80 aan doen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:16 schreef Hamzoef het volgende:
Pics gezien: prima. Een stuk fatsoenlijker dan de gemiddelde Nederlander. Maar he, fatsoenlijk is truttig zeker? Ze moeten hun pubermeiden natuurlijk in hotpants rond laten lopen als het aan jullie ligt?
Het is een jurk van een Belgisch modehuis en Amalia kiest al haar kleren zelf.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:48 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Het patroon van die jurk van Amalia zou mijn oma van 80 aan doen.
Koningin-in-wording of niet .. dat doe je een kind van 16 niet aan. Een andere kleur of stof had wonderen gedaan.
Ik vind haar er meestal heel classy uit zien (ik vind het verder echt een mooie dame aan het worden). Dus het is niet dat ik anti Amalia ben, integendeel.
Op de foto leek hij me wat stijfjes, maar het viel me op hoe gracieus ze er in bewoogquote:Op zaterdag 27 april 2019 17:46 schreef Sjeen het volgende:
De jurk van Amalia was misschien wat aan de lange kant, maar ik vind het patroon echt geweldig
Ik kan me haast niet voorstellen dat Amalia zelf voor een oudbollige look gaat. Ik denk dat mams ook wel een vinger in de pap heeft. Alledrie mooie meiden maar de smaak van kleding vind ik echt bedroevendquote:Op zaterdag 27 april 2019 17:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het is een jurk van een Belgisch modehuis en Amalia kiest al haar kleren zelf.
Ik vind het geen oubollig stofje, eerlijk gezegd.
Maar mama heeft zelf best een vlotte smaakquote:Op zaterdag 27 april 2019 21:28 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Ik kan me haast niet voorstellen dat Amalia zelf voor een oudbollige look gaat. Ik denk dat mams ook wel een vinger in de pap heeft. Alledrie mooie meiden maar de smaak van kleding vind ik echt bedroevend
Jij vindt het oubollig, zij niet.quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:28 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Ik kan me haast niet voorstellen dat Amalia zelf voor een oudbollige look gaat. Ik denk dat mams ook wel een vinger in de pap heeft. Alledrie mooie meiden maar de smaak van kleding vind ik echt bedroevend
In dat interview filmpje zie je dat ze zich nu al heel serieus aan het voorbereiden is op haar toekomstige taak als koningin, ik denk dat ze daar qua kledingkeuze ook al rekening mee houdt.quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:28 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Er is voor haar leeftijd juist een waslijst aan kledingketens waar wat te halen valt. In principe keus genoeg. Meer dan voor mensen van mijn leeftijd (eigenlijk zit je juist als late dertiger 'tussen servet en tafellaken'; het is al snel te jeugdig, maar je wilt er ook niet uitzien als een ouwe doos).quote:Op zondag 28 april 2019 10:37 schreef Leandra het volgende:
Amalia zit gewoon tussen tafellaken en servet, en dat is sowieso al een lastige periode qua kleding, zeker op dit niveau en bij dit soort gelegenheden.
Oubollig lijkt wel wat hip bij meiden van 15.. Mijn 15-jarige (2 maanden jonger dan Amalia) komt soms ook met enorm oubollige dingen thuis die ze zelf helemaal geweldig vindt..quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:28 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Die waslijst aan ketens verkoopt dus geen kleding voor dit soort gelegenheden voor een kroonprinses.quote:Op zondag 28 april 2019 10:39 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Er is voor haar leeftijd juist een waslijst aan kledingketens waar wat te halen valt. In principe keus genoeg. Meer dan voor mensen van mijn leeftijd (eigenlijk zit je juist als late dertiger 'tussen servet en tafellaken'; het is al snel te jeugdig, maar je wilt er ook niet uitzien als een ouwe doos).
Of die kleding van H&M of zo (o.k., Primark gaat wat ver) voor dergelijke gelegenheden geschikt is, is dan weer wat anders. Misschien wel als je het heel slim combineert, met dingen die duurder zijn.
Hotpants hoeft niet. Kort rokje tot net onder de fluit is ook goed hoorquote:Op zaterdag 27 april 2019 16:16 schreef Hamzoef het volgende:
Ze moeten hun pubermeiden natuurlijk in hotpants rond laten lopen als het aan jullie ligt?
Gast.quote:Op zondag 28 april 2019 11:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Hotpants hoeft niet. Kort rokje tot net onder de fluit is ook goed hoor
Klopt. De huidige mode is ubertruttig. Ik vind het wel leuk bij jonge meisjes. Als volwassen vrouw zie je er in die kleding meteen 10 jaar ouder uit.quote:Op zondag 28 april 2019 11:06 schreef E.T. het volgende:
[..]
Oubollig lijkt wel wat hip bij meiden van 15.. Mijn 15-jarige (2 maanden jonger dan Amalia) komt soms ook met enorm oubollige dingen thuis die ze zelf helemaal geweldig vindt..
Ja spies.. van die jurkjes waarin ik me echt meteen zo'n oma voel maar die mijn dochter jubelend uit het rek trektquote:Op zondag 28 april 2019 11:15 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Klopt. De huidige mode is ubertruttig. Ik vind het wel leuk bij jonge meisjes. Als volwassen vrouw zie je er in die kleding meteen 10 jaar ouder uit.
Mijn dochter is de puberleeftijd voorbij dus ik heb geen idee wat de mode is voor pubersquote:Op zondag 28 april 2019 11:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Viel mij ook al op. Jurk van Amalia is echt wat nu in de mode is.
Een beetje Victoriaans, ja.quote:Op zondag 28 april 2019 10:14 schreef Eightyone het volgende:
Het is trouwens wel mode. Er wordt ons door modeontwerpers en influencers momenteel ingepeperd dat zo'n jurk heel modern is. Ik vind de mode van dit voorjaar sowieso behoorlijk ouwelijk. Niet alleen zulke jurken, maar ook al die zakelijke blazers en colberts die nu opeens vrijetijdsmode zijn.
Ik ben iig nog niet 'om' (en denk ook niet dat het gaat gebeuren).
Waar heb je het over?quote:Op maandag 29 april 2019 00:23 schreef Volvo340GLSuperDeluxe5Bak het volgende:
- gratis tip: haal SHO uit je AT
Bedoel je de zwarte monks die hij altijd draagt? Die zijn toch gewoon heel mooi en klassiek? Ik zie ze persoonlijk wel liever in het bruin/cognac, zeker bij een blauw pak. De Koning laat de modeshow iig over aan zijn vrouwelijke metgezellenquote:Op maandag 29 april 2019 17:53 schreef Leandra het volgende:
Ik moet altijd zo lachen om de schoenen met gesp van WA, dat lijken echt zijn favoriete schoenen te zijn, maar ik krijg er zo'n Blackadder gevoel van
Ja die, maar ik ben simpelweg geen fan van gespen, zeker niet op schoenen, ik vind (dames)laarzen met gespen ook hideous, maar monks vind ik van die Blackadder schoenen.quote:Op maandag 29 april 2019 19:10 schreef Burdie het volgende:
[..]
Bedoel je de zwarte monks die hij altijd draagt? Die zijn toch gewoon heel mooi en klassiek? Ik zie ze persoonlijk wel liever in het bruin/cognac, zeker bij een blauw pak. De Koning laat de modeshow iig over aan zijn vrouwelijke metgezellen.
Doe eens een foto van Blackadder schoenen?quote:Op maandag 29 april 2019 20:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja die, maar ik ben simpelweg geen fan van gespen, zeker niet op schoenen, ik vind (dames)laarzen met gespen ook hideous, maar monks vind ik van die Blackadder schoenen.
Dit idee:quote:Op maandag 29 april 2019 20:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Doe eens een foto van Blackadder schoenen?
Was toch wel een redelijk briljante serie, binnenkort maar weer eens een keertje bekijken.quote:Op maandag 29 april 2019 20:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit idee:
[ afbeelding ]
Hoewel Blackadder in de tweede reeks (die met Elizabeth I) niet feitelijk zulke schoenen droeg, maar anderen aan het hof vast wel
Edit: oh, toch ook wel geloof ik.
Hugh Laurie als Prince Ludwig the Indestructible iig wel.
[ afbeelding ]
Hier is nog een hele uitleg over dat type jurk, trouwens (die pagina's zijn wat aan elkaar verwant). Voor wie zich verder in die trend wil verdiepen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |