Pas maar op, straks valt Tjacka je aan met een smiley.quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je dat denkt gaat het flink tegenvallen ja.
WELKE ORANJE TROEP???quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:12 schreef maxi-mus het volgende:
Kun je die oranje troep ook uitzetten? @:onlogisch @:ggmm
Tjacka roept ook maar wat joh, alsof die meer dan 4 wedstrijden van Tottenham heeft gezien.quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:12 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Pas maar op, straks valt Tjacka je aan met een smiley.
Het is niet eens echt oranje. Het zou me niets verbazen als het een mri scan van de galblaas van @Banny is.quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:12 schreef maxi-mus het volgende:
Kun je die oranje troep ook uitzetten? @:onlogisch @:ggmm
Ja heel irritant, dan weer wel, dan weer niet. Ik trek dit niet.quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
WELKE ORANJETROEP???
[ afbeelding ]
En ik zeg niet dat Spurs op de 16 gaat verdedigen. Lezen is moeilijk zekerquote:Op zaterdag 27 april 2019 11:13 schreef Tjacka het volgende:
Ik zeg niet belachelijk veel ruimte. Lezen is moeilijk zeker.
Eens maat. Eens. Maar we slaan ons er wel doorheen vandaag.quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja heel irritant, dan weer wel, dan weer niet. Ik trek dit niet.
quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:13 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
En ik zeg niet dat Spurs op de 16 gaat verdedigen. Lezen is moeilijk zeker
@Dannyquote:Op zaterdag 27 april 2019 11:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het is niet eens echt oranje. Het zou me niets verbazen als het een mri scan van de galblaas van @:Banny is.
Ja dat zeker. Ik besef net dat er op dit moment ook mensen op een kleedje zitten om hun rotzooi te verkopen, dat maakt mijn leed al wat dragelijker.quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens maat. Eens. Maar we slaan ons er wel doorheen vandaag.
quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
WELKE ORANJE TROEP???
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik snap je woede, dat kan niet met je chinaphone he
Haha n44b
Misschien ga ik dat vandaag ook weer eens spelen. Ik heb er immers pas 2 uur opzitten of zo.quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:16 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik heb net RDR gespeeld. Dat was weer mooi.
Ik ben ook weer lekker bezig vooral beetje klussen op de farm.quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:16 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik heb AC Odessy gekocht uit vervelingquote:Op zaterdag 27 april 2019 11:16 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Doe het. Doe het. Het is echt zo'n prachtig spel. Ik denk dat ik er al 200+ uur in heb zitten.quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Misschien ga ik dat vandaag ook weer eens spelen. Ik heb er immers pas 2 uur opzitten of zo.
Is toch prima dag voor of niet? Slecht weer buiten. Verwarming aan lekker onder dekentje met kopje sterrenmunt wat indianen neerschieten. NIKS MIS MEE.quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Misschien ga ik dat vandaag ook weer eens spelen. Ik heb er immers pas 2 uur opzitten of zo.
Verder nog plannen Scrummie?quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:16 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Jaaa lekker toch. Beetje exploren, beetje schieten. Heerlijk.quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ben ook weer lekker bezig vooral beetje klussen op de farm.
Denk dat ik eerst zo ga schijten.quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is toch prima dag voor of niet? Slecht weer buiten. Verwarming aan lekker onder dekentje met kopje sterrenmunt wat indianen neerschieten. NIKS MIS MEE.
Waar is @GGMM dan?quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:17 schreef Tjacka het volgende:
Wel kut dat de twee grootste fans van @:charlotte3 nu met elkaar in de clinch liggen.
Drizzt is nog niet wakker hoor.quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:17 schreef Tjacka het volgende:
Wel kut dat de twee grootste fans van @:charlotte3 nu met elkaar in de clinch liggen.
Die bitch speelt jullie g. Verdeel en heers. Denk aan je bros before die hoes is alles wat ik kwijt wil.quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:17 schreef Tjacka het volgende:
Jazeker. Ik ga nu een broek aantrekken. En dan even langs de supermarkt en bakker. Daarna weet ik het nog niet. #watdedagonsbrengtquote:
Niet zuipen in de stad?quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:18 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Jazeker. Ik ga nu een broek aantrekken. En dan even langs de supermarkt en bakker. Daarna weet ik het nog niet. #watdedagonsbrengt
Aan de posts van Scrummie in het vorige topic te zien, heeft hij zich al thuis ingezopen.quote:
Ik hou niet zo van die setting. Vond Origins wel tof.quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:18 schreef Doublepain het volgende:
Ik kan nu lekker Grieken afmaken, genot
Mwa. Scrummie en ik hebben al wel vaker problemen hoor. De echte vriendschap van de bnw sc is al een tijdje weg.quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die bitch speelt jullie g. Verdeel en heers. Denk aan je bros before die hoes is alles wat ik kwijt wil.
SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWquote:Op zaterdag 27 april 2019 11:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Aan de posts van Scrummie in het vorige topic te zien, heeft hij zich al thuis ingezopen.
Enige manier om zo'n dag te overleven maat.quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zuipen
@:Scrummie2.0 is geen proleet
Origins was kanjermooi he, mooier dan RDR wb visuals, maar nooit de credits gekregen helaasquote:Op zaterdag 27 april 2019 11:19 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van die setting. Vond Origins wel tof.
Of thuis RDR te spelenquote:Op zaterdag 27 april 2019 11:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Enige manier om zo'n dag te overleven maat.
quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Aan de posts van Scrummie in het vorige topic te zien, heeft hij zich al thuis ingezopen.
Ah 422 komt altijd nog met een mes in de rugquote:Op zaterdag 27 april 2019 11:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik vind gamen niet zo leuk. Mijn vriendin is overigens naar de Ikea.quote:
Pics van je vriendin.quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind gamen niet zo leuk. Mijn vriendin is overigens naar de Ikea.Daar heb ik vriendelijk voor bedankt.
Zo rollen 16 jarige korfballers. #care of zoals onlo zou zeggen:quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ah 422 komt altijd nog met een mes in de rug
Als ik onzin lees, constateer ik dat. Ik ben geen binnenvetter.quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ah 422 komt altijd nog met een mes in de rug
Dan weten we eindelijk hoe @GGMM er uit ziet.quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alleen als je ook pics van jouw vriendin stuurt. Oh, wacht.
Onlo begint verwijft te wordenquote:Op zaterdag 27 april 2019 11:22 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Zo rollen 16 jarige korfballers. #care of zoals onlo zou zeggen:
Vooruit dan. Hier staat ze naar buiten te kijken.quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Alleen als je ook pics van jouw vriendin stuurt. Oh, wacht.
Koekoekquote:Op zaterdag 27 april 2019 11:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dan weten we eindelijk hoe @:ggmm er uit ziet.
Zeker Domino's of New York Pizza?quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:23 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik had gister trouwens toch pizza. Na 1 hap weg gedaan. Waardeloze pizza dit keer, de kip was taai en alsof je op een stuk rubber zat te bijten.
quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vooruit dan. Hier staat ze naar buiten te kijken.
[ afbeelding ]
2 weken geen Eredivisie is wel een verademing, wmb stoppen we gewoon dit seizoenquote:Op zaterdag 27 april 2019 11:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als ik onzin lees, constateer ik dat. Ik ben geen binnenvetter.
De Eredivisie boeit me toch niet enorm. Zou het derhalve wat uitmaken?quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
2 weken geen Eredivisie is wel een verademing, wmb stoppen we gewoon dit seizoen
PSV is al een half seizoen gestopt met voetballen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
2 weken geen Eredivisie is wel een verademing, wmb stoppen we gewoon dit seizoen
Aldus de man die hevig teleurgesteld is omdat zijn cluppie het verneukt heeft.quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
ze halen toch nog aardig wat punten ondanks datquote:Op zaterdag 27 april 2019 11:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
PSV is al een half seizoen gestopt met voetballen.
quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vooruit dan. Hier staat ze naar buiten te kijken.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Goeiendag zegquote:Op zaterdag 27 april 2019 11:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:29 schreef El-Stinho het volgende:
Ik ga naar buiten (nee, geen Koningsdag vieren @:Onlogisch ).Veel plezier makker. Doe je oma de groeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:29 schreef El-Stinho het volgende:
Ik ga naar buiten (nee, geen Koningsdag vieren @:Onlogisch ).Ik ook, alleen geen respons voor soeptips dus kippensoep wordt hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Liever nog het publiek dat er op afkomt.quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:30 schreef maxi-mus het volgende:
Altijd als ik die foto's zie van het koningshuis met die gemaakte glimlachen en die incestkoppen zit ik te wachten tot iemand er met een Suzuki Swift doorheen jast.
Als je de hele dag in de regen wacht om naar die mensjes te zwaaien heb je inderdaad geen enkel zinvol iets in je leven.quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Liever nog het publiek dat er op afkomt.
Laat die mensen dat lekker zelf weten mini-musquote:Op zaterdag 27 april 2019 11:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je de hele dag in de regen wacht om naar die mensjes te zwaaien heb je inderdaad geen enkel zinvol iets in je leven.
Als je 14 bent maken dit soort praatjes indruk.quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:30 schreef maxi-mus het volgende:
Altijd als ik die foto's zie van het koningshuis met die gemaakte glimlachen en die incestkoppen zit ik te wachten tot iemand er met een Suzuki Swift doorheen jast.
Dat doe ik toch ook, mongool.quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Laat die mensen dat lekker zelf weten mini-mus
Uitstekend. Als je in DE APP had gezeten zou je de ontwikkelingen op de voet volgen. Speciaal voor jou ga ik nu een foto maken en deze uploaden.quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ha Onlo. Gaat het nog goed met de pepers?
Nee dit is gewoon kansloos en daar moet tegen gestreden worden.quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Laat die mensen dat lekker zelf weten mini-mus
Nu al zin in.quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Uitstekend. Als je in DE APP had gezeten zou je de ontwikkelingen op de voet volgen. Speciaal voor jou ga ik nu een foto maken en deze uploaden.
GEEF ME EEN PAAR MINUTEN MAKKER
Niet.quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:34 schreef onlogisch het volgende:
@:Buitendam deelt uit. Benieuwd hoe @:maxi-mus hierop reageert.
@:KingRoland @:GGMM
Bel 112quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik zweet ineens als een modderfukker terwijl ik rustig op de bank zit.
Hartaanval incoming.
Wow rustig dpquote:Op zaterdag 27 april 2019 11:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toch hoop je dat er een swift het koningshuis aanrijdt
Oke, kanjeridioot
Koning boeit me weinig, maar de feestjes zijn altijd wel leukquote:Op zaterdag 27 april 2019 11:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee dit is gewoon kansloos en daar moet tegen gestreden worden.
OH DE KONING WAUW FANTASTISCH HIJ KOMT UIT DE KUT VAN BEATRIX DE ENIGE REDEN WAAROM WE HIER STAAN TE JUICHEN JEEEJ
hou op met die onzin.
Jij had het net over het volk dat er komt, simpele ziel.quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toch hoop je dat er een swift het koningshuis aanrijdt
Oke, kanjeridioot
Als je een proleet bent wel ja.quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Koning boeit me weinig, maar de feestjes zijn altijd wel leuk
Knut, blijf bij ons.quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik zweet ineens als een modderfukker terwijl ik rustig op de bank zit.
Hartaanval incoming.
Ga nu niet mierenneuken domme boerquote:Op zaterdag 27 april 2019 11:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij had het net over het volk dat er komt, simpele ziel.
Aldus iemand die fan is van de club waar ze 'boeruh' 'boeruh' zingen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ga nu niet mierenneuken domme boer
PSV zit in mijn hart jaquote:Op zaterdag 27 april 2019 11:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Aldus iemand die fan is van de club waar ze 'boeruh' 'boeruh' zingen.
Noem mij maar boer of provinciaalquote:Op zaterdag 27 april 2019 11:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ga nu niet mierenneuken domme boer
quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, zodra ze achterstaan wil je dat de competitie afgelopen is.
Wanneer maken ze de nieuwe shirts bekend? Meestal voor het eind toch??quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Noem mij maar boer of provinciaal
Ik heb er schijt aan allemaal
Want PSV’er zijn dat is
Het allermooiste wat er is.
*zwaait met schoenen
quote:
quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb geen idee makker.quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wanneer maken ze de nieuwe shirts bekend? Meestal voor het eind toch??
Je mag het laatste woord hebben hoor.quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:42 schreef Doublepain het volgende:
Mini-mus slaat een beetje wild om zich heen
Toch wel van Real?quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wil weer nieuwe trainingspakkie halen
Ja toch
Grillig weer. Minimaal wachten tot juni.quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zeker maat. Hopelijk gaat de temperatuur omhoog zodat alles naar Buitendam kan
Ik vind hem echt een debielquote:Op zaterdag 27 april 2019 11:42 schreef Doublepain het volgende:
Mini-mus slaat een beetje wild om zich heen
Hardop gelachenquote:Op zaterdag 27 april 2019 11:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Lol zie mij quoten naar @:ggmm
Die is natuurlijk vrijwilliger bij het koekhappen. Lekker die kleine zaadvragende mondjes open
Ja eens. Wel klote, met dat warme weer sta ik iedere ochtend te sjouwenquote:Op zaterdag 27 april 2019 11:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Grillig weer. Minimaal wachten tot juni.
Eind januari.quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Wanneer heb je die geplant?
Die van mij zijn nog steeds Maar cm groot
quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja eens. Wel klote, met dat warme weer sta ik iedere ochtend te sjouwen
Je reageert zelf vooral constant. Doe gewoon zoals mij en negeer iemand die je een totale mongool vindt. @Buitendamquote:Op zaterdag 27 april 2019 11:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ook maat, volgensmij mag hij me niet, maar moet ie zelf weten, val mij er niet mee lastig
Jou niet mogenquote:Op zaterdag 27 april 2019 11:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ook maat, volgensmij mag hij me niet, maar moet ie zelf weten, val mij er niet mee lastig
Buitendam is echt een baas.quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je reageert zelf vooral constant. Doe gewoon zoals mij en negeer iemand die je een totale mongool vindt. @:buitendam
Godver.quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hallo zeg
Vijandige sfeer. Komt storm aan zij mn moeder dan altijd.
Nee geen Pics van mn moeder @:onlogisch
Ik ben al weg.quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Hallo zeg
Vijandige sfeer. Komt storm aan zij mn moeder dan altijd.
Nee geen Pics van mn moeder @:onlogisch
Snap daar niks vanquote:
Jezus dan pasquote:Op zaterdag 27 april 2019 11:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik verwacht ook pas eind september begin oktober de vruchten te kunnen plukken.
Ja duurt lang bij pepersquote:Op zaterdag 27 april 2019 11:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Snap daar niks van
[..]
Jezus dan pas
Verbijstering alom hier.quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je reageert zelf vooral constant. Doe gewoon zoals mij en negeer iemand die je een totale mongool vindt. @:buitendam
Als je namen noemt, graag @ erbijquote:Op zaterdag 27 april 2019 11:53 schreef Tjacka het volgende:
Ik haat eigenlijk niemand in de sc. Ja oke alleen drizzt, maar iemand met een verstandelijke beperking haten is ook zo treurig.
@DonRajaquote:Op zaterdag 27 april 2019 11:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wie van de sc zou de beste autoverkoper zijn en dan bedoel ik zo'n gladde rat
Sinds dinsdag ziek dus 0,0 gvdquote:Op zaterdag 27 april 2019 11:53 schreef Buitendam het volgende:
Ik ben benieuwd naar de progressie van mijn sportschoolvrienden @:Doublepain en @:Onlogisch
zijn vandaag dicht, jouw sportschool ook neem ik aan?quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:53 schreef Buitendam het volgende:
Ik ben benieuwd naar de progressie van mijn sportschoolvrienden @:Doublepain en @:Onlogisch
Nee gewoon open. Maar ik ben gisteren geweest.quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
zijn vandaag dicht, jouw sportschool ook neem ik aan?
OK, de mijne dicht maar ga sowieso niet in het weekendquote:Op zaterdag 27 april 2019 11:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee gewoon open. Maar ik ben gisteren geweest.
VP gaat goed. Ik verwacht behoorlijk shredded te zijn v/d zomerquote:Op zaterdag 27 april 2019 11:53 schreef Buitendam het volgende:
Nooit?quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK, de mijne dicht maar ga sowieso niet in het weekend
Beest.quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:04 schreef Buitendam het volgende:
Ik zat een beetje tegen een plateau. Overgestapt op 5x5. Vooruitgang alom.
Niet decline?quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beest.
Ik zat ook op tegen een plateau met benchpress. Nu tijdelijk overgestapt naar dumbells incline / plat. Dat lijkt wel te werken.
Pittig. Ik max drie. Ik heb altijd zo mokerveel spierpijn dat ik niet vaker wil dan drie keer.quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee alleen doordeweeks ma-di- do-vr, deze week ook woensdag geweest maar normaliter 4 keer
Nee. Ik pak meestal incline/plat/dips/pecs. 4 oefeningen per grote spiergriep vind ik meer dan prima.quote:
dat is juist minder als je vaker gaat, als ik benen 1 keer per week doe is het veel pijnlijker dan 2 keerquote:Op zaterdag 27 april 2019 12:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Pittig. Ik max drie. Ik heb altijd zo mokerveel spierpijn dat ik niet vaker wil dan drie keer.
Is ook.quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. Ik pak meestal incline/plat/dips/pecs. 4 oefeningen per grote spiergriep vind ik meer dan prima.
Ja, ik heb dat een halfjaar geprobeerd maar ik merk niet heel veel verschil.quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is juist minder als je vaker gaat, als ik benen 1 keer per week doe is het veel pijnlijker dan 2 keer
Bij 3 keer per week kan je beter full body doen i.p.v. split. Split is beter als je minimaal 4 (liever 5 of 6 keer) per week gaat.quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, ik heb dat een halfjaar geprobeerd maar ik merk niet heel veel verschil.
Dat is mijn normale schema, maar daarmee heb ik het plateau wel bereikt. Ben nu bezig met een 5x5 schema voor 10 weken. Squad, Bench press, shoulder press, Deadlift en pull up. Hoogst mogelijke gewicht en het liefst iedere week verhogen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bij 3 keer per week kan je beter full body doen i.p.v. split. Split is beter als je minimaal 4 (liever 5 of 6 keer) per week gaat.
OK, zo zie je maar je moet voor jezelf een beetje de juiste intensiteit vindenquote:Op zaterdag 27 april 2019 12:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, ik heb dat een halfjaar geprobeerd maar ik merk niet heel veel verschil.
Nee ook nietquote:Op zaterdag 27 april 2019 12:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vanavond wel toch?
Ik niet maat, ik ben gedoemd vandaag
Ik zou nog liever op vakantie naar oezbekistan gaanquote:Op zaterdag 27 april 2019 12:28 schreef Buitendam het volgende:
Ik zag net 538 koningsfeest voorbij komen op tv. Ik heb er grof geld voor over om daar niet te hoeven zijn.
100% makkerquote:Op zaterdag 27 april 2019 12:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zou nog liever op vakantie naar oezbekistan gaan
Ik zou het niet eens kunnen aanwijzen op de kaartquote:Op zaterdag 27 april 2019 12:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zou nog liever op vakantie naar oezbekistan gaan
hoeft ook niet als je maar bij de juiste gate instaptquote:Op zaterdag 27 april 2019 12:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zou het niet eens kunnen aanwijzen op de kaart
Die zullen ws nog met de 737 Max vliegenquote:Op zaterdag 27 april 2019 12:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
hoeft ook niet als je maar bij de juiste gate instapt
eerder nog met Tupolevsquote:Op zaterdag 27 april 2019 12:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die zullen ws nog met de 737 Max vliegen
Bij Kazachstan links aanhouden en dan 2e rechts net voor je Turkmenistan in rijdt.quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zou het niet eens kunnen aanwijzen op de kaart
Wat ging ze er ook alweer doen, toch niet hiken he?quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bij Kazachstan links aanhouden en dan 2e rechts net voor je Turkmenistan in rijdt.
hij zal wel kunstjes aan het doen zijn voor de jongste van Alex & Maxquote:Op zaterdag 27 april 2019 12:49 schreef Doublepain het volgende:
Ik zie dat de koning in jouw stad is @:GGMM
SOWquote:Op zaterdag 27 april 2019 12:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij zal wel kunstjes aan het doen zijn voor de jongste van Alex & Max
nee, ik geloof het wel, zit vol met mensen die de andere 364 dagen Amsterdam een kutstad vindenquote:Op zaterdag 27 april 2019 12:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
SOW
Ga jij Amsterdam nog onveilig maken?
quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee, ik geloof het wel, zit vol met mensen die de andere 364 dagen Amsterdam een kutstad vinden
Dit zal ze leren.quote:Op zaterdag 27 april 2019 13:01 schreef onlogisch het volgende:
Wat is dat marktplaats een ongelooflijke kut site joh. De eerste 40/45 advertenties zijn allemaal van bedrijven
Die is 13.quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:54 schreef JanCees het volgende:
Ik zou Alexia wel een veeg uit de pan geven
Wel Engels voetbal. En Dortmund- Schalke.quote:Op zaterdag 27 april 2019 13:23 schreef Marsenal het volgende:
Die middelste zal vast het mooiste opdrogen maar zelf vind ik het seksueel belangstelling tonen voor minderjarigen op het internet risky business
De hele dag geen voetbal, blergh
Ik hoop alleen dat City punten gaat verspelen morgen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 13:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel Engels voetbal. En Dortmund- Schalke.
Ik ben in de loop der jaren mijn interesse in de Premier League een beetje verloren, het is eredivisie or go homequote:Op zaterdag 27 april 2019 13:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel Engels voetbal. En Dortmund- Schalke.
Burnley uit is wel de laatste potentiële bananenschil denk ik.quote:Op zaterdag 27 april 2019 13:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoop alleen dat City punten gaat verspelen morgen.
Verder geloof ik het wel.
Ja het gaat ook niet gebeuren.quote:Op zaterdag 27 april 2019 13:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Burnley uit is wel de laatste potentiële bananenschil denk ik.
één nederlaag is wel heel zuur ja. Maar goed, als ze de CL winnen..quote:Op zaterdag 27 april 2019 13:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja het gaat ook niet gebeuren.
Liverpool met 97 punten en één nederlaag zo tweedede vloek is daar echt aanwezig.
Zal lastig worden als ze voetbalmachine Ajax tegenkomen in de finale.quote:Op zaterdag 27 april 2019 13:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
één nederlaag is wel heel zuur ja. Maar goed, als ze de CL winnen..
Als Liverpool in de finale kan komen ben ik bang dat ze die dan ook wel winnen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 13:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal lastig worden als ze voetbalmachine Ajax tegenkomen in de finale.
Opquote:Op zaterdag 27 april 2019 10:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
2e keer dat ik op @:KnutdeIJsbeer moet lachen deze morgen.
HET MOET NIET GEKKER WORDEN MENSEN
Was het veel en heb je het op de fiets gedaan of met de auto?quote:Op zaterdag 27 april 2019 13:58 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Zo, ik heb boodschappen gedaan.
Zijn jullie trots op mij?
Wat heb je gekochtquote:Op zaterdag 27 april 2019 13:58 schreef Scrummie2.0 het volgende:
1 grote tas vol. Auto.quote:Op zaterdag 27 april 2019 13:59 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Was het veel en heb je het op de fiets gedaan of met de auto?
Niet echt.quote:Op zaterdag 27 april 2019 14:05 schreef JanCees het volgende:
Hebben jullie zin om te zuipen en te beuken?
Niet echt.quote:Op zaterdag 27 april 2019 13:58 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Eén tas met de auto is ook niet echt heel spannend. Als je 'm aan fietsstuur had moeten hangen was het anders.quote:
De trots vraag was in het algemeen natuurlijk. Ik snap best dat jullie niet trots op mij zijn voor 1 tasje met de auto.quote:Op zaterdag 27 april 2019 14:09 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Eén tas met de auto is ook niet echt heel spannend. Als je 'm aan fietsstuur had moeten hangen was het anders.
Dat had je wel wat duidelijker mogen formuleren dan.quote:Op zaterdag 27 april 2019 14:10 schreef Scrummie2.0 het volgende:
De trots vraag was in het algemeen natuurlijk.
Oh oke, nou ja, dan moeten we opnieuw evalueren natuurlijk, context is key.quote:Op zaterdag 27 april 2019 14:10 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
De trots vraag was in het algemeen natuurlijk. Ik snap best dat jullie niet trots op mij zijn voor 1 tasje met de auto.
Eens. Wat een blunder van mij.quote:Op zaterdag 27 april 2019 14:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat had je wel wat duidelijker mogen formuleren dan.
Lukte het om zonder al teveel grote boze mensen aan te moeten kijken? (Ik vraag dit voor een vriend die veilig op zijn zolderkamer zit)quote:Op zaterdag 27 april 2019 13:58 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Lol.quote:
Oh zeker. Hoe vaker je gaat, hoe meer ervaring je daarin krijgt. Ik kijk zelf ook altijd heel boos, dat schrikt andere grote mensen af.quote:Op zaterdag 27 april 2019 14:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lukte het om zonder al teveel grote boze mensen aan te moeten kijken? (Ik vraag dit voor een vriend die veilig op zijn zolderkamer zit)
Klinkt prima ouwe reus.quote:Op zaterdag 27 april 2019 14:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Worteltjes, gebakken aardappeltjes en een pangasiusfilet
ik kabeljauw vanavondquote:Op zaterdag 27 april 2019 14:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Worteltjes, gebakken aardappeltjes en een pangasiusfilet
JR is meer van de tosti'squote:Op zaterdag 27 april 2019 14:32 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Klinkt prima ouwe reus.
Onlo JR nog bij je?
Nee. Die baas is bij zijn moeder. Die appte vanmorgen dat hij volgende week gaat skydiven.quote:Op zaterdag 27 april 2019 14:32 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Klinkt prima ouwe reus.
Onlo JR nog bij je?
moet er niet aan denken, is hij daar niet een beetje jong voor?quote:Op zaterdag 27 april 2019 14:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. Die baas is bij zijn moeder. Die appte vanmorgen dat hij volgende week gaat skydiven.
Benieuwd wat hij ervan vindt.
quote:Op zaterdag 27 april 2019 14:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
moet er niet aan denken, is hij daar niet een beetje jong voor?
Blijkbaar niet. Gelukkig geldt er geen maxium leeftijd. Dat betekent dat jij ook nog mag.quote:A: De minimumleeftijd is 4 jaar om te mogen indoor skydiven. Er is geen maximum leeftijd.
voor geen goudquote:Op zaterdag 27 april 2019 14:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Blijkbaar niet. Gelukkig geldt er geen maxium leeftijd. Dat betekent dat jij ook nog mag.
[ afbeelding ]
Ik zou dan weglopen uit huis, nooit meer terugkomen..quote:Op zaterdag 27 april 2019 14:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. Die baas is bij zijn moeder. Die appte vanmorgen dat hij volgende week gaat skydiven.
Benieuwd wat hij ervan vindt.
Geen idee wat het is, maar goed bezigquote:Op zaterdag 27 april 2019 14:46 schreef Buitendam het volgende:
In mijn eerste playtrough Sekiro direct maximaal aantal Gourd seeds gevonden. Godverdomme wat lekker dit.
Bedankt maat. @GGMM kent de klappen van de zweep als het om een From Softwaregame gaat.quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geen idee wat het is, maar goed bezig
met suiker?quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:41 schreef JanCees het volgende:
ik ga een broodje pindakaas eten denk ik
kater was niet mals maatquote:Op zaterdag 27 april 2019 17:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey maat. Al naar de klote? (Of nog steeds. lol)
Ja dat zei je. Maar nu niet aan de zuip? Of ga je vanavond weer los?quote:Op zaterdag 27 april 2019 17:09 schreef JanCees het volgende:
[..]
kater was niet mals maat
maar ben er bijna bovenop
ga straks bbq met matenquote:Op zaterdag 27 april 2019 17:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja dat zei je. Maar nu niet aan de zuip? Of ga je vanavond weer los?
Veel plezier.quote:Op zaterdag 27 april 2019 17:13 schreef JanCees het volgende:
[..]
ga straks bbq met maten
misschien nog ff kroeg in ff kijken
=
Ik ga straks tonijn etenquote:Op zaterdag 27 april 2019 17:42 schreef Tarado het volgende:
kabeljauw zit in de oven, glaasje wijn erbij, komt allemaal goed
Laat hem.quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:13 schreef Tjacka het volgende:
Ik zeg niet belachelijk veel ruimte. Lezen is moeilijk zeker.
quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die bitch speelt jullie g. Verdeel en heers. Denk aan je bros before die hoes is alles wat ik kwijt wil.
Hoe kan je nuchter Feyenoord supporteren dan?quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:19 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nee, ik doe niet mee aan die ongein.
??quote:Op zaterdag 27 april 2019 17:45 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Hoe kan je nuchter Feyenoord supporteren dan?
??quote:Op zaterdag 27 april 2019 17:45 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Hoe kan je nuchter Feyenoord supporteren dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |