Ik snap ook dat hij een straf heeft gekregen voor het missen van een weging.quote:Op vrijdag 26 april 2019 20:15 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Daar is de straf niet voor. Hij heeft een weging gemist.
quote:Verstappen heeft weinig aan Gasly: 'Hij kijkt niet eens meer naar zijn data'
In een poging om Pierre Gasly zich beter te laten acclimatiseren bij zijn nieuwe werkgever Red Bull Racing heeft het team de Franse coureur twee weken geleden meerdere malen in de bolide van zijn teamgenoot Max Verstappen gezet. Dat meldt De Telegraaf in een vooruitblik op de Grand Prix van Azerbeidzjan die aankomend weekend wordt verreden.
Door Gasly in de pitbox enkele malen in de bolide van Verstappen plaats te laten nemen hopen de
Oostenrijkers dat de Fransman sneller naar verwachting gaat presteren. Mocht dit niet het geval zijn, dan is de kans groot dat hij wegens tegenvallende resultaten de deur wordt gewezen. Dat eindresultaat wordt steeds aannemelijker aangezien Gasly ook met de afstelling van zijn Nederlandse teamgenoot heeft deelgenomen aan de kwalificatie van de Chinese Grand Prix, waar de Fransman uiteindelijk bijna een seconde tekort kwam op de vijfvoudig Grand Prix-winnaar.
'Met dezelfde setup zit hij nog een seconde erachter'
‘Ik denk dat Red Bull niet het team is dat het 21-0 laat worden tussen Verstappen en Gasly, want daar hebben we het over. Ik denk dat hij echt vaart moet maken’, laat de Formule 1-kenner van De Telegraaf, Erik van Haren, weten in de podcast van In De Opwarmronde. ‘Twee weken geleden in China heeft Gasly ook een paar keer in de auto van Max gezeten – niet op het circuit, maar in de garage – om even te kijken hoe dat nu allemaal voelt. Hij heeft met dezelfde setup gereden en toen zat hij in de kwalificatie nog een seconde erachter, dus dat is echt een heel slecht teken.’
Naast de pogingen van Red Bull zou Verstappen ook al hebben aangegeven weinig te hebben aan zijn teamgenoot. De Nederlander zou zelfs geen gebruik meer maken van de data van de Fransman om zijn eigen ronde te verbeteren: ‘Ik begreep ook dat Verstappen niet eens meer gebruik maakt van zijn data, terwijl je als teamgenoten elkaar toch kan helpen. Het biedt hem gewoon niets. En Gasly is vooral met zichzelf bezig en moet echt snel stappen zetten, want anders gaat hij het einde van het jaar niet halen.’
Eens, en ik zie het nog wel gebeuren ook jaquote:Op vrijdag 26 april 2019 20:28 schreef CrashO het volgende:
De Torpedo die stoeltje swapt met Gasley vanaf Barcalona. Ik call hem alvast
Hoe graag ik Pierre ook een kans wil geven na zijn prestaties vorig jaar waarbij hij de Honda liet glanzen. Hij bakt er dit jaar niet veel van en maakt fout na fout.
Dat Gasly een seconde langzamer was met de set up van Max vind ik niet eens zo slecht.quote:
Er is nog geen enkele geploft, dus ik denk dat hij wel komt. Of Honda moet er niet zo blij mee zijnquote:Op vrijdag 26 april 2019 20:36 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Wat denk je zelf met een Honda krachtbron achterin?
Ik denk dat laatste.quote:Op vrijdag 26 april 2019 20:36 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Er is nog geen enkele geploft, dus ik denk dat hij wel komt. Of Honda moet er niet zo blij mee zijn
Ik denk dat er dan wel wat gesproken moet worden.quote:Op vrijdag 26 april 2019 20:36 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Opportunisme is niet vreemd in de F1 wereld.quote:Op vrijdag 26 april 2019 20:36 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
David Coulthardquote:Op vrijdag 26 april 2019 20:37 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ik denk dat er dan wel wat gesproken moet worden.
Maar echte alternatieven zijn er niet, volgens mij
Dit inderdaad. Die late nog liever mijn oma in die auto rijden.quote:Op vrijdag 26 april 2019 20:36 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 april 2019 20:28 schreef CrashO het volgende:
De TorpedoAlbon die stoeltje swapt met Gasley vanaf Barcalona. Ik call hem alvast
Hoe graag ik Pierre ook een kans wil geven na zijn prestaties vorig jaar waarbij hij de Honda liet stralen. Hij bakt er dit jaar niet veel van en maakt fout na fout.
Zou Hülk geen kans maken? Staat zijn mannetje tegen Dani Ric, harkt veel punten binnen, etcquote:
Zou geen slechte ruil zijn denk ik maar gaat natuurlijk nooit gebeuren.quote:Op vrijdag 26 april 2019 20:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zou Hülk geen kans maken? Staat zijn mannetje tegen Dani Ric, harkt veel punten binnen, etc
Verwacht dat stiekem ook wel, Hulk is consistent en kan veel uit een auto halen imho.quote:Op vrijdag 26 april 2019 20:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zou Hülk geen kans maken? Staat zijn mannetje tegen Dani Ric, harkt veel punten binnen, etc
Overnemen van Renoot, weet alleen niet of ze dat laten gebeurenquote:Op vrijdag 26 april 2019 21:00 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Zou geen slechte ruil zijn denk ik maar gaat natuurlijk nooit gebeuren.
Is imo op dit moment de enige geschikte kandidaat. Anders kom je uit bij een Perez, maar dat is het dan ookquote:Op vrijdag 26 april 2019 21:04 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Verwacht dat stiekem ook wel, Hulk is consistent en kan veel uit een auto halen imho.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |