oeh dat is wel heel snel, dan kan je nog bijna 3 seconden verspelen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 14:53 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ik hoorde wel iets op f1 cafe voor aan het eind van het seizoen dat ze iemand wouden uitnodigen voor de Zandvoort challenge. Op Zandvoort zit ik op 1:09.7 momenteel dus dat is wel ruim sneller dan Rudy van Buren deed maarja dat is wel met eigen setup en spullen, in zo'n studio is wel wat anders natuurlijk
Beetje voorspelbaar inderdaad, q3 schroeven ze de boel weer op en met 2 vingers in de neus dat ze pole pakkenquote:Op zaterdag 27 april 2019 14:56 schreef CrashO het volgende:
Toto is op Sky aan het jammeren dat ze op Softs zuigen en dat Ferrari de pole gaat pakken.
Oftewel, Merc trapt zo weer een 1-2 met de party mode op het laatste moment.
Toto is sowieso cringewaardig.quote:Op zaterdag 27 april 2019 14:56 schreef CrashO het volgende:
Toto is op Sky aan het jammeren dat ze op Softs zuigen en dat Ferrari de pole gaat pakken.
Werkquote:Op zaterdag 27 april 2019 14:57 schreef F1gamer het volgende:
Ik heb je gifjes gemist bij FP1, CrashO
Ja ik snap niet wat ze nou proberen te bereiken door zichzelf een 'underdog' positie aan te praten terwijl iedereen kan zien dat ze oppermachtig zijnquote:Op zaterdag 27 april 2019 14:56 schreef CrashO het volgende:
Dat heb ik binnenkort weer.quote:
Doorgereden voor de weegbrug.quote:Op zaterdag 27 april 2019 14:59 schreef onlogisch het volgende:
Wat betekent dat? Die 10? Waarom moet Gasly achteraan starten?
Weging gemistquote:Op zaterdag 27 april 2019 14:59 schreef onlogisch het volgende:
10 is zijn nummer. Net als dat 33 max is.quote:Op zaterdag 27 april 2019 14:59 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op zaterdag 27 april 2019 14:59 schreef CrashO het volgende:
[..]
10 is zijn nummer. Net als dat 33 max is.
Geeft aan dat hij naar de weegbrug moet, dat deed hij niet. Penalty was achteraan starten
quote:
Dank mannenquote:
Is gewoon een hobbyquote:Op zaterdag 27 april 2019 14:55 schreef pmponer het volgende:
[..]
oeh dat is wel heel snel, dan kan je nog bijna 3 seconden verspelen.
sorry voor het offtopic, maar wat heb je als setup, en doe je het simmen ook als werk? Of is het puur hobbymatig.
Ik verwacht nog wel een Vettel of Bottas die hem ergens in een muur parkeert ja.quote:Op zaterdag 27 april 2019 15:00 schreef Embraer89 het volgende:
Ik verwacht een spannende kwalificatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |