En zo'n geweldig presentatieduoquote:
Ik las dat Petra blijkbaar niet meer bij de juiste omroep werktquote:Op zaterdag 27 april 2019 21:10 schreef Cee het volgende:
Ach, laat John Lundvik maar winnen dit jaar als wij het niet worden.
Oh. Nou laat dan maar weerquote:Op zaterdag 27 april 2019 21:10 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik las dat Petra blijkbaar niet meer bij de juiste omroep werkt
quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:10 schreef Em31 het volgende:
[..]
Weet niet of het nog wat word voor je dan... Waren maar 6 afleveringen toch? Heb je de Spaanse serie Elite gezien? Het is veel minder tienerserie dan dat.quote:Op zaterdag 27 april 2019 20:54 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Wordt het nog wat? Ik ben bij aflevering 4 blijven steken, het werd steeds meer een tienerserie. Net als dat 13 Reasons Why een paar jaar terug.
Nou dan hoeft die John ook niet meer te winnen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:10 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het is maar wat je straks noemtquote:
Voor de sync: op het moment van posten zit ik op 20:00quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:15 schreef Aoibhin het volgende:
What's the Pressure vind ik nog altijd helemaal niets. Echt zo'n niemendalletje.
Het is wel een leuk liedje, maar veel meer ook niet imo.quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:15 schreef Aoibhin het volgende:
What's the Pressure vind ik nog altijd helemaal niets. Echt zo'n niemendalletje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |