Ja nou klinkt niet zo spannend ik weet het maar goed, ik vond het leuk om te doen. Dus dat.quote:
Wat wil je weten?quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:21 schreef Petzi het volgende:
Vraagje aan de dames hier, want ik ben even de weg kwijt
Voxsssssssssquote:
https://www.thomann.de/nl(...)e5-9edb-4509b034454equote:
Ah, snap ik. Samenloop van omstandigheden dus.quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:02 schreef Marsani het volgende:
[..]
[..]
Had ik al eens vertelt. Ben drie jaar geleden gescheiden en beide beagles van 9 jaar toen, waren van mijn ex. Hij had een nieuwe vriendin die niet van honden hield en wilde ze naar het asiel doen. Kon ik niet mee leven. Dus nam mijn twee katten mee en zijn honden. Ben gek op het hondje hoor maar hierna echt nooit meer een hond.
Leuk tochquote:Op zaterdag 27 april 2019 09:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja nou klinkt niet zo spannend ik weet het maar goed, ik vond het leuk om te doen. Dus dat.
Ik vind pinguīns leukquote:Op zaterdag 27 april 2019 09:25 schreef cafca het volgende:
[..]
Ah, snap ik. Samenloop van omstandigheden dus.
Ik vind zowel honden als katten best leuk, van een ander.
Zou er zelf geen hoeven.
Mijn ex kinderen en ik hadden samen alles, didgeridoo, djembe, bongo's, drums, bas, gitaren, synths, piano, orgels, versterkers, accordeons, fluitjes, tingel tangel, noem maar op.quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
Die had ik hier ook liggen. Heeft m'n ex meegenomen(volgens mij hadden we die van zijn ouders dus tja...wel een mooi ding)
Fijn dat het gezakt isquote:
Sorry als ik even je moment ontnam, maar het gaat soms zo raar hier. Welperfect dat je dat meemaaktquote:Op zaterdag 27 april 2019 09:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja nou klinkt niet zo spannend ik weet het maar goed, ik vond het leuk om te doen. Dus dat.
Ben je mal ik heb geen moment hoorquote:Op zaterdag 27 april 2019 09:28 schreef Petzi het volgende:
[..]
Sorry als ik even je moment ontnam, maar het gaat soms zo raar hier. Welperfect dat je dat meemaakt
Ja ze stinken enormquote:Op zaterdag 27 april 2019 09:29 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, ook. Maar die hoef ik ook niet in huis. Stinkbeesten
digeridoo zou ik ook wakker van liggenquote:Op zaterdag 27 april 2019 09:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn ex kinderen en ik hadden samen alles, didgeridoo, djembe, bongo's, drums, bas, gitaren, synths, piano, orgels, versterkers, accordeons, fluitjes, tingel tangel, noem maar op.
Alles is verdeeld.
oh ja! ze kijken met zo'n verbaasd blij koppie de wereld inquote:Op zaterdag 27 april 2019 09:28 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ik Alcapa's. Ze zien er zo grappig uit.
Gewoon lekker bongoen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ben je mal ik heb geen moment hoorTyp gewoon wat in me opkomt. Of niet.
Tegenwoordig lees ik meer dan dat ik actief mee doe .
Ik snap je, isook erg vermoeiend hier iets aan te kaartenquote:Op zaterdag 27 april 2019 09:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ben je mal ik heb geen moment hoorTyp gewoon wat in me opkomt. Of niet.
Tegenwoordig lees ik meer dan dat ik actief mee doe .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |