Dus omdat je twee jaar geleden uit je nek lulde moet je nu de rest van je leven deze act volhouden?quote:
Stijn is een man van zijn woordquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dus omdat je twee jaar geleden uit je nek lulde moet je nu de rest van je leven deze act volhouden?
Toen Stijn vijf jaar oud was vond hij meisjes stom.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Stijn is een man van zijn woord
Hopelijk dwarsbomen dit soort non-events ook de televisie uitzending van Cali.quote:
Dit sluit ik niet uitquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Toen Stijn vijf jaar oud was vond hij meisjes stom.
Daarom is hij nu nog steeds maagd.
Dan zit je goed. Ik zou alleen voor de terugkijkfunctie het bedrag al met de glimlach overmaken.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit zou ik niet willen missen nee
Stijn is soms gewoon een beetje niet goed bij zijn hoofdquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Stijn is een man van zijn woord
Een wijs man is in staat van mening te veranderen, een dwaas volhardt in zijn dwaasheid.quote:
Ik vind niet dat ik destijds uit mijn nek kletste gezien de malafide praktijken van Eurosport. Een hele rits sportrechten inkopen (lees: Serie A / Ligue 1) om ze vervolgens lafjes achter een Player te verbergen, terwijl ze non-sporten als schansspringen, MotoGP en snooker voorrang geven. Dan ben je gewoon een hopeloze kneuzenzender. Doe iets met je rechten of niet, pretendeer niet het walhalla van de TV-sportkanalen te zijn. Sindsdien kan ik met goed fatsoen geen respect meer voor die zender opbrengen.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dus omdat je twee jaar geleden uit je nek lulde moet je nu de rest van je leven deze act volhouden?
Stevige kritiek dit. Ik ben benieuwd hoe Stijn hiermee omgaat.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:08 schreef Sked het volgende:
[..]
Stijn is soms gewoon een beetje niet goed bij zijn hoofd
Heb je ooit stilgestaan bij het feit dat de PLAYER een fantastische service is?quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik vind niet dat ik destijds uit mijn nek kletste gezien de malafide praktijken van Eurosport. Een hele rits sportrechten inkopen (lees: Serie A / Ligue 1) om ze vervolgens lafjes achter een Player te verbergen, terwijl ze non-sporten als schansspringen, MotoGP en snooker voorrang geven. Dan ben je gewoon een hopeloze kneuzenzender. Doe iets met je rechten of niet, pretendeer niet het walhalla van de TV-sportkanalen te zijn. Sindsdien kan ik met goed fatsoen geen respect meer voor die zender opbrengen.
Gezien het feit dat tegenwoordig alles een act schijnt te zijn, neem ik dat op de koop toe. Mijn rug is rechter dan recht in dit geval.
Er is toch al genoeg voebal op tv zonder die Franse/Italiaanse meuk op tv? Wees blij dat ze het verbergen achter de player, dan is de kans kleiner dat je het te zien krijgt.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik vind niet dat ik destijds uit mijn nek kletste gezien de malafide praktijken van Eurosport. Een hele rits sportrechten inkopen (lees: Serie A / Ligue 1) om ze vervolgens lafjes achter een Player te verbergen, terwijl ze non-sporten als schansspringen, MotoGP en snooker voorrang geven. Dan ben je gewoon een hopeloze kneuzenzender. Doe iets met je rechten of niet, pretendeer niet het walhalla van de TV-sportkanalen te zijn. Sindsdien kan ik met goed fatsoen geen respect meer voor die zender opbrengen.
Gezien het feit dat tegenwoordig alles een act schijnt te zijn, neem ik dat op de koop toe. Mijn rug is rechter dan recht in dit geval.
quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De laatste maanden al nauwelijks meer gebruik gemaakt van Unibet en nul deposit daar, derhalve ga je nat.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Overigens vind ik dit wel vrij hypocriet van de man die zonder blikken of blozen gebruik maakt van de streams van Unibet, een bedrijf dat mensen een gokverslaving probeert aan te smeren.
Nee hoor, want dat is niet het punt dat ik maak.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De laatste maanden al nauwelijks meer gebruik gemaakt van Unibet en nul deposit daar, derhalve ga je nat.
Ik sta momenteel stil bij de indringende songtekst van ''Leef als een zigeuner'' gezongen door Frank van Etten.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heb je ooit stilgestaan bij het feit dat de PLAYER een fantastische service is?
twitter:DaanOlivier twitterde op donderdag 02-05-2019 om 15:14:33Because of ungoing knee problems, which I have had since my crash in Boulder last year, I’m forced to quit cycling. Read about it here👇 https://t.co/YGOBa6Y99F reageer retweet
Laatste zin klopt niet helemaal denk ik. Ben moet heb zijn.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik sta momenteel stil bij de indringende songtekst van ''Leef als een zigeuner'' gezongen door Frank van Etten.
Leef als een zigeuner,
Lach als een clown,
Geniet van de momenten,
Ook al ben je down.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |