Zeg dan gewoon niks als je FP2 niet snapt.quote:Op vrijdag 26 april 2019 15:55 schreef Tomatenboer het volgende:
VER P8 op zo'n 1,7 seconde van LeClerc lees ik?
Zo te zien heeft hij echt al voordeel van die motorupdate.
In de vrije training doen ze zowel longruns als een enkele snelle run als het goed is, al hoeft dat niet persé natuurlijk, maar zo absoluut reageren "dat je het niet snapt" slaat nergens op in ieder geval. Ik volg de F1 lang genoeg.quote:Op vrijdag 26 april 2019 16:00 schreef Pinzon het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon niks als je FP2 niet snapt.
Mijn stream loopt achter, dus als ik hier ineens weer een bak posts voorbij zie vliegen weet ik dat ik ff moet schakelenquote:Op vrijdag 26 april 2019 16:06 schreef PzKpfw het volgende:
Godverdomme ik mis echt precies alle actie telkens.
ja alle Honda'squote:Op vrijdag 26 april 2019 16:08 schreef S95Sedan het volgende:
Kvyat had ook een geüpdate motor als het goed is toch?
quote:Op vrijdag 26 april 2019 16:06 schreef PzKpfw het volgende:
Godverdomme ik mis echt precies alle actie telkens.
quote:Op vrijdag 26 april 2019 16:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah, dacht alleen een Toro Rosso omdat ze een defect hadden geconstateerd in China.
twitter:F1 twitterde op woensdag 24-04-2019 om 11:58:02Improved reliability 👌Power gains 💪 @HondaRacingF1 are set for a four-car upgrade in Baku#AzerbaijanGP 🇦🇿 #F1https://t.co/UN1xPK020x reageer retweet
Thanks.quote:
Geen defect, er zat ergens een onderdeeltje in de ophanging verkeerd gemonteerd.quote:Op vrijdag 26 april 2019 16:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah, dacht alleen een Toro Rosso omdat ze een defect hadden geconstateerd in China.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |