SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weg=weg! Niks terughalen anders gaan alle talenten cashen in het buitenland wetende dat ze met hangende pootjes weer bij Ajax terug kunnen komen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:34 schreef Itisbangin het volgende:
Wat mij ook wel een lekkere powermove van Overmars lijkt is om al die toptalenten die voor hun 17de zijn vertrokken de afgelopen jaren een offer they can't refuse doen.
Fosuh-Mensah / Dilrosun / Malen / Redan / Adekanye.
TFM zal misschien wat lastiger zijn, maar de rest moet toch lukken? Zelfs Malen. Die zei laatst nog in een interview dat hij maar tot 2020 een contract had.
Mijn zus ook.quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik ben denk ik de enige op aarde die het nieuwe logo mooier vindt dan het oude
ik vind het ook niet zo storend, de reclame op het shirt vind ik een stuk lelijkerquote:Op zaterdag 27 april 2019 09:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
Dit.quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:51 schreef mabo11 het volgende:
[..]
Weg=weg! Niks terughalen anders gaan alle talenten cashen in het buitenland wetende dat ze met hangende pootjes weer bij Ajax terug kunnen komen.
Het zou leuk zijn, maar bijvoorbeeld een Adekanye zie ik het echt niet redden. Dilrosun en Mensah ook nog maar afwachten.quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:34 schreef Itisbangin het volgende:
Wat mij ook wel een lekkere powermove van Overmars lijkt is om al die toptalenten die voor hun 17de zijn vertrokken de afgelopen jaren een offer they can't refuse doen.
Fosuh-Mensah / Dilrosun / Malen / Redan / Adekanye.
TFM zal misschien wat lastiger zijn, maar de rest moet toch lukken? Zelfs Malen. Die zei laatst nog in een interview dat hij maar tot 2020 een contract had.
Nee hoor, maar bij mij komt dat omdat ik ooit niet anders wist dan dat het nieuwe logo het logo was.quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
Dat was ook altijd mijn idee. Maar bij veel van die knapen was het zo dat ze (nog) geen contract aangeboden hadden gekregen, toch? Dat Ajax destijds pas contracten gaf na hun 16de.quote:Op zaterdag 27 april 2019 10:35 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dit.
Daarnaast is zo'n Malen een soort Justin Kluivert. Ik vind hem niet echt iets toevoegen aan Ajax.
Als Neres / Ziyech weggaan en je hebt Malen het komende seizoen op de linkerflank met daarachter Bandé en Kuhn. Zit je toch best lekker?quote:Op zaterdag 27 april 2019 10:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn, maar bijvoorbeeld een Adekanye zie ik het echt niet redden. Dilrosun en Mensah ook nog maar afwachten.
Malen lijkt wel een talentje, maar die heeft gewoon een wat grotere aanloop nodig. Misschien dat hij over een jaar of 2 een aanwinst is.
Redan lijkt me wel echt een baas om erbij te hebben, ik hoop dat hij wat speeltijd gaat krijgen komend seizoen.
[..]
Vind nieuwe ook mooier. Net zoals ik Juve logo ook niet lelijk vind. Veel praten elkaar na.quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik vind het allebei niet veel, met het concept Ajax moet je toch meer kunnen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
Zo storend is dat toch ook niet? Het is in elk geval geen Opel met een gigantisch beeldmerk of wat Man Utd had met Chevroletquote:Op zaterdag 27 april 2019 10:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind het ook niet zo storend, de reclame op het shirt vind ik een stuk lelijker
ik vind die drukte om het logo een beetje overdreven als de grootste verkrachter van het shirt de reclame isquote:Op zaterdag 27 april 2019 12:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo storend is dat toch ook niet? Het is in elk geval geen Opel met een gigantisch beeldmerk of wat Man Utd had met Chevrolet
Wat heeft United nu dan?quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo storend is dat toch ook niet? Het is in elk geval geen Opel met een gigantisch beeldmerk of wat Man Utd had met Chevrolet
De Gea bakt er ook niks van.quote:Op zaterdag 27 april 2019 13:22 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Zonder De Gea gewoon een matige subtopper
Wat een kul. Als er eentje goed genoeg is om terug te komen en je kan hem aankopen, prima, nooot laten. Is bekend met de club, de cultuur, de gewenste speelwijze en buiten mogelijk een mooie mentor voor jonge talentjes die aan het overwegen zijn naar het buitenland te gaan.quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:51 schreef mabo11 het volgende:
[..]
Weg=weg! Niks terughalen anders gaan alle talenten cashen in het buitenland wetende dat ze met hangende pootjes weer bij Ajax terug kunnen komen.
Je mag je handjes nog dichtknijpen om hoe Ajax met z'n shirt omgaat qua sponsoring. 1 sponsor die zo neutraal mogelijk op het shirt verwerkt is. Niets mis mee. Zou zelf niet eens kunnen wennen aan een sponsorloos shirt, denk ik.quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind die drukte om het logo een beetje overdreven als de grootste verkrachter van het shirt de reclame is
Ja, ticket naar Madrid is al geboekt.quote:Op zaterdag 27 april 2019 13:41 schreef Marsenal het volgende:
Is er hier iemand van plan naar de finale te gaan?
Maak je een live-topic voor de arme zielen die het hier op fok moeten volgen?quote:Op zaterdag 27 april 2019 14:06 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ja, ticket naar Madrid is al geboekt.
Veltman werd kapot gemaakt thuis tegen Juventus.quote:Op zaterdag 27 april 2019 13:51 schreef Makamba_ het volgende:
Gaat Mazraoui zijn basisplaats weer terugkrijgen tegen Tottenham?
Rip Ajax in dat geval
Die dan zegt: "ga maar, als je flopt kun je toch altijd terug".quote:Op zaterdag 27 april 2019 13:52 schreef Dven het volgende:
mooie mentor voor jonge talentjes die aan het overwegen zijn naar het buitenland te gaan.
dat komt omdat jij het nooit hebt meegemaakt denk ikquote:Op zaterdag 27 april 2019 13:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Je mag je handjes nog dichtknijpen om hoe Ajax met z'n shirt omgaat qua sponsoring. 1 sponsor die zo neutraal mogelijk op het shirt verwerkt is. Niets mis mee. Zou zelf niet eens kunnen wennen aan een sponsorloos shirt, denk ik.
Tweede shirtsponsor vind ik overigens onbespreekbaar.
Jij wel?quote:Op zaterdag 27 april 2019 14:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat komt omdat jij het nooit hebt meegemaakt denk ik
quote:
Tarado heeft gewoon eerst alle succeselftallen meegemaakt om daarna naar een team met Sigthorsson en Boerrigter te kijken.quote:
Baasquote:Op zaterdag 27 april 2019 14:50 schreef Tarado het volgende:
[..]klopt ik heb alle EC1 finales van NL clubs tot nu toe gezien, die van 95 en 96 in het stadion
Sinkgraven had soms best goede balletjes tegen Juventus waardoor we door konden voetballenquote:Op zaterdag 27 april 2019 14:40 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Veltman werd kapot gemaakt thuis tegen Juventus.
Uit was het dan weer aanvallend niks met Sinkgraven en Veltman op de backs.
zou mooi zijn, een (nog oudere) maat van me was bij alle Ajax finales in het stadion, baas boven baasquote:Op zaterdag 27 april 2019 14:50 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Baas
Mag er wel eentje bij komen dus
Ken ik er ook eentje van. Was ook bij alle finales van Ajax, echt niet normaal.quote:Op zaterdag 27 april 2019 14:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
zou mooi zijn, een (nog oudere) maat van me was bij alle Ajax finales in het stadion, baas boven baas
quote:Op zaterdag 27 april 2019 14:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sinkgraven had soms best goede balletjes tegen Juventus waardoor we door konden voetballensowieso zijn kwaliteit wel als back. Niet iemand die veel opstoomt en de voorzetten geeft maar wel iemand die sterk is in de opbouw.
En zelfs na die fout waren er nog genoeg mogelijkheden om het op te lossen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 14:54 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Meer een fout van Bazoer trouwens.
Het Paroolquote:Internationale voetbalkenners over Ajax: 'Alles is nu mogelijk'
Ook in het buitenland kijken ze vol bewondering naar de opmars van Ajax in de Champions League. Vier kenners uit vier grote voetballanden aan het woord.
Arrigo Sacchi (73), voormalig bondscoach van Italië, won als trainer van AC Milan twee keer de Europa Cup 1.
"Als trainer ben ik altijd een groot volger en pleitbezorger geweest van het Nederlandse voetbal. Niet omdat ik werkte met grote voetballers als Marco van Basten, Frank Rijkaard en Ruud Gullit, mannen waaraan ik schatplichtig ben, maar met name omdat het Nederlandse voetbal voor een stijl staat die mij altijd heeft geïnspireerd.
De contouren van het huidige Ajax waren twee seizoenen geleden, toen ze de finale van de Europa League bereikten, al zichtbaar. Het elftal is veranderd, maar de waarde van dat seizoen, waarin Ajax zich bewust werd van de mogelijkheden, leidde mede tot de prestaties van nu.
Ajax is gegroeid, vooral op basis van de strategie. Strategie is een idee op lange termijn, beter dan tactiek, want tactiek is afgestemd op het opportunistische denken. De gedachte hoe te voetballen, in de stijl van Ajax, helpt de spelers tot een synergie te komen.
Wat Ajax dit seizoen heeft laten zien heeft mij goed gedaan, ik heb mij bijzonder vermaakt, het voetbal is een prachtig spektakel, vol bewustzijn en moed waarbij, door de voetbalideologie, het resultaat beter is dan de som der delen.
Dat geldt voor de spelers, die geholpen door de strategie boven zichzelf uit weten te stijgen en daarmee wordt ook het collectief beter. Daarbij vallen natuurlijk Frenkie de Jong en Matthijs de Ligt op, maar meer nog beviel mij Donny van de Beek.
In Italië is er veel lof over wat Ajax presteert. De algemene tendens is dat Ajax de halve finale heeft verdiend. In dit land bestaat er groot respect, bij mijzelf voorop, en ik hoop dat Ajax het ook tegen Tottenham Hotspur goed doet. De mogelijkheden zijn er, omdat Ajax de kracht van de filosofie heeft, en dat sterkt de spelers in de overtuiging dat zij iets kunnen presteren. Dat fundament van de strategie geeft rust en vertrouwen.
Belangrijker dan het directe resultaat is voor Ajax om te blijven wie ze zijn, trouw te blijven aan hun stijl en hun opvattingen over de manier van spelen. De cultuur van het offensieve en attractieve voetbal. Dat is ook een kwestie van eer.
Of Ajax de finale van de Champions League kan winnen? Ach, ik ben gelauwerd als trainer, heb overal mijn erkenning gekregen, sta hoog op de lijsten van de beste trainers ooit, samen met mensen als Rinus Michels, Alex Ferguson en Valeri Lobanovski, maar de kunst van het voorspellen versta ik niet. Misschien komt dat op mijn oude dag nog. Maar ik wens Ajax veel succes."
Chérif Ghemmour (56), Franse sportjournalist, schreef Johan Cruijff: Génie pop et despote.
"Er raast een grote golf van liefde voor Ajax door Frankrijk. Zo enthousiast heb ik de Fransen nog nooit gezien over deze club. Alle Franse clubs, die veel rijker zijn, gingen in Europa roemloos ten onder. De voorpagina van het magazine France Football is deze week volledig gewijd aan Ajax. Hoe is het in hemelsnaam mogelijk dat ze Real Madrid en Juventus versloegen?
In mijn land heb ik een kleine reputatie als Ajaxconnaisseur. Vrienden feliciteerden me, radiostations belden. Ze zeiden: 'Jij support de juiste club, dit is hoe voetbal gespeeld moet worden.' Ik volg Ajax op de voet. Als het lukt, kijk ik ook competitiewedstrijden. Dinsdag heb ik ze nog tegen Vitesse gezien, ze speelden erg goed.
In de jaren zeventig raakten mijn vrienden en ik in de ban van het glorieuze Ajax en natuurlijk de 'Orange Machine'. Met Nummer 14, leider Johan Cruijff. Of 'Krieff', zoals wij zeiden. In mijn boek vergelijk ik de spelers met rocksterren, met hun lange haar en bakkebaarden.
Nee, dat hebben De Ligt, De Jong en Van de Beek niet, haha. Maar ze zijn van exceptionele klasse. En net als vroeger zijn ze jong, knap, sympathiek en voor niemand bang. De Ajaxidentiteit blijft dezelfde. Altijd in beweging, vooruit voetballen, nooit terugspelen. Altijd op zoek naar meer doelpunten, show maken.
Ajax is wat mij betreft de favoriet tegen Tottenham Hotspur. Maar de finale? Ho, ho! Rustig aan! Begin er nog niet over. Natuurlijk droomt iedereen van Ajax-Barcelona, maar zoals Bob Dylan ooit zong: 'The chance won't come again. And don't speak too soon. For the wheel's still in spin'."
Simon Rolfes (37), 26-voudig Duits international en directeur sport bij Bayer Leverkusen.
"Bij Bayer Leverkusen nemen we dit jaar een voorbeeld aan Ajax. Hoe kun je met beperkte middelen tegen grootmachten als bijvoorbeeld Bayern München ten strijde trekken? Nou, zoals Ajax dus. Ajax domineert en inspireert. Elke voetballiefhebber in Duitsland wil naar Ajax kijken.
Voor mij zat de verrassing vooral in de uitduels in de Champions League. Real Madrid werd weggespeeld in het eigen Santiago Bernabéu en bij Juventus zat ik met open mond van verbazing te kijken. Ik dacht dat de Italianen, die de kunst van verdedigen meer dan wie ook verstaan, het niet meer zouden weggeven. Niets bleek minder waar en er zat geen procent geluk bij. Ajax dwong de overwinning af.
Ik denk dat Ajax over twee wedstrijden van Tottenham Hotspur kan winnen. Daarna wordt het een ander verhaal. Liverpool en Barcelona zijn zo goed. Al heeft Ajax het geloof in eigen kunnen en dat is het belangrijkste als je van een grootmacht wilt winnen. Als ze deze flow vasthouden is werkelijk alles mogelijk. Bovendien ontstaan in finales de mooiste verhalen.
Van onze trainer Peter Bosz heb ik veel over Ajax gehoord. De voetbalfilosofie van Bosz lijkt veel op die van Erik ten Hag. Beiden willen het publiek vermaken en de tegenstander onder druk zetten.
In de selectie van Ajax zitten veel interessante spelers voor Bayer Leverkusen. Daar kan ik verder geen uitspraken over doen, dat begrijp je. Maar hopelijk kunnen wij het kunstje van Ajax in de toekomst ook eens flikken.
Luke Edwards (41), Britse sportjournalist bij The Daily Telegraph, schreef een liefdesbrief aan Ajax.
"Een paar maanden geleden liep ik naar mijn chef op de sportredactie. 'We moeten Ajax gaan volgen, er staat iets bijzonders te gebeuren,' was mijn mededeling. Sindsdien volg ik alle wedstrijden in de Champions League. Het is boeiend en zinderend, elke keer opnieuw, maar de halve finale had ik niet verwacht.
In Engeland genieten we van het plezier dat Ajax uitstraalt. In Europa hebben we dat zo lang niet gezien. De club heeft zichzelf opnieuw uitgevonden en opnieuw opgebouwd met eigen bouwstenen. Liefde is vaak maar van tijdelijke aard, het voetbal heeft deze sprookjes nodig om ons verliefd te houden op het spel.
Ondanks de aanwezigheid van twee Engelse clubs in de halve finale van de Champions League hoop ik dat Ajax wint. Het Europese voetbal heeft een enorm probleem. Altijd bereiken dezelfde clubs de halve finales. Ajax doorbreekt dat zonder met geld te smijten. Dit team is heel speciaal. Ik heb mijn hele leven voetbal gekeken en dit is werkelijk uniek.
Helaas kan Ajax onmogelijk structureel strijden tegen clubs als Manchester City, Juventus en Barcelona. Maar laat ze alsjeblieft om de paar jaar terugkeren op dit podium.
In mijn liefdesbrief vergeleek ik dit Ajax met een vlinder. De levensloop
is identiek: prachtig, maar zo kort. Iedereen bewondert de schoonheid. Daarin schuilt ook meteen de tragiek. Over een paar weken is die prachtige vlinder vergaan en koesteren we nog slechts de herinnering aan beeldschoon voetbal."
Ja er zijn tientallen voorbeelden van geflopte spelers die teruggekeerd zijn naar Ajax he?quote:Op zaterdag 27 april 2019 14:42 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Die dan zegt: "ga maar, als je flopt kun je toch altijd terug".
0-1 is wel karig. Gewoon 1-3 of zo. Is te doen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:24 schreef TLC het volgende:
Als Ajax hetzelfde resultaat weet te behalen als West Ham vandaag...
Wel als je al die gastjes gaat terughalen he?quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja er zijn tientallen voorbeelden van geflopte spelers die teruggekeerd zijn naar Ajax he?
Klopt maar alsnog vind ik een compleet leeg shirt esthetisch minder ogen indien de bedrukking rekening houdt met het shirt. ABN Amro nog wel het beste voorbeeld.quote:Op zaterdag 27 april 2019 14:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat komt omdat jij het nooit hebt meegemaakt denk ik
Ik hoop die van 18/19 in het stadion mee te makenquote:Op zaterdag 27 april 2019 14:50 schreef Tarado het volgende:
[..]klopt ik heb alle EC1 finales van NL clubs tot nu toe gezien, die van 95 en 96 in het stadion
Veel uitgoals maken is wel nodig ja.quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:32 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
0-1 is wel karig. Gewoon 1-3 of zo. Is te doen.
Tsja, als je het niet wil begrijpen, dan niet.quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:32 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Wel als je al die gastjes gaat terughalen he?
quote:
quote:Op maandag 2 juli 2018 08:51 schreef PicoMMP het volgende:
Daley Blind![]()
Wat is er met onze scouting gebeurd?
Kenner.quote:
Altijd leuk om de paniek (en het getroll) te lezen rondom die eerste competitiewedstrijdquote:Op zaterdag 27 april 2019 15:46 schreef Dven het volgende:
PicoMMP ergens medio 2018 : Bankzitter (flop) Blind terughalenMISKOOP!!!! DAT SOORT GASSIES NIET TERUGHALEN!!
[..]
[..]
[..]
Kenner.
Duurt inderdaad vrij lang, hopelijk nog iets langer.quote:Op zaterdag 11 augustus 2018 20:15 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Dit kutseizoen duurt nu al tyfuslang. Ben er alweer helemaal klaar mee. Ten Hag tyf op.
Eerste half uur overleven en dan zie ik het wel zitten. Verwacht een super fel Tottenham dat er boven op zal zitten. Met een beetje pech verlies je daar de wedstrijd.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:04 schreef GwaiLow het volgende:
Dat Tottenham staat de laatste tijd redelijk vaak zwak te ballen, maar goed zo'n Champions League duel is uiteraard een totaal andere wedstrijd. Wat denken jullie? 50/50 ?
Vind hem nog steeds geen 20 miljoen waard.quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:46 schreef Dven het volgende:
PicoMMP ergens medio 2018 : Bankzitter (flop) Blind terughalenMISKOOP!!!! DAT SOORT GASSIES NIET TERUGHALEN!!
[..]
[..]
[..]
Kenner.
Zonder Blind hadden we niet zover gekomen dus de 16 miljoen er dik uitgehaald.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:23 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Vind hem nog steeds geen 20 miljoen waard.
Dat is niet te zeggen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:25 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zonder Blind hadden we niet zover gekomen dus de 16 miljoen er dik uitgehaald.
Kennerquote:Op zaterdag 27 april 2019 16:12 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Eerste half uur overleven en dan zie ik het wel zitten. Verwacht een super fel Tottenham dat er boven op zal zitten. Met een beetje pech verlies je daar de wedstrijd.
Daarom, overleven en het initiatief overnemen.
Nee. Maar dat heb je bij geen enkele speler. Het duo centraal is goud waard in ieder geval, zeker in de topwedstrijden.quote:
quote:
Sinkgraven is ook wel een verhaal apart, hoeveel speelminuten heeft hij in de competitie gemaakt eigenlijkquote:Op zaterdag 27 april 2019 16:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]![]()
Blind speelt fantastisch in de Champions League dit seizoen, zo sterk in Madrid en Turijn ook.
213 minuten over 8 wedstrijden.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:29 schreef dokter.knakworst het volgende:
[..]
Sinkgraven is ook wel een verhaal apart, hoeveel speelminuten heeft hij in de competitie gemaakt eigenlijk
Toch wel van waarde geweest in de Champions League, benieuwd of hij speelminuten krijgt tegen de Spursquote:Op zaterdag 27 april 2019 16:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
213 minuten over 8 wedstrijden.
Betekent niet dat een ander het minder had gedaan.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]![]()
Blind speelt fantastisch in de Champions League dit seizoen, zo sterk in Madrid en Turijn ook.
Tagliafico is wel vervangbaar inderdaad.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:35 schreef dokter.knakworst het volgende:
[..]
Toch wel van waarde geweest in de Champions League, benieuwd of hij speelminuten krijgt tegen de Spurs
Of je geeft gewoon je ongelijk toe met je debiele ego.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:36 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Betekent niet dat een ander het minder had gedaan.
Denk dat een Wöber, Viergever of Magallán het wel minder had gedaan.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:36 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Betekent niet dat een ander het minder had gedaan.
Denk het niet, tenzij Tagliafico geblesseerd uitvalt of rood krijgt.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:35 schreef dokter.knakworst het volgende:
[..]
Toch wel van waarde geweest in de Champions League, benieuwd of hij speelminuten krijgt tegen de Spurs
Daar heb je een punt jaquote:Op zaterdag 27 april 2019 16:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk het niet, tenzij Tagliafico geblesseerd uitvalt of rood krijgt.
Ik vind een Sanchez wel beter dan Blind bijvoorbeeld. En die is ook gescout.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Denk dat een Wöber, Viergever of Magallán het wel minder had gedaan.
Misschien niet als we Ramos daar hadden staan, dat klopt.
Vind ik niet helemaalquote:Op zaterdag 27 april 2019 16:43 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik vind een Sanchez wel beter dan Blind bijvoorbeeld. En die is ook gescout.
Blind is slimmer en voetballend beter, Sanchez was gewoon een beest!quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:43 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik vind een Sanchez wel beter dan Blind bijvoorbeeld. En die is ook gescout.
De Ligt is/wordt absolute wereldtop.quote:Op zaterdag 27 april 2019 17:04 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Blind is slimmer en voetballend beter, Sanchez was gewoon een beest!
Je kan Sanchez met de Ligt vergelijken denk ik, alleen is de Ligt een beest, voetballend vrij goed en redelijk tactisch slim.
Sinkie die gewoon tegen Juve overeind bleefquote:Op zaterdag 27 april 2019 16:29 schreef dokter.knakworst het volgende:
[..]
Sinkgraven is ook wel een verhaal apart, hoeveel speelminuten heeft hij in de competitie gemaakt eigenlijk
Zeker weten, knap van zo'n underdogquote:Op zaterdag 27 april 2019 18:06 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Sinkie die gewoon tegen Juve overeind bleefbriljant
SinkGod altijd in hem zien zittenquote:Op zaterdag 27 april 2019 18:06 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Sinkie die gewoon tegen Juve overeind bleefbriljant
Wat een KUTtrailerquote:Op zaterdag 27 april 2019 18:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
https://www.gids.tv/video(...)pectaculaire-trailer
Wat een trailer
Met het oog op plaatsing voor de CL van 19/20 is het misschien handiger als 'ie aankomende dinsdag zijn tweede elftal opstelt, dan krijgen de grote boys ook weer eens wat rust.quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:45 schreef TLC het volgende:
Volgens de coach van Tottenham lijden zijn spelers aan stress en vermoeidheid.
Nee joh.quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Poch is wel kampioen indekken. In principe zijn zij individueel gewoon beter
Indekken. Gasten gaan gewoon 100% vol gas erop klappen tegen ons. We zijn gewaarschuwd.quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:45 schreef TLC het volgende:
Heb er vertrouwen in! Son en Kane spelen in de eerstvolgende wedstrijd sowieso niet mee. Beide teams scoren & ajax win!quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:49 schreef Simmertje het volgende:
Indekken, worden gewoon 2 pittige wedstrijden.
Ajax gaat er tegen hun ook vol op klappen natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 april 2019 20:04 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Indekken. Gasten gaan gewoon 100% vol gas erop klappen tegen ons. We zijn gewaarschuwd.
Met de lange witte mouwenquote:Op zaterdag 27 april 2019 19:31 schreef Simmertje het volgende:
https://www.facebook.com/afcajax/videos/1393911753989502/
die clean jaren 70 shirts, zo mooi.
quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In Italië vinden ze de prestaties van Ajax ook erg leuk
Wat triest zegquote:Op zaterdag 27 april 2019 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In Italië vinden ze de prestaties van Ajax ook erg leuk
Ook allemaal mensen daar in het publiek met een Ajaxshirtje aanquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:32 schreef Simmertje het volgende:
heerlijk haha. Heb een Inter maat van mij die aangegeven heeft dat ze echt bang waren voor een CL winst van een Juve.
Ook wel een beetje zo, aangezien Inter er zelf is uitgegooid omdat ze niet thuis van PSV konden winnen (lol)quote:
Gaan we eindelijk Eriksen zijn gezicht van zijn hoofd afsnijden?quote:Op zaterdag 27 april 2019 18:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
https://www.gids.tv/video(...)pectaculaire-trailer
Wat een trailer
Indekken 2.0quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:45 schreef TLC het volgende:
Moeilijk te zeggen, Tottenham legt de laatste tijd inderdaad echt verschrikkelijke zaad potten op de mat. Maar die gasten zijn allemaal topfit en kunnen 90 minuten lang af jagen. Heel ander team dan Juventus en Real Madrid. Ik moet het nog maar zien.quote:Op zaterdag 27 april 2019 16:04 schreef GwaiLow het volgende:
Dat Tottenham staat de laatste tijd redelijk vaak zwak te ballen, maar goed zo'n Champions League duel is uiteraard een totaal andere wedstrijd. Wat denken jullie? 50/50 ?
Sink is ook best een goede speler, alleen normaal gesproken voor op het middenveld ergens. Alleen tja...het niveau wat Ajax op dit moment nastreeft, daar zal hij vast niet in meekomen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 18:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
SinkGod altijd in hem zien zitten
Ze gaan er een man op man gevecht van maken.quote:Op zondag 28 april 2019 09:13 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen, Tottenham legt de laatste tijd inderdaad echt verschrikkelijke zaad potten op de mat. Maar die gasten zijn allemaal topfit en kunnen 90 minuten lang af jagen. Heel ander team dan Juventus en Real Madrid. Ik moet het nog maar zien.
Als Ajax gewoon weer aan voetballen toekomt zoals vorige wedstrijden pak je ze gewoon, maar ik ben juist bang dat het tegen Tottenham op 1 of andere manier lastig gaat worden om in je eigen spel te komen.
Klopt ja. Ze presteren ook goed tegen City - een enigszins vergelijkbaar maar beter team dan Ajax.quote:Op zondag 28 april 2019 09:13 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen, Tottenham legt de laatste tijd inderdaad echt verschrikkelijke zaad potten op de mat. Maar die gasten zijn allemaal topfit en kunnen 90 minuten lang af jagen. Heel ander team dan Juventus en Real Madrid. Ik moet het nog maar zien.
Als Ajax gewoon weer aan voetballen toekomt zoals vorige wedstrijden pak je ze gewoon, maar ik ben juist bang dat het tegen Tottenham op 1 of andere manier lastig gaat worden om in je eigen spel te komen.
dat zou gunstig zijn maar ze kunnen zelf ook best aardig voetballen hoor, waarom Ajax opeens favoriet is ontgaat mij een beetjequote:Op zondag 28 april 2019 10:21 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ze gaan er een man op man gevecht van maken.
Ajax daadwerkelijk licht favoriet bij de bookies. Enerzijds door de hype, anderzijds doordat Spurs wat spelers mist. En meer rust hebben is ook een voordeel natuurlijk.quote:Op zondag 28 april 2019 10:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat zou gunstig zijn maar ze kunnen zelf ook best aardig voetballen hoor, waarom Ajax opeens favoriet is ontgaat mij een beetje
Ik vermoed ook dat, in tegenstelling tot Real en Juve, Spurs er alles op richt om Ajax niet hun eigen spel te laten spelen.quote:Op zondag 28 april 2019 09:13 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Juve deed dat toch ook, alleen lukte het nietquote:Op zondag 28 april 2019 10:48 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ik vermoed ook dat, in tegenstelling tot Real en Juve, Spurs er alles op richt om Ajax niet hun eigen spel te laten spelen.
Sinkgraven is vooral geen linksback, die heeft nooit echt de kans gehad om zich als middenvelder te ontwikkelen.quote:Op zondag 28 april 2019 10:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Sink heeft zich helaas niet doorontwikkeld. Ik heb hem en Ödegaard vaak bij Heerenveen aan het werk gezien, en dan was sinkgraven bij Heerenveen een betere speler, leek een groter talent. Alleen Ödegaard zet een volgende stap dit jaar bij Vitesse, en die is bij sinkgraven uitgebleven.
Eerste helft in Turijn lukte ze dat aardig.quote:Op zondag 28 april 2019 11:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Juve deed dat toch ook, alleen lukte het niet
Denk niet dat Spurs een andere tactiek gaat spelen, sowieso spelen ze altijd het zelfde spelletje. Je kunt ze als Ajax niet op een beter moment treffen dan nu, al is Moura ook goed in vorm nu en speelt Eriksen al maandenlang als een baas.quote:Op zondag 28 april 2019 10:48 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ik vermoed ook dat, in tegenstelling tot Real en Juve, Spurs er alles op richt om Ajax niet hun eigen spel te laten spelen.
inderdaad, 2e helft niet meer, maar dat is het dus, iedere ploeg past zich aan aan de tegenstander, waar liggen de mogelijkheden, de ruimtes en de zwaktesquote:Op zondag 28 april 2019 11:10 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Eerste helft in Turijn lukte ze dat aardig.
Ik weet nog hoe allemaal mensen op hun achterste poten stonden omdat Ten Hag ook aanpassingen deed aan de tegenstander.quote:Op zondag 28 april 2019 11:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
inderdaad, 2e helft niet meer, maar dat is het dus, iedere ploeg past zich aan aan de tegenstander, waar liggen de mogelijkheden, de ruimtes en de zwaktes
ja onbegrijpelijk en dan hebben ze het er vaak over dat Cruijff dat nooit deed terwijl die koning aanpassen wasquote:Op zondag 28 april 2019 12:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik weet nog hoe allemaal mensen op hun achterste poten stonden omdat Ten Hag ook aanpassingen deed aan de tegenstander.
Ondanks mijn bizarre kater word ik hier weer helemaal hyped vanquote:
Ja is toch juist slim om de zwaktes uit te buiten van je tegenstander, hoef je je eigen filosofie ook niet mee om te gooien zoals blijktquote:Op zondag 28 april 2019 12:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja onbegrijpelijk en dan hebben ze het er vaak over dat Cruijff dat nooit deed terwijl die koning aanpassen was
nee het wordt gewoon verkeerd uitgelegd, aanpassen betekent niet hetzelfde als verdedigenquote:Op zondag 28 april 2019 12:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja is toch juist slim om de zwaktes uit te buiten van je tegenstander, hoef je je eigen filosofie ook niet mee om te gooien zoals blijkt
Klopt, het is gewoon anticiperen op patronen van je tegenstander om ze zo voor te kunnen zijn. Het getuigt van amateurisme om je niet aan te passen in de knock-out fase van de CL.quote:Op zondag 28 april 2019 12:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee het wordt gewoon verkeerd uitgelegd, aanpassen betekent niet hetzelfde als verdedigen
Altijd als ik dat "JA JA BLAH BLAH" hoor voel ik dat nu ookquote:Op zondag 28 april 2019 12:10 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ondanks mijn bizarre kater word ik hier weer helemaal hyped van
Kan juist een aanvallende kracht worden ja, gelukkig ziet Ten Hag dat ook.quote:Op zondag 28 april 2019 12:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee het wordt gewoon verkeerd uitgelegd, aanpassen betekent niet hetzelfde als verdedigen
Dat is echt genot inderdaad, ze hadden bij alle poulewedstrijden in de CL al zo'n filmpje gemaakt maar die werd niet gepubliceerd. Zat er op te wachten, tekst is ook vrij treffendquote:Op zondag 28 april 2019 12:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Altijd als ik dat "JA JA BLAH BLAH" hoor voel ik dat nu ook
[..]
Kan juist een aanvallende kracht worden ja, gelukkig ziet Ten Hag dat ook.
Mensen die Ten Hag eruit wilden na zijn gelijke spel tegen Heracles in de eerste speelronde
Dolberg maakt toch wel mooie goalsquote:
Hopelijk tegen Tottenham weer een mooi filmpje.quote:Op zondag 28 april 2019 12:20 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dat is echt genot inderdaad, ze hadden bij alle poulewedstrijden in de CL al zo'n filmpje gemaakt maar die werd niet gepubliceerd. Zat er op te wachten, tekst is ook vrij treffend
Ik ook niet met Sanchez, het was maar één seizoen toch? Zonder hem echter was die finale nooit gehaald.quote:Op zondag 28 april 2019 13:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk tegen Tottenham weer een mooi filmpje.
Zal wel een verwijzing komen naar Vertonghen, Alderweireld en Eriksen. Misschien Sanchez ook, maar daar heb ik niet zoveel mee.
Die gaan niet meedoen hoop ik. Ziyech en Mazraoui kunnen het zich in elk geval niet veroorloven.quote:Op zondag 28 april 2019 14:03 schreef Itisbangin het volgende:
Ander interessant iets; de moslimbroeders in ons team hebben vanaf 6 mei Ramadan. Gaat dat nog invloed hebben op het kampioenschap en de CL-prestaties?
Het is te hopen dat ze die sprookjes even aan de kant zetten voor een iets realistischer sprookje: het binnenhalen van de Champions League.quote:Op zondag 28 april 2019 14:03 schreef Itisbangin het volgende:
Ander interessant iets; de moslimbroeders in ons team hebben vanaf 6 mei Ramadan. Gaat dat nog invloed hebben op het kampioenschap en de CL-prestaties?
Klopt, maar één seizoen er geweest en toen het tegen zat forceerde hij meteen een breuk met de club ipv nog loyaal zijn. Moet hij weten verder, maar daarom heb ik er niet echt gevoel bij.quote:Op zondag 28 april 2019 14:05 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik ook niet met Sanchez, het was maar één seizoen toch? Zonder hem echter was die finale nooit gehaald.
Sanchez of Viergever.quote:Op zondag 28 april 2019 14:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt, maar één seizoen er geweest en toen het tegen zat forceerde hij meteen een breuk met de club ipv nog loyaal zijn. Moet hij weten verder, maar daarom heb ik er niet echt gevoel bij.
Die Noren voelen natuurlijk ook al aan dat Odegaard naar Ajax gaatquote:Op zaterdag 27 april 2019 20:39 schreef manny het volgende:
Zit in noorwegen. Gewoon 20 minuten vol Ajax op tv bij het sportprogramma op zaterdagavond om 20.30. Analyse van het team en interview met Donny en Erik. Mooi om te zien.
Dit is niet echt een dilemma natuurlijk, Sanchez is beterquote:
Ze zijn behoorlijk gefocust op de premier leaugue hier; maar wat Ajax nu doet dat zien ze zeker. En ze vinden het mooi dat we uit een klein land komen. Ik train standaard in Ajax shirt hier en vorige week veel felicitaties en complimenten.quote:Op zondag 28 april 2019 14:58 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Die Noren voelen natuurlijk ook al aan dat Odegaard naar Ajax gaat
Mooi land om te wonen. Ik keek mijn ogen uit daar.quote:Op zondag 28 april 2019 15:04 schreef manny het volgende:
[..]
Ze zijn behoorlijk gefocust op de premier leaugue hier; maar wat Ajax nu doet dat zien ze zeker. En ze vinden het mooi dat we uit een klein land komen. Ik train standaard in Ajax shirt hier en vorige week veel felicitaties en complimenten.
Odegaard is de hoop in bange dagen voor die Noren. 2 jaar geleden zonden ze op een gegeven moment zelfs een paar wedstrijden van Heerenveen uit...
Mooie vrouwen ook. Noorwegen en Ijsland is allemaal heerlijk spul wat er rondloopt.quote:Op zondag 28 april 2019 15:08 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Mooi land om te wonen. Ik keek mijn ogen uit daar.
Ze mogen toch ook later die ramadan doen?quote:Op zondag 28 april 2019 14:07 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Die gaan niet meedoen hoop ik. Ziyech en Mazraoui kunnen het zich in elk geval niet veroorloven.
Dat ze iig zonsondergang in Mekka aanhouden, en niet hier.quote:Op zondag 28 april 2019 14:03 schreef Itisbangin het volgende:
Ja ik zag hem eerst ook niet hoor.quote:Op zondag 28 april 2019 21:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh, die vind ik niet zo geslaagd dan.
We zijn geen Feyenoordquote:Op maandag 29 april 2019 08:07 schreef mokkiemok het volgende:
vraagje tussendoor, is er eigenlijk een dvd van de europa league finale (road to) gekomen?
of van dat jaar an sich
als ik feyenoord supporter zou zijn, zou ik nu zeggen : "nee, wij zouden hem winnen".quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
Godver dat wordt dus een matige Ziyech, Mazraoui en Veltman tegen Barca.quote:Op zondag 28 april 2019 14:03 schreef Itisbangin het volgende:
Veltman is moslim, Wut?quote:Op maandag 29 april 2019 08:15 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Godver dat wordt dus een matige Ziyech, Mazraoui en Veltman tegen Barca.
Niet dat ik weet. Wat is je punt?quote:
Momenteel onze beste rechtsbackquote:
Welnee, topsporters mogen gewoon dagen overslaan en die later inhalen.quote:Op maandag 29 april 2019 08:15 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Godver dat wordt dus een matige Ziyech, Mazraoui en Veltman tegen Barca.
Het is nog altijd hip om Veltman af te zeiken ofzo. Lekker allemaal elkaar napraten.quote:Op maandag 29 april 2019 08:28 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Veltman > Mazraoui
Alleen iemand met oogkleppen ziet dat niet
twitter:MikeVerweij twitterde op maandag 29-04-2019 om 08:00:57Real staat open voor verhuur van Ødegaard https://t.co/22L74dprRo via @telegraaf #Ajax reageer retweet
aanvankelijk zou ik zeggen verhuur, niet doen.quote:Op maandag 29 april 2019 08:34 schreef Tarado het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op maandag 29-04-2019 om 08:00:57Real staat open voor verhuur van Ødegaard https://t.co/22L74dprRo via @:telegraaf #Ajax reageer retweet
Ik baalde toen Veltman terugkwam in de selectie. Maar ik moet zeggen dat ie veel beter is dan voorheen. Minder domme fouten, minder kaarten. Soms speelt hij me iets te veel breed/achteruit, maar het is veel beter dan voorheen.quote:Op maandag 29 april 2019 08:32 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Het is nog altijd hip om Veltman af te zeiken ofzo. Lekker allemaal elkaar napraten.
ik denk niet dat hij opeens beter is geworden, het elftal wel, hij was voor z'n blessure gewoon de pispaal mede omdat hij aanvoerder was in een vervelende periode.quote:Op maandag 29 april 2019 08:38 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik baalde toen Veltman terugkwam in de selectie. Maar ik moet zeggen dat ie veel beter is dan voorheen. Minder domme fouten, minder kaarten. Soms speelt hij me iets te veel breed/achteruit, maar het is veel beter dan voorheen.
Hij valt me alleszins mee sinds hij terug is. Ik heb op het moment inderdaad meer vertrouwen in hem dan in Mazraoui.quote:Op maandag 29 april 2019 08:32 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Het is nog altijd hip om Veltman af te zeiken ofzo. Lekker allemaal elkaar napraten.
Ben ook geen fan van een speler huren, zeker met de financiële die wij hebben. Aan de andere kant gaan we waarschijnlijk zoveel spelers kwijtraken dat dit misschien wel een mooie tussentijdse oplossing is.quote:Op maandag 29 april 2019 08:36 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
aanvankelijk zou ik zeggen verhuur, niet doen.
maar zou gaan om tweejarig, en het kost je op deze manier ook veel minder, schiet hij dan de winnende erin waardoor je een ronde verder komt in de CL, dan is het prima. zakt hij door de mand, heeft hij ook niks gekost.
zeer moeilijke keus, maar tweejarig zou prima zijn als Overmars echt niks beters kan vinden.
ik denk dat Veltman beter is dan hij toen was, zoals hij nu speelt is dichter bij zijn niveau. als je hele team kut is(dat was toen ook redelijk zo) dan ga je zelf ook niet goed spelen.quote:Op maandag 29 april 2019 08:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik denk niet dat hij opeens beter is geworden, het elftal wel, hij was voor z'n blessure gewoon de pispaal mede omdat hij aanvoerder was in een vervelende periode.
Blijft natuurlijk wel een situatie dat je een selectieplek bezet houdt waardoor er sowieso 1 eigen Ajaxspeler niet aan spelen toekomt.quote:Op maandag 29 april 2019 08:36 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
aanvankelijk zou ik zeggen verhuur, niet doen.
maar zou gaan om tweejarig, en het kost je op deze manier ook veel minder, schiet hij dan de winnende erin waardoor je een ronde verder komt in de CL, dan is het prima. zakt hij door de mand, heeft hij ook niks gekost.
zeer moeilijke keus, maar tweejarig zou prima zijn als Overmars echt niks beters kan vinden.
daarom zeg ik, alleen als je niks beters kan vinden.quote:Op maandag 29 april 2019 08:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Blijft natuurlijk wel een situatie dat je een selectieplek bezet houdt waardoor er sowieso 1 eigen Ajaxspeler niet aan spelen toekomt.
dat is dus wat ik zeg, het elftal is beter, kan me niet voorstellen dat hij in het ziekenhuis wonderpilletjes heeft gehadquote:Op maandag 29 april 2019 08:42 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik denk dat Veltman beter is dan hij toen was, zoals hij nu speelt is dichter bij zijn niveau. als je hele team kut is(dat was toen ook redelijk zo) dan ga je zelf ook niet goed spelen.
Maar momenteel hebben we niet iemand in Jong rondlopen die het meteen kan opvangen. Het kunnen misschien precies die 2 jaar zijn die een Gravenberch of Unuvar nodig heeft om zich in het eerste te spelen.quote:Op maandag 29 april 2019 08:45 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
daarom zeg ik, alleen als je niks beters kan vinden.
Als hij niemand in de weg loopt, is het natuurlijk een prima "aankoop".
maar huren zou nooit de voorkeur moeten hebben.
heeft natuurlijk wel wat domme fouten gemaakt, en die zijn niet allemaal omdat de rest zo kut was.quote:Op maandag 29 april 2019 08:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is dus wat ik zeg, het elftal is beter, kan me niet voorstellen dat hij in het ziekenhuis wonderpilletjes heeft gehad
exact, en odegaard kan net als ziyech ook op meerder plekken spelen.quote:Op maandag 29 april 2019 08:48 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Maar momenteel hebben we niet iemand in Jong rondlopen die het meteen kan opvangen. Het kunnen misschien precies die 2 jaar zijn die een Gravenberch of Unuvar nodig heeft om zich in het eerste te spelen.
natuurlijk maar ik weet nog wel dat hij toen vaak in 2-1 situaties kwam omdat het middenveld de zaak liet lopenquote:Op maandag 29 april 2019 08:48 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
heeft natuurlijk wel wat domme fouten gemaakt, en die zijn niet allemaal omdat de rest zo kut was.
is een mooie uitslag voor een uitwedstrijdquote:Op maandag 29 april 2019 09:07 schreef Simmertje het volgende:
36 uur nog jongens. Ik vind het heel lastig inschatten deze wedstrijd, enorm wisselvallige ploeg dat Tottenham. Heb ze dit jaar geweldige wedstrijden zien spelen, maar ook echt zwaar dramatische. Iets in mij zegt dat het 2-2 wordt
ik ga er in, net als tegen juve en madrid. Hoop op veel, verwacht niets.quote:Op maandag 29 april 2019 09:07 schreef Simmertje het volgende:
36 uur nog jongens. Ik vind het heel lastig inschatten deze wedstrijd, enorm wisselvallige ploeg dat Tottenham. Heb ze dit jaar geweldige wedstrijden zien spelen, maar ook echt zwaar dramatische. Iets in mij zegt dat het 2-2 wordt
Niet als Son er in de Arena weer staat. Doe mij toch maar die 1-2 of 1-3 zelfs.quote:Op maandag 29 april 2019 09:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
is een mooie uitslag voor een uitwedstrijd
dan ben ik een par dagen niet aanspreekbaar hoor.quote:Op maandag 29 april 2019 09:39 schreef PicoMMP het volgende:
Ik heb al een week lang 1-3 in mijn hoofd
Dan nog is investeren in een speler beter om die dan vervolgens na twee jaar weer door te verkopen.quote:Op maandag 29 april 2019 08:48 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Maar momenteel hebben we niet iemand in Jong rondlopen die het meteen kan opvangen. Het kunnen misschien precies die 2 jaar zijn die een Gravenberch of Unuvar nodig heeft om zich in het eerste te spelen.
Same, maar alles in mij zegt dat verlies gewoon de meest reële optie is. Net als tegen Bayern, Benfica, Real en Juvequote:Op maandag 29 april 2019 09:39 schreef PicoMMP het volgende:
Ik heb al een week lang 1-3 in mijn hoofd
Ik zet morgen een betje op Tottenham, 2.66x inzet. Als Ajax dan verliest heb ik in ieder geval nog een leuk bedragje en als het verlies met 3-2 of zo is, zijn er nog volop kansenquote:Op maandag 29 april 2019 09:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Same, maar alles in mij zegt dat verlies gewoon de meest reële optie is. Net als tegen Bayern, Benfica, Real en Juve
Odegaard is wel een goede om erbij te hebben imo, dus ik kan mij voorstellen dat iets beters wellicht niet te vinden is.quote:Op maandag 29 april 2019 09:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dan nog is investeren in een speler beter om die dan vervolgens na twee jaar weer door te verkopen.
Dat het nog niet wettelijk verboden is om de telegraaf een krant te noemen is mij een raadsel.quote:
Als een speler je team echt beter maakt, dan is huren wel een optie. In principe is het vergelijkbaar met een oudere ervaren speler kopen, die je naar alle waarschijnlijkheid niet meer voor hetzelfde bedrag kan verkopen (uitzonderingen dit seizoen daarbuiten gelaten). Die houdt ook een plek in je selectie bezet, levert niks meer op, maar als je daardoor de rest van het team beter maakt blijft het een goede investering. Als je met Odegaard een leuk draaiend middenveld hebt, worden andere spelers vanzelf ook weer meer waard. De Ligt is in theorie ook alleen maar meer waard geworden door de komst van Blind en Tadic, zonder die twee waren we (naar alle waarschijnlijkheid) niet zo ver gekomen als nu.quote:Op maandag 29 april 2019 08:45 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
daarom zeg ik, alleen als je niks beters kan vinden.
Als hij niemand in de weg loopt, is het natuurlijk een prima "aankoop".
maar huren zou nooit de voorkeur moeten hebben.
precies, al denk ik dat we op Tadic gewoon winst gaan maken.quote:Op maandag 29 april 2019 09:57 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Als een speler je team echt beter maakt, dan is huren wel een optie. In principe is het vergelijkbaar met een oudere ervaren speler kopen, die je naar alle waarschijnlijkheid niet meer voor hetzelfde bedrag kan verkopen (uitzonderingen dit seizoen daarbuiten gelaten). Die houdt ook een plek in je selectie bezet, levert niks meer op, maar als je daardoor de rest van het team beter maakt blijft het een goede investering. Als je met Odegaard een leuk draaiend middenveld hebt, worden andere spelers vanzelf ook weer meer waard. De Ligt is in theorie ook alleen maar meer waard geworden door de komst van Blind en Tadic, zonder die twee waren we (naar alle waarschijnlijkheid) niet zo ver gekomen als nu.
Tadic is inderdaad die uitzondering, dat had ik niet meer verwacht bij de aankoop. Ik ben ook heel benieuwd als dit elftal straks volledig verkocht is, of iedereen het uiteindelijk wel gaat redden. Nu draait het als een trein, maar als je straks in een ander elftal, andere speelwijze en andere druk terecht komt (je moet presteren i.p.v. alles wat we verder komen is extra) ben ik benieuwd of iedereen dat gaat redden.quote:Op maandag 29 april 2019 10:01 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
precies, al denk ik dat we op Tadic gewoon winst gaan maken.
ik zie blind bij ajax zijn carriere eindigen.
ik ben gewoon thuis, ruimte zat overigens.quote:Op maandag 29 april 2019 10:05 schreef Tjacka het volgende:
Is er iemand nog thuis in Nederland en heeft nog ruimte in zijn tas over?
Oh nee ik bedoelde ruimte voor de drie punten.quote:Op maandag 29 april 2019 10:05 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik ben gewoon thuis, ruimte zat overigens.
kan je er nog een pilsje bij krijgen ook.
neem ik met alle liefde voor ze mee.quote:Op maandag 29 april 2019 10:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh nee ik bedoelde ruimte voor de drie punten.
Ik ook.quote:Op maandag 29 april 2019 10:08 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
neem ik met alle liefde voor ze mee.
póh ik krijg toch wel met de minuut meer spanning nu.
komt omdat ze nu al echt twee keer hebben laten zien iedereen aan te kunnen. en als ze nu winnen is die finale wel heel dicht bij.quote:Op maandag 29 april 2019 10:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ook.
Straks vliegen. Echt een enorme pijn in mijn buik die ik nog nooit voor een tripje heb gehad lol.
natuurlijk is het een utopie, maar als het vanavond 3 of 4 nul is voor ajax, dan denk ik niet dat ik volgende week meer spanning heb dan nu. dat gaat dit ajax dan niet meer weg geven.quote:Op maandag 29 april 2019 10:10 schreef Simmertje het volgende:
De echte zenuwen gaan pas volgende week komen in de Arena, zeker als we morgen een goede uitslag neerzetten. Denk dat dit echt een avond kan gaan worden a la 15 mei 2011, epische proporties.
Tegen wie speelt Ajax vanavond?quote:Op maandag 29 april 2019 10:11 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
natuurlijk is het een utopie, maar als het vanavond 3 of 4 nul is voor ajax, dan denk ik niet dat ik volgende week meer spanning heb dan nu. dat gaat dit ajax dan niet meer weg geven.
oops haha, zal de spanning wel zijn. ik slaap niet meer tot de wedstrijd waarschijnlijk, dus voor mij is het vanavond al.quote:
Het geeft aan dat het geen geluk is maar echt dankzij goed beleid. Andere trainer, andere sterkhouders en het toch flikken. Alleen jammer dat het niveau zo schommelt en dat de ondergrens altijd zo laag is. Met een gerust hart naar een wedstrijd van Ajax kijken is er nog altijd niet vaak bij.quote:Op maandag 29 april 2019 10:12 schreef Simmertje het volgende:
Besef trouwens ook even dat wanneer we de finale halen dit betekent dat we verdomme 2 Europese finales hebben gehad in 2 jaar tijd. Had dit tegen mij gezegd na het verloren kampioenschap bij de Graafschap en ik had je uitgelachen
toch heb ik liever zo'n schommelend seizoen als ajax, dan de stabiele 7tjes wedstrijden van bijvoorbeeld psv.quote:Op maandag 29 april 2019 10:19 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Het geeft aan dat het geen geluk is maar echt dankzij goed beleid. Andere trainer, andere sterkhouders en het toch flikken. Alleen jammer dat het niveau zo schommelt en dat de ondergrens altijd zo laag is. Met een gerust hart naar een wedstrijd van Ajax kijken is er nog altijd niet vaak bij.
Klopt. Ondergrens hoeft ook nog niet eens een 7 te zijn. Als het maar geen 4 of lager is zoals nu vaak het geval.quote:Op maandag 29 april 2019 10:24 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
toch heb ik liever zo'n schommelend seizoen als ajax, dan de stabiele 7tjes wedstrijden van bijvoorbeeld psv.
Wat een mega debiel ben jijquote:Op maandag 29 april 2019 10:22 schreef SaskiaR het volgende:
Ik ga niet eens durven te kijken... vraag wel een vriendin om me te appen als Ajax scoort, misschien dat ik dan de tv aanzet
Daarnaast valt het wel mee dit jaar, je kunt niet 34 wedstrijden top zijn. Het is dat PSV gewoon alles blijft winnen ook, normaal gesproken was je allang kampioen geweest. De 6-2 tegen Feyenoord is het enige echte smetje op dit seizoen. Maar fuck mijn feyenoord collega's altijd met de theorie dat deze wedstrijd de ommekeer was, dat we door die wedstrijd nu deze successen hebben. Vinden ze niet leukquote:Op maandag 29 april 2019 10:24 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
toch heb ik liever zo'n schommelend seizoen als ajax, dan de stabiele 7tjes wedstrijden van bijvoorbeeld psv.
Helpt wel mee dat we al wraak hebben genomen in de beker. Daardoor kunnen ze er totaal niet meer mee kokketeren. Al zal "helemaal niets" wel weer klinken mocht Ajax geen enkele prijs pakken.quote:Op maandag 29 april 2019 10:29 schreef Simmertje het volgende:
[..]
De 6-2 tegen Feyenoord is het enige echte smetje op dit seizoen. Maar fuck mijn feyenoord collega's altijd met de theorie dat deze wedstrijd de ommekeer was, dat we door die wedstrijd nu deze successen hebben. Vinden ze niet leuk
Bedankt hoorquote:
quote:“Ik hoop het, dat zou ik mooi vinden. Volgens mij heeft Carel al laten zien dat hij meer dan goed genoeg is voor Ajax 1. Ik denk dat hij een speler is met heel veel potentie. Hij heeft het aan het begin van dit seizoen ook heel goed gedaan in de wedstrijden waarin hij speelde, dus ik denk dat hij het zeker makkelijk aankan”, zegt De Jong
een ekte ekte supporterquote:Op maandag 29 april 2019 10:22 schreef SaskiaR het volgende:
Ik ga niet eens durven te kijken... vraag wel een vriendin om me te appen als Ajax scoort, misschien dat ik dan de tv aanzet
eerst GoT zometeen, of niet!quote:Op maandag 29 april 2019 10:35 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Bedankt hoorik ben gewoon net zo zenuwachtig als jij, maar ja, iedereen reageert anders he
![]()
Veel plezier daar in elk geval!
eiting vervanger voor frenkie, HAHAHHAHAHA neequote:Op maandag 29 april 2019 10:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Opvolger voor Frenkie is al in huis aldus Frenkie
[..]
Je gaat geen kloon van Frenkie vinden...quote:Op maandag 29 april 2019 10:44 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
eiting vervanger voor frenkie, HAHAHHAHAHA nee
Eiting heeft mij nog nooit kunnen bekoren, heeft echt het niveau niet.quote:Op maandag 29 april 2019 10:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je gaat geen kloon van Frenkie vinden...
Dat we dat nog zouden gaan zeggen.quote:Op maandag 29 april 2019 10:53 schreef Simmertje het volgende:
Enige vraag is Veltman of Mazraoui? Op dit moment heb ik een wat veiliger gevoel bij Veltman.
ik zie twee scenarios voor ten hag.quote:Op maandag 29 april 2019 10:53 schreef Simmertje het volgende:
Enige vraag is Veltman of Mazraoui? Op dit moment heb ik een wat veiliger gevoel bij Veltman.
een dingetje dat hier al 3 keer voorbij gekomen is.quote:Op maandag 29 april 2019 11:08 schreef Simmertje het volgende:
Nog een dingetje trouwens, Ramadan begint aanstaande maandag. Mag toch hopen dat Ziyech en Mazraoui dit uitstellen tot na het seizoen.
Lui bunkeren zichzelf vol na 18.00 toch? Hypocriet als ik weet niet wat, maar ze zouden eventueel weer op energie moeten komen.quote:Op maandag 29 april 2019 11:08 schreef Simmertje het volgende:
Nog een dingetje trouwens, Ramadan begint aanstaande maandag. Mag toch hopen dat Ziyech en Mazraoui dit uitstellen tot na het seizoen.
Oh excuses, dit weekend afwezig geweestquote:Op maandag 29 april 2019 11:10 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
een dingetje dat hier al 3 keer voorbij gekomen is.
die kunnen/mogen/zullen dat later inhalen.
doe mij maar 0-5 maar of dat het gaat worden is wat andersquote:Op maandag 29 april 2019 09:24 schreef Timooon het volgende:
[..]
Niet als Son er in de Arena weer staat. Doe mij toch maar die 1-2 of 1-3 zelfs.
is afhankelijk van hoe ze er zelf over denken, geen idee hoe strict die thuis zijnquote:Op maandag 29 april 2019 11:10 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
een dingetje dat hier al 3 keer voorbij gekomen is.
die kunnen/mogen/zullen dat later inhalen.
ramadan inhalen is heel gewoon hoor.quote:Op maandag 29 april 2019 11:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
is afhankelijk van hoe ze er zelf over denken, geen idee hoe strict die thuis zijn
ja maar dat hangt dus van de persoon af, zo'n Salah van Liverpool zie ik dat niet doenquote:Op maandag 29 april 2019 11:12 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ramadan inhalen is heel gewoon hoor.
dat zou ik niet weten.quote:Op maandag 29 april 2019 11:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja maar dat hangt dus van de persoon af, zo'n Salah van Liverpool zie ik dat niet doen
Gaan ze niet doenquote:Op maandag 29 april 2019 11:08 schreef Simmertje het volgende:
ze moeten ergens over zeiken en daar is vrij weinig ruimte voor momenteelquote:Op maandag 29 april 2019 11:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik word overigens moe van alle kritiek op Dolberg. Het lijkt alsof alle voetbal'commentatoren' en 'analytici' collectief hebben afgesproken om hun pijlen op hem te richten.
napraten van elkaar, niks mis met dolberg, zit gewoon in een dipje. afwachten hoe hij er uit komt.quote:Op maandag 29 april 2019 11:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik word overigens moe van alle kritiek op Dolberg. Het lijkt alsof alle voetbal'commentatoren' en 'analytici' collectief hebben afgesproken om hun pijlen op hem te richten.
Dolberg is wel wat minder en vorm en bij hem oogt het dan ook al snel wat lusteloos. Groot verschil op het oog met Huntelaar. Zag gister een compilatiefilmpje van die 160 goals, zaten veel mooie goals van hem bij.quote:Op maandag 29 april 2019 11:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Eens, ik zag gisteren een filmpje voorbij komen met de doelpunten van dit seizoen en daar zaten een paar hele goede bij van Dolberg.quote:Op maandag 29 april 2019 11:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is echt verschrikkelijk haha, gelukkig heb ik behoorlijk wat vrijheid op kantoor. Ik wil alles volgen, af en toe start ik nog even de radio verslagen opquote:Op maandag 29 april 2019 11:26 schreef Mestreech1990 het volgende:
Concentratie op het werk zit toch wel op een dieptepunt momenteel, kan niet wachtent tot morgenavond. Ik denk dat het een gelijkopgaande strijd gaat worden met een 1-1 of 2-2 als uitslag.
Heel vies jaquote:Op maandag 29 april 2019 10:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ziyech weer met een strak kapsel
Maar zijn afwerking is nog van topniveau op vorige wedstrijd na. De bal die hij aannam en uit draai schoot enkele wedstrijden terug was echt heel erg goed. Enig nadeel is dat hij niet echt heel actief is in drukzetten.quote:Op maandag 29 april 2019 11:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dolberg is wel wat minder en vorm en bij hem oogt het dan ook al snel wat lusteloos. Groot verschil op het oog met Huntelaar. Zag gister een compilatiefilmpje van die 160 goals, zaten veel mooie goals van hem bij.
Eens.quote:Op maandag 29 april 2019 11:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar zijn afwerking is nog van topniveau op vorige wedstrijd na. De bal die hij aannam en uit draai schoot enkele wedstrijden terug was echt heel erg goed. Enig nadeel is dat hij niet echt heel actief is in drukzetten.
Ik hoop dat Ten Hag dat bij hem erin kan krijgen. Zijn kaats is ook best goed dus eigenlijk zou het een ideale spits zijn voor Ajax
net zo ongeloofwaardig als Ajax dat wel even madrid of juve uit het toernooit tikt... oh wacht.quote:Op maandag 29 april 2019 12:05 schreef SaferSephy het volgende:
mensen die denken dat we met 2/3 goals verschil winnen uit![]()
Klopt, uitzonderingen die regels bevestigen blijven gewoon uitzonderingen. Juist doordat het zo ongeloofwaardig was, speelde ze alsof ze niks te verliezen hadden. Nu komt er opeens druk op te staan "want Spurs zijn niet de absolute favoriet", en dat voetbalt toch heel anders.quote:Op maandag 29 april 2019 12:06 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
net zo ongeloofwaardig als Ajax dat wel even madrid of juve uit het toernooit tikt... oh wacht.
Veltman valt me alleszins mee sinds zij terugkeer.quote:Op maandag 29 april 2019 12:05 schreef mokkiemok het volgende:
ik verwacht wel dat hij start met Veltman.
dan kan je met nous gewoon wat meer kanten op om te switchen van tacktiek/opstelling. Veltman kan centraal gaan staan, dat zou ik niet doen als je hem net in brengt.
Dolberg loopt ook altijd heel slim. Is normaal wel belangrijk door het wegtrekken van tegenstanders.quote:Op maandag 29 april 2019 11:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar zijn afwerking is nog van topniveau op vorige wedstrijd na. De bal die hij aannam en uit draai schoot enkele wedstrijden terug was echt heel erg goed. Enig nadeel is dat hij niet echt heel actief is in drukzetten.
Ik hoop dat Ten Hag dat bij hem erin kan krijgen. Zijn kaats is ook best goed dus eigenlijk zou het een ideale spits zijn voor Ajax
Hij is nu ook niet meer de grote leider.quote:Op maandag 29 april 2019 12:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Veltman valt me alleszins mee sinds zij terugkeer.
Plus genoeg spelers om hem heen die kunnen voetballen, het enige wat hij hoeft te doen is tegenhouden en simpel te verdedigen. Daarom ben ik er ook meer voor om hem te laten spelen tegen Tottenham.quote:Op maandag 29 april 2019 12:23 schreef Adames het volgende:
[..]
Hij is nu ook niet meer de grote leider.
Gaat hem wel beter af.
FC Groningen-directeur Hans Nijland wees voorafgaand aan de derby tegen sc Heerenveen op het belang van de wedstrijd. "Oók omdat wij bij een eindklassering twee plaatsen boven Heerenveen komend seizoen meer tv-inkomsten ontvangen", klonk het. De ploeg van Danny Buijs nam een 1-1 gelijkspel mee uit Friesland en lijkt de buurman inderdaad op gepaste afstand te houden. Het zou FC Groningen ruim zes ton extra aan tv-gelden opleveren, blijkt uit onderzoek van VoetbalPrimeur.quote:Op maandag 29 april 2019 13:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoe werkt dit? Afgelopen 10 seizoenen?
Op dit moment niet nee. De CL levert echt een veelvoud van de TV-gelden op en hoewel niet structureel ziet het er naar uit dat Ajax ook heel fors gaat verdienen aan alle transfers dit jaar.quote:Op maandag 29 april 2019 13:15 schreef Simmertje het volgende:
Ik denk dat Ajax het niet eens zo erg vindt om de tv-gelden gelijk te trekken, maar dat vooral clubs als Feyenoord en AZ gaan dwarsliggen, zij hebben die miljoenen echt nodig.
Daarom ben ik er ook voor om toch nog wat extra miljoenen te "doneren" aan het anti kunstgras fonds (mits die clubs binnen 2 jaar het veld gaan vervangen). Creëer toch weer wat goodwill na alle verschuivingen dit seizoen en je profiteert er zelf ook van.quote:Op maandag 29 april 2019 13:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Op dit moment niet nee. De CL levert echt een veelvoud van de TV-gelden op en hoewel niet structureel ziet het er naar uit dat Ajax ook heel fors gaat verdienen aan alle transfers dit jaar.
Ja, dat zou wat mij betreft ook geen kwaad kunnen.quote:Op maandag 29 april 2019 13:30 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Daarom ben ik er ook voor om toch nog wat extra miljoenen te "doneren" aan het anti kunstgras fonds (mits die clubs binnen 2 jaar het veld gaan vervangen). Creëer toch weer wat goodwill na alle verschuivingen dit seizoen en je profiteert er zelf ook van.
Doneren met eigen belang ook he, zou toch heerlijk zijn als al die klote kunstgrasvelden weg zijn.quote:Op maandag 29 april 2019 13:48 schreef mokkiemok het volgende:
flikker op met je doneren. Doneren doen ze maar vanuit de knvb.
Ajax is er niet om iedereen maar in leven te houden.
van wie ben jij nu weer een actquote:Op maandag 29 april 2019 12:12 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Klopt, uitzonderingen die regels bevestigen blijven gewoon uitzonderingen. Juist doordat het zo ongeloofwaardig was, speelde ze alsof ze niks te verliezen hadden. Nu komt er opeens druk op te staan "want Spurs zijn niet de absolute favoriet", en dat voetbalt toch heel anders.
Als ik geweten had hoe iedereen nu op de el positivo bandwagon springt, had ik liever City als tegenstander gehad.
We hebben nog steeds een kutcompetitie in verhouding.
We hebben nog steeds een jonge en wisselvallige ploeg.
We hebben nog steeds een veel kleinere begroting.
We hebben nog steeds een ondergrens die we van tijd tot tijd halen.
We hebben nog steeds een keeper die af en toe circus speelt.
We hebben nog steeds een relatief zwakke rechtbank positie.
We hebben nog steeds een dunne bank.
We hebben nog steeds 50+ wedstrijden in de benen terwijl we dit niet gewend zijn.
Zijn we kansloos? Nee, maar we zijn ook zeker geen favoriet, dus kap met dat naïeve gelul please
Daar wilden we toch al voor betalen maar dat wouden ze (Heracles en nog eentje) dan weer nietquote:Op maandag 29 april 2019 13:53 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Doneren met eigen belang ook he, zou toch heerlijk zijn als al die klote kunstgrasvelden weg zijn.
Nogal vreemd om geld aan te nemen om het veld geleverd door je hoofdsponsor eruit te werkenquote:Op maandag 29 april 2019 13:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daar wilden we toch al voor betalen maar dat wouden ze (Heracles en nog eentje) dan weer niet
dat is voor de knvb om te regelen.quote:Op maandag 29 april 2019 13:53 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Doneren met eigen belang ook he, zou toch heerlijk zijn als al die klote kunstgrasvelden weg zijn.
ook een beetje simpelquote:Op maandag 29 april 2019 14:02 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dat is voor de knvb om te regelen.
we zijn verdomme geen liefdadigheidsonderneming.
KNVB moet gewoon stellen dat je echt gras nodig hebt als je in de eredivisie wilt spelen en dan gewoon een ultimatum.
seizoen 2020/2021 met echt gras, zo niet degraderen.
Die hebben daar niet direct reden toe.quote:Op maandag 29 april 2019 14:02 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dat is voor de knvb om te regelen.
we zijn verdomme geen liefdadigheidsonderneming.
KNVB moet gewoon stellen dat je echt gras nodig hebt als je in de eredivisie wilt spelen en dan gewoon een ultimatum.
seizoen 2020/2021 met echt gras, zo niet degraderen.
stellen dat Ajax geld moet af staan omdat ze nu de vruchten plukken van goed management (en een beetje geluk natuurlijk) dat is pas simpel.quote:
Zegt natuurlijk nog niets. Maar goed, van mij mogen half fitte spelers erin hoor. Was voor Juventus ook geen succes.quote:Op maandag 29 april 2019 14:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hij doet mee aan de groepstraining en officiele spurs kanaal meldt hem niet als afwezig.
Zeker waar, maargoed veel keuzes hebben ze niet atmquote:Op maandag 29 april 2019 14:14 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Zegt natuurlijk nog niets. Maar goed, van mij mogen half fitte spelers erin hoor. Was voor Juventus ook geen succes.
sowieso is dat niet een speler waar je huiverig voor moet zijn, ik verwacht meer van Eriksen en Delequote:Op maandag 29 april 2019 14:14 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Zegt natuurlijk nog niets. Maar goed, van mij mogen half fitte spelers erin hoor. Was voor Juventus ook geen succes.
Geen. Beter beargumenteer je waarom ik ongelijk zou hebben, want volgens mij praat ik allesbehalve onzin.quote:
Vrienden van mij waren eten met Vertonghen eergister in Londen en gaf aan dat het vooral voorzorg was. Geloof niet dat hij geblesseerd is.quote:Op maandag 29 april 2019 14:17 schreef mokkiemok het volgende:
Vertonghen mist mogelijk eerste duel met Ajax, vier spelers ontbreken bij Spurs
Tottenham Hotspur mist dinsdagavond tegen Ajax vier spelers. Serge Aurier, Harry Winks, Erik Lamela en Harry Kane zijn er niet bij. Achter de namen van Moussa Sissoko en Jan Vertonghen staat nog een vraagteken.
https://www.voetbalprimeu(...)reken-bij-spurs.html
ik ga vanavond eten met Mauricio, zal het wel even vragenquote:Op maandag 29 april 2019 14:20 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Vrienden van mij waren eten met Vertonghen eergister in Londen en gaf aan dat het vooral voorzorg was. Geloof niet dat hij geblesseerd is.
Je wil gewoon lekker tegendraads doen meer niet.quote:Op maandag 29 april 2019 14:20 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Geen. Beter beargumenteer je waarom ik ongelijk zou hebben, want volgens mij praat ik allesbehalve onzin.
quote:Op maandag 29 april 2019 14:20 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Vrienden van mij waren eten met Vertonghen eergister in Londen en gaf aan dat het vooral voorzorg was. Geloof niet dat hij geblesseerd is.
Dit heeft ook in alle kranten gestaan, het was vanwege vermoeidheid.quote:Op maandag 29 april 2019 14:20 schreef Simmertje het volgende:
[..]
ja maar die vrienden waren de bronquote:Op maandag 29 april 2019 14:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit heeft ook in alle kranten gestaan, het was vanwege vermoeidheid.
Het VK ligt ook gewoon in Europa hoor.quote:Op maandag 29 april 2019 14:26 schreef TLC het volgende:
Laat Ajax maar als eerste Europese club scoren in dat nieuwe stadion
absoluut niet. Ik ben Ajax fan (geen supporter want ik ben er alleen druk mee als er gewonnen wordt. Ja, zo hypocriet ben ik.) en ik hoop echt van harte dat we een topresultaat neerzetten. Neemt niet weg dat mijn bovengenoemde post serieus bedoeld is. Ik ben er gewoon echt niet zeker van.quote:Op maandag 29 april 2019 14:23 schreef fathank het volgende:
[..]
Je wil gewoon lekker tegendraads doen meer niet.
een vergelijking tussen een wedstrijd tegen Groningen of Tottenham in de CL is niet te beargumenteren.quote:Op maandag 29 april 2019 14:30 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
absoluut niet. Ik ben Ajax fan (geen supporter want ik ben er alleen druk mee als er gewonnen wordt. Ja, zo hypocriet ben ik.) en ik hoop echt van harte dat we een topresultaat neerzetten. Neemt niet weg dat mijn bovengenoemde post serieus bedoeld is. Ik ben er gewoon echt niet zeker van.
Ajax is best gemakkelijk te ontregelen, zie Groningen. Tel daar spelers met individuele klasse bij op en dan kan het als je pech hebt gewoon een hele vervelende avond worden. Ik snap niet waarom mensen dit niet zien.
Zat op de HES in de Bijlmer in dezelfde studiejaren, dus ja dat klopt. Oja, heb ook in de klas gezeten bij Daley op de basisschool en wij maakte hem altijd belachelijk om de mcdonalds reclame samen met zijn pa. En nu heb ik een kantoorbaan en hij is miljonair, leven is niet eerlijkquote:Op maandag 29 april 2019 14:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jan zal echt wel vrienden hebben uit Amsterdam, dus is niet verrassend
hij was in principe al miljonair op de basisschoolquote:Op maandag 29 april 2019 14:33 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Zat op de HES in de Bijlmer in dezelfde studiejaren, dus ja dat klopt. Oja, heb ook in de klas gezeten bij Daley op de basisschool en wij maakte hem altijd belachelijk om de mcdonalds reclame samen met zijn pa. En nu heb ik een kantoorbaan en hij is miljonair, leven is niet eerlijk
Staat ook op VI, hij heeft een dijbeenblessure.quote:Op maandag 29 april 2019 14:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit heeft ook in alle kranten gestaan, het was vanwege vermoeidheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |