Muziek & theaterquote:Zoals ieder jaar doet de NOS weer live verslag van Koningsdag. Dit jaar komt het oranjefeest vanuit Amersfoort. Koning Willem-Alexander en zijn familie bezoeken de stad om daar zijn 52ste verjaardag te vieren. Astrid Kersseboom verzorgt wederom de presentatie en krijgt hulp van Dionne Stax en Martijn Bink. De uitzending begint om 10:50 uur.
Genot.quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:13 schreef Zipportal het volgende:
https://www.dumpert.nl/me(...)t_helemaal_goed.html
@:mani89
Alexia had een jaar of wat geleden wat maffe tics, dat klopt wel ja.quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:13 schreef Zipportal het volgende:
https://www.dumpert.nl/me(...)t_helemaal_goed.html
@:mani89
90mg Diazepam er in en gaan.quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:15 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Alexia had een jaar of wat geleden wat maffe tics, dat klopt wel ja.
Maar ze lijkt inmiddels redelijk genezen.
Ik krijg ook altijd veel cadeautjes van mijn leerlingen. Die bewaar ik allemaal in een grote grijze bakquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar hij heeft een groot schermquote:Op zaterdag 27 april 2019 12:16 schreef RamboDirk het volgende:
Maar die bodyguard die een kogel moet vangen voor willy is 2 koppen kleiner.
Deze is speciaal voor zijn edele delen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:16 schreef RamboDirk het volgende:
Hij roept dan ook eerst "BUKKEN!" als-ie een kogel ziet komen, daar is-ie op getraind.quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:16 schreef RamboDirk het volgende:
Wilfred Genee inderdaad.quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:17 schreef Zipportal het volgende:
He Soest, daar wonen allemaal enge mensen.
Die moesten ook meebetalen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Waarom staat hier een kudde Soestenaren? Compleet andere gemeente
Willy fikt denk niet zo goed als de notre damequote:
quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:17 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Deze is speciaal voor zijn edele delen.
sta hier al een tijdje, bloemen in ontvangst nemen, wat een leuk partijtje!quote:
quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:17 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Hij roept dan ook eerst "BUKKEN!" als-ie een kogel ziet komen, daar is-ie op getraind.
Met hun salaris? Ik zou me kapotlachen die ene dag per jaar.quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:19 schreef kree het volgende:
best lastig nog lijkt me voor ze om altijd maar te blijven lachen
Amalia heeft het opgegeven voor vandaagquote:Op zaterdag 27 april 2019 12:19 schreef kree het volgende:
best lastig nog lijkt me voor ze om altijd maar te blijven lachen
hahahahaquote:Op zaterdag 27 april 2019 12:20 schreef praadje het volgende:
[..]
Met hun salaris? Ik zou me kapotlachen die ene dag per jaar.
Ja, het topic wel. Maar die kneuzenkermis in Amersfoort....man man.quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:19 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Elk jaar toch, dat maakt dit topic zo leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |